Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Фурман, А.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1МИ/В31
Автор(и) : Вербин А. И., Фурман А.
Назва : Место исторического материализма в системе наук
Вихідні дані : М.: Университетиздат, 1965
Кільк.характеристики :190 с
Колективи : Кафедра диалектического и исторического материализма
Ціна : Б.ц.
Примірники : всього : аб(1), ксх(1)
Вільні : аб(1), ксх(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Освіта і управління -2007р. т.10,N 2
Цікаві статті :
Дробноход М. Академія наук вищої школи України у контексті проблем освітньої і наукової сфер держави: (Доповідь на звітно-виборчій конференції АН ВШ України 21 квітня 2007 року)/ М. Дробноход (стр.6-17.)
Позняк-Хоменко Н. Нащадок князівського роду: До 100-річчя з дня народження Олега Ольжича/ Н. Позняк-Хоменко (стр.18-23.)
Задорожна М. Національна свідомість як основа гуманістичного потенціалу суспільства/ М. Задорожна (стр.24-30.)
Вірченко Н. Про заборону української мови (XVII-XX ст.)/ Н. Вірченко (стр.31-40.)
Копилос С. Соціально-психологічні аспекти системних трансформацій в освіті/ С. Копилос (стр.41-49.)
Фурман А. Сфера психології у вітакультурному парадигмальному обгрунтуванні/ А. Фурман (стр.50-56.)
Клочек Г. Про деякі проблеми "стратегії і тактики" реформування вищої педагогічної освіти/ Г. Клочек (стр.57-61.)
Саєнко С. Економічні аспекти сучасної системи вищої освіти: стан і проблеми розвитку/ С. Саєнко (стр.62-72.)
Сапронов О. Автомобільний транспорт як складова міського пасажирського транспорту у контексті енергетичної, соціальної, економічної та екологічної безпеки/ О. Сапронов (стр.152-158.)
Бондар С. Термінологічний аналіз понять "компетенція" і "компетентність" у педагогіці: сутність та структура/ С. Бондар (стр.93-99.)
Казновецька О. Ненасильство як моральне заперечення насильства/ О. Казновецька (стр.87-92.)
Сазоненко Г. Зовнішнє незалежне оцінювання як фактор розвитку сучасної школи/ Г. Сазоненко (стр.79-84.)
Ольжич О. О. Націоналістична культура: До 100-річчя з дня народження Олега Ольжича/ О. Ольжич
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : Навчально-методичний посібник. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 15.90, 0070214, грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційна освіта
Модульно-рейтингові технології навчання
Інтерактивне навчання
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Зміст : ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ; Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій ; Проблеми дистанційної освіти ; Адаптивна система навчання ; Інтерактивні технології навчання ; Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів ; Модульно-розвивальне навчання ; Проектні технології в процесі становлення школи ; Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації/ І. Бех. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання/ Л. Хоружа. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання/ О. Столяренко. Реалізуємо метод проектів/ Л. Стеців. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра/ С. Дичковський. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки ; Про переваги модульно-рейтингової технології навчання/ М. П. Власко, О. В. Устименко. Від творчої особистості - до нових технологій навчання/ В. Паламарчук, С. Рудаківська. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості/ Л. М. Волобуєва. До проблеми модульних технологій навчання/ В. Строганов. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога/ І. Бідюк, Г. Лабузна. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів/ С. Г. Крамаренко. Інтерактивність у навчальному процесі/ Л. Ампілогова. Інтерактивне навчання як сукупність технологій/ О. Пометун, Л. Пироженко. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання/ А. М. Мартинець. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі/ Л. Лівандовська. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти/ М. А. Волосюк. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження/ П. І. Сікорський. Модульно-тьюторська технологія/ Л. Дерев’янко. Індивідуальна освіта: принципи і рішення/ Н. Крилова. Технологія креативного навчання/ А. Сологуб. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність?/ Н. Мірошкіна. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності/ М. Гриньова, К. Вовк. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Общие основы технологий развивающего обучения ; Система развивающего обучения Л. В. Занкова ; Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова ; Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности ; Личностно ориентированное развивающее обучение ; Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) ; Что такое ровивающее обучение?/ В. Репкин. Сучасна школа в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики/ О. Дусавицький. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Навчаючи, розвивати й виховувати/ В. Паламарчук, Л. Данилевська. Розвивальне навчання: психологічне дослідження/ Л. Мар’яненко. Диагностика и развивающее обучение/ М. А. Мартинович. Учитель в системе развивающего обучения/ Б. Репкин. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення/ А. Фурман. Що радує в дітях?/ Н. Мазур. Взаємозв’язок навчання і розвитку/ С. Максименко. Урок в VII классе по системе развивающего обучения/ О. Н. Вележева.
Примірники : всього 92: Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Вільні : Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2003р.,N 4
Цікаві статті :
Бондаренко О.Ф. Психологічні особливості сучасної студентської молоді та проблеми професійної підготовки психологів-практиків/ О.Ф. Бондаренко (стр.8-11)
Коломінський Н.Л. Методологічні засади професійної підготовки практичного психолога/ Н.Л. Коломінський (стр.12-13)
Панок В.Г. Основні напрями професійного становлення особистості практичного психолога у вищій школі/ В.Г. Панок (стр.14-17)
Радчук Г.К. Підготовка особистості майбутніх практичних психологів: із досвіду роботи кафедри практичної психології Тернопільського державного педагогічного університету ім.В.Гнатюка/ Г.К. Радчук, І.П. Андрійчук (стр.18-20)
Титаренко Т.м. Життєві домогання і професійне становлення особистості практичного психолога/ Т.м. Титаренко (стр.21-23)
Фурман А.В. Вітакультурне обгрунтування практичної психології/ А.В. Фурман (стр.23-27)
Цыбур Е.Н. Сравнительный анализ феноменов инфантильной и зрелой зависимости в эмоциональных отношениях (в концептуальном пространстве психологии объектных отношений)/ Е.Н. Цыбур (стр.28-33)
Мізерна О.О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків/ О.О. Мізерна (стр.37-43)
Гольдштейн А.П. Тренінг контролю гніву/ А.П. Гольдштейн (стр.61-76)
Сидоров В.Н. Теория и практика групповой социальной работ. Деятельность социального работника в групповом контексте: учебно-методические материалы для тренинга/ В.Н. Сидоров (стр.44-50)
Савчук О.М. Стратегії роботи зі співзалежними жінками, які зазнають насильства в сім’ї/ О.М. Савчук (стр.51-60)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151/П 86
Назва : Психологія : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.31
Вихідні дані : К.: Радянська школа, 1988
Кільк.характеристики :120 с
Колективи : Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР
Ціна : 0.50 крб.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Процес навчання
Молодші школярі-- психологія
Шестирічні школярі
Зміст : Методологічні аспекти психології навчання/ С. Д. Максименко. психологічні умови оптимізації розумового розвитку школярів/ А. В. Фурман. Вплив самооцінки вчителя на ефективність педагогічного спілкування/ Л. В. Змієвська. Кооперативно-динамічна концепція та проблема навчання колективної діяльності/ Є. Д. Маргуліс. Система пізнавальних завдань як метод розвитку мислительних операцій у молодших школярів/ Л. М. Бутівщенко. Операційна структура мовного узагальнення/ П. В. Лушин. Формування в учнів уявлень про себе у процесі навчання/ Г. В. Куценко. Стиль керівництва вчителя як фактор розвитку пізнавальної мотивації шестирічних школярів/ Н. В. Пророк, О. І. Пенькова. Особливості оцінювання педагогом навчальної діяльності шестирічних дітей/ Н. П. Зубалій.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151/П 86
Назва : Психологія : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.33
Вихідні дані : К.: Радянська школа, 1989
Кільк.характеристики :94 с
Колективи : Міністерство освіти УРСР, Науково-дослідний інститут психології УРСР
Ціна : 0.40 крб.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Процес навчання
Зміст : Питання психології у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ Н. М. Проколієнко. Ціннісні орієнтації старшокласників і вибір ними професії/ Р. О. Пономарьова. Проблемно-діалогічні ситуації як умова розвитку пізнавальної активності школярів у процесі навчання/ А. В. Фурман. Формування практичних умінь у процесі трудової підготовки учнів/ П. С. Перепелиця. Психологічні аспекти підготовки школярів до винахілницької діяльності/ М. Л. Смульсон. Психолого -дидактична організація навчального експерименту науроках ботаніки/ М. Д. Бойправ.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2002р.,N 3/4
Цікаві статті :
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема/ А. Фурман (стр.20-58) Кл.слова: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин/ О. Гуменюк (стр.59-82) Кл.слова: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Комісаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування/ В. Комісаров (стр.83-104) Кл.слова: модульно-розвивальна система,інноваційні моделі,ЗДІБНОСТІ
Тімотін А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі/ А. Тімотін (стр.105-123) Кл.слова: ПОВЕДІНКА,НАВЧАННЯ,СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/ Н. Бамбурак (стр.124-141) Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/ Я. Бугерко (стр.142-159) Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ,МИСЛЕННЯ,УЯВЛЕННЯ
Ященко Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання/ Е. Ященко (стр.160-169) Кл.слова: ПАРАДИГМА
Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарук (стр.170-186) Кл.слова: ЦІННОСТІ,аксіогенез,емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти (стр.277-284)
Бригадир М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак (стр.187-200) Кл.слова: ІННОВАЦІї,ДІАГНОСТИКА
Ребуха Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак (стр.201-216)
Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/ А. Гірняк ; С. Сівак (стр.217-241) Кл.слова: Психодидактика
Сівак С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи/ С. Сівак (стр.242-262) Кл.слова: психопрактика,КОНСУЛЬТУВАННЯ,МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік (стр.286-290)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Ткаченко О. Психологічне дослідження феномена Майдану/ О. Ткаченко (стр.20-30)
Роменець Володимир Андрійович: До 80-річчя від дня народження (стр.31-32)
Титаренко Т. Система психології Володимира Роменця як вчинок самопізнання/ Т. Титаренко (стр.33-53)
М’ясоїд П. Психологія розвитку як історична дисципліна ( читаючи Володимира Роменця)/ П. М’ясоїд (стр.54-77)
Фурман А. Типологічний підхід у системі професійного методолуговання/ А. Фурман (стр.78-92)
Мединська Ю. Міфологія та міфологічний дискурс/ Ю. Мединська (стр.115-122)
Синєокий О. Поняття і зміст насильницьких злочинів, які вчиняються на сексуальному грунті: системний аналіз проблеми/ О. Синєокий (стр.141-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Максименко С. Психологія особистості: парадигма життєстворення/ С. Максименко (стр.8-52)
Шандор Ф. Секуляризація як соціальний механізм розвитку соціальних систем/ Ф. Шандор, Ю. Яковенко (стр.53-72)
Гуменюк О. Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін/ О. Гуменюк (стр.73-80)
Ковальова О. Визначення типів іміджу вчителя і вчителя-адміністратора/ О. Ковальова (стр.81-85)
Синєокий О. Соціокультурна матриця норм сексуальної поведінки як джерело формування правових засад/ О. Синєокий (стр.86-91)
Мазур В. Структура психологічної готовності майбутніх психологів до використання комп’ютерних технологій/ В. Мазур (стр.105-110)
Білінська Т. Особливості уваги та оперативної зорової пам’яті осіб 21-46-річного віку/ Т. Білінська (стр.111-114)
Луковенко Ю. Сума технологій: до нового змісту освіти/ Ю. Луковенко (стр.115-120)
Семенчук Ю. Психолого-педагогічні передумови формування лексичної компетенції у студентів економічних спеціальностей/ Ю. Семенчук (стр.121-126)
Фурман А. Програма авторського курсу "Гуманістична психологія"/ А. Фурман, І. Ревасевич (стр.127-137)
До 60-річчя Б.Й.Цуканова, доктора психол.наук, професора (стр.144-145)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Фурман Анатолій Васильович ( до 50-річчя від дня народження) (стр.5-8)
Фурман А. Навчальна проблемна ситуація як об’єкт психологічного пізнання/ А. Фурман ; О. Гуменюк; І. Ревасевич; Я. Бугерко (стр.9-80)
Гуменюк О. Інноваційно-психологічний клімат як об’єкт теоретико-методологічного аналізу/ О. Гуменюк ; І. Ревасевич; Я. Бугерко (стр.86-108)
Ревасевич І. Психологічні інваріанти особистісної адаптованості школярів у системі модульно-розвивального навчання/ І. Ревасевич ; Я. Бугерко (стр.109-127)
Бугерко Я. Рефлексивні процеси на нормативно-регуляційному періоді модульно-розвивального навчання/ Я. Бугерко (стр.128-135)
До 85-річчя Олександра Васильовича Скрипченка (стр.136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 2609
Кількість відвідувачів 150
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя