Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шевченко, З.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8(075.3)/Н 34
Автор(и) : Волошина Н. Й., Бандура О. М., Гальонка О. А., Градовський А. В., Гречинська В. С., Жила С. О., Мазуркевич О. Р., Цимбалюк В. І., Шевченко З. О.
Назва : Наукові основи методики літератури : Посібник для студ. вузів
Вихідні дані : К.: Ленвіт, 2002
Кільк.характеристики :344 с
Примітки : Літ.: с. 339-344
ISBN, Ціна 966-7043-44-4: 14.00 грн.
ДРНТІ : 17.01.45
ББК : 83я73 + 83р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Кабінет літератури
Зміст : МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ ЯК НАУКА ; ЛІТЕРАТУРА ЯК ШКІЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ ; ВИДИ ЛІТЕРАТУРНИХ ЗАНЯТЬ ; МЕТОДИ, ФОРМИ І ЗАСОБИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ; ПІДВИЩЕННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ЗАСОБАМИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ; МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ ; УЧИТЕЛЬ ЛІТЕРАТУРИ ; УЧЕНЬ І ЛІТЕРАТУРА ; ПИСЬМЕННИК І ЛІТЕРАТУРА В ШКОЛІ ; ПІДРУЧНИКИ І ПОСІБНИКИ З ЛІТЕРАТУРИ ; КАБІНЕТ ЛІТЕРАТУРИ
Примірники : всього 44: Ч.З.№2(2), ав(2), фб(1), аб(20), Ч.З.№3(24)
Вільні : Ч.З.№2(2), ав(2), фб(1), аб(20), Ч.З.№3(24)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 70.40 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес --Україна
Зміст : Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения/ Л. П. Костикова. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників/ Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом/ Л. М. Калініна. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів/ Т. В. Отрошко. Українознавство в науково-освітніх процесах/ Т. Усатенко. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти/ Л. П. Пата. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти/ Л. Ю. Султанова. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності/ І. М. Борозинець. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів/ О. М. Попенко. Проблема формування морально-етичних цінностей/ Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків/ Л. І. Драчук. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект/ Ю. І. Бондаренко. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів/ О. В. Забарний. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте/ А. С. Белая. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки"/ Т. І. Бутурлим. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю/ Т. К. Донченко. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти/ Т. О. Яценко. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас)/ Г. Т. Шелехова. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки/ З. О. Шевченко. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури/ В. Ф. Погребенник. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору/ С. П. Паламар. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури/ С. О. Жила. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі/ В. О. Братко. Ігрові технології у процесі вивчення історії/ Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів/ Г. М. Загадарчук. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах/ Г. А. Чередниченко. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма/ Н. М. Щербакова. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору/ М. М. Красновид. Специфіка навчання дітей хореографії/ В. М. Кирилюк. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти/ В. В. Ревенчук. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України/ Я. М. Рудик. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях/ Л. І. Романовська. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови/ Н. Грона. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів/ С. В. Толочко. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання/ Т. Г. Гуцан. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови/ Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі/ І. А. Гриценюк. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності"/ І. І. Киричок. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога/ О. А. Осавалюк. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини)/ І. М. Конончук. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект/ С. І. Самаріна. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.)/ Н. М. Демченко. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст./ О. В. Самойленко. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді/ А. А. Харківська. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США)/ О. В. Пономаренко. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти/ Н. Є. Шугалій. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2006р.,N 8
Цікаві статті :
Шелехова Г. Використання комп’ютерних технологій на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.4-7)
Новосьолова В. Використання сучасних методів, прийомів та засобів навчання на уроках лексикології/ В. Новосьолова (стр.8-18)
Ярмолюк А. Перспективи розвитку вмінь удосконалювати власне писемне мовлення/ А. Ярмолюк (стр.19-21)
Шевченко З. Проблема допрофільної підготовки учнів з української літератури/ З. Шевченко (стр.27-29)
Савчук Н. До проблеми наукової рефлексії навчальної літературної гри/ Н. Савчук (стр.30-35)
Янчук І. Ідейно-художній аналіз поеми Лесі Українки "Давня казка" (8 клас)/ І. Янчук (стр.48-49)
Ткачук М. Наративна своєрідність прозових творів Юрія Федьковича/ М. Ткачук (стр.59-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко З.
Назва : Проблема допрофільної підготовки учнів з української літератури
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2006. - N8. - С. 27-29 (Шифр Умлш-1/2006/8)
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання профільне
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання :
Автор(и) : Мазуркевич А. Р., Гречинская В. С., Шевченко З. А.
Назва : Совершенствование изучения русской литературы : Пособие для учителя
Вихідні дані : К.: Радянська школа, 1985
Ціна : Б.ц.
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Солодюк Н. Особливості функціонування інтерактивних мектодів на уроках української мови в старших класах/ Н. Солодюк (стр.5-10)
Кратасюк Л. Метод проектів у системі особистісно зорієнтованої мовної освіти/ Л. Кратасюк (стр.10-15)
Котляренко С. Специфіка вивчення учнями старших класів літературних творів/ С. Котляренко (стр.15-19)
Яценко Т. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" (10-11 класи)/ Т. Яценко, З. Шевченко (стр.37-47)
Яременко Л. До Дня української мови та писемності (сценарій свята)/ Л. Яременко (стр.51-53)
Бущенко В. Сценарії обрядовиї свят (Обряд Святого Юрія. Свято Маковія. Свято врожаю "Котився віночок по полю")/ В. Бущенко (стр.53-56)
Новосьолова В. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з лексикології і фразеології (завдання в тестовій формі для контролю навчальних досягнень старшокласників)/ В. Новосьолова (стр.56-62)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83/Я 92
Автор(и) : Яценко Т., Шевченко З.
Назва : Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" (10-11 класи)
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2010. - N 4. - С. 37-47 (Шифр Умлш-1/2010/4)
ББК : 83
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання профільне
компетентнісний підхід у навчанні
Викладання української літератури в школі
аналіз худож.твору в школі
Викладання зарубіжної літератури
методична допомога вчителям Ніжина
Кафедра української літератури
Кафедра світової літератури та історії культури
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2010р.,N 5
Цікаві статті :
Омельчук С. Дослідницькі завдання з морфології на основі логічних розумових операцій ( на матеріалі розділу "Прислівник")/ С. Омельчук (стр.2-6)
Бондаренко Н. Узагальнення й систематизація найважливіших відомостей з мови в курсі старшої школи/ Н. Бондаренко (стр.7-9)
Фасоля А. Вивчення постмодерної поезії : Юрій Андрухович/ А. Фасоля, Т. Фасоля (стр.10-18)
Щербакова Н. Використання інтерактивних методів навчання на уроках української літератури як умова формування пізнавальної самостійності учнів/ Н. Щербакова (стр.18-22)
Юрійчук Н. Форми організації навчальної діяльності студентів з курсу "Українська мова за професійним спрямуванням"/ Н. Юрійчук (стр.29-33)
Дроздова І. Навчання читання текстів за фахом як основа формування професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ/ І. Дроздова (стр.33-38)
Козій О. "Колиска" Івана Чендея : концепт дому у творчості письменника/ О. Козій (стр.39-42)
Шелехова Г.Т. Українська мова 10-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів ( затверджено МОН України)(академічний рівень)/ Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, Я. І. Остаф (стр.43-47)
Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 10 класу з української (рідної) мови (перший семестр)/ Г. Шелехова (стр.48-50)
Яценко Т.О. Програма спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" 10-11 класи (напрям - філологічний, профіль - українська філологія, іноземна філологія, історико-філологічний)/ Т. О. Яценко, З. О. Шевченко (стр.51-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Всесвітня література та культура в навчальних закладах України -2010р.,N 9
Цікаві статті :
Таранік-Ткачук К. В. Методичні рекомендації щодо вивчення світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2010-2011 навчальному році : лист МОН від 21.08. 2010 №1/9-580 / К. В. Таранік-Ткачук, С. П Фомін, І. Г. Ціпко (стр.2-15)
Програма для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. 10 клас (рівень стандарту та академічний рівень) (стр.16-22)
Яценко Т. Художня література в контексті світової культури. Програма спецкурсу для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям. 10(11) класи/ Т. Яценко, З. Шевченко (стр.23-35)
Сипко Л. М. Виразне читання. Програма курсу за вибором для 10 класу профільної школи/ Л. М. Сипко (стр.35-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(0)р/Я 92
Автор(и) : Яценко Т., Шевченко З.
Назва : Художня література в контексті світової культури. Програма спецкурсу для учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Філологічний напрям. 10(11) класи
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України: Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал / Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво " Антросвіт". - 2010. - N 9. - С. 23-35 (Шифр ВЛКНЗУ/2010/9)
ББК : 83.3(0)р
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури
методична допомога вчителям Ніжина
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 11486
Кількість відвідувачів 887
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя