Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шапран, О.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди : науково-теоретичний збірник : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2000
Кільк.характеристики :306 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Вищі навчальні заклади
Важковиховуваність
Зміст : ПЕДАГОГІКА ; Проблема організації студенської науки/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття/ І. М. Яровий. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку/ Л. О. Калмикова. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів/ О. І. Шапран. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня/ Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів/ В. В. Куйбіда. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій/ В. Ф. Хомич. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття/ А. П. Россоха. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника/ Л. В. Лохвицька. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України/ Н. Є. Химич. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять/ С. А. Закопайло. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Н. А. Побірченко. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування/ Г. О. Хомич. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка/ І. С. Булах. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків/ А. М. Виногородський. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації/ Л. В. Дзюбко. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Я. З. Василькевич. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів/ І. М. Холод. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання/ В. А. Вінс. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів/ О. О. Грейліх. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів/ О. М. Мильнікова. ФІЛОЛОГІЯ ; Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини/ М. М. Сулима. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння/ М. П. Корпанюк. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах/ Л. Е. Довбня. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі"/ П. М. Мільошина. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст./ М. І. Навальна. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури/ М. О. Саприкін. ФІЛОСОФІЯ ; Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди/ І. П. Стогній. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму/ В. І. Ярошевець. Основні інтеграційні фактори української культури/ С. М. Рик. Практичний розум як предмет філософського дослідження/ Т. І. Білобровко. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність/ М. М. Стадник. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність/ О. П. Свириденко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Автор(и) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Шелест І. А., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Шинкарук, Василь Дмитрович, Жалдак М. І., Зязюн І. А., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Бровдій, Василь Михайлович, Адрусишин Б. І.
Назва : Проблеми освіти : Науково-методичний збірник. Вип. 42
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2005
Кільк.характеристики :233 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 2.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58я43 + 74.584(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Університет України і Європейський регіон вищої освіти: процес інтеграції/ Н. М. Дем’яненко. Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України/ В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова. Навчально-методичне забезпечення модульно-рейтингової системи навчання/ Н. Л. Акініна. Навчально-методичне забезпечення виховання духовності студентів вищого навчального закладу/ Н. м. Іщук. Технологізація інноваційних освітніх процесів у вищій школі/ О. І. Шапран, А. Л. Сембрат. Державна підтримка видавничої діяльності як складова інноваційного процесу розбудови соціально-культурної сфери в Україні/ Г. Ю. Кузнєцова. Причини низької інноваційності курсів культурознавства у вищій школі/ З. Ф. Донець. Нанореволюція як детермінаційний фактор майбутніх інновацій у вищій освіті/ К. В. Корсак. УКраїна: трансформація сектору ВНЗ I-II рівнів акредитації і Болонський процес/ А. К. Похресник. Роль інтеграції нових наук про людину для інтенсифікації інноваційних процесів у ВНЗ/ З. Є. Тарутіна. Вольова регуляція як чинник навчальних досягнень школярів/ І. В. Петренко. Особистісний розвиток школяра в умовах розвивального навчання/ І. В. Яворська-Вєтрова. Можливості та шляхи відродження української термінології/ Н. М. Дюканова. Впровадження моделі управління навчально-творчою діяльністю/ В. М. Нагаєв. Концептуальні проблеми педагогіки вищої школи/ І. О. Хорєв. Індустріально-педагогічний коледж в системі педагогічної освіти/ М. П. Шик. Про методику реалізації інтегрованого підходу на заняттях з органічної хімії/ О. П. Мітрясова. Експертне оцінювання ефективності процесу формування знань студентів/ О. О. Кисельов, В. К. Марігодов. Основні засоби загартовування організму учнівської та студентської молоді/ О. З. Леонов. Творчість П. Куліша в оцінці дослідників/ В. Шупик. Афоризм як форма фіксації особистісного смислу події/ І. Л. Гудінова. Стан тта перспективи підготовки юристів в Україні/ Б. К. Левківський. Досвід створення і використання системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр і факультетів/ Ю. С. Рудь, А. Г. Темченко, Г. Х. Отверченко. Методика дослідження фразеологічних одиниць в текстах промов британських політиків/ Т. В. Нагорська. Форми організації навчального процесу у аграрних навчальних закладах у XIX - на початку XX ст./ Л. Л. Білан.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Рідна школа -2007р.,N 9
Цікаві статті :
Гончаренко С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг/ С. Гончаренко (стр.3-4)
Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей
Дічек Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського/ Н. Дічек (стр.14-16)
Антонець М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків/ М. Антонець (стр.17-19)
Бондар Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості/ Л. Бондар (стр.19-22)
Заліток Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського/ Л. Заліток (стр.22-24)
Буряк В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності/ В. Буряк (стр.25-27)
Саєнко Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя/ Т. Саєнко (стр.28-31)
Шапран О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя/ О. Шапран (стр.31-33)
Щекатунова Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи/ Г. Щекатунова (стр.34-35)
Фатюшин Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля/ Ю. Фатюшин (стр.37-40)
Твердрхлєб М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів/ М. Твердрхлєб (стр.41-43)
Корсак К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті/ К. Корсак (стр.44-46)
Вішнікіна Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії/ Л. Вішнікіна (стр.47-49)
Вихрущ А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді/ А. Вихрущ, І. Стецько (стр.50-52)
Ануркіна О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі/ О. Ануркіна (стр.52-54)
Юник Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики/ Д. Юник (стр.54-56)
Лебединець Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища/ Н. Лебединець (стр.57-59)
Березівська Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984)/ Л. Березівська (стр.60-64)
Сипченко О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.)/ О. Сипченко (стр.64-66)
Чернишова Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст/ Є. Чернишова (стр.67-69)
Хміль Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст./ Н. Хміль (стр.69-71)
Павлюк С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів/ С. Павлюк (стр.72-75)
Степанов І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу/ І. Степанов (стр.75-77)
Печенко І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі/ І. Печенко (стр.78-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шапран О.
Назва : Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N9. - С. 31-33. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/9). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів
Знайти схожі

5.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2011
Кільк.характеристики :532 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології в освіті
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Іран-- освіта
Корея-- освіта
Канада-- освіта
Туреччина-- освіта
США-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) ; Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня/ П. П. Автомонов. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України/ В. І. Бобрицька. Особливості мотиваційної сфери підлітків/ В. В. Драченко. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи/ Л. В. Кільдерова. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект/ О. С. Пюра. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій/ О. І. Шапран. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів/ Ю. П. Шапран. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів/ Г. Р. Шпиталевська. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ; Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти/ І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України/ О. М. Коваленко. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України/ Н. Б. Самойленко. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів/ П. О. Тадеєв. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ; Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих/ М. Я. Бердник. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс/ Ю. В. Гейко. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання/ Т. В. Григорчук. Освіта і нові комп’ютерні технології/ Т. М. Калюжна. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта/ В. В. Лапінський. Стратегія інформатизації в університетській освіті/ І. Ю. Мельник. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів/ В. М. Франчук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.01/А 43
Назва : Актуальні проблеми управління закладами освіти : науково-методичний збірник. Вип. 6
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2015
Кільк.характеристики :2018 с
Колективи : ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Відділення післядипломної освіти, Кафедра управління та моніторингу якості освіти
Ціна : 50.00 грн.
ББК : 74.24я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління навчальними закладами
Школознавство
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.08.2024
Кількість запитів 75302
Кількість відвідувачів 1011
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя