Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Титаренко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.
   159.923(075.8)
   С 69


   
    Соціально-психологічні технології відновлення особистості після травматичних подій [Текст] : практичний посібник / Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; ред. Т. М. Титаренко. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2019. - 220 с. - Бібліогр.: с. 193-207 ; додатки: с. 208-219. - ISBN 978-966-189-483-8 : 172.00 грн.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--підручники та посібники для ВНЗ
   Реабілітаційно-профілактична робота

   Соціальна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічні технології -- соціально-психологічна реабілітація -- травматичні події


Дод.точки доступу:
Титаренко, Т. М. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 5
Ч.З.№2 (3), аб (2)
Свободны: Ч.З.№2 (3), аб (2)
Знайти схожі

2.
158.9(070.3)
С 73


   
    Способи підвищення соціально-адаптивних можливостей людини в умовах переживання наслідків травматичних подій [Текст] : методичні рекомендації / Національна акдемія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за наук.ред. Т. М. Титаренко. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2017. - 80 с. - ISBN 978-966-189-428-9 : 33.00 грн.
ББК 88.5р30 + 53.57
РУБ 158.9(070.3)
Рубрики: Соціальна психологія--громадська активність--жіночі--психологічні особливості
   психіатрія

   Травма психологічна



Дод.точки доступу:
Титаренко, Т. М. \ред.\; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 5
НМК ф-т ПСР (1), аб (2), Ч.З.№2 (2)
Свободны: НМК ф-т ПСР (1), аб (2), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

3.
Шифр: ПП1/2016/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2016р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех. - С.14-21.
Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк. - С.22-29.
Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан. - С.30-36.
Луговий, В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий. - С.37-48.
Кононенко, В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко. - С.49-56.
Титаренко, Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С.57-63.
Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко. - С.64-70.
Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко. - С.71-76.
Кирій, С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДПНБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. В. Кирій. - С.78-84.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
88.5
Т 45


    Титаренко, Т. М.
    Стратегічні напрями особистісного життєконструювання [Текст] / Т. М. Титаренко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 2. - С. 57-63.
ББК 88.5
Рубрики: Соціальна психологія--життєвий шлях
Кл.слова (ненормовані):
життєконструювання особистості -- фонові і перетворювальні практики -- самоідентифікування -- комунікативні теорії -- смислопородження


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
156
П 86


   
    Психологія життєтворення особистості всучасному світі [Текст] : монографія / Ю. Д. Гундертайло, В. О. Климчук, О. Я. Кляпець ; за ред. Т. М. Титаренко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - К. : Міленіум, 2016. - 320 с. - ISBN 978-966-8063-79-51 : 38.00 грн.
УДК
ББК 88.37 + 88.5
РУБ 156
Рубрики: Особистість--психологія
   Психологія особистості

   Соціальна психологія--життєвий шлях

Кл.слова (ненормовані):
життєтворення особистості


Дод.точки доступу:
Гундертайло, Ю. Д.; Климчук, В. О.; Кляпець, Ольга Яківна; Титаренко, Т. М. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

6.
158.9(075.33)
П 86


   
    Психологія педагогічна [Текст] : хрестоматія : навчальний посібник : у 2-х ч. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; упор.: Т. О. Гетьман, Т. Д. Кричковська. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 316 с. - Бібліогр.: с. 314-315. - ISBN 978-617-527-083-7 : 33.25 грн., 50.00 грн., 30.00 грн.
    Зміст:
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
Балл, Г. Сучасний гуманізм і освіта / Г. Балл
Леонтьев, А. Н. Овладение учащимися научными понятиями как проблема педагогической психологии / А. Н. Леонтьев
Непомнящая, Н. И. Значение системного изучения психики детей для педагогической практики / Н. И. Непомнящая
Аснин, В. И. Об условиях надежности психологического эксперимента / В. И. Аснин
Рубинштейн, С. Л. Обучение и развитие / С. Л. Рубинштейн
Эльконин, Д. Б. Связь обучения и психического развития детей / Д. Б. Эльконин
Костюк, Г. С. Взаємозв’язок виховання і розвитку / Г. С. Костюк
Титаренко, Т. М. Розвиток як спосіб світобудови / Т. М. Титаренко
Титаренко, Т. М. Особистісний розвиток і психічнийдизонтогенез / Т. М. Титаренко
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ НА РІЗНИХ ВІКОВИХ ЕТАПАХ
Запорожец, А. В. Значение ранних периодов детства для формирования детской личности / А. В. Запорожец
Божович, Л. И. Этапы формирования личности в онтогенезе / Л. И. Божович
Венгер, Л. А. О формировании познавательных способностей в процессе обучения дошкольников / Л. А. Венгер
Выготский, Л. С. Сказка / Л. С. Выготский
Шадриков, В. Д. Готовность детей к обучению / В. Д. Шадриков
Давыдов В. В. Психологические проблемы процесса обучения младших школьников / Давыдов В. В.
Эльконин, Д. Б. Психология обучения младшего школьника / Д. Б. Эльконин
Безруких, М. М. Леворукий ребенок / М. М. Безруких, С. П. Ефимова
Маркова, А. К. Возрастные особенности мотивации учения и умение школьников учиться / А. К. Маркова, Т. А. Матис, А. Б. Орлов
Адлер, А. Подросковый возраст и половое воспитание / А. Адлер
Акимова, М. К. Неуспевающие дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Акимова, М. К. Педагогически запущенные дети / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Акимова, М. К. Природные особенности ребенка и трудности учения / М. К. Акимова, В. Т. Козлова
Божович, Л. И. Аффект неадекватности / Л. И. Божович
Волков, К. Н. Возможности преодоления и предупреждения неуспеваемости школьников / К. Н. Волков
Жутикова, Н. В. Различные дидактогении у детей и подростков / Н. В. Жутикова
Прихожан, А. М. Школьная дезадаптация. Карта наблюдений Д. Скотта / А. М. Прихожан, Н. Н. Толстых
Папуча, Микола Васильович. Учіння як спосіб виконання провідної діяльності у ранній юності / М. В. Папуча
Ставицька, С. О. Соціально-психологічні проблеми становлення та розвитку особистості в юнацькому віці / С. О. Ставицька
Фельдштейн, Д. И. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления / Д. И. Фельдштейн
ББК 88.840я73-3
РУБ 158.9(075.33)
Рубрики: Кафедра психології
   Кафедра загальної та практичної психології

   Педагогічна психологія--хрестоматії

   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   психологія педагогічна

   Психологія навчання

   Психологія виховання



Дод.точки доступу:
Гетьман, Тетяна Олександрівна \сост.\; Кричковська, Тетяна Домініківна \сост.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 12
фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Свободны: фб (1), НМК ф-т ПСР (4), Ч.З.№2 (5), аб (2)
Знайти схожі

7.
15
В 53


   
    Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн.
Фахове видання з психологічних наук
    Зміст:
Мейтарчан, С. Ю. Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан. - С .3-5
Меньшин, О. Е. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку / О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. - С .6-9
Миронюк, Є. В. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості / Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. - С .10-12
Мисюра, О. О. Психолого-політичний вибір українців - 2012 / О. О. Мисюра. - С .13-15
Москальов, М. В. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення / М. В. Москальов. - С .16-19
Мунасипова-Мотяш, І. А. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .20-23
Нагула, О. Л. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя / О. Л. Нагула. - С .24-26
Низовець, О. А. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога / О. А. Низовець. - С .27-29
Ніколенко, О. С. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях / О. С. Ніколенко. - С .30-34
Оліфіра, С. О. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу / С. О. Оліфіра. - С .35-39
Олефір, В. О. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал" / В. О. Олефір. - С .40-43
Опрошанська, Л. В. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі / Л. В. Опрошанська. - С .44-47
Павлова, О. В. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці / О. В. Павлова. - С .48-51
Панченко, Т. С. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості / Т. С. Панченко. - С .52-54
Пасічник, Н. О. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку / Н. О. Пасічник. - С .55-62
Пінчук, Н. І. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій / Н. І. Пінчук. - С .63-66
Плющ, А. Н. Синергетическая модель организации вербальной информации / А. Н. Плющ. - С .67-71
Позняк, Т. М. Сім’я у розвитку обдарованої дитини / Т. М. Позняк. - С .72-74
Полієнко, Г. О. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях / Г. О. Полієнко. - С .75-78
Помиткіна, Л. В. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .79-81
Прокопів, Л. Я. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики / Л. Я. Прокопів. - С .82-85
Проскурка, Н. М. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки / Н. М. Проскурка. - С .86-89
Рапацький, Б. І. Музика як чинник соціалізації підлітків / Б. І. Рапацький. - С .90-93
Рековець, В. М. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я / В. М. Рековець. - С .94-98
Рудюк, О. В. Способи переживання професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .99-102
Саєнко, Л. О. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій / Л. О. Саєнко. - С .103-107
Сайко, Х. Я. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі / Х. Я. Сайко, К. О. Островська. - С .108-112
Селезньова, О. В. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії / О. В. Селезньова. - С .113-116
Синецька, Л. Р. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми / Л. Р. Синецька. - С .117-121
Скок, А. Г. Проблеми методики викладання психології / А. Г. Скок. - С .122-125
Скок, Н. А. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения / Н. А. Скок. - С .126-128
Скребець, В. О. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики / В. О. Скребець. - С .129-137
Співак, Л. М. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності / Л. М. Співак. - С .138-142
Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С .143-146
Угрин, О. Г. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді / О. Г. Угрин. - С .147-151
Федоренко, Р. П. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії / Р. П. Федоренко. - С .152-154
Фера, С. В. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С .155-158
Фурман, В. В. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки / В. В. Фурман. - С .159-161
Царькова, О. В. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці / О. В. Царькова. - С .162-164
Чепурна, Г. Л. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді / Г. Л. Чепурна. - С .165-170
Черняк, О. В. Особливості самоактуалізації творчої молоді / О. В. Черняк. - С .171-173
Чистенко, І. Г. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості / І. Г. Чистенко. - С .174-177
Шевцова, О. М. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці / О. М. Шевцова. - С .178-181
Шибрук, О. В. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості / О. В. Шибрук. - С .182-184
Шлімакова, І. І. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я / І. І. Шлімакова. - С .185-188
Шпак, М. М. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту / М. М. Шпак. - С .189-192
Шушунова, О. І. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .193-198
Юдєєва, Т. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С .199-203
Юрченко, О. В. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ / О. В. Юрченко. - С .204-207
Ющенко, І. М. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / І. М. Ющенко. - С .208-211
Ярова, В. Г. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці / В. Г. Ярова. - С .212-216
Яцина, О. Ф. Батьківство в умовах трансформації сім’ї / О. Ф. Яцина. - С .217-220
ДРНТІ
ББК 88я5
РУБ 15
Рубрики: Психологія--збірники наукових праць
   Дитяча психологія

   Психологія молоді

   Психологія підлітка

   Психологія сім’ї

   Психологія студента

   Інтелект

   Кафедра психології



Дод.точки доступу:
Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

8.
88
Т 45


    Титаренко, Т. М.
    Жизнеконструирование в психотерапии. Кто конструктор? [Текст] / Т. М. Титаренко // Журнал практического психолога : Научно-практический журнал. - 2011. - N 3. - С. 74-83.
ББК 88
Рубрики: Психотерапія--методи
   Психотерапевт--робота з пацієнтом

Кл.слова (ненормовані):
нарратив -- контекстуальность


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: ЖПП-2/2011/3
   Журнал

Журнал практического психолога [Текст] : Научно-практический журнал/ ООО "ИГ-СОЦИН". - М. : "Фолиум" и Лидерс А. Г., 1996 - . - Виходит раз на два місяця
2011р. N 3
Зміст:
Парлетт, Малкольм. Пять сильных качеств человека: новый подход в понимании гештальт-обучения / М. Парлетт. - С.19-28.
Овчинников, Б. В. Основные понятия психотерапии / Б. В. Овчинников. - С.29-41.
Овчинников, Б. В. Становление и характеристика основных направлений и форм психотерапии / Б. В. Овчинников. - С.42-59.
Овчинников, Б. В. Влияние показателей "я-концепции" и ценностных ориентаций на качество жизни молодых женщин / Б. В. Овчинников, Т. А. Умбаев. - С.60-73.
Титаренко, Т. М. Жизнеконструирование в психотерапии. Кто конструктор? / Т. М. Титаренко. - С.74-83.
Третьяк, Л. Л. Тенденции развития отечественной практики психотерапии и консультирования: история и современность / Л. Л. Третьяк, К. В. Павлов. - С.127-141.
Чугунов, Д. Н. Гештальт-подход в работе с перееданием / Д. Н. Чугунов. - С.157-161.
Шарков, К. С. Телефонные переговоры с клиентами в психотерапии и консультировании / К. С. Шарков. - С.175-187.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
156(075.33)
О-73


   
    Особистість у психологічних дослідженнях [Текст] : хрестоматія / упоряд.: О. Д. Кресан, О. І. Михайлова [та ін.]; за заг. ред. С. Д. Максименко , М. В. Папучі ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. і переробл. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 472 с. - 30.00 грн., 36.00 грн.
    Зміст:
ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ
Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / А. Адлер. - С .4
Левин, К. Психологическое поле / К. Левин. - С .10
Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / Ф. Лерш. - С .12
Маслоу, А. Самоактуализация / А. Маслоу. - С .25
Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / А. Г. Маслоу. - С .33
Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мей. - С .43
Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Р. Мейли. - С .49
Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. Олпорт. - С .56
Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / Г. У. Олпорт. - С .64
Роджерс, К. Р. Личностный рост / К. Р. Роджерс. - С .76
Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / В. Франкл. - С .81
Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / А. Фрейд. - С .89
Фрейд, З. Разделение психической личности / З. Фрейд. - С .94
Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / Х. Хекхаузен. - С .95
Хорни, К. Тревожность / К. Хорни. - С .98
Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон. - С .102
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон. - С .104
Юнг, К. Г. Становление личности / К. Г. Юнг. - С .109
Бьюженталь, Джеймс. Элементы жизнеизменяющей психотерапии. Что такое "существенные жизненные изменения?" / Д. Бьюженталь. - С .120
Фромм, Эрих. Человек для себя / Э. Фромм. - С .130
Бубер, Мартин. Я и Ты / М. Бубер. - С .138
РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Б. Г. Ананьев. - С .148
Анцыферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / Л. И. Анцыферова. - С .150
Анцыферова, Л. И. Совладание / Л. И. Анцыферова. - С .154
Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / М. М. Бахтин. - С .168
Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / В. М. Бехтерев. - С .176
Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Л. И. Божович. - С .179
Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. И. Божович. - С .184
Василюк, Ф. Е. Переживание / Ф. Е. Василюк. - С .188
Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / Л. С. Выготский. - С .197
Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / Б. В. Зейгарник. - С .210
Лазурский, А. Ф. О составе личности / А. Ф. Лазурский. - С .217
Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / А. Н. Леонтьев. - С .220
Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / Д. А. Леонтьев. - С .226
Мясищев, В. Н. Отношения личности / В. Н. Мясищев. - С .228
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / С. Л. Рубинштейн. - С .231
Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Рубинштейн. - С .235
Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / В. И. Слободчиков. - С .240
Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Л. Франк. - С .244
Асмолов, А. Г. Перспективы исследования смысловых образований личности / А. Г. Асмолов. - С .245
Непомнящая, Нинель Ионтельевна. Целостный подход к личности и его теоретическая разработка / Н. И. Непомнящая. - С .258
Богоявленская, Диана Борисовна. Духовность личности как фактор творчества / Д. Б. Богоявленская. - С .265
Грот, Николай Яковлевич. Устои нравственной жизни и деятельности / Н. Я. Грот. - С .270
Платонов, Константин Константинович. Концепция динамической функциональной структуры личности / К. К. Платонов. - С .278-282
Кудрявцев, В. Т. Субъект деятельности в онтогенезе / В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева. - С .283
Нартова-Бочавер, Софья Климовна. Понятие "психологическое пространство личности": обоснование и прикладное значение / С. К. Нартова-Бочавер. - С .304
Абульханова, Ксения Александровна. Сознание как жизненная способность личности / К. А. Абульханова. - С .319
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / Г. С. Костюк. - С .338
Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / С. Д. Максименко. - С .348
Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. О. Балл. - С .370
Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / А. Ф. Бондаренко. - С .378
Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / Л. Ф. Бурлачук. - С .383
Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Г. В. Куценко. - С .388
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .394
Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / В. А. Роменець. - С .412
Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .418
Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .427
Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .437
Балл, Г. О. Засади інтегративно-особистісного підходу у психології / Г. О. Балл. - С .450
Папуча, Микола Васильович. Пошук сенсу як переживання: Повертаючись до В. Франкла / М. В. Папуча. - С .455
Моделі структури особистості . - С .465
ДРНТІ
ББК 88.37я73-3
РУБ 156(075.33)
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Неповноцінність (психол.)

   Зверхність (психол.)

   Самоактуалізація

   Екзистенційна психологія

   Переживання (психол.)

   Риси особистості (психол.)

   Мотиви (психол.)

   Сенс життя

   Я - теорія

   Мотивація досягнення

   Тривожність (психол.)

   Юність--психологія

   Володіння собою (психол.)

   Дитина--розвиток

   Враження--психологія

   Самосвідомість особистості

   Когнітивний стиль

   Вчинки--психологія

   Герменевтика--психологія



Дод.точки доступу:
Кресан, Ольга Дмитрівна; Михайлова, Оксана Іванівна; Медвідь, Євген Сергійович; Папуча, Микола Васильович; Тимошенко, Олексій Анатолійович; Максименко, Сергій Дмитрович \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 59
фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), аб (44), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), аб (44), Ч.З.№2 (10)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 81395
Кількість відвідувачів 925
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя