Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Тюріна, І.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Початкова школа -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Тюріна І. Педагог НУШ – ресурсна особистість/ Ірина Тюріна (стр.1–2.)
Пархоменко Н. Вчимося обирати шкільний підручник/ Наталія Пархоменко (стр.3–9.)
Гільберг Т. Формування підприємницької компетентності в інтегрованому курсі "Я досліджую світ"/ Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська (стр.10–15)
Гуськова О. Практика ейдетики в початковій школі/ Ольга Гуськова (стр.15–19)
Побережна О. Урок з української мови в 4 класі/ Олена Побережна (стр.20–21.)
Карнаухова Т. Урок позакласного читання в 1 циклі навчання/ Тетяна Карнаухова (стр.21–23.)
Горніцька А. Урок позакласного читання, 4 клас/ Анастасія Горніцька, Євгеній Сіменик (стр.24–27)
Антонкова М. Тематичний день у 2 класі/ Марія Антонкова (стр.27–34.)
Маркович С. Літературний КВК для 3 класу/ Стефа Маркович, Ірина Плечій-Дронишинець (стр.34–37.)
Чуйко А. Урок англійської мови для 2 класу НУШ/ Анна Чуйко (стр.38–40.)
Заєць Л. Урок – математичний кафетерій/ Людмила Заєць (стр.41–42.)
Мазур Н. Урок з природознавства у 4 класі/ Наталя Мазур (стр.43–44)
Каращук Л. Цікаві вправи і завдання для дітей з особливими освітніми потребами/ Людмила Каращук (стр.45–47.)
Тимощук О. Використання навчального мережевого проєкту "Будьте здорові!" в початковій школі/ Оксана Тимощук (стр.48–49.)
Красоткіна Н. Слово в житті людини/ Н. Красоткіна (стр.50–51.)
Явтухова Н. Збережемо природу Запорізького краю/ Наталія Явтухова (стр.52.)
Череушенко Т. З чого починається патріотизм, або складові національного та патріотичного виховання/ Тамара Череушенко (стр.53–54.)
Яценя А. Запалити вогник знань/ Алла Яценя (стр.54–55.)
Войтович О. Піжамна вечірка в НУШ, або Новорічні дива у 2-В класі/ Оксана Войтович (стр.55–56.)
Осколок Л. Подорож до "Країни правильного харчування"/ Людмила Осколок (стр.57–60.)
Хлібовська О. Щоб мандрувати, треба дорожні правила вивчати/ Оксана Хлібовська (стр.60–62.)
Конкурс "І сталося диво..." (стр.63–64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.091.12(477)/Т 98
Автор(и) : Тюріна І.
Назва : Педагог НУШ – ресурсна особистість
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 2(608). - С. 1–2. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/2). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.091.12(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі початкової школи-- психологічна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі початкової школи--психологія вчителів--психологічний практикум--психологічний супровід--психологічне здоров’я--психолого-педагогічна культура--стресостійкість вчителя--емоційний стан--емоційне вигорання--врівноваженість--емоційне навантаження
Анотація: У статті представлено сценарій психологічного практикуму для вчителів Нової української школи на тему: "Вчитель НУШ – ресурсна особистість". Мета: підвищення рівня стресостійкості вчителів, розвиток уміння керувати власними емоціями, формування позитивного емоційного стану, завдяки відкриттю ресурсних якостей особистості, профілактика емоційного вигорання.
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Початкова школа -2020р.,N 5/6
Цікаві статті :
Дубовик С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи/ Світлана Дубовик (стр.1–4)
Кузнецова С. Комбінований урок-подорож з української мови та мистецтва в 3 класі/ Світлана Кузнецова (стр.5–6.)
Бадзюк О. Розвиток мовлення. Написання докладного переказу./ Оксана Бадзюк (стр.6–8)
Стрілько Л. Твоє коріння там, де ти народився/ Любов Стрілько (стр.8–10)
Сиромятнікова Ю. Урок літературного читання у 3–4 класах із використанням методів критичного мислення/ Юлія Сиромятнікова (стр.11–13.)
Божко Т. Позитивні та негативні емоції казках українських письменників/ Тетяна Божко (стр.13–15.)
Бабенко О. Урок математики в 3 класі/ Оксана Бабенко (стр.16–18)
Коцар І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води/ Ірина Коцар (стр.18–22.)
Прошкуратова Т. Збірка інтегрованих завдань з теми "Як живеться дітям у довкіллі школи"/ Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко (стр.23–26.)
Шумара Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/ Наталія Шумара (стр.27–29.)
Якименко С. Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!"/ Світлана Якименко [и др.] (стр.30–36.)
Тюріна І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога/ Ірина Тюріна (стр.37–39.)
Томаржевська І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці/ Інна Томаржевська (стр.40–43)
Бондаренко О. STEM-марафон у початковій школі/ Олександр Бондаренко (стр.44–45.)
Гетьман В. Яка вона, корисна їжа?/ Валентина Гетьман (стр.46–49)
Павленко Л. Прислів’я, що виховують і навчають/ Людмила Павленко, Валентина Сафронова (стр.50–52.)
Червецький В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи/ Володимир Червецький (стр.53–55)
Цуркан Т. Формування педагогічної культури батьків/ Таїсія Цуркан (стр.56–58.)
Голибарт Є. Методи натурального оздоровлення, або як боротися проти вірусів/ Є. Голибарт ; Євген Ґолибарт (стр.59–63.)
Зінченко С. Урок позакласного читання для учнів 2–3 класів "Ми відвідуємо театр"/ Світлана Зінченко (стр.64.)
Качаненко Ю. Мамо, квітко, ти моя кохана!/ Юлія Качаненко (стр.65–67.)
Кізян О. Україна, мати, мова, пісня, душа/ Ольга Кізян (стр.67–69.)
Дризлова В. Святковий ранок "Бджолині іменини"/ Вікторія Дризлова (стр.70–74.)
Конкурс "І сталося диво..." (стр.75–79.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.98/Т 98
Автор(и) : Тюріна І.
Назва : Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 5/6(611-612). - С. 37–39. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/5/6). - ISSN 0131-5358
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільний психолог-- молодші школярі-- арт-терапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): арт-терапія--ірт-техніки--шкільний психолог--нова українська школа--здоров’язбережувальні технології--психологічне здоров’я--психологічний супровід--психосоціальна стійкість--молодші школярі
Анотація: У статті представлено апробовані арт-техніки та заняття з елементами арт-терапії для молодших школярів. Ключова мета таких заходів – розвиток психоціальної стійкості молодших школярів до стресів, профілактика неадаптивної поведінки, соціальної дезадаптації та допомога у подоланні труднощів налагодження взаємостосунків.
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 89328
Кількість відвідувачів 1382
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя