Пошуковий запит: <.>A=Токмань, Г.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Однотомне видання Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди"
: науково-теоретичний збірник. Вип. 8 : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія
Вихідні дані : Тернопіль: Астон, 2006 Кільк.характеристики :600 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 19.50 грн.
ББК : 74.58 Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури Викладання української літератури в школі викладання народознавства Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературна гра--аналіз художнього твору--національне виховання--вчитель літератури Зміст : Співтворчість як мета художнього сприймання/ П. Білоус. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури/ О. Бицько. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі/ В. Братко. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця/ С. Васюта. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури/ Г. Гаврилова. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій/ А. Вітченко. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я"/ Л. Дибка. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах/ Н. Дига. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників/ О. Загарук. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня"/ І. Зарудня. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі/ О. Ісаєва. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору/ Ж. Клименко. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків/ Н. Крецул. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури/ О. Куцевол. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору/ А. Мельник. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне")/ А. Нагорна. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв/ Л. Овдійчук. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури/ І. Одинець. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок/ Н. Буркалець. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів/ Р. Радкіна. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю)/ Ю. Рибінська. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору/ А. Ситченко. Діалогічна сутність методики викладання літератури/ Г. Токмань. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас)/ В. Уліщенко. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі/ А. Фасоля. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості/ С. Бєлякова. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія"/ А. Льовочкіна. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників/ О. Руденко. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі/ М. Богданова. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка/ Е. Боєва. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору)/ П. Кириченко. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати"/ Л. Козубенко. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука/ Г. Косарєва. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка/ Л. Македон. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг/ О. Мацько. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея"/ С. Нестерук. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки"/ О. Олійник. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор"/ Т. Сагайдак. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди")/ Л. Ткаченко. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше"/ М. Турчин.
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
2.
|
Назва журналу :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2003р.,N 6 Цікаві статті : Токмань Г. Вікова психологія як наукове джерело методики викладання літератури/ Г. Токмань (стр.23-29.) Кл.слова: підлітки Цікаві статті : Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Токмань Г.
Назва : Вікова психологія як наукове джерело методики викладання літератури
Місце публікування : Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - К.: Редакція журналу "Дивослово", 2003. - N6. - С. 23-29. (Шифр ДС1/2003/6)
ДРНТІ : 15.31 + 15.31.31 ББК : 88.374 + 88.834 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підлітка вікова психологія психологія навчання Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки
Знайти схожі
|
4.
|
Назва журналу :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2006р.,N 3 Цікаві статті : Токмань Г. Україна як простір мови і політичного виховання/ Г. Токмань (стр.4-9) Кручко Н. Планування і моделювання уроків з української літератури : 5 клас/ Н. Кручко (стр.10-16) Ліпінська Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас./ Н. Ліпінська (стр.16-18) Куцевол О. Методика літератури-наука, заснована на творчості/ О. Куцевол (стр.19-24) Тоцька Н. Ділове українське мовлення : методичний аспект/ Н. Тоцька (стр.25-27) Пентилюк М. Традиційність? Модернізація!/ М. Пентилюк (стр.30-32) Мовчун А. Етика. 5 клас: Розробка уроків/ А. Мовчун, Л. Хоружа (стр.35-43) Гнатюк Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода?/ Л. Гнатюк (стр.44-48) Харчук Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка/ Р. Харчук (стр.49-54) Александрова Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва/ Г. Александрова (стр.55-58) Скоць А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка/ А. Скоць (стр.58-62) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Токмань Г.
Назва : Україна як простір мови і політичного виховання
Місце публікування : Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - К.: Редакція журналу "Дивослово", 2006. - N3. - С. 4-9 (Шифр ДС1/2006/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): українська мова
Знайти схожі
|
6.
|
Назва журналу :Урок української -2006р.,N 5/6 Цікаві статті : Пчілка О. Найсуворіша цензура/ О. Пчілка (стр.9-10) Зорівчак Р. На все впливає мови чистота... : Нотатки мовознавця/ Р. Зорівчак (стр.18-21.) Масенко Л. Мова персонажів Григора Тютюнника/ Л. Масенко, Ю. Кропив’янська (стр.21-26. (Далі буде). ) Петленко Л. Морально-психологічна характеристика людини в українській фразеології/ Л. Петленко (стр.27-31.) Токмань Г. Якщо мій досвід знадобиться... 10. Використання наочності на уроках української літератури/ Г. Токмань (стр.38-41.) Фасоля А. Зустріч із поетами нью-йорскської групи. Урок-"круглий стіл". 11 клас/ А. Фасоля (стр.44-48.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Урок української -2006р.,N 7 Цікаві статті : Іванишин П. В. Два світогляди в період глобалізації: культурний імперіалізм і культурний націоналізм/ П. Іванишин (стр.4-7.) Масенко Л. Назва помаранчевої революції в лінгвокультурологічному контексті/ Л. Масенко (стр.31-34.) Токмань Г. Якщо мій досвід знадобиться... 11. Класна дошка, учнівський зошит, літературний кабінет/ Г. Токмань (стр.36-37.) Куцевол О. Гостини в Григорія Кочура: Урок-рольова гра в 11 класі/ О. Куцевол (стр.40-45.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Токмань Г.
Назва : Якщо мій досвід знадобиться... 10. Використання наочності на уроках української літератури
Місце публікування : Урок української: Науково-публіцистичний журнал. - К.: Редакція журналу "Урок української", 2006. - N5/6. - С. 38-41. (Шифр УУ-1/2006/5/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): Наочність у школі Викладання української літератури в школі
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Токмань Г.
Назва : Якщо мій досвід знадобиться... 11. Класна дошка, учнівський зошит, літературний кабінет
Місце публікування : Урок української: Науково-публіцистичний журнал. - К.: Редакція журналу "Урок української", 2006. - N7. - С. 36-37. (Шифр УУ-1/2006/7)
Знайти схожі
|
10.
|
Назва журналу :Урок української -2006р.,N 8/9 Цікаві статті : Дзюба І. Майбутнє культури та /або глобалізація/ І. Дзюба (стр.2-6) Білий Д. Кубань: двохсотрічна міфологема і реальність останніх десятиліть/ Д. Білий (стр.12-13) Синиченко О. Уроки української лекски/ О. Синиченко (стр.16-18) Фаріон І. Сесійні зали чи мовні смітниська? (антисуржикові нотатки)/ І. Фаріон (стр.22-23) Садиленко М. Стійкість кубанської мови/ М. Садиленко (стр.24-28) Фокіна І. Етикетні форми в епістолярії Пантелеймона Куліша/ І. Фокіна (стр.30-36) Токар Л. Без знань про себе "ми не ми" (про українознавство як науку і навчальну дисципліну)/ Л. Токар (стр.40-43) Токмань Г. Якщо мій досвід знадобиться...: Позакласна робота з літератури/ Г. Токмань (стр.44-45) Чернобай Н. Головні члени речення. 7 клас/ Н. Чернобай (стр.46-49) Канівець С. Використання кейс-методу при вивченні другорядних членів речення. 8 клас/ С. Канівець (стр.49-52) Супрун-Яремко Н. Народнопісенні й мовні ознаки субетносу (українці Кубані)/ Н. Супрун-Яремко (стр.53-57) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|
|