Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Татенко, В. О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татенко В.О.
Назва : Ще раз про предмет психологічної науки
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2004. - N6. - С. 6-8 (Шифр ПП/2004/6)
ДРНТІ : 15
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- історія психології
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татенко В.О.
Назва : Суб’єктна парадигма у психології освіти
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2004. - N2. - С. 11-23 (Шифр ПП1/2004/2)
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєдіяльність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151/П 86
Назва : Психологія : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.23
Вихідні дані : К.: Радянська школа, 1984
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР
Ціна : 0.50 руб. р.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): виховний процес
колективна діяльність
емоції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методи дослідження
Зміст : Теоретичний аналіз методів дослідження у віковій та педагогічній психології/ С. Д. Максименко. Психологічні резерви методичного забеспечення виховного процесу/ В. О. Татенко. Роль колективної діяльності у формуванні позитвного ставлення підлітків до праці/ Н. І. Литвинова. Психологічні особливості самоконтролю у навчальній діяльності учнів/ В. М. Захарова. Психологічний аналіз особливостей спрямованості важковиховуваних підлітків/ В. Ф. Маценко. Про формування мотиваійної готовності студентів до майбутньої професійної діяльності/ О. Д. Томас. Вплив емоцій на розвиток взаємин дітей-дошкільників/ Ю. О. Приходько.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Т 23
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2014. - N 2. - С. 57-67. (Шифр ПП1/2014/2)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): історія психології в Україні
Історія психології в Росії
Психологія-- наука
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предмет психології як науки--суб’єктна парадигма у психології--психологічна теорія вчинку
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Т 23
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Методологічні проблеми сучасної психології
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 11-18 (Шифр ПП1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методологія психології
Кафедра психології
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формуванняй розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним з варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Т 23
Автор(и) : Татенко В. О.
Назва : Методологічні проблеми сучасної психології
Місце публікування : Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України: наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 14-21 (Шифр ПП1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методологія
Анотація: Порушено питання потреби та можливості формування й розвитку цілісного уявлення про метод психології. Зауважено, що синтез методологічних підходів і методичних моделей, використовуваних у дослідженні світу психіки, є лише одним із варіантів та однією з умов розроблення нових методологічних проектів. Відкрита для змін і розвитку методологічна цілісність має задаватися погодженим уявленням психологів про психічну реальність як цілісний об'єкт, інтегрований на основі її сутнісного визначення, а також цілісним уявленням про значущість, цінність і смисл такого пізнання, що знімається у визначенні предмета психології як самостійної науки.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151(075.33)/З-14
Автор(и) : Скрипченко, Олександр Васильович, Долинська, Любов Василівна, Огороднійчук, Зоя Василівна, Лисянська, Таїсія Миколаївна, Зелінська, Тетяна Миколаївна, Зінченко, Людмила Миколаївна, Булах, Ірина Сергіївна, Співак, Ніна Василівна, Артемчук, Ольга Григорівна, Абрамян, Наталія Дмитрівна, Гоголь, Оксана Василівна, Ставицька, Світлана Олексіївна, Андріяшина, Наталія Володимирівна, Волошина, Валентина Віталіївна, Строяновська, Олена Василівна, Темрук, Олена Василівна
Назва : Загальна психологія : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Каравела, 2007
Кільк.характеристики :640 с
ISBN, Ціна 966-8019-84-9: 60.00 грн.
ДРНТІ : 15.01.33
ББК : 88.3я73-3
Зміст : ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ; Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання/ А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії/ О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ ; Проблемы развития психики/ Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. Решение проблем животными/ С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. Предыстория общества/ П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. Самосознание личности и ее жизненный путь/ Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. Зміст і основні форми прояву самосвідомості/ Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки)/ О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ ; ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ ; Психология чувственного познания/ Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир/ А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. ПАМ’ЯТЬ ; Человеческая память: система памяти и процессы управления/ С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. Память и ее развитие в детском возрасте/ А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. Память и антиципация/ Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. Маленькая книжка о большой памяти/ Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. Системы большой памяти/ А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. Память/ В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. Произвольное и непроизвольное запоминание/ О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. Память/ О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. МИСЛЕННЯ ; Проблеми психології мислення/ Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. Психологія розуміння творчих задач/ А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. Вчись мислити логічно/ Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. Психология мышления. Виды мышления/ В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. Психология мышления. Субъект мышления/ А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. Психология интеллекта: парадоксы исследования/ В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. УЯВА ; Уява в житті дитини/ Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. Воображение и познание/ С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. Воображение как отражение действительности/ А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. Психология творческой деятельности/ К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. УВАГА ; Внимание и память/ Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. Психологические исследования внимания/ Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. Об организованности внимания/ С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ ; Психология душевных волнений/ В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. Эмоции/ В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. Потребности, мотивы и эмоции/ В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью/ В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы/ І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. Искусство любить: исследование природы любви/ К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. ВОЛЯ ; Овладение собственным поведением/ А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. Природа воли/ В. А. Роменець; А. А. Бодалев. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния/ С. Д. Максименко; И. П. Павлов. Критерии воли/ С. Д. Максименко; Я. Стреляу. Волевая регуляция поведения/ Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие/ Т. М. Титаренко; К. Леонгард. Классификация волевых качеств/ В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. Модель рефлексії як складника вольового процесу/ Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ ; ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ ; Личность в процессе деятельности и общения/ Б. Ф. Ломов. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии/ В. А. Кан-Калик. Личность в психологии: парадигма субъективности/ С. Л. Рубинштейн. ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ ; Вчинок і постання канонічної психології/ А. А. Бодалев. Метод дослідження особистості/ И. П. Павлов. Особистість починається з любові/ Я. Стреляу. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики/ А. Е. Личко. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця/ К. Леонгард. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології/ Н. Д. Левитов. Простір життєвого світу і його типи/ Ф. Н. Гоноболин. Заклики духовності ХХІ століття/ Г. С. Костюк. ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ ; Восприятие человека человеком/ А. А. Бодалев. Проблема общения в психологии/ Б. Ф. Ломов. Технология профессионально-педагогического общения/ В. А. Кан-Калик. Речь и общение. Функции речи/ С. Л. Рубинштейн. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Личность и общение/ А. А. Бодалев. ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ; Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных/ И. П. Павлов. Роль темперамента в психическом развитии/ Я. Стреляу. Психопатии и акцентуации характера у подростков/ А. Е. Личко. Акцентуированные личности/ К. Леонгард. Проблема компенсации в психологии/ Н. Д. Левитов. Психологический анализ педагогических способностей/ Ф. Н. Гоноболин. Здібності та їх розвиток у дітей/ Г. С. Костюк.
Анотація: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.
Примірники : всього 95: фб(1), ав(2), аб(72), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(72), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/Л93
Назва : Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії
Вихідні дані : К.: Либідь, 2006
Кільк.характеристики :360 с
Серія: До 80-річчя від дня народження академіка В. А. Роменця
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-06-0425-4: 33.60, 20.00, грн.
ДРНТІ : 15.01.21
ББК : 88.37я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Психологія вчинку
Гендерна психологія
Психологія рефлексів
Герменевтика-- психологія
Психологія навчальної діяльності
Учбова діяльність-- суб’єкти
Канонічна психологія
Кафедра загальної та практичної психології
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на2014 р.: допровідь на загальних зборах НАПН України/ В. Г. Кремень (стр.5-14.)
Луговий В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентнісного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова (стр.14-25.)
Савченко О. Я. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв’язані проблеми/ О. Я. Савченко (стр.25-33.)
Локшина О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації/ О. І. Локшина (стр.33-41.)
Ільченко В. Р. Компетентнісна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко (стр.41-47.)
Бех Д. І. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб/ Д. І. Бех (стр.47-52.)
Гуржій А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання/ А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський (стр.52-57.)
Татенко В. О. Суб’єктна парадигма в українській та російській психології: історії, проблеми, перспективи розвитку/ В. О. Татенко (стр.57-67.)
Дічек Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень/ Н. П. Дічек (стр.67-76.)
Мельник О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці/ О. В. Мельник (стр.76-84.)
Бондар Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. XX ст.)/ Л. С. Бондар (стр.84-91.)
Карпенко О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії/ О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида (стр.91-99.)
Бех І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної/ І. Д. Бех, О. В. Мельник (стр.99-101.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Пам’ятка авторові (стр.4)
Кремень В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення/ В. Г. Кремень (стр.5-11)
Татенко В. О. Методологічні проблеми сучасної психології/ В. О. Татенко (стр.11-18)
Лукашова Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання/ Н. І. Лукашова (стр.19-26)
Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності/ О. І. Ляшенко, С. А. Раков (стр.27-35)
Вакуленко Т. С. Використання тесту здатностей до навчання у національних системах вступних випробувань/ Т. С. Вакуленко (стр.36-40)
Ломакович С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання/ С. В. Ломакович, В. М. Терещенко (стр.40-48)
Горох В. П. Логіко-математична складова тесту загальної навчальної компетентності/ В. П. Горох (стр.48-52)
Зварич І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США/ І. М. Зварич (стр.53-59)
Товканець Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці/ Г. В. Товканець (стр.59-64)
Богуш А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського/ А. М. Богуш (стр.65-69)
Місечко О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та в сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ)/ О. Є. Місечко (стр.70-77)
Ткаченко Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості/ Л. І. Ткаченко (стр.77-83)
Гоштанар І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу/ І. В. Гоштанар (стр.83-87)
Карпенко О. В. Сучасне реформування системи державних освітніх послуг у Туреччині/ О. В. Карпенко, О. В. Литовченко, В. Ю. Ткаченко (стр.88-93)
Отич О. М. На здобуття державної премії України в галузі освіти 2012 р./ О. М. Отич (стр.94-95)
Соломаха С. О. Для тих, хто впроваджує в освіту загальнолюдські й національні етико-естетичні цінності/ С. О. Соломаха (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-13 
 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 7666
Кількість відвідувачів 619
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя