Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Цінько, Світлана@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Шелехова Г. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.2-5.)
Бондаренко Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників/ Н. Бондаренко (стр.6-9.)
Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови/ І. Кучеренко (стр.10-14.)
Ярмолюк А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань/ А. Ярмолюк (стр.14-20.)
Цінько С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.21-26.)
Яценко Т. Імпресіонізм у світовій художній літературі/ Т. Яценко (стр.26-30.)
Назаренко Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся)/ Л. Назаренко (стр.30-33.)
Лісовський А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи/ А. Лісовський (стр.34-38.)
Бацюсь Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі)/ Р. Бацюсь (стр.39-41.)
Кухарчук І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення")/ І. Кухарчук (стр.42-46.)
Василенко М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації"/ М. Василенко (стр.46-50.)
Домалега І. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні"/ І. Домалега (стр.51-54.)
Марчук Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..."/ Т. Марчук (стр.55-61.)
Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой) (стр.61-62.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько, Світлана, Ковальова, Олена
Назва : Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 3. - С. 21-26. (Шифр Умлш-1/2011/3)
ББК : 81.411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови-- синтаксис
Кафедра методики викладання української мови та літератури
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): складне речення--складносурядне речення--екологічне--краєзнавча тематика
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2014
Кільк.характеристики :274 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 98.17 грн
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
психологія молодшого школяра
Викладання зарубіжної літератури в школі
Переклад-- Українська мова
соціальний педагог-- підготовка
Соціальна допомога-- діти-- жорстоке поводження
Історія педагогіки --Україна
історія зарубіжної педагогіки
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічна саморегуляція--бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Концептуальні засади соціально-педагогічної парадигми виховання/ Т. Ф. Алєксєєнко. Державна молодіжна та сімейна політика України як умова становлення та розвитку студентської сім’ї/ Б. Л. Антонян-Шевчук. Центр міжкультурної комунікації та соціальної інтеграції іноземних студентів як складова освітньо-культурного середовища їх соціалізації/ О. М. Білик. Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю/ Т. В. Букій. Формування професійної компетентності студентів ВНЗ: компетентнісний підхід/ І. П. Волощук. Сутність організаційно-педагогічних умов педагогічного процесу/ О. О. Єжова. Особливості психолого-педагогічної характеристики молодшого школяра – передумова диференціації педагогічної підтримки/ Л. Є. Клос, Т. М. Фаласеніді. Неповна батьківська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної роботи/ А. І. Конончук. Сучасний стан підготовки вихованців дитячих будинків сімейного типу до самостійного життя/ Т. В. Лоза. Соціально-педагогічне забезпечення виховного процесу у ВНЗ/ Н. П. Онищенко. Найкращі інтереси дитини: сутність і шляхи забезпечення/ Ж. В. Петрочко. Особливості виховання ціннісного самоставлення у старших дошкільників та їх уявлень про самих себе/ О. Д. Рейпольська. Історичні передумови становлення соціалізаційного процесу доісторичного та стародавнього часів/ Т. М. Тюльпа. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Соціальне проектування як педагогічна технологія проектної культури студентів/ В. Н. Багрій. Виховання соціальної ініціативності підлітків у Всеукраїнському дитячому громадському русі "Школа безпеки"/ В. Ю. Белан. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Анімаційний підхід до соціально-педагогічної діяльності зі студентською молоддю у позанавчальний час/ Н. О. Максимовська. Культура справочинства у підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Л. В. Рень. Підвищення емоційної компетентності студентів методами психічної саморегуляції/ І. А. Ясточкіна. ІV БУГАЙКІВСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ; Дидактичні аспекти творчості Т. Г. Шевченка у методичній спадщині О. Р. Мазуркевича/ Ю. М. Балаховська. Удосконалення граматико-стилістичних умінь студентів у процесі вивчення курсу “Сучасна українська мова”/ Н. О. Баранник. Тематичний шлях вивчення життєпису митця та робота з біографічними фактами на уроках літератури/ Ю. І. Бондаренко. Програмно-цільовий підхід до формування духовних цінностей сільської молоді/ М. В. Бриль. Формування позитивного мислення старшокласників у процесі вивчення української літератури: ґендерний аспект/ Т. І. Бутурлим. Типи перекладацьких помилок студентів в умовах близькоспорідненого перекладу/ С. В. Воробець. Окремі аспекти управління розвитком творчих здібностей майбутніх словесників/ М. В. Галушко. Формування образного мислення школярів засобами художньої літератури у науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ О. В. Галушко. Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайко про розвиток мовлення учнів у процесі вивчення української літератури/ О. А. Гальонка. Проблема духовного розвитку особистості в педагогічній діяльності та методичній спадщині Т. Ф. Бугайко/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Розвивальна спрямованість уроків вивчення будови слова в початкових класах/ О. А. Гордієнко. Компаративний підхід у системі шкільного курсу словесності/ А. В. Градовський. Принципи формування лексичної компетентності майбутніх учителів початкової школи/ М. М. Греб. Педагогічні ідеї Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків у курсі викладання методики навчання української мови/ Н. В. Грона. Формування в школярів умінь здійснювати психологічну характеристику персонажів художніх творів/ О. В. Забарний. Формування лексико-семантичної компетенції майбутніх учителів-словесників на когнітивно-комунікативній основі/ В. А. Каліш. Робота з текстом на заняттях з української мови у площині розвитку креативної мовної особистості майбутнього вчителя/ К. Я. Климова. Уроки словесності в зальноосвітній школі на матеріалах творів Тараса Шевченка/ Т. М. Левченко. Методика педагогічного супроводу написання кваліфікаційних робіт студентами-філологами/ О. О. Лілік, О. В. Сазонова. Ідеї Т. Ф. Бугайко, Ф. Ф. Бугайка щодо вивчення української літератури у взаємозв’язку з суміжними й спорідненими дисциплінами)/ Т. П. Матюшкіна. Інтеграція культури й освіти – запорука успіху у формуванні творчої особистості/ Т. Ф. Мельничук. Удосконалення читацьких умінь старшокласників у контексті вивчення позасюжетних елементів прозового твору/ О. В. Міщенко. Вивчення ліричних творів у взаємозв’язку з музичним мистецтвом у світлі ідей Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків/ С. Р. Молочко. Проблема вивчення літературних напрямів у вітчизняній методичній думці/ Л. Л. Нежива. Біблійний контекст вивчення зарубіжної літератури ХХ ст. у школі (від Ф. Кафки до П. Зюскінда)/ Л. М. Остапенко. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб інтеграції знань учнів на уроках української літератури (з досвіду роботи вчителя)/ О. В. Пилипенко. Культурологічний контекст вивчення української літератури як складової художньої культури/ В. І. Пустохіна. Комунікативно спрямоване вивчення синтаксису складного речення української мови студентами педагогічних вишів: особливості реалізації/ С. І. Хропата. Остання й вічна шана Кобзареві/ С. В. Цінько, Л. О. Кузьменко. Наукова творчість П. К. Волинського, Т. Ф. Бугайко та Ф. Ф. Бугайка в контексті розвитку методики навчання української літератури 40–50-Х рр. ХХ ст./ Т. О. Яценко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблема евтаназії дітей у Європі/ Г. Бейгер. Досвід упровадження змістово-технологічного забезпечення підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Робота школи з підвищення рівнів сформованості гуманних взаємин батьків з дітьми підліткового віку/ Л. В. Повалій. Обгрунтування критеріальної бази дослідження соціальності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування/ Л. Б. Махоткіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : Збірник наукових праць. Вип. 78 : Серія "Філологічні науки". № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015
Кільк.характеристики :276 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 4
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 119.17 грн.
ББК : 83.3(4Укр)5 + 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра української літератури
Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Історія культури
Українська література-- історія, 19 ст.
Мовознавство
Мова художніх творів
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- культура-- історія
Зміст : Ювілейні привітання до 80-ліття від дня народження Г. В. Самойленка ; ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВО ; Художественное пространство повести Н. Гоголя "Страшная месть"/ А. В. Чоботько. Слово и тело в ранней прозе Н. Гоголя (теоретический аспект)/ Г. А. Киричок. "Преображение моей судьбы я глубоко почувствовал". Ключові моменти переродження героїв у "Капітані Боппі" та "Агасфері" В. Жуковського/ Н. М. Сквіра. "Гра з читачем" як вибір наративної стратегії (на матеріалі роману Л. Костенко "Записки українського самашедшого")/ К. П. Ісаєнко. Візуальне у процесах трансформації особистості ("Сміх", "Він іде", "Невідомий", "Persona grata", "В дорозі")/ О. Г. Ковальчук. Preconditions and peculiarities of H. von Kleist’s creative work reception in Ukrainian literary process of the 19th – the beginning of the 20th century/ M. Muchka. Mystic toposes of Kyiv in the novel "Love in Baroque style" by V. Danylenko/ M. V. Shtohryn. Художня деталь в епіці Володимира Ярошенка/ Г. В. Заєць. Просторово-часова організація тексту в романі-епопеї А. Корольова "Ерон"/ О. Д. Краснобаева. "Ловець у житі" як духовна практика: про рецепцію роману Дж. Д. Селінджера/ Л. М. Остапенко. МОВОЗНАВСТВО ; Паралінгвальні фразеологізми в мовотворчості М. Коцюбинського/ Н. І. Бойко. Художній переклад у контексті ідей європеїзму М. Коцюбинського/ Л. В. Зіневич. Земля як мірило цінностей і парадигма зради у творах М. Коцюбинського "Fata morgana" та О. Кобилянської "Земля"/ В. В. Красавіна. Мовні засоби експлікації етнічних стереотипів татарського народу в кримському циклі оповідань Михайла Коцюбинського/ С. І. Поворознюк. Дискурс "кохання–зрада–смерть" у творах М. Коцюбинського та М. Могилянського/ О. В. Сазонова. Фразеологічні одиниці в дитячих текстах Михайла Коцюбинського/ Т. Л. Хомич, А. В. Воробей. Концептуальні риси літературного й живописного імпресіонізму у новелі "Intermezzo" Михайла Коцюбинського/ Л. І. Шлєіна. Про позамовну дійсність деяких лексикографічних явищ/ В. Б. Задорожний. Лексико-фразеологічний рівень мовної компетенції сучасного студента професійно-технічного навчального закладу/ Т. Л. Хомич, І. В. Мусієнко. Психолінгвістичні особливості сприймання школярами усного мовлення/ С. В. Цінько. Структурно-синтаксичні особливості мовленнєвого акту заклику/ Н. В. Стасюк. Позасловникова лексика у творі Дмитра Донцова "Націоналізм"/ Л. М. Томіленко. Реалізація словотвірного потенціалу української мови у перекладах Миколи Лукаша/ О. Т. Федунович-Швед. Про три переклади поезії О. Поупа "Самопізнання"/ І. К. Харитонов. Категорія експресивності у перекладі (на матеріалі оригінального та трансформованого на українську мову варіантів роману Е. М. Ремарка "На західному фронті без змін")/ Г. І. Капніна. ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ ; Садиби письменників, художників, акторів як гнізда культури на Чернігівщини/ Г. В. Самойленко. Проблеми регіонального розвитку культури на сторінках наукового збірника "Література та культура Полісся"/ Л. І. Драчук.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(1)
Вільні : фб(1), ав(1), ІБв(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 8У/Л 64
Автор(и) : Цінько, Світлана Василівна
Назва : Психолінгвістичні особливості сприймання школярами усного мовлення
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Література та культура Полісся: Збірник наукових праць/ Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - Вип. 78: Серія "Філологічні науки", № 4. - С. 183-188 (Шифр 8У/Л 64-080501)
ББК : 83.3(4Укр)5 + 83.3(4Укр)5-8 + 63.3(4Укр)0-7
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 5
Цікаві статті :
Верзацька Л. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів/ Л. Верзацька (стр.2-5.)
Биконь Т. Формування поняття про іменник як частину мови/ Т. Биконь (стр.5-8.)
Романич Н. Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності/ Н. Романич (стр.8-13.)
Цінько С. Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ/ С. Цінько, Д. Марєєв (стр.13-17.)
Петреченко С. Фразеологізми та лексичне значення/ С. Петреченко (стр.17-21.)
Омельчук С. Функціювання в сучасній українській мові прийменниково-іменникових конструкцій на позначення дефісного написання слів/ С. Омельчук (стр.21-27.)
Тищенко О. Лженаука, ватний синдром і викладання мови у ВНЗ/ О. Тищенко (стр.27-34.)
Котяш О. Функції порівняльного звороту як художнього засобу в романі Василя Барки "Жовтий князь"/ О. Котяш (стр.34-38.)
Клочек Г. Текстова інформативність у Григора Тютюнника: діамантова щільність/ Г. Клочек (стр.38-43.)
Кононенко Є. Драма усвідомлення тіні у творчості Лесі Українки/ Є. Кононенко (стр.43-49.)
Калинчук А. Василь Білозерський і кирило-мефодіївці/ А. Калинчук (стр.49-53.)
Черкас О. У світлі українського національного менталітету: семантика маскулінних образів у поезії Тараса Шевченка/ О. Черкас (стр.53-58.)
Токмань Г. Політологічні засади навчання української літератури: допомога вчителям від академіка Віталія Дончика/ Г. Токмань (стр.58-64.)
Харчук Р. "Шевченківська енциклопедія" - надійний провідник у світі Тараса Шевченка/ Р. Харчук (стр.64-12.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-90/Ц 11
Автор(и) : Цінько, Світлана, Марєєв, Дмитро
Назва : Вивчення діалектної лексики засобами ІКТ
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2016. - N 5. - С. 13-17. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2016/5). - ISSN 0130-5263
ББК : 81.411.1-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- лексика
Викладання української мови в школі-- інформаційно-комунікаційні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалект--наріччя--діалектна лексика--літературна мова--вивчення діалектизмів--інформаційно-комунікаційні технології
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2016р.,N 10
Цікаві статті :
Кравець Л. Комунікативний кодекс освітянина/ Л. Кравець (стр.2-6.)
Петровчук Л. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови/ Л. Петровчук (стр.7-9.)
Гаєвська Р. "Запошую вас до міста"/ Р. Гаєвська (стр.10-13.)
Осадчук Г. Зразки власних висловлень старшокласників/ Г. Осадчук (стр.14-16.)
Цінько С. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ/ С. Цінько, А. Жаровська (стр.17-19.)
Бондаренко Ю. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір/ Ю. Бондаренко (стр.20-23.)
Голуб Н. Основні принципи української орфографії/ Н. Голуб (стр.24-28.)
Лавренюк В. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення/ В. Лавренюк (стр.29-34.)
Богдан С. "...Мені треба одежу, варту мого писательського стану"/ С. Богдан (стр.35-44.)
Радчук В. Право на дитячу мову/ В. Радчук ; розмову вела А. Здражко (стр.45-47.)
Ісіченко І. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст./ І. Ісіченко (стр.48-51.)
Юречко О. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам’яна душа"/ О. Юречко (стр.52-54.)
Марченко Н. Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби/ Н. Марченко (стр.55-62.)
Пелепейченко Л. Мова реклами як об’єкт лінгвістичного дослідження/ Л. Пелепейченко (стр.63-64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Ц 11
Автор(и) : Цінько, Світлана, Жаровська, Аліна
Назва : Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2016. - N 10. - С. 17-19. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2016/10). - ISSN 0130-5263
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів-філологів-- соціокультурна компетенція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурна компетенція--соціокультурна змістова лінія--інформаційно-комунікативні технології--студенти-філологи
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 117.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Досвід ціннісного ставлення до музичного мистецтва як сутнісна якість особистості вчителя музики/ В. С. Вергунова. Зміст та структура інноваційного потенціалу педагогів-музикантів/ Гао Іюань. До сутності поняття "готовність до інструментально-виконавської діяльності" майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Л. В. Гусейнова. До проблеми творчості: процесуальний та особистісний аспекти/ Ю. Ф. Дворник. Правова компетентність як складова управлінської діяльності майбутніх менеджерів/ В. В. Ковальова. Фундаменталізація педагогічних реалій понятійно-категорійного апарату ХІХ ст./ М. О. Сокол. Теоретичні основи дослідження сутності поняття музично-інтонаційного мислення/ О. В. Спіліоті. Психофізіологічні особливості розвитку дітей молодшого дошкільного віку/ Н. A. Шкляр. Музично-конкурсна практика: тенденції розвитку/ О. М. Щербініна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Використання методу гармонічного варіювання в процесі формування вмінь джазової імпровізації майбутнього вчителя музики/ О. М. Павленко. До проблеми балетмейстерської підготовки майбутніх учителів хореографії/ О. М. Пархоменко. Використання інноваційних технологій доведення і віри у професійній підготовці майбутніх учителів хореографії/ Ю. О. Ростовська. Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами дитячої анімації/ Р. М. Силко, Т. М. Шавро. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутнього вчителя музики до організації ансамблево-оркестрового музикування/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Формування поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ Ван Яюєци. Педагогічні умови інтегративного підходу до формування музично-педагогічної компетентності майбутніх учителів/ О. М. Грисюк. Суб’єктно-особистісний підхід як теоретична основа забезпечення ефективності підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Дорошенко. Формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх учителів хімії під час вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова, Є. А. Козир, С. А. Циганков. Формування професійної компетентності фахівців з менеджменту/ Л. В. Пелешко. Знання про продуктивні види діяльності дошкільників у структурі професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва/ Т. В. Скорик. Художньо-освітній простір як чинник художньо-творчої самоорганізації майбутнього вчителя музичного мистецтва/ Хань Юйцень. Інтегративний підхід у формуванні конфліктологічної культури під час підготовки менеджерів у вищих навчальних закладах авіаційної галузі/ Н. О. Чорногор. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Історіографія дослідження проблеми музично-естетичного виховання учнів початкової школи/ В. В. Богданович. Новаторські ідеї музикантів-педагогів ХІХ–ХХ століть як фундаментальна основа педагогіки музичних здібностей третього тисячоліття/ О. В. Коваль. Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко/ Л. О. Кузьменко, С. В. Цінько. Використання японського досвіду музичного навчання учнів старшого віку під час підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в Україні/ О. І. Солдатенко. Педагогический потенциал художественной символики в музыкальном искусстве эпохи барокко (на примере творчества И. С. Баха)/ Сунь Пенфей.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Кузьменко, Людмила Олегівна, Цінько, Світлана Василівна
Назва : Педагог, учений-хімік, видатна особистість України – Федір Овчаренко
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 3. - С. 135-140 (Шифр 15/Н 34-498891)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Хімія-- персоналії українських хіміків
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські хіміки
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Микитюк В. "Конечність реформи учіння української літератури...”/ В. Микитюк (стр.2-11.)
Пахаренко В. "Щоб слово пламенем взялось...”/ В. Пахаренко (стр.12-14.)
Бондаренко Ю. Предметоцентризм у викладанні літератури/ Ю. Бондаренко (стр.15-18.)
Цінько С. Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови/ С. Цінько (стр.19-22.)
Микитюк В. Тестові завдання з української літератури/ В. Микитюк (стр.23-28.)
Стрельнікова І. Роль гумору в житті українців/ І. Стрельнікова (стр.33-37.)
Крутько В. Леонід Глібов. "Щука"/ В. Крутько (стр.38-39.)
Городенська К. Граматичні норми української літературної мови і сучасна практика професійної спільноти/ К. Городенська (стр.40-45.)
Задорожна О. Вербалізація змін в українському довкіллі, спричинених Чорнобильською аварією/ О. Задорожна (стр.46-48.)
Кравець Л. Трансформація мовної комунікації в інформаційну добу/ Л. Кравець (стр.49-52.)
Скорина Л. Специфіка аналізу епічного твору: теорія і практика/ Л. Скорина (стр.53-63.)
Гресь Б. Про "тести з душею”/ Б. Гресь (стр.64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.32:811.161.2/Ц 11
Автор(и) : Цінько, Світлана
Назва : Розвиток критичного мислення старшокласників на уроках української мови
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2017. - N 4. - С. 19-22. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2017/4). - ISSN 0130-5263
УДК : 371.32:811.161.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- уроки-- розвиток критичного мислення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уроки української мови--критичне мислення--проблемне завдання--ситуація вибору--мисленнєві ситуації--мисленнєва діяльність
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4 : Шості Бугайківські читання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :170 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 226.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Психолого-педагогічні науки-- збірники
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
історія педагогіки (загальні питання)
Кафедра педагогіки
Кафедра української літератури та журналістики
Кафедра української мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бугайківські читання
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі/ А. В. Вождаєнко. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі/ Л. В. Галаєвська. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи/ В. А. Каліш. На перехресті тексту та підтексту/ О. М. Косінова. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі/ С. В. Нестеренко. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму/ Г. В. Хоменко. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи/ Т. О. Яценко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування/ Ю. І. Бондаренко. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови/ Н. М. Голуб. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів/ О. А. Гордієнко. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса)/ О. В. Забарний. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи/ А. С. Іващенко. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей/ О. М. Корчова. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект/ І. О. Кухарчук. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури/ Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах/ І. М. Орищенко. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт/ В. М. Пугач. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь")/ Н. В. Романишина. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови/ Л. В. Рудик. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу/ Ю. О. Сидоренко. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі/ І. А. Тригуб. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі/ С. П. Шевченко. РАФТ та кубування на уроках української мови/ В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями/ О. О. Лілік. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями/ С. В. Цінько. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури/ С. П. Привалова.
Примірники : всього : фб(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : фб(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Цінько, Світлана Василівна
Назва : Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4: Шості Бугайківські читання. - С. 155-159 (Шифр 159.9(06)/Н 34-777165)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури
Викладання української мови
Підготовка майбутніх вчителів-- фахова підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): види есе--розвиток мовлення--майбутгі вчителі словесності
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Світлої пам’яті Скуратівського Леоніда Віталійовича (до 75-річчя з дня народження) (стр.2-4.)
Цінько С. Пам’яті Людини, Педагога, Науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського/ С. Цінько (стр.4-5.)
Скуратівський Л. Світоглядні засади навчання словесності/ Л. Скуратівський (стр.5-9.)
Скуратівський Л. Питання духовності як філософська та методична проблема/ Л. Скуратівський (стр.9-12.)
Скуратівський Л. До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток” та інші за змістом поняття/ Л. Скуратівський (стр.12-15.)
Скуратівський Л. Історичний погляд на проблему мовного розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європу/ Л. Скуратівський (стр.15-20.)
Скуратівський Л. Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови/ Л. Скуратівський (стр.20-23.)
Скуратівський Л. Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів/ Л. Скуратівський (стр.23-29.)
Новосьолова В. Проблема формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у лінгводидактичній спадщині Л. В. Скуратівського/ В. Новосьолова (стр.29-31.)
Азьомов В. "Лісова пісня” Лесі Українки: ораторія вітаїзму Буття чи лакримоза егоцентричній цивілізації/ В. Азьомов (стр.31-36.)
Вертій О. Способи організації самостійного читання учнями художніх творів/ О. Вертій (стр.36-39.)
Кучеренко І. Професійна компетентність сучасного вчителя/ І. Кучеренко (стр.39-45.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько, Світлана
Назва : Пам’яті Людини, Педагога, Науковця - Леоніда Віталійовича Скуратівського
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2021. - N 3. - С. 4-5. (Шифр Умлш-1/2021/3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагоги України
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 154661
Кількість відвідувачів 1236
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя