Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Титаренко, Т.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Психологія молоді
Психологія підлітка
Психологія сім’ї
Психологія студента
Інтелект
Кафедра психології
Зміст : Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації/ С. Ю. Мейтарчан. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку/ О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості/ Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. Психолого-політичний вибір українців - 2012/ О. О. Мисюра. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення/ М. В. Москальов. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя/ О. Л. Нагула. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога/ О. А. Низовець. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях/ О. С. Ніколенко. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу/ С. О. Оліфіра. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал"/ В. О. Олефір. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі/ Л. В. Опрошанська. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці/ О. В. Павлова. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості/ Т. С. Панченко. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку/ Н. О. Пасічник. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій/ Н. І. Пінчук. Синергетическая модель организации вербальной информации/ А. Н. Плющ. Сім’я у розвитку обдарованої дитини/ Т. М. Позняк. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях/ Г. О. Полієнко. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики/ Л. Я. Прокопів. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки/ Н. М. Проскурка. Музика як чинник соціалізації підлітків/ Б. І. Рапацький. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я/ В. М. Рековець. Способи переживання професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій/ Л. О. Саєнко. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі/ Х. Я. Сайко, К. О. Островська. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії/ О. В. Селезньова. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми/ Л. Р. Синецька. Проблеми методики викладання психології/ А. Г. Скок. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения/ Н. А. Скок. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики/ В. О. Скребець. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності/ Л. М. Співак. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання/ Т. М. Титаренко. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді/ О. Г. Угрин. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії/ Р. П. Федоренко. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку/ С. В. Фера. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки/ В. В. Фурман. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці/ О. В. Царькова. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості самоактуалізації творчої молоді/ О. В. Черняк. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості/ І. Г. Чистенко. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці/ О. М. Шевцова. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості/ О. В. Шибрук. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я/ І. І. Шлімакова. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту/ М. М. Шпак. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх/ Т. В. Юдєєва. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ/ О. В. Юрченко. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів/ І. М. Ющенко. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці/ В. Г. Ярова. Батьківство в умовах трансформації сім’ї/ О. Ф. Яцина.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Дошкільне виховання -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Кононко О. Особистісна орієнтація - пріоритет сьогодення/ О. Кононко (стр.3-6)
Бєлєнька Г. Експериментування - крок до пізнання/ Г. Бєлєнька (стр.7-10)
Титаренко Т. Мистецтво бути щасливою/ Т. Титаренко (стр.11-15)
Стриженко Л. Художня студія: розвиток творчих здібностей/ Л. Стриженко (стр.20-21)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Журнал практического психолога -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Парлетт М. Пять сильных качеств человека: новый подход в понимании гештальт-обучения/ М. Парлетт (стр.19-28.)
Овчинников Б. В. Основные понятия психотерапии/ Б. В. Овчинников (стр.29-41.)
Овчинников Б. В. Становление и характеристика основных направлений и форм психотерапии/ Б. В. Овчинников (стр.42-59.)
Овчинников Б. В. Влияние показателей "я-концепции" и ценностных ориентаций на качество жизни молодых женщин/ Б. В. Овчинников, Т. А. Умбаев (стр.60-73.)
Титаренко Т. М. Жизнеконструирование в психотерапии. Кто конструктор?/ Т. М. Титаренко (стр.74-83.)
Третьяк Л. Л. Тенденции развития отечественной практики психотерапии и консультирования: история и современность/ Л. Л. Третьяк, К. В. Павлов (стр.127-141.)
Чугунов Д. Н. Гештальт-подход в работе с перееданием/ Д. Н. Чугунов (стр.157-161.)
Шарков К. С. Телефонные переговоры с клиентами в психотерапии и консультировании/ К. С. Шарков (стр.175-187.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151(075.33)/З-14
Автор(и) : Скрипченко, Олександр Васильович, Долинська, Любов Василівна, Огороднійчук, Зоя Василівна, Лисянська, Таїсія Миколаївна, Зелінська, Тетяна Миколаївна, Зінченко, Людмила Миколаївна, Булах, Ірина Сергіївна, Співак, Ніна Василівна, Артемчук, Ольга Григорівна, Абрамян, Наталія Дмитрівна, Гоголь, Оксана Василівна, Ставицька, Світлана Олексіївна, Андріяшина, Наталія Володимирівна, Волошина, Валентина Віталіївна, Строяновська, Олена Василівна, Темрук, Олена Василівна
Назва : Загальна психологія : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Каравела, 2007
Кільк.характеристики :640 с
ISBN, Ціна 966-8019-84-9: 60.00 грн.
ДРНТІ : 15.01.33
ББК : 88.3я73-3
Зміст : ПРЕДМЕТ ТА ЗАВДАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ; Об’єкт, предмет і метод психології як суб’єкта пізнання/ А. А. Смирнов; О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих. Внесок І. М. Сеченова у розвиток наукової психології в Росії/ О. Н. Леонтьев; Н. А. Тих; П. Р. Чамата. РОЗВИТОК ПСИХІКИ У ФІЛОГЕНЕЗІ ; Проблемы развития психики/ Н. А. Тих; П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев. Решение проблем животными/ С. Л. Рубинштейн; Т. С. Яценко; О. И. Скороходова. Предыстория общества/ П. Р. Чамата; Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов. Самосознание личности и ее жизненный путь/ Т. С. Яценко; О. И. Скороходова; А. Р. Лурия. Зміст і основні форми прояву самосвідомості/ Б. Г. Ананьев; Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес. Функціонально-структурні особливості цілісного феномену психіки (модель внутрішньої динаміки психіки)/ О. И. Скороходова; А. Р. Лурия; Г. С. Костюк. ПСИХІЧНІ ПРОЦЕСИ ; ЧУТТЄВЕ ПІЗНАННЯ І СПРИЙМАННЯ ; Психология чувственного познания/ Б. Ф. Ломов; Ц. Флорес; О. К. Тихомиров. Как я воспринимаю, представляю и понимаю окружающий мир/ А. Р. Лурия; Г. С. Костюк; Л. К. Балацька. ПАМ’ЯТЬ ; Человеческая память: система памяти и процессы управления/ С. Л. Рубинштейн; В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова. Память и ее развитие в детском возрасте/ А. А. Смирнов; О. К. Тихомиров; В. А. Моляко. Память и антиципация/ Ц. Флорес; О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия. Маленькая книжка о большой памяти/ Г. С. Костюк; Л. К. Балацька; Л. Вундт. Системы большой памяти/ А. Б. Коваленко; А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн. Память/ В. Ю. Середа; Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев. Произвольное и непроизвольное запоминание/ О. К. Тихомиров; В. А. Моляко; К. Изард. Память/ О. К. Тихомиров; А. Р. Лурия; Э. Фромм. МИСЛЕННЯ ; Проблеми психології мислення/ Л. К. Балацька; Л. Вундт; В. А. Иванников. Психологія розуміння творчих задач/ А. В. Брушлинский; С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин. Вчись мислити логічно/ Л. С. Коршунова; А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло. Психология мышления. Виды мышления/ В. А. Моляко; К. Изард; В. К. Калин. Психология мышления. Субъект мышления/ А. Р. Лурия; Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская. Психология интеллекта: парадоксы исследования/ В. И. Страхов; Л. С. Выготский; А. В. Петровский. УЯВА ; Уява в житті дитини/ Л. Вундт; В. А. Иванников; С. Д. Максименко. Воображение и познание/ С. Л. Рубинштейн; В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва. Воображение как отражение действительности/ А. Н. Леонтьев; В. К. Котырло; Т. М. Титаренко. Психология творческой деятельности/ К. Изард; В. К. Калин; В. О. Татенко. УВАГА ; Внимание и память/ Э. Фромм; К. А. Абульханова-Славская; В. А. Кан-Калик. Психологические исследования внимания/ Л. С. Выготский; А. В. Петровский; А. Б. Добрович. Об организованности внимания/ С. Л. Рубинштейн; В. А. Роменець; И. П. Павлов. ЕМОЦІЇ ТА ПОЧУТТЯ ; Психология душевных волнений/ В. А. Иванников; С. Д. Максименко; А. Е. Личко. Эмоции/ В. Е. Дружинин; Н. В. Чепелєва; К. Леонгард. Потребности, мотивы и эмоции/ В. К. Котырло; Т. М. Титаренко; Н. Д. Левитов. Определение эмоций. Связь эмоций с когнитивными процессами, поведением и личностью/ В. К. Калин; В. О. Татенко; Ф. Н. Гоноболин. Внешние и внутренние факторы, детерминирующие генезис эмоциональной сферы/ І. Д. Бех; Т. М. Титаренко; Г. С. Костюк. Искусство любить: исследование природы любви/ К. А. Абульханова-Славская; Б. Ф. Ломов. ВОЛЯ ; Овладение собственным поведением/ А. В. Петровский; С. Л. Рубинштейн. Природа воли/ В. А. Роменець; А. А. Бодалев. Волевое усилие. Волевое действие. Волевые процессы. Волевые состояния/ С. Д. Максименко; И. П. Павлов. Критерии воли/ С. Д. Максименко; Я. Стреляу. Волевая регуляция поведения/ Н. В. Чепелєва; А. Е. Личко. Основные понятия. Воля как процесс, состояние, действие/ Т. М. Титаренко; К. Леонгард. Классификация волевых качеств/ В. О. Татенко; Н. Д. Левитов. Модель рефлексії як складника вольового процесу/ Т. М. Титаренко; Ф. Н. Гоноболин. ОСОБИСТІСТЬ У ДІЯЛЬНОСТІ І СПІЛКУВАННІ ; ДІЯЛЬНІСТЬ ТА АКТИВНІСТЬ ЛЮДИНИ ; Личность в процессе деятельности и общения/ Б. Ф. Ломов. Принципы деятельности подхода - конкретно-научной методологии изучения человека в психологии/ В. А. Кан-Калик. Личность в психологии: парадигма субъективности/ С. Л. Рубинштейн. ОСОБИСТІСТЬ ТА МІЖОСОБОВІ СТОСУНКИ ; Вчинок і постання канонічної психології/ А. А. Бодалев. Метод дослідження особистості/ И. П. Павлов. Особистість починається з любові/ Я. Стреляу. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду в контексті психологічної герменевтики/ А. Е. Личко. Життєвий вибір у концепції В. А. Роменця/ К. Леонгард. Суб’єктновчинкова парадигма в сучасній психології/ Н. Д. Левитов. Простір життєвого світу і його типи/ Ф. Н. Гоноболин. Заклики духовності ХХІ століття/ Г. С. Костюк. ПСИХОЛОГІЯ СПІЛКУВАННЯ ; Восприятие человека человеком/ А. А. Бодалев. Проблема общения в психологии/ Б. Ф. Ломов. Технология профессионально-педагогического общения/ В. А. Кан-Калик. Речь и общение. Функции речи/ С. Л. Рубинштейн. Воспитателю о психологии и психогигиене общения/ А. Б. Добрович. Личность и общение/ А. А. Бодалев. ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВЛАСТИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ; Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных/ И. П. Павлов. Роль темперамента в психическом развитии/ Я. Стреляу. Психопатии и акцентуации характера у подростков/ А. Е. Личко. Акцентуированные личности/ К. Леонгард. Проблема компенсации в психологии/ Н. Д. Левитов. Психологический анализ педагогических способностей/ Ф. Н. Гоноболин. Здібності та їх розвиток у дітей/ Г. С. Костюк.
Анотація: Дане видання є першою хрестоматією з загальної психології, укладеною в Україні. Її основою є дослідження українських психологів у галузі проблем загальної психології, радянських психологів-методологів та зарубіжних дослідників. Даний посібник доповнює підручники і дає можливість організувати самостійну роботу студентів над текстами.
Примірники : всього 95: фб(1), ав(2), аб(72), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(72), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/О-73
Назва : Особистість в психологічних дослідженнях : Тексти
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.00, 14.00, грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- розвиток особистості
Неповноцінність (психол.)
Зверхність (психол.)
Самоактуалізація
Екзистенційна психологія
Переживання (психол.)
Риси особистості (психол.)
Мотиви (психол.)
Сенс життя
Я - теорія
Мотивація досягнення
Тривожність (психол.)
Юність-- психологія
Володіння собою (психол.)
Дитина-- розвиток
Враження-- психологія
Самосвідомість особистості
Когнітивний стиль
Вчинки-- психологія
Герменевтика-- психологія
Психологічні дослідження-- особистість
Зміст : ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ ; Комплекс неповноценности и комплекс превосходства/ К. Левин; Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт. Психологическое поле/ Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс. Розуміння особи у психології/ А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл. Самоактуализация/ А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд. Пиковые переживания/ Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд. Становлення екзистенційної психології/ Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен. Черты личности. Важность понятия "черта"/ Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни. Личность: Проблема науки или искусства?/ Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. Функциональная автономия мотивов/ К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. Личностный рост/ В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг. Поиск смысла жизни и логотерапия/ А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев. Психология "Я" и защитные механизмы/ З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова. Разделение психической личности/ Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев. Мотивация достижения/ К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович. Тревожность/ Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский. Детство и общество/ Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский. Идентичность: юность и кризис/ К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев. Становление личности/ Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн. РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Структура и становление личности/ Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков. Психология формирования и развития личности/ М. М. Бахтин; Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк. Совладание/ В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского/ Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко. Психологическое определение личности/ Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка/ Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук. Потребность в новых впечатлениях/ Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Переживание/ Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець. Социальная ситуация развития/ А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. О патологическом развитии личности/ А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. О составе личности/ Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Деятельность, сознание, личность/ В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Я - последняя инстанция в личности/ С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Отношения личности/ С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Самосознание личности и ее жизненный путь/ В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Теоретические вопросы психологии и проблема личности/ С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Реальность субъективного духа/ Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Смысл жизни/ С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Навчання і розвиток особистості/ А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Загальне поняття про особистість та її структуру/ Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Значення і смисл як психологічні поняття/ Г. В. Куценко; Т. М. Титаренко. Социальная психотерапия личности/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці/ В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості/ Т. М. Титаренко. Особистість починається з любові/ Н. В. Чепелева. Загальна природа вчинку/ Ю. М. Швалб. Життєвий шлях особистості/ Т. М. Титаренко. Теоретические основы психологической герменевтики/ Н. В. Чепелева. Личность: самосознание, самоопределение/ Ю. М. Швалб. Моделі структури особистості
Примірники : всього 83: аб(69), Ч.З.№2(15), фб(1)
Вільні : аб(69), Ч.З.№2(15), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.33)/О-73
Автор(и) : Кресан, Ольга Дмитрівна, Михайлова, Оксана Іванівна, Медвідь, Євген Сергійович, Папуча, Микола Васильович, Тимошенко, Олексій Анатолійович
Назва : Особистість у психологічних дослідженнях : хрестоматія . -2-е вид., доп. і переробл.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :472 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 30.00, 36.00, грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88.37я73-3
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- розвиток особистості
Неповноцінність (психол.)
Зверхність (психол.)
Самоактуалізація
Екзистенційна психологія
Переживання (психол.)
Риси особистості (психол.)
Мотиви (психол.)
Сенс життя
Я - теорія
Мотивація досягнення
Тривожність (психол.)
Юність-- психологія
Володіння собою (психол.)
Дитина-- розвиток
Враження-- психологія
Самосвідомість особистості
Когнітивний стиль
Вчинки-- психологія
Герменевтика-- психологія
Зміст : ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ ; Комплекс неповноценности и комплекс превосходства/ А. Адлер. Психологическое поле/ К. Левин. Розуміння особи у психології/ Ф. Лерш. Самоактуализация/ А. Маслоу. Пиковые переживания/ А. Г. Маслоу. Становлення екзистенційної психології/ Р. Мей. Черты личности. Важность понятия "черта"/ Р. Мейли. Личность: Проблема науки или искусства?/ Г. Олпорт. Функциональная автономия мотивов/ Г. У. Олпорт. Личностный рост/ К. Р. Роджерс. Поиск смысла жизни и логотерапия/ В. Франкл. Психология "Я" и защитные механизмы/ А. Фрейд. Разделение психической личности/ З. Фрейд. Мотивация достижения/ Х. Хекхаузен. Тревожность/ К. Хорни. Детство и общество/ Э. Эриксон. Идентичность: юность и кризис/ Э. Эриксон. Становление личности/ К. Г. Юнг. Элементы жизнеизменяющей психотерапии. Что такое "существенные жизненные изменения?"/ Д. Бьюженталь. Человек для себя/ Э. Фромм. Я и Ты/ М. Бубер. РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Структура и становление личности/ Б. Г. Ананьев. Психология формирования и развития личности/ Л. И. Анцыферова. Совладание/ Л. И. Анцыферова. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского/ М. М. Бахтин. Психологическое определение личности/ В. М. Бехтерев. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка/ Л. И. Божович. Потребность в новых впечатлениях/ Л. И. Божович. Переживание/ Ф. Е. Василюк. Социальная ситуация развития/ Л. С. Выготский. О патологическом развитии личности/ Б. В. Зейгарник. О составе личности/ А. Ф. Лазурский. Деятельность, сознание, личность/ А. Н. Леонтьев. Я - последняя инстанция в личности/ Д. А. Леонтьев. Отношения личности/ В. Н. Мясищев. Самосознание личности и ее жизненный путь/ С. Л. Рубинштейн. Теоретические вопросы психологии и проблема личности/ С. Л. Рубинштейн. Реальность субъективного духа/ В. И. Слободчиков. Смысл жизни/ С. Л. Франк. Перспективы исследования смысловых образований личности/ А. Г. Асмолов. Целостный подход к личности и его теоретическая разработка/ Н. И. Непомнящая. Духовность личности как фактор творчества/ Д. Б. Богоявленская. Устои нравственной жизни и деятельности/ Н. Я. Грот. Концепция динамической функциональной структуры личности/ К. К. Платонов. Субъект деятельности в онтогенезе/ В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева. Понятие "психологическое пространство личности": обоснование и прикладное значение/ С. К. Нартова-Бочавер. Сознание как жизненная способность личности/ К. А. Абульханова. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Навчання і розвиток особистості/ Г. С. Костюк. Загальне поняття про особистість та її структуру/ С. Д. Максименко. Значення і смисл як психологічні поняття/ Г. О. Балл. Социальная психотерапия личности/ А. Ф. Бондаренко. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці/ Л. Ф. Бурлачук. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості/ Г. В. Куценко. Особистість починається з любові/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Загальна природа вчинку/ В. А. Роменець. Життєвий шлях особистості/ Т. М. Титаренко. Теоретические основы психологической герменевтики/ Н. В. Чепелева. Личность: самосознание, самоопределение/ Ю. М. Швалб. Засади інтегративно-особистісного підходу у психології/ Г. О. Балл. Пошук сенсу як переживання: Повертаючись до В. Франкла/ М. В. Папуча. Моделі структури особистості
Примірники : всього 45: фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(3), аб(44), Ч.З.№2(10)
Вільні : фб(1), ав(1), НМК ф-т ПСР(3), аб(44), Ч.З.№2(10)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Педагогіка і психологія -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Кремень В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р./ В. Г. Кремень (стр.5-13.)
Бех І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації/ І. Д. Бех (стр.14-21.)
Білоус Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистого ресурсу протидії викликам сучасності/ Р. М. Білоус, О. В. Літвінова, М. В. Загірняк (стр.22-29.)
Коломієць С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента/ С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан (стр.30-36.)
Луговий В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України/ В. І. Луговий (стр.37-48.)
Кононенко В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення/ В. І. Кононенко (стр.49-56.)
Титаренко Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання/ Т. М. Титаренко (стр.57-63.)
Кобильченко В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності/ В. В. Кобильченко (стр.64-70.)
Бондаревська І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців/ І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко (стр.71-76.)
Кирій С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДПНБ України ім. В. О. Сухомлинського/ С. В. Кирій (стр.78-84.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2003р.,N 4
Цікаві статті :
Бондаренко О.Ф. Психологічні особливості сучасної студентської молоді та проблеми професійної підготовки психологів-практиків/ О.Ф. Бондаренко (стр.8-11)
Коломінський Н.Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога/ Н.Л. Коломінський (стр.12-13)
Панок В.Г. Основні напрями професійного становлення особистості практичного психолога у вищій школі/ В.Г. Панок (стр.14-17)
Радчук Г.К. Підготовка особистості майбутніх практичних психологів: із досвіду роботи кафедри практичної психології Тернопільського державного педагогічного університету ім.В.Гнатюка/ Г.К. Радчук, І.П. Андрійчук (стр.18-20)
Титаренко Т.м. Життєві домогання і професійне становлення особистості практичного психолога/ Т.м. Титаренко (стр.21-23)
Фурман А.В. Вітакультурне обгрунтування практичної психології/ А.В. Фурман (стр.23-27)
Цыбур Е.Н. Сравнительный анализ феноменов инфантильной и зрелой зависимости в эмоциональных отношениях (в концептуальном пространстве психологии объектных отношений)/ Е.Н. Цыбур (стр.28-33)
Мізерна О.О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків/ О.О. Мізерна (стр.37-43)
Гольдштейн А.П. Тренінг контролю гніву/ А.П. Гольдштейн (стр.61-76)
Сидоров В.Н. Теория и практика групповой социальной работ. Деятельность социального работника в групповом контексте: учебно-методические материалы для тренинга/ В.Н. Сидоров (стр.44-50)
Савчук О.М. Стратегії роботи зі співзалежними жінками, які зазнають насильства в сім’ї/ О.М. Савчук (стр.51-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2004р.,N 6
Цікаві статті :
Татенко В.О. Ще раз про предмет психологічної науки/ В.О. Татенко (стр.6-8)
Донченко О.А. Психофрактал як частковість і універсальність людини: методи розпізнавання/ О.А. Донченко (стр.9-12)
Васютинський В.О. Психогенетичні рівні ідеологічного залучення особи як суб’єкта взаємодії/ В.О. Васютинський (стр.13-15)
Позняк Д.В. Психологічний зміст рефлексивних механізмів свідомості виборців/ Д.В. Позняк (стр.16-18)
Найдьонова Л.А. Соціально-психологічні феномени створення територіальних спільнот/ Л.А. Найдьонова (стр.19-22)
Петрунько О.В. Умови поширення політичних чуток/ О.В. Петрунько (стр.22-25)
Хаирова С.И. Этнокультурные особенности формирования адаптивного поведения детей/ С.И. Хаирова (стр.26-29)
Слюсаревський М. Деякі особливості сучасних уявлень молоді про шлюб (аналіз символічної репрезентації)/ М. Слюсаревський (стр.30-32)
Жадан І.В. Методика дослідження політичної толерантності: показники, критерії, інструментарій/ І.В. Жадан (стр.33-35)
Горностай П.П. Психодіагностична методика "Локус рольового конфлікту" / П.П. Горностай (стр.36-38)
Фролов П.Д. Техніка експертного оцінювання потенційного впливу інформації з елементами відверто сексуального змісту, жахів та насильства на дитячу, підліткову та юнацьку психіку/ П.Д. Фролов (стр.39-42)
Булка Н.І. Ресурси соціального інтелекту: адаптивність, комунікативність, креативність/ Н.І. Булка (стр.43-53)
Титаренко Т.м. Специфіка настанов молоді на здоровий спосіб життя/ Т.м. Титаренко (стр.65-68)
Шаповаленко И.В. Тяжелое заболевание ребенка: горестные переживания/ И.В. Шаповаленко, Т.Б. Миронова (стр.68-75)
Казміренко В.П. Програма дослідження психо-соціальних чинників адаптації молодої людини до навчання у ВНЗ та майбутньої професії/ В.П. Казміренко (стр.76-78)
Моляко Р.В. Психокорекційні стратегії деформацій Я-образу зовнішності в юнацькому віці/ Р.В. Моляко (стр.78-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2004р.,N 9
Цікаві статті :
Максименко С.Д. Особистість починається з любові/ С.Д. Максименко (стр.1-8)
Трухін І.О. Виховна робота з учнями середнього шкільного віку/ І.О. Трухін, О.Т. Шпак (стр.9-17)
Джонсон Девід В. Удосконалення вміння спілкуватись/ Девід В. Джонсон (стр.18-35)
Радченко М.И. Тренинги личностного роста как метод психокоррекционной помощи родителям "необучаемых" детей/ М.И. Радченко (стр.36-45)
Болтівець С.С. Оцінка референтної і вікової психогенності/ С.С. Болтівець (стр.52-55)
Мірошниченко О.М. Психологічні особливості особистісної самоактуалізації ділової жінки у сучасному суспільстві/ О.М. Мірошниченко (стр.56-60)
Титаренко Т.М. Вікова динаміка особистісних дисгармоній/ Т.М. Титаренко (стр.67-74)
Коновальчук В.І. Глибинно-психологічні засади особистісно-креативного підходу в навчанні студентів університету/ В.І. Коновальчук, І.В. Кукуленко-Лук’янець (стр.75-79)
Кононко О. Л. Дослідження педагогічної комунікації, потрібек сучасній психологічній науці/ О.Л. Кононко (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 24260
Кількість відвідувачів 1109
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя