Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Томаржевська, І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Початкова школа -2018р.,N 6
Цікаві статті :
Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи (стр.1.)
Ночвінова О. Облаштування розвивального предметного середовища для освітньої роботи з учнями початкових класів/ О. Ночвінова, О. Низковська (стр.1–4.)
Кононенко Ю. Г. Примірний перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи/ Ю. Г. Кононенко (стр.5–8.)
Седеревічене А. Інноваційна Київщина: досвід реалізації проекту "Інтелект України" в початковій школі/ А. Седеревічене (стр.9–10)
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти у 2018/2019 навчальному році (стр.11–16.)
Чумарна М. Доброго ранку всім!/ М. Чумарна (стр.16–19.)
Ростикус Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів/ Н. Ростикус (стр.20–25.)
Жуганова О. Урок-подорож з української мови для 3 класу/ О. Жуганова (стр.25–27.)
Мартиненко В. Становлення навички читання учнів 1–2 класів в умовах функціональної незрілості пізнавальних функцій/ В. Мартиненко (стр.27–33)
Сидоренко Н. Бінарний урок з природознавства і англійської мови для 1 класу/ Н. Сидоренко, О. Пікалова (стр.33–34.)
Власюк Ю. Урок-дослідження з природознавства у 1 класі/ Ю. Власюк (стр.35–37)
Гнатюк Н. Подорож лісовою галявиною/ Н. Гнатюк (стр.38–39.)
Шевчук О. До кожного свята свої хлібенята/ О. Шевчук (стр.40–42)
Охрімчук Р. Як допомогти дітям "побути" у минулому заради майбутнього/ Р. Охрімчук (стр.43–46.)
Болтромюк Д. Міцна родина – життєвий затишок людини/ Д. Болтромюк (стр.47–49.)
Ярош Н. Групові методи роботи на уроках у початковій школі/ Н. Ярош (стр.50–52)
Бабаніна С. Виховувати креативну й успішну особистість/ С. Бабаніна (стр.52–53.)
Томаржевська І. Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці/ І. Томаржевська (стр.54–56)
Пастушенко Н. Не кажи: "Не вмію", а кажи: "НАВЧУСЯ!"/ Н. Пастушенко (стр.57–58)
Фалько Я. Семантика найновіших слів іноземного походження та проблеми слововживання/ Я. Фалько (стр.59–61)
Морозова О. НУШ очима дитини/ О. Морозова (стр.62.)
Стецюк Н. Буду я природі вірним другом/ Н. Стецюк (стр.63.)
Сєрой О. Літо у житті дитини/ О. Сєрой (стр.64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Томаржевська І.
Назва : Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 6. - С. 54–56. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.3.015.312:159.947](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- ігрова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вольові якості--ігрова діяльність--емоційно-вольові якості--вольова регуляція--ігрові вправи--молодші школярі
Анотація: Наведено приклади ігрових вправ, спрямованих на розвиток вольових якостей, які можна пропонувати учням 1–2-их класів під час виховних годин.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2020р.,N 5/6
Цікаві статті :
Дубовик С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи/ Світлана Дубовик (стр.1–4)
Кузнецова С. Комбінований урок-подорож з української мови та мистецтва в 3 класі/ Світлана Кузнецова (стр.5–6.)
Бадзюк О. Розвиток мовлення. Написання докладного переказу./ Оксана Бадзюк (стр.6–8)
Стрілько Л. Твоє коріння там, де ти народився/ Любов Стрілько (стр.8–10)
Сиромятнікова Ю. Урок літературного читання у 3–4 класах із використанням методів критичного мислення/ Юлія Сиромятнікова (стр.11–13.)
Божко Т. Позитивні та негативні емоції казках українських письменників/ Тетяна Божко (стр.13–15.)
Бабенко О. Урок математики в 3 класі/ Оксана Бабенко (стр.16–18)
Коцар І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води/ Ірина Коцар (стр.18–22.)
Прошкуратова Т. Збірка інтегрованих завдань з теми "Як живеться дітям у довкіллі школи"/ Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко (стр.23–26.)
Шумара Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/ Наталія Шумара (стр.27–29.)
Якименко С. Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!"/ Світлана Якименко [и др.] (стр.30–36.)
Тюріна І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога/ Ірина Тюріна (стр.37–39.)
Томаржевська І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці/ Інна Томаржевська (стр.40–43)
Бондаренко О. STEM-марафон у початковій школі/ Олександр Бондаренко (стр.44–45.)
Гетьман В. Яка вона, корисна їжа?/ Валентина Гетьман (стр.46–49)
Павленко Л. Прислів’я, що виховують і навчають/ Людмила Павленко, Валентина Сафронова (стр.50–52.)
Червецький В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи/ Володимир Червецький (стр.53–55)
Цуркан Т. Формування педагогічної культури батьків/ Таїсія Цуркан (стр.56–58.)
Голибарт Є. Методи натурального оздоровлення, або як боротися проти вірусів/ Є. Голибарт ; Євген Ґолибарт (стр.59–63.)
Зінченко С. Урок позакласного читання для учнів 2–3 класів "Ми відвідуємо театр"/ Світлана Зінченко (стр.64.)
Качаненко Ю. Мамо, квітко, ти моя кохана!/ Юлія Качаненко (стр.65–67.)
Кізян О. Україна, мати, мова, пісня, душа/ Ольга Кізян (стр.67–69.)
Дризлова В. Святковий ранок "Бджолині іменини"/ Вікторія Дризлова (стр.70–74.)
Конкурс "І сталося диво..." (стр.75–79.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Томаржевська І.
Назва : Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 5/6(611-612). - С. 40–43. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/5/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
УДК : 373.3.015.3:159.942.5](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Молодші школярі-- агресивність-- емоційно-поведінкові порушення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--емоційні стани--агресивна поведінка--емоційно-поведінкові порушення--емоційні порушення--дезадаптація--психокорекція--емоційно-особистісні порушення--страх--тривога--соціальне середовище--молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто провідні емоційно-особистісні і поведінкові порушення у молодших школярів, зокрема тривогу, страх і агресію.
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.07.2024
Кількість запитів 28352
Кількість відвідувачів 980
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя