Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шевчук, Марина Олександрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна, Доліна, Інна Вікторівна
Назва : Проектна культура керівника: сутність поняття
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 149-155 (Шифр 15/Н 34-236407)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Проектна діяльність-- навчальні заклади освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проектна культура керівника
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 182.25 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Розвиток педагогічної освіти і науки у Ніжинській вищій школі/ Є. І. Коваленко. Використання діяльнісного підходу в підготовці фахівців дошкільної освіти/ А. М. Аніщук. Освіта як форма профілактики соціального відторгнення бездомних/ Г. З. Бейгер. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті/ Н. О. Бугаєць. Проблема творчості вчителя в сучасній педагогічній науці/ Н. І. Варга. Формування освітніх компетентностей учнів початкової школи у змісті навчального предмета "Я у світі"/ Т. В. Гордієнко. Соціальні контексти й практичні цілі вивчення комунікації в університетах (науковий аналіз опитування в академічних спільнотах)/ Е. У. Гуцало, О. І. Матьяш. Формування моральних якостей молодших школярів: теоретичний аспект/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Медіація як технологія запобігання конфліктам у професійній діяльності юристів/ А. В. Жданюк. Патологія родинного життя – насильство в сім’ї/ Р. Карташинська. Формування тимчасового колективу в оздоровчому таборі як соціальна необхідність виховної роботи з дітьми/ Д. І. Конончук. Медійна та інформаційна грамотність – одна із важливих компетентностей, які має формувати нова українська школа: виклики інформаційного суспільства/ М. М. Коропатник. Феномен інформаційної культури в управлінській діяльності керівника/ Ю. Г. Новгородська, Л. І. Кравченко. Персоналізм та інновації. Філософські коментарі щодо виховання та освіти/ П. Скшидлевський. Формування концертно-виконавської компетентності іноземних студентів магістратури в педагогічному дискурсі/ Люй Цзін. До проблеми формування у студентів музично-аналітичних умінь/ В. В. Ревенчук. Соціотерапія як форма допомоги дітям із синдромом порушення активності та уваги/ А. Пашкевич. Передумови виникнення й розвитку ідеї формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів/ І. О. Солошич. Проектна культура керівника: сутність поняття/ М. О. Шевчук, І. В. Доліна. Теоретичне обґрунтування змісту фахової підготовки магістрів-диригентів у контексті компетентнісного підходу/ Л. Ю. Шумська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках природознавства засобами нестандартних уроків/ Н. В. Білоусова, І. В. Ходосенко, О. П. Долгорук. Методика діагностування сформованості досвіду творчої діяльності майбутніх учителів музики/ І. А. Дікун. Формування позитивної мотивації й виховання потреби відповідального ставлення до майбутньої професійної діяльності у студентів педагогічних університетів/ 173-180. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери засобами дистанційного навчання в умовах ВНЗ / А. І. Конончук. Партнерська взаємодія вихователя і практичного психолога ДНЗ у профілактиці агресивної поведінки дітей дошкільного віку/ О. А. Конончук. Педагогічні методи формування соціокультурних цінностей учнів початкової школи на уроках української мови та літературного читання/ С. І. Луців, Г. О. Філь. Картина як засіб ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з культурою рідного краю (на прикладі картин Сергія Шишка)/ С. І. Матвієнко, А. Е. Горбачева. Управління процесом формування науково-дослідницьких умінь студентів у системі професійної підготовки/ О. С. Повідайчик. Інноваційна сутність видів і форм діяльності на уроках музики в початковій школі/ Т. М. Турчин. Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників/ М. О. Шевчук, А. О. Ткаченко. Особливості перекладу термінів туристичної та ресторанно-готельної галузі в економічних текстах/ Ю. О. Ювковецька. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Керована самостійна робота студентів як складова професійної підготовки майбутніх фахівців іноземної філології/ А. М. Абрамович, Т. Г. Чувакова. Підготовки майбутніх викладачів економіки до професійного спілкування/ С. М. Дубовик. Формування у майбутніх педагогів життєдайного світобачення/ О. Л. Кононко. Методичний інструментарій підготовки вчителя іноземної мови/ Н. М. Лавриченко. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Сучасні вимоги до професійної підготовки прикордонників в Республіці Індія (на основі аналізу нормативних документів 2004–2017 рр.)/ Н. В. Бхіндер. Особливості гуманізації медичної освіти в медичних школах Великої Британії в XX сторіччі/ Л. Ф. Віннікова. Українська педагогічна психологія і розроблення питань індивідуалізації навчання школярів у другій половині ХХ ст./ Н. П. Дічек. Теоретичні та практичні аспекти підготовки до неперервної професійної освіти в історії вищої школи за кордоном/ О. М. Сагач. Історія становлення і розвитку логоритмічного виховання дітей/ С. І. Самаріна. Підготовка до вчителювання у Полтавському інституті шляхетних дівчат (1818–1917 рр.)/ І. В. Тонконог. Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект)/ В. М. Шевченко. Відображення зовнішньої диференціації організації шкільної освіти на прикладі польських шкіл і шкіл 2–3 мовами навчання (1991–2010)/ С. М. Шевченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018
Кільк.характеристики :138 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 129.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Кафедра психології
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Педагогічна модель процесу формування естетичного досвіду майбутніх учителів-філологів засобами іноземної мови/ М. П. Долматова. Теоретичні засади громадянсько-патріотичного виховання молодих школярів/ Л. О. Дубровська, О. О. Дешко. Психолого-педагогічні особливості читацьких інтересів молодших школярів/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. Організація, аналіз та оцінка результатів дослідно-експериментального перевірки формування готовності до самопрезентаційної діяльності майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ І. І. Киричок, Г. О. Дробченко. Екологічне виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи: педагогічна проблема та шляхи її вирішення/ Ю. В. Кот [и др.]. Критеріально-рівнева характеристика сформованості соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників/ О. В. Лісовець. Державна політика у сфері підготовки фахівців для роботи у селі на прикладі вчителя-логопеда закладу дошкільної освіти / Г. М. Мицик. Діагностика стану сформованості професійної відповідальності у майбутніх менеджерів/ Ю. Г. Новгородська. Гуманізація управління загальноосвітнім навчальним закладом як основна мета розвитку особистості / Н. О. Падун, Ю. О. Даруга. Сім’я як основа розвитку особистості/ Д. М. Скребець, М. О. Дяченко, Н. В. Білоусова. Аналіз художньої комунікації у понятійному вимірі/ Геян Чжоу. Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів/ М. О. Шевчук. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Змішане навчання як нова форма організації мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів/ Л. В. Біденко, Г. І. Кисельова. Використання ігрового методу в процесі навчання української мови як іноземної/ Т. О. Дегтярьова, О. М. Скварча. Технологія організації і проведення дидактичної гри на уроках математики у початковій школі/ В. Л. Дубровський. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах/ Ю. С. Ілясова. Формування країнознавчої компетентності на заняттях з української мови як іноземної/ О. П. Коньок, А. В. Шевцова. Загальнодидактичні та методико-літературні принципи вивчення літературних творів з міфологічною образністю у старших класах загальноосвітньої школи/ Ю. О. Сидоренко. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Підготовка майбутніх фахівців до розвитку громадянського суспільства/ І. В. Фольварочний. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Театрально-драматичне мистецтво як засіб формування естетичної культури дітей в школах Канади/ А. Ю. Бовт. Використання інфокомунікаційних технологій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у ВНЗ України/ Лулу Бянь. Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті/ О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова.
Примірники : всього : фб(3), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(3), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна, Ткаченко, Анжеліка Олександрівна
Назва : Педагогічні умови управління процесом формування культури проектної діяльності старшокласників
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 218-223 (Шифр 15/Н 34-236407)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): проектна діяльність-- навчальні заклади освіти
Старшокласники-- виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура проектної діяльності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна
Назва : Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 2. - С. 132-138 (Шифр 15/Н 34-135774)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія молодшого школяра
Молодші школярі-- творчі здібності-- діагностика
Трудове навчання-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчий потенціал
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(073.3)/П 78
Назва : Програма атестації здобувачів вищої освіти з методики навчання української мови, методики навчання освітньої галузі "Математика", методики навчання освітньої галузі "Природознавство", методики трудового навчання з практикумом, методика образотворчого мистецтва з практикумом : навчально-методичний комплекс для напряму підготовки 6.010102 "Початкова освіта", освітнього рівня бакалавр денної форми навчання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :48 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 43.35 грн.
ББК : 74.58р-211 + 74.202.242
Предметні рубрики (Галузі знань): атестація педагогічних працівників
підготовка бакалаврів
методика навчання української мови-- ВНЗ-- програми
методика навчання математики-- ВНЗ-- програми
методика навчання природознавства-- ВНЗ-- програми
методика трудового навчання -- ВНЗ-- програми
методика образотворчого мистецтва-- програми
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): здобувачі вищої освіти
Примірники :каф. пед.(10)
Вільні : каф. пед.(10)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна
Назва : Невербальна мова експресивних мистецтв як засіб розкриття внутрішніх переживань учнів на уроках музики в початковій школі
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 157-161 (Шифр 15/Н 34-936403)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання музики в школі-- учні початкових класів
Початкова школа-- уроки музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісно-акмеологічний підхід--емпатія--засоби експресивних мистецтв--невербальна мова
Анотація: У статті розглянуто ідеї особистісної орієнтації навчально-виховного процесу сучасної школи України крізь призму експресивних мистецтв, які як невербальна мова дають змогу дослідити особистісний творчий потенціал учнів молодшого шкільного віку та активізувати процеси розкриття та розвитку їх духовного світу на уроках музики в початкових класах.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
ISSN: 2522-1736
Ціна : 132.50 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці викладачів
Історія педагогіки --Україна
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Методика навчання і виховання
Професійна підготовка
Педагогіка-- збірники наукових праць
Кафедра педагогіки
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Тактика вопросно-ответного единства в диагностирующей стратегии устного медицинского дискурса/ Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. Українська медична термінологія: її походження, особливості та методи засвоєння студентами-іноземцями медичних ВНЗ України/ Н. О. Ворона. Теоретичні засади формування естетичної активності учнівської молоді/ Є. Ю. Липовецька. Інтегроване навчання як міждисциплінарна проблема/ Н. О. Падун, А. О. Падун. Історіографія феномену толерантності в науковій літературі/ А. І. Рожнова. Консультативна профорієнтаційна освіта учнів старшої школи: сучасні підходи/ О. Ю. Сагадіна. Проблема готовності дитини до школи/ І. Ю. Тестова, Н. В. Білоусова. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Організація самостійної роботи студентів аграрних вишів під час вивчення вищої математики/ Н. В. Арнаута. Особливості модернізації змісту і форм роботи з учителями початкової школи та вихователями ГПД і ДНЗ у навчально-виховному процесі післядипломної освіти/ О. А. Барило. Характеристика рівнів сформованості в дітей 5–7 років уміння долати страх/ Л. В. Бобро. Комунікативна спрямованість процесу вивчення іноземної мови/ Л. В. Волкова. Формування предметних компетентостей з біологіїї у профільній школі/ В. М. Гавій, С. О. Коваленко, С. О. Приплавко. Формування граматичних навичок у процесі освоєння української мови як іноземної на початковому етапі/ Є. О. Голованенко, Н. Л. Дунь. Використання асоціативного методу на уроках у початковій школі/ О. П. Долгорук, Н. В. Білоусова. Педагогічні умови використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у навчально-виховному процесі молодших школярів/ Л. О. Дубровська, М. П. Долматова, М. В. Бойко. Технологія інтерактивного уроку в початковій школі/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, А. С. Висовень. Місце і роль дидактичних ігор у системі навчання молодших школярів/ Л. О. Дубровська [та ін.] ; Катерина Вадимівна. Інтернет-середовище як засіб виховання особистості молодшого школяра/ В. Л. Дубровський, Я. В. Новікова. Роль виховного середовища дитячого оздоровчого табору у формуванні безпечної поведінки підлітків/ Д. І. Конончук. Фізкультурно-оздоровчі заняття зі студентами, які мають ризик захворювання або захворювання хребта – сколіоз/ П. І. Кузьменко. Дидактична гра як засіб формування мовленнєвої компетентності учнів/ Л. В. Мелешко. Інноваційні технології в методиці викладання української мови за професійним спрямуванням в аграрних вищих навчальних закладах/ С. В. Толочко, В. І. Хомич. Зв’язок між психічними особливостями молодших школярів та їх типами інтелекту у процесі вивчення іноземних мов/ С. І. Шевченко, І. Й. Халимон. Деякі педагогічні умови розкриття творчого потенціалу молодших школярів у трудовому навчанні/ М. О. Шевчук. ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА ; Особливості ціннісно-мотиваційної сфери студентів вищих медичних навчальних закладів України/ Т. І. Горпініч. Педагогічні умови формування професійної мобільності майбутніх керівників навчальних закладів/ Ю. Г. Новгородська. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Українська мова як іноземна в Буковинському державному медичному університеті: з досвіду роботи/ Л. Я. Вилка. Суспільствознавство в початковій школі: історичний огляд/ Т. В. Гордієнко. Вимоги до стажування у юридичних коледжах США/ О. В. Михайленко. Навчально-виховне об’єднання "Середня школа – вища технічна школа" – шлях до європейських стандартів освіти (на зразку системи роботи Київського ліцею "Інтелект")/ С. В. Романовський. Дослідницька діяльність студентів педагогічних спеціальностей у країнах кавказького регіону (Азербайджан, Вірменія, Грузія)/ І. В. Федорчук.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 6(075.3)/Ш 37
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна
Назва : Декоративно-ужиткове мистецтво у трудовому навчанні в початковій школі : навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :151 с.: ил.
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 44.42 грн.
ББК : 30я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Мистецтво-- підручники та посібники для школи
Декоративно-прикладне мистецтво
Аплікація
Паперопластика
Трудове навчання-- методика викладання
трудове навчання-- початкова школа
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): декоративно-ужиткове мистецтво
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(3), каф. пед.(1)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(3), каф. пед.(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна
Назва : Критерії, показники та рівні формування професійної компетентності майбутніх вчителів
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 2. - С. 74-80 (Шифр 159.9(06)/Н 34-975523)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Професійна компетентність педагога
Підготовка майбутніх вчителів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентнісний підхід
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 183318
Кількість відвідувачів 1159
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя