Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Топузов, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 58.90 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна підготовка вчителя
Гендерне виховання
Зміст : Обгрунтування ролі категорій комунікативно-пізнавального аспекту в теорії навчання філологічних дисциплін/ Н. І. Логвинюк. Взаємодія як міждисциплінарне поняття/ Н. В. Гагіна. Про деякі аспекти формування екологічної культури школярів/ Н. О. Падун, Н. В. Горбушко. Стан дослідження феномена "ціннісне ставлення" у науковій літературі/ І. І. Тукач. Дидактичне моделювання іншомовного комунікативного середовища засобами мультимедійних технологій/ Н. В. Сорокіна. Особистісно орієнтований підхід до формування та розвитку творчої самостійної пізнавальної діяльності учнів/ О. М. Топузов. Модель управлінських рішень як організаційна умова ефективного функціонування системи науково-дослідної роботи студентів/ В. О. Степашко. Етапи та рівні сформованості методичної компетенції викладачів спеціальних дисциплін вищих аграрних навчальних закладів/ С. В. Толочко. Організаційно-педагогічні умови формування лідерських якостей та вмінь студентів/ О. В. Пономаренко. Впровадження сучасних інформаційних технологій у навчально-виховний процес - запорука розвитку особистості/ Т. В. Отрошко. Навчально-виконавська активність як метод навчання гри на фортепіано/ В. В. Ревенчук. До проблеми єдиного курсу шкільної історії/ В. О. Мисан. Сучасні підходи до підготовки вчителів початкових класів/ О. М. Попенко. Педагогічні умови формування економічної культури в учнів загальнооосвітньої школи/ С. Д. Булавенко. Використання комп’ютерних вправ для корекції граматичних навичок/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова, Г. М. Корнєйчик. Розвивальне навчання як шлях до творчого зростання особистості, її саморозвитку та самовдосконалення (з досвіду роботи)/ С. О. Кириченко. Розвиток теоретичного мислення в класах математичного профілю/ Н. П. Варущик. Ігрова навчальна діяльність на хореографічних заняттях у дітей молодшого та середнього шкільного віку/ В. М. Кирилюк. Розвиток умінь критичного мислення в процесі навчання написання англійською мовою рецензій на художні твори/ Н. М. Одегова. Підготовка батьків до гуманного спілкування з дітьми у сучасній школі/ Н. М. Стрельнікова. Принципи відбору художніх текстів для навчання читання на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Формування творчої самостійності та інтелектуальної активності студентів у класі хорового диригування/ Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумська. Ескпериментальна перевірка ефективності методики продуктивного навчання неорганічної хімії на лабораторних заняттях в аграрній вищій школі/ А. В. Шкодин. Способи формування соціокультурної компетенції учнів на основі текстів для читання англійською мовою/ С. І. Шевченко, М. О. Нікітіна. Формування громадянського компонента як складової готовності майбутніх аграріїв до реалізації міжнародних фахових програм/ І. В. Ляшенко. Педагогічні умови формування управлінської компетентності майбутнього керівника дошкільного навчального закладу/ Ю. Г. Новгородська. Зміст професійної підготовки майбутнього вчителя до організації дозвілля старшокласників/ Д. М. Карюченко. Теоретичні аспекти формування конструкторських умінь майбутніх інженерів-аграрників у процесі вивчення графічних дисциплін/ Т. П. Федорина. Прилуцький гуманітарно-педагогічний коледж. Сисмотсійна робота у системі професійної підготовки майбутнього вчителя/ Н. М. Юрченко. Софія Русова як історик педагогіки/ Є. І. Коваленко. Новгород-Сіверська державна гімназія ім. К. Д. Ушинського: минуле та сучасне/ В. М. Благінін. Діяльність ніжинського вйськово-спортивного комітету щодо мобілізації спорту в 1916-1917 рр./ В. В. Боровик. Ідея гендерного виховання в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Т. І. Бутурлим. Педагогічні проблеми математики в спадщині І. Ф. Тесленка/ О. В. Орел. Дослідження педагогічних поглядів видатних вітчизняних та зарубіжних персоналій у спадщині вчених мовознавців Лівобережної України (друга половина ХІХ століття)/ Н. М. Демченко. Реформування структури ступенів вищиї освіти в умовах Болонського процесу: досвід європейських університетів/ Н. М. Авшенюк. Порівняльний аналіз варіативності системи ECTS у країнах Європи та Україні/ А. А. Харківська. Вплив ідей конфуціанства на систему виховання в Японяї/ Н. Б. Катруца. Теоретичні основи підготовки викладачів професійно орієнтованих дисциплін в аграрних ВНЗ Нідерландів/ Н. С. Журавська. Роль навчальних планів у процесі інтернаціоналізації вищої освіти Канади/ А. С. Чирва. Підвищення якості професійної компетентності студентів НІНО у 1921 - 1927 роках/ О. А. Жук. Роль музики у німецьких реформаторських школах-інтернатах кінця ХІХ - початку ХХ століть/ І. О. Сташевська. Становлення педагогічної майстерностй у загальнопедагогічній підготовці вчителів вищими жіночими закладами освіти України на початку ХХ ст./ О. А. Лавріненко. Скандинавська освіта дорослих як соціальний інститут/ О. І. Огієнко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/П78
Назва : Проблеми сучасного підручника : Збірник наукових праць. Вип. 8
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :544 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-096-2: 15.50 грн.
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.202.26я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання
Електронні підручники
Електронні засоби навчання
Викладання англійської мови
Викладання фізики
Підручники географії
Підручники математики
Підручники астрономії
Підручники фізики
Підручники біології
Підручники інформатики
Підручники іноземної мови
Підручники англійської мови
Підручники історії
Підручники для школи
Буквар
Культура мовлення першокласників
навчання грамоти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронні підручники--індивідуальне навчання
Зміст : Загальні питання теорії сучасного підручникотворення ; Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання/ О. М. Топузов; В. В. Мелешко. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах/ В. В. Мелешко; І. М. Семененко. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи/ І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. Підручник як засіб організації навчальної діяльності/ Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання ; Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання/ Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення/ К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі/ Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови/ В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл/ Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій ; Дидактичні і методичні засади підручника географії/ Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи/ І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії/ Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії/ О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників/ В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії/ П. С. Скавронський; О. І. Глобін. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії/ Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів/ Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи/ О. І. Глобін; Є. П. Соколов. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів/ Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу/ І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики/ Є. П. Соколов; О. В. Іванова. Оцінювання якості шкільного підручника з математики/ П. В. Мороз; В. Собко. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії/ М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики/ О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін ; Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу)/ В. Собко. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів/ Н. Васильківська. Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл ; Буквар - видання приоритетне/ О. Д. Карпюк. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти/ Т. Суржук. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти/ В. Собко. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря/ Н. Васильківська. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників/ О. Григор’єва, С. Олійник. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України/ О. Д. Карпюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Рідна школа -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Уйсімбаєва Н. Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності/ Н. Уйсімбаєва (стр.3-6)
Щекатунова А. Проблема самореалізації в психолого-педагогічній науці/ А. Щекатунова (стр.7-12)
Гора Т. Організація міжособистісної взаємодії учнів загальноосвітніх шкіл як запорука їх самореалізації/ Т. Гора (стр.12-13)
Столяренко О. Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів/ О. Столяренко (стр.14-18)
Чорна О. Педагогічні умови формування у молодших школярів шанобливого ставлення до людей/ О. Чорна (стр.18-20)
Рогова Т. Реалізація ідей особистісно орієнтованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи/ Т. Рогова (стр.21-24)
Мельник С. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу - школи сприяння здоров’ю/ С. Мельник (стр.25-29)
Топузов О. Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання/ О. Топузов (стр.31-33)
Покась Л. Реалізація завдань програмних практичних робіт із фізичної географії у складі навчальних груп учнів/ Л. Покась (стр.33-36)
Сивачук Н. Скарбничка фольклорної пам’яті/ Н. Сивачук (стр.36-41)
Бугайова І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури/ І. Бугайова (стр.41-44)
Крижко В. Народно-педагогічні традиції весняного календарного циклу в етногенезі українців/ В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач (стр.44-47)
Івашньова С. До проблеми післядипломної освіти вчителів німецької мови початкової школи/ С. Івашньова (стр.47-49)
Матяш Н. Біологічна компетентність учня - одна з вимог модернізації природничої освіти/ Н. Матяш (стр.50-51)
Юник Д. Збудження як засіб формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.51-54)
Локшин В. Професійна компетентність фахівців з управління в соціокультурній сфері к технології модернізації вищої освіти/ В. Локшин (стр.54-56)
Березівська Л. Реформа школи: дискусії щодо проекту П.М.Ігнатьєва/ Л. Березівська (стр.57-61)
Пироженко Л. Генеза підходів до побудови навчальних вітчизняної загальноосвітньої школи (30-ті-початок 50-х рр. ХХ ст.)/ Л. Пироженко (стр.61-64)
Караманов О. Роль польських жіночих закладів освіти у поширенні реформатської педагогіки в Галичині/ О. Караманов (стр.64-66)
Ананьян Е. Розвиток принципу культуровідповідності в історії педагогічної думки/ Е. Ананьян (стр.66-69)
Іванчук Г. Проблеми творення людини в історії філософської думки/ Г. Іванчук (стр.69-71)
Прищак М. Поняття "духовність" у педагогічній думці України (друга половина XIX століття)/ М. Прищак (стр.71-74)
Марен Е. Журналу "Життя школи" - 60!/ Е. Марен (стр.74-76)
Опенько М. Методи професійної підготовки з іноземної мови в Німеччині/ М. Опенько (стр.76-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Географія та основи економіки в школі -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Александров В. "Конструктор уроків" в інтегрованому навчально-атестаційному комплексі "Основи економіки"/ В. Александров, Ю. Бицюра (стр.7-14)
Бицюра Ю. Динаміка та структура бюджету України/ Ю. Бицюра (стр.15-19)
Галалюк Н. Знання про рельєф у шкільному курсі географії/ Н. Галалюк (стр.23-26)
Костюк В. Уроки картографії у 8 класі/ В. Костюк (стр.27-30)
Петринка Л. Урок на тему "Використання природних умов і природних ресурсів України та їх охорони" (Узагальнюючий урок)/ Л. Петринка (стр.31-33)
Філончук З. Вивчення теми "Харчова промисловість України" в 9 класі (Через організацію дослідницької роботи учнів)/ З. Філончук (стр.34-38)
Топузов О. Пізнавальна самостійність школярів в умовах проблемного вивчення географії/ О. Топузов (стр.42-44)
Чорноморець І. Інноваційні технології навчання географії: методологічні аспекти проектування/ І. Чорноморець (стр.45-48)
Супричов О. Великобританія/ О. Супричов (стр.49-52)
Шевченко В. Шлях до нового світу: До 555-річчя з дня народження та 500-річчя з дня смерті Христофора Колумба/ В. Шевченко (стр.53-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Топузов О.
Назва : Пізнавальна самостійність школярів в умовах проблемного вивчення географії
Місце публікування : Географія та основи економіки в школі: Науково-методичний журнал. - К.: "Педагогічна преса", 2006. - N2. - С. 42-44 (Шифр ГЕШ-1/2006/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання географії
пізнавальні завдання
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Топузов О.
Назва : Підготовка майбутніх учителів географії до реалізації проблемного навчання
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N4. - С. 31-33. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/4). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів
Вища освіта в Україні
навчання проблемне
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Рідна школа -2006р.,N 9
Цікаві статті :
Сметанський М. Компаративний аналіз педагогічних поглядів А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського/ М. Сметанський (стр.3-7)
Антонець М. Проблема педагогічної творчості вчителя у спадщині В. О. Сухомлинського/ М. Антонець (стр.7-10)
Бондар Л. Методологічна основа гуманістичних ідей духовності в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського/ Л. Бондар (стр.11-13)
Буряк В. Навчальна діяльність у комп’ютерному середовищі/ В. Буряк (стр.14-17)
Уйсімбаєма Н. Розвиток професійної компетентності - шлях до підготовки висококваліфікованих фахівців/ Н. Уйсімбаєма (стр.17-19)
Музиченко Ю. Розвиток творчих здібностей майбутніх учителів - передумова формування мобільності/ Ю. Музиченко (стр.20-22)
Кожевников В. Наступність як загальнопедагогічний закон/ В. Кожевников (стр.22-24)
Кравчук Л. Етичні норми: соціально-психологічний інструмент впливу на віковий розвиток відповідальної поведінки молодших школярів/ Л. Кравчук (стр.24-27)
Максимовська Н. Розвиток соціальності жіночої молоді у соціально-педагогічному середовищі ВНЗ: до визначення понять/ Н. Максимовська (стр.28-31)
Оленіна Г. Виховання підлітків засобами літератури в позанавчальній роботі/ Г. Оленіна (стр.31-34)
Топузов О. Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії/ О. Топузов (стр.42-44)
Сєрова Г. Навчаємо для майбутнього сьогодні/ Г. Сєрова (стр.44-47)
Земцов І. Творчий стиль - першооснова діяльності майбутнього вчителя історії/ І. Земцов, Т. Скрябіна (стр.47-49)
Юник Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.50-52)
Івашньова С. Формування методики навчання іноземної мови в початковій школі/ С. Івашньова (стр.53-55)
Кобець М. Упровадження методики індивідуального навчання іноземної мови/ М. Кобець (стр.57-59)
Крижко В. Народно-педагогічні традиції осіннього календарного циклу в етногенезі українців/ В. Крижко, А. Малихін, В. Ткач (стр.59-62)
Кочубей Т. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського / Т. Кочубей (стр.63-65)
Шевчук О. Історія заснування та діяльності Колегії Павла Галагана/ О. Шевчук (стр.65-68)
Лисенко Л. Провідні ідеї експериментальної педагогіки і сучасність/ Л. Лисенко (стр.69-71)
Балацька Н. Особливості та основні моделі реалізації професійно орієнтованої системи в школах Англії/ Н. Балацька (стр.71-73)
Волощук І. Фактологічна підготовка педагогів до роботи з обдарованими й талановитими школярами/ І. Волощук (стр.73-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Топузов О.
Назва : Формування проблеми та процес розв’язання навчальної задачі на уроках географії
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N9. - С. 42-44. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/9). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): уроки географії
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Рідна школа -2006р.,N 11
Цікаві статті :
Пустовіт Г. Теорія пізнання як методологічна основа побудови змісту позашкільної освіти і виховання/ Г. Пустовіт (стр.3-6)
Топузов О. Інтелектуальний розвиток учнів у проблемному навчанні/ О. Топузов (стр.6-8)
Коваленко Г. Психолого-педагогічні аспекти забезпечення міцності засвоєння знань/ Г. Коваленко (стр.9-11)
Даниленко Л. Проблеми організації інноваційної діяльності в системі загальної середньої освіти/ Л. Даниленко (стр.12-14)
Завидівська Н. Психологічні аспекти викладання фізичної культури у вищих навчальних закладах/ Н. Завидівська (стр.22-24)
Жорнова О. Інтеракція в культуротворчому формуванні студентів/ О. Жорнова (стр.24-26)
Пісоцька О. Теоретичні основи та практичні шляхи індивідуалізації й регламентування покарань учнів у педагогічній спадщині М. І. Пирогова/ О. Пісоцька (стр.27-28)
Комар В. Творчий шлях Петра Францовича Лесгафта/ В. Комар (стр.35-38)
Зубрицька О. Середня освіта європейських держав та України на зламі століть/ О. Зубрицька (стр.39-42)
Тетерятник М. Самостійна пізнавальна діяльність студентів як засіб формування науково-методичної культури майбутнього вчителя початкових класів/ М. Тетерятник (стр.45-47)
Ушаньова І. Система контролю навчальних досягнень студентів/ І. Ушаньова (стр.47-49)
Легенко В. Формування фізичної культури майбутніх педагогів/ В. Легенко (стр.56-57)
Крайник С. Особистісно орієнтований підхід до освітньо-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах/ С. Крайник (стр.57-58)
Глинянська Н. Із досвіду роботи психолога з професійної та психологічної адаптації студентів/ Н. Глинянська (стр.60-61)
Кондратьєва О. Учитель фізичної реабілітації в початковій школі/ О. Кондратьєва (стр.62-63)
Ільницький І. Туризм - засіб виховання здорової і загартованої людини/ І. Ільницький (стр.72-73)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Топузов О.
Назва : Інтелектуальний розвиток учнів у проблемному навчанні
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2006. - N11. - С. 6-8. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2006/11). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Інтелектуальний розвиток
навчання проблемне
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 37435
Кількість відвідувачів 1747
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя