Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Тригуб, Ірина@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
15
Н 34


    Тригуб, Ірина Анатоліївна.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання [Текст] / І. А. Тригуб // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 115-119
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Викладання зарубіжної літератури в школі

   інформаційно-комунікаційні технології

   Профільне навчання--українська література

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійна шкільна лекція -- віртуальна екскурсія -- комп’ютерне тестування


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

2.
Шифр: ВЛСНЗУ1/2011/7/8
   Журнал

Всесвітня література в середніх навчальних закладах України [Текст] : Науково-методичний журнал. - К. : Педагогічна преса, 1976 - . - ISSN 0205-47IX. - Виходить щомісячно
2011р. N 7/8
Зміст:
Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011 - 2012 навчальному році. - С.2-12
Ніколенко, Ольга. Стратегічні напрями нових стандартів з літератури / О. Ніколенко. - С.13-16
Таранік-Ткачук, Катерина. Складові майстерності вчителя та фактор створення сучасного і успішного уроку літератури / К. Таранік-Ткачук. - С.17-19
Невмержицька, Ольга. Метод проекту як засіб формування читацької компетенції учнів / О. Невмержицька. - С.31-33
Невмержицька, Ольга. Від світлини - до фотографічності художнього твору (Золя Е. - теоретик натуралізму) / О. Невмержицька. - С.33-37
Ісаєва, Олена. Концептуальні роздуми щодо мети та завдань сучасного підручника з літератури для старшої школи / О. Ісаєва. - С.41-45
Ковбасенко, Юрій. Штрихи до історико-літературного портрета. Франц Кафка. Джеймс Джойс (розділи з підручника "Світова література" 11 клас / Ю. Ковбасенко. - С.46-68
Сутула, Ольга. Орієнтовне планування уроків світової літератури / О. Сутула, І. Тригуб. - С.83-92
Сафарян, Світлана. Київська палітра творчості Михайла Булгакова / С. Сафарян. - С.93-95
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ВЛВСШ/2012/1
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1976 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 1
Зміст:
Сафарян, Світлана. Формування активної читацької діяльності - складова інформаційно-методичного середовища вчителів світової літератури / С. Сафарян. - С.2-5.
Ушко, Раїса. Опуститися до рівня слабких учнів, щоб підняти їх до рівня серйозних і глибоких книжок / Р. Ушко. - С.5-9.
Григор’єва, Ірина. Компетентнісний підхід до вивчення світової літератури в загальноосвітній школі / І. Григор’єва ; І. Григор’єва. - С.11-14.
Степаненко, Людмила. У борінні досягається мета. Урок із застосування елементів лінгвістичного аналізу за оповіданням Джека Лондона "Любов до життя" / Л. Степаненко. - С.26-31.
Сутула, Ольга. орієнтовне планування уроків світової літератури / О. Сутула, І. Тригуб. - С.35-49.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ВЛВСШ/2012/2
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1976 - . - Виходить щомісячно
2012р. N 2
Зміст:
Мельникова, Лариса. Створення програм самореалізації особистості як стимул до розвитку літературної компетенції учнів / Л. Мельникова. - С.2-4.
Бачук, Тетяна. Культурологічний аспект формування творчої особистості в процесі вивчення світової літератури / Т. Бачук. - С.6-9.
Дячок, Світлана. Вдивляйтеся у частинки - і побачите ціле: урок за творчістю Мацуо Басьо / С. Дячок. - С.26-29.
Сутула, Ольга. Орієнтоване планування уроків світової літератури / О. Сутула, І. Тригуб. - С.32-53.
Іщенко, Олена. Магія реалізму й реалізм магії: система уроків за романом Г. Гарсіа Маркеса "Сто років самотності" / О. Іщенко. - С.54-63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
81.411.1
Т 67


    Тригуб, Ірина.
    Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором [Текст] / І. Тригуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 26-29.
ББК 81.411.1
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
   Викладання української літератури в школі

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
літературні курси за вибором -- ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ


Дод.точки доступу:
Вітмен, Волт \о нем\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

6.
83.3(4УКР)р10
Т 67


    Тригуб, Ірина.
    Методика контекстного вивчення творчості Генріка Ібсена та Лесі Українки на заняттях літературних курсів за вибором [Текст] / І. Тригуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 39-41.
ББК 83.3(4УКР)р10 + 83.3(0)р10
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--вивчення творчості письменників
   Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів



Дод.точки доступу:
Українка, Леся (укр. письменниця ; 1871-1913) \о ней\; Ібсен, Генрік (норвезький драматург і поет ; 1828-1906) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.


    Яценко, Таміла.
    Модернізм як мистецька філософія другої половини XIX - початку XX століття [Текст] / Т. Яценко, І Тригуб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 6. - С. 9-14.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--літературні напрями та течії
Кл.слова (ненормовані):
літературний спецкурс -- навчання української літератури -- навчання зарубіжної літератури -- символізм -- імпресіонізм -- неоромантизм -- експресіонізм -- футуризм -- неокласика -- мистецький контекст -- культурна компетентність -- читацька компетентність
Анотація: Пропонується матеріал до літературного спецкурсу “Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті”.


Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Шості Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 170 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 226.25 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ . - С .9-48
Вождаєнко, Анна Вікторівна. Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі / А. В. Вождаєнко. - С .9-13
Галаєвська, Людмила Вікторівна. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі / Л. В. Галаєвська. - С .14-19
Каліш, Валентина Антонівна. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи / В. А. Каліш. - С .20-25
Косінова, Оксана Миколаївна. На перехресті тексту та підтексту / О. М. Косінова. - С .26-29
Нестеренко, Світлана Василівна. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі / С. В. Нестеренко. - С .30-36
Хоменко, Галина Вікторівна. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .37-42
Яценко, Таміла Олексіївна. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи / Т. О. Яценко. - С .43-48
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ . - С .49-147
Бондаренко, Юрій Іванович. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування / Ю. І. Бондаренко. - С .49-57
Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови / Н. М. Голуб. - С .58-66
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів / О. А. Гордієнко. - С .67-72
Забарний, Олександр Вадимович. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса) / О. В. Забарний. - С .73-80
Іващенко, Алла Сергіївна. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .81-84
Корчова, Олена Михайлівна. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова. - С .84-89
Кухарчук, Ірина Олексіївна. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект / І. О. Кухарчук. - С .90-95
Могильна, Руслана Ярославівна. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури / Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. - С .96-102
Орищенко, Інна Миколаївна. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах / І. М. Орищенко. - С .103-107
Пугач, Валентина Миколаївна. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт / В. М. Пугач. - С .108-112
Романишина, Наталя Василівна. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь") / Н. В. Романишина. - С .113-118
Рудик, Людмила Володимирівна. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови / Л. В. Рудик. - С .119-123
Сидоренко, Юлія Олександрівна. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу / Ю. О. Сидоренко. - С .124-127
Тригуб, Ірина Анатоліївна. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі / І. А. Тригуб. - С .128-133
Шевченко, Світлана Петрівна. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі / С. П. Шевченко. - С .134-141
Шутько, Вікторія Володимирівна. РАФТ та кубування на уроках української мови / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. - С .142-147
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА . - С .148-159
Лілік, Ольга Олександрівна. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями / О. О. Лілік. - С .148-154
Цінько, Світлана Василівна. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями / С. В. Цінько. - С .155-159
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД . - С .160-165
Привалова, Світлана Павлівна. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури / С. П. Привалова. - С .160-165
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Психолого-педагогічні науки--збірники

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   історія педагогіки (загальні питання)

   Кафедра педагогіки

   Кафедра української літератури та журналістики

   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
бугайківські читання


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2)
Знайти схожі

9.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. П’яті Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 172 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 116.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бабійчук, Тамара Василівна. Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк / Т. В. Бабійчук. - С .7-10
Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми / Т. А. Бронзенко. - С .11-15
Гричаник, Наталія Іванівна. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд / Н. І. Гричаник. - С .16-19
Косінова, Оксана Миколаївна. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики / О. М. Косінова. - С .20-24
Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас) / Т. П. Матюшкіна. - С .25-30
Пелех, Олена Павлівна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи / О. П. Пелех. - С .31-35
Сидоренко, Юлія Олександрівна. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей / Ю. О. Сидоренко. - С .36-40
Сулімова, Лілія Олександрівна. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі / Л. О. Сулімова. - С .41-45
Хоменко, Галина Вікторівна. Літературна освіта у вимірах постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .46-50
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Баранник, Наталія Олексіївна. Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко / Н. О. Баранник. - С .51-57
Бондаренко, Юрій Іванович. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку / Ю. І. Бондаренко. - С .58-63
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) / Т. І. Бутурлим. - С .64-67
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .68-73
Глеб, Оксана Володимирівна. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури / О. В. Глеб. - С .73-76
Жила, Світлана Олексіївна. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник" / С. О. Жила. - С .77-84
Іващенко, Алла Сергіївна. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .85-89
Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом / С. Р. Молочко. - С .90-94
Нестеренко, Світлана Василівна. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі / С. В. Нестеренко. - С .95-100
Романишина, Наталя Василівна. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко) / Н. В. Романишина. - С .101-105
Скриннік, Наталія Володимирівна. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища / Н. В. Скриннік. - С .106-110
Сопівник, Руслан Васильович. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі / Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .111-114
Тригуб, Ірина Анатоліївна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання / І. А. Тригуб. - С .115-119
Яценко, Таміла Олексіївна. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі / Т. О. Яценко. - С .119-124
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Гордієнко, Олена Анатоліївна. Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання / О. А. Гордієнко. - С .125-130
Лілік, Ольга Олександрівна. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями / О. О. Лілік. - С .131-135
Рускуліс, Лілія Володимирівна. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови / Л. В. Рускуліс. - С .136-141
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Гальонка, Олексій Анатолійович. Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.) / О. А. Гальонка. - С .142-146
Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .147-150
Куцевол, Ольга Миколаївна. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко / О. М. Куцевол. - С .151-157
Петрович, Ольга Борисівна. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / О. Б. Петрович. - С .158-161
Ткачук, Марина Анатоліївна. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича / М. А. Ткачук. - С .162-165
Чайка, Олена Миколаївна. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст. / О. М. Чайка. - С .166-169
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Психолого-педагогічні науки--збірники

   Методика навчання і виховання

   Професійна підготовка

   історія педагогіки (загальні питання)

   Кафедра педагогіки

   Кафедра української літератури та журналістики

   Кафедра української мови

Кл.слова (ненормовані):
бугайківські читання
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (укр. літературознавець, педагог ; 1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович (літературознавець, педагог ; 1899-1980) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

10.
83.3(0)р
С 90


    Сутула, Ольга.
    Орієнтоване планування уроків світової літератури [Текст] / О. Сутула, І. Тригуб // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 32-53.
ББК 83.3(0)р
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі
   Кафедра світової літератури та історії культури

   Уроки--методика проведення



Дод.точки доступу:
Тригуб, Ірина; Місіма, Юкіко \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 46835
Кількість відвідувачів 1958
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя