Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Цінько, С.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Назва журналу :Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах -2015р.,N 6
Цікаві статті :
Ющук І. Мова - зброя стратегічна (Політичний і психологічний аспекти мовного питання)/ І. Ющук (стр.2-4.)
Цінько С. Мобільні технології - альтернативний засіб вивчення української мови/ С. Цінько, Д. Марєєв (стр.4-6.)
Романенко Ю. Опановуємо методику створення дослідницьких завдань/ Ю. Романенко (стр.24-27.)
Клочек Г. Мистецтво сторітелінгу в сучасній педагогічній риториці/ Г. Клочек (стр.27-31.)
Шарупа Л. Павло Загребельний і його Роксолана (Літературно-музична композиція)/ Л. Шарупа (стр.31-35.)
Соснова М. Метафора як складник відображення дійсності в романі Ліни Костенко "Записки українського самашедшого"/ М. Соснова (стр.39-41.)
Барабаш Ю. Під знаком бароко: Гоголь і традиції староукраїнського театру/ Ю. Барабаш (стр.41-47.)
Шаф О. Лірика Оксани Забужко: альтернативна культурна версія/ О. Шаф (стр.47-52.)
Тищенко З. Національна ментальність у кольоропластиці прози Михайла Чабанівського/ З. Тищенко (стр.55-59.)
Шовтута О. Поезії/ О. Шовтута (стр.26.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Цінько С. В., Голуб Н. М.
Назва : Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 3. - С. 127-134 (Шифр 159.9(06)/Н 34-149401)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційне навчання-- вищі навчальні заклади
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Професійна компетентність педагога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична компетентність
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 80(06)/Л 64
Автор(и) : Цінько С.
Назва : Категорія жіночності в ідіостилі Олександра Довженка
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Література та культура Полісся: збірник наукових праць/ Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021. - Вип. 101: Серія "Філологічні науки", № 16. - С. 149-162 (Шифр 80(06)/Л 64-097161)
УДК : 80(06) + 930.85(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Українська література-- аналіз художнього твору
Українська література-- образи, теми
Лінгвістичний аналіз художнього тексту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фемінітиви--ідіостиль
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 80(06)/Л 64
Автор(и) : Самойленко, Григорій Васильович
Назва : Література та культура Полісся : збірник наукових праць. Вип. 101 : Серія "Філологічні науки". № 16
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2021
Кільк.характеристики :246 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Філологічні науки; № 16
Примітки : Літ. в кінці кожної статті. - Збірник з 2013 року виходить двома серіями: "Історичні науки", "Філологічні науки"
ISSN: 2520-6966
Ціна : 209.17, 350.00, грн.
УДК : 80+930.85](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): кафедра слов’янської філології, компаративістики та перекладу
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія
Українська література-- періодичні видання
Мовознавство
Кафедра української літератури
Кафедра української мови
Зміст : До 200-річчя Ніжинської вищої школи ; Про стан дослідження та популяризації спадщини Ніжинської вищої школи/ Г. В. Самойленко. Выпускники Гимназии высших наук и Лицея кн. А. А. Безбородко о Востоке/ Т. Н. Лебединская. «Я осуждаю себя на странствие…»: жизнь Н. В. Гоголя в трёхмерном пространстве/ В. В. Ленська. Мемуарна спадщина Н. В. Кукольника: спогади про родину/ Т. І. Тверітінова. Літературознавство ; До питання національно-духовної проблематики публіцистичного циклу Євгена Гуцала «Ментальність орди»/ Т. Чумак. Художньо-образні моделі апокаліпсису в сучасній українській прозі/ О. М. Капленко, А. В. Микитенко. Функціонування міфоло-гічних та історичних сюжетів у циклі романів Дж. Мартіна «Пісня льоду і полум’я»/ Л. М. Остапенко, А. А. Насико. Мовознавство ; Исследования Е. Ф. Карского о языке восточных славян/ Г. М. Вакуленко, Н. И. Клыпа. Лінгвокультурні коди в контрастивному вимірі/ А. І. Бондаренко. Особливості функціонування неповних питальних речень у сучасному медійному дискурсі/ В. В. Пабат. Публіцистична спадщина Арнольда Грищенка/ О. В. Забарний. Прагматика односкладних безособових речень із прислівниковими предикатами стану в малій прозі Євгена Гуцала/ Н. М. Пасік. Ландшафтний код мовосвіту Олександра Олеся/ А. М. Кайдаш, В. І. Хомич. Категорія жіночності в ідіостилі Олександра Довженка/ С. Цінько. Явище фразеологізації в історичному романі «Троща» В. Шкляра/ В. В. Красавіна, Л. В. Зіневич. Мемна структура внутрішньої форми члено-роздільної звукової мови – функційний аналог генного коду/ О. А. Зеленько. Історія культури ; Видатний діяч культури та освіти із Чернігівщини/ М. Г. Криловець. Сторінки історії: бібліотека Ніжинського фізико-математичного ліцею князя Безбородька (1832–1840 рр.)/ Г. С. Осіпова. Між модернізмом і постмодернізмом: експериментальний театр Юрія Тарнавського/ Г. Є. Шовкопляс.
Примірники : всього : фб(1), ІБв(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Вільні : фб(1), ІБв(2), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1/Ц 11
Автор(и) : Цінько С., Марєєв Д.
Назва : Мобільні технології - альтернативний засіб вивчення української мови
Місце публікування : Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах: Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ: Редакція журналу "Дивослово", 2015. - N 6. - С. 4-6. - ISSN 0130-5263 (Шифр ДС1/2015/6). - ISSN 0130-5263
ББК : 81.411.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- інноваційні методи
навчання-- мультимедіа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мобільні телефони--засоби і форми навчання--планшет--гаджети--електронні підручники
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 220.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Індивідуальний досвід майбутніх фахівців дошкільної освіти: суть, актуалізація та умови розвитку/ О. Л. Кононко. Проблема формування інтелектуальної готовності до школи дітей шостого-сьомого року життя/ О. П. Пісоцький, А. М. Калюжна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Літературне навчання в "зоні найближчого розвитку"/ Ю. І. Бондаренко. Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів у процесі вибору методів інтерактивного навчання на уроках математики у початкових класах/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Козак. Колокація як мінімальна одиниця побудови словникового запасу в процесі вивчення англійської мови/ Т. В. Желобицька. Рухливі ігри як засіб адаптивної фізичної культури для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та інтелекту/ А. Б. Заплатинська, Л. А. Шевчук. Профілактика булінгу в шкільному середовищі/ І. С. Киричук, І. С. Турчина, Ю. М. Лимар. Методика викладання дисципліни "Технологія виробництва молока та яловичини"/ І. В. Ковальчук [и др.]. Подія як структурна одиниця усвідомлення відхиленої життєвої альтернативи/ О. І. Михайлова. Виховання у дітей дошкільного віку основ моральної культури/ О. П. Пісоцький, Л. М. Пісоцька. Організація експериментальної діяльності дітей дошкільного віку/ А. В. Сазонова. Арт-терапія у психолого-педагогічній реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем/ Т. В. Черненко, А. О. Цимбалюк. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Професіоналізм та наративна компетентність майбутніх практичних психологів/ Т. Г. Здоровець. Педагогічне проєктування як інноваційна технологія експериментально-методичної підготовки майбутніх учителів хімії у закладі вищої освіти/ Н. І. Лукашова, І. М. Білодід. Дистанційне навчання майбутніх учителів-філологів як засіб формування інформаційної та методичної компетентностей/ С. В. Цінько, Н. М. Голуб. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Становлення вищої освіти у сфері туризму в Італії: історичний контекст/ Б. О. Клик, І. Ю. Рейчело. Роль Ніжинської вищої школи у розвитку музичної освіти та виховання дітей і молоді в Україні в ХIХ – на початку ХХ ст./ С. І. Матвієнко.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020
Кільк.характеристики :111 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 201.67 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теоретичне обґрунтування впливу соціального контексту на розвиток молоді/ Н. В. Дзюба. Znajomość praw dziecka wśród sześciolatków/ O. Lisovets [и др.]. Недисциплінованість у дошкільників: особливості вияву та чинники детермінації/ Н. П. Пихтіна. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Motywy podejmowania kształcenia przez osoby dorosłe/ R. Novgorodskyi [и др.]. Значення творів сакрального живопису в розвитку художнього мислення педагога/ І. Ю. Субботенко. Відповідальна поведінка дошкільників як критерій ефективності пропедевтики поведінкових відхилень у дітей/ К. О. Ющенко. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти/ А. М. Аніщук. Оптимізація літературного навчання в середній школі/ Ю. І. Бондаренко. Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога/ Н. М. Голуб, С. В. Цінько. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Mieczysław Łobocki – twórca współczesnej teorii wychowania/ S. Borisyuk [и др.]. Літературна освіта у Ніжинській вищій школі: історія і сьогодення кафедри української літератури/ О. В. Забарний.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько С.
Назва : Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 6-11 (Шифр УМЛШ-1/2013/5)
Примітки : Бібліогр.: 19 назв.
ББК : 81.411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання української мови в школі-- мовленнєвий розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): усне висловлювання--аудіювання--усне мовлення--писемне мовлення--повідомлення--вираження--спонукання--змістовність--виразність--вплив мовлення--діалог--монолог--інтонація--екстралінгвістичні засоби спілкування--міміка--жестикуляція--пантоміміка--текст
Анотація: У статті окреслено основні труднощі, які виникають у школярів під час сприймання усних висловлювань, з'ясовано особливості зорового й слухового сприймання, зумовлені специфікою усного й писемного мовлення.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Укр)р/Ц 11
Автор(и) : Цінько С., Ковальова О.
Назва : Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - N 2. - С. 23-26. (Шифр Умлш-1/2010/2)
ББК : 83.3(4Укр)р
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі
Кафедра методики викладання української мови та літератури
методична допомога вчителям Ніжина
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Голуб Н. М., Цінько С. В.
Назва : Проєкти як засіб формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя-філолога
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 4. - С. 76-87 (Шифр 159.9(06)/Н 34-703913)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Проектне навчання
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Дистанційне навчання
Професійна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна компетентність--підготовка вчителів-філологів--метод проєктів
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Пентилюк М. Компетентнісний підхід до формування мовної особистості в євроінтеграційному контексті/ М. Пентилюк (стр.2-5.)
Кучерук О. Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови/ О. Кучерук (стр.12-15.)
Грона Н. Використання алгоритмів для формування орфографічної навички/ Н. Грона (стр.15-18.)
Черниш К. Формування мовленнєвої компетенції учнів на уроках української мови у процесі вивчення розділу "Морфологія" (засобами дистанційного навчання)/ К. Черниш (стр.19-22.)
Цінько С. Подорож у світ Олександра Довженка (урок української літератури у 6 класі)/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.23-26.)
Лісовський А. Біля витоків людської духовності/ А. Лісовський (стр.27-30.)
Герасименко В. Узагальнення і систематизація вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас) миатизауія вивченого з теми "Складносурядне речення" (9 клас)/ В. Герасименко (стр.35-36.)
Дроздова І. Формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ під час навчання усного мовлення/ І. Дроздова (стр.37-42.)
Романишина Н. Вивчення малої прози Олександра Довженка на базі теоретико-літературознавчої рефлексії/ Н. Романишина (стр.42-45.)
Домалега І. Філософські вектори в історичному романі І. Білика "Цар і раб"/ І. Домалега (стр.46-50.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Федорчук Т. Система вправ як засіб вироблення вмінь старшокласників будувати риторичний текст/ Т. Федорчук (стр.18-23.)
Шелехова Г. Особливості розвитку мовлення старшокласників за новою програмою з української мови ( академічний рівень)/ Г. Шелехова (стр.24-27.)
Ярмолюк А. Соціокультурна змістовна лінія в структурі уроку української мови/ А. Ярмолюк (стр.28-33.)
Косянчук С. Самооцінка як регуляторна функція у сфері риторичної діяльності/ С. Косянчук (стр.34-39.)
Цінько С. Цикл уроків із лінгвістики тексту/ С. Цінько (стр.40-45.)
Бикова Т. Компаративістика як засіб розвитку читацьких інтересів учнів на уроках української літератури/ Т. Бикова (стр.46-49.)
Ігнатенко Е. Підготовка вчителя до формування інтелектуально-творчих умінь - складової текстотворної діяльності молодшого школяра/ Е. Ігнатенко (стр.52-54.)
Гудзик І. Двомовне навчання різних предметів шкільної програми : його сутність/ І. Гудзик (стр.55-58.)
Міхно О. Педагогічна і просвітницька діяльність Пантелеймона Куліша/ О. Міхно (стр.59-60.)
Плетньова Л. Завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень учнів 10-х класів з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології"/ Л. Плетньова (стр.61-64.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 5
Цікаві статті :
Романчук С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів/ С. Романчук (стр.2-4)
Маркотенко Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання/ Т. Маркотенко (стр.5-6)
Цінько С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань/ С. Цінько (стр.6-11)
Бондаренко Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників/ Ю. Бондаренко (стр.12-15)
Куцевол О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості/ О. Куцевол (стр.15-20)
Базиль Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти/ Л. Базиль (стр.20-25)
Лілік О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь")/ О. Лілік (стр.25-29)
Нежива Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури/ Л. Нежива (стр.29-32)
Компаній О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі/ О. Компаній (стр.32-34)
Семеног О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі/ О. Семеног (стр.35-38)
Хом’як І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів/ І. Хом’як (стр.38-41)
Кузнецова Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення/ Г. Кузнецова (стр.42-50)
Романишина Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики/ Н. Романишина (стр.51-55)
Дейниченко Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника/ Н. Дейниченко (стр.55-57)
Бабійчук Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу/ Т. Бабійчук (стр.57-60)
Кухарчук І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів/ І. Кухарчук (стр.60-64)
Корчова О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу/ О. Корчова (стр.64-67)
Самофал А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії)/ А. Самофал (стр.68-70)
Шелехова Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики)/ Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк (стр.71-72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Цінько С.
Назва : Цикл уроків із лінгвістики тексту
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2009. - N4. - С. 40-45. (Шифр Умлш-1/2009/4)
ББК : 81.411.1-9
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.08.2024
Кількість запитів 20316
Кількість відвідувачів 871
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя