Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шевчук, Марина Олександрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04(073.3)/М54
Автор(и) : Дубровська, Лариса Олександрівна, Шевчук, Марина Олександрівна
Назва : Методика виховної роботи в літніх оздоровчих таборах : Програма навчального курсу (за вимогами кредитно-модульної системи)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :16 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 12-15
Ціна : 1.20 грн.
ДРНТІ : 14.27
ББК : 74.200.58р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Оздоровлення дітей
дозвілля дітей
Примірники : всього 50: фб(1), ав(1), аб(28), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(9)
Вільні : фб(1), ав(1), аб(28), НМК ф-т ПСР(10), Ч.З.№2(9)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/С91
Автор(и) : Дубровська, Лариса Олександрівна, Солова, Валентина Миколаївна, Шевчук, Марина Олександрівна
Назва : Сучасні педагогічні технології : Програма навчального курсу (за вимогами кредитно-модульної системи)
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :16 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літю.: с. 14-16
Ціна : 1.20 грн.
ДРНТІ : 14.35.09
ББК : 74р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічні технології
Примірники : всього 50: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(20), аб(28)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(20), аб(28)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/М14
Автор(и) : Андрущенко, Тетяна Володимирівна, Осаволюк, Олександр Андрійович, Шевчук, Марина Олександрівна
Назва : Майстерність педагогічного спілкування у професійно орієнтованих ситуаціях : Посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :128 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.50, 7.50, грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74я73 + 74.204.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічне спілкування
Примірники : всього 70: фб(1), ав(2), Ч.З.№2(5), аб(69)
Вільні : фб(1), ав(2), Ч.З.№2(5), аб(69)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04/Ш37
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна, Осаволюк, Олександр Андрійович
Назва : Швидше! Дужче! Вище! : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2008
Кільк.характеристики :177 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.20 грн.
ББК : 74.200.8 + 74.200.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Фізичне виховання школярів
Методика фізичного виховання
Оздоровчий табір-- виховна робота
Сценарії спортивних свят
Примірники : всього 70: Ч.З.№2(5), фб(1), ав(1), аб(68)
Вільні : Ч.З.№2(5), фб(1), ав(1), аб(68)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/С 37
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна, Осаволюк, Олександр Андрійович, Семенець, Любов Григорівна
Назва : Сім Я або Виховання в родині : Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей університетів з теорії та практики родинного виховання
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ.: с. 226-227
Ціна : 28.20 грн.
ББК : 74.9я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Родинне виховання
Сімейне виховання-- підручники та посібники для ВНЗ
Педагогічна культура батьків
Традиції родинні
Сценарії свят
Свята родинні
Родина (сім’я)
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): 8 березня (сценарії)--тести для батьків--анкети для батьків
Зміст : ОСНОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ; Українська родина як природний первинний осередок виховання дитини ; Мета і завдання сімейного виховання ; Правила сімейного виховання та функції сім’ї ; Причини негараздів сімейного виховання у сучасних родинах ; ШКОЛА І ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА БАТЬКІВ ; Педагогічна освіченість батьків і ефективність виховання ; Рівні сформованості педагогічної культури батьків ; Умови ефективної співпраці школи та сім’ї ; Діагностичні методи поглибленого вивчення сім’ї вихованця та орієнтовна програма вивчення сім’ї учня ; Напрямки роботи з батьками та форми співпраці школи і сім’ї ; Організація педагогічного всеобучу батьків ; РОДИННІ ВИХОВНІ ТРАДИЦІЇ ; Виховне значення та педагогічна роль родинних традицій ; Мета, функції та види родинних виховних традицій ; Свято сім’ї в школі ; ДОДАТКИ (матеріал для розробки сценаріїв виховних заходів з родинного виховання) ; Крилаті вислови, приказки, прислів’я ; Народна мудрість ; Дерево роду ; Мати - берегиня роду ; День матері ; Історія свята 8 Березня ; Батько - опора родини ; Бабуся та дідусь ; Наказ дітям ; Легенда про життєву мудрість ; Бувальщина про материнську любов ; Легенда про матір ; Вітання з жіночим святом ; Вірші про матір ; Вірші про родину ; Весняні заставки до маминого свята ; Джентльмен-шоу для дівчаток ; Конкурси ; Таблиця підсумків ; Приклади назв та девізів команд ; Обладнання до родинного свята ; Теми для розповідей членів родини на родинному святі ; Приклад оформлення виховного заходу ; Приклади сценаріїв родиних свят ; Тести та анкети для батьків ; Пісні до родинних свят ; Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення родинних свят
Примірники : всього 70: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), аб(56)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(18), аб(56)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(075.3)/Ш37
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна, Андрущенко, Віктор Петрович
Назва : Шлях до скарбу знань : навчальний посібник з культури праці для студентів вищих закладів освіти
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :114 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58.2я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Культура праці студентів
Пам’ять студентів
Розумова діяльність студентів
мислення студентів
Запам’ятовування
Мовлення студентів
Мотивація навчання студентів
працездатність студентів
Самостійна робота студентів
Тести психологічні
Психологія студента
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тести на визначення пам’яті
Примірники : всього 65: фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3), аб(57), Ч.З.№2(10)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№3(3), аб(57), Ч.З.№2(10)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04(070.3)/Ш 37
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна
Назва : Літо скликає друзів : Методичний посібник для вожатих літніх оздоровчих таборів
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :50 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.35 грн.
ББК : 74.200.8р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
літні оздоровчі табори-- організація заходів
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2), аб(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 51.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогіка-- порівняльна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): порівняльно-педагогічна освіта--порівняльно-педагогічні дослідження
Зміст : Інноваційний потенціал порівняльно-педагогічної освіти: з досвіду викладання в сучасному українському університеті/ А. А. Сбруєва. Педагогічний потенціал наукової організації праці/ О. В. Аніщенко. Іншомовна підготовка студентів технічних університетів як важливий аспект євроінтеграційного освітнього процесу/ Н. В. Шеверун. Європейські моделі громадського управління школою/ О. С. Ковальчук. Стратегії міжнародних організацій з формування здорового способу життя молоді/ О. С. Оржеховська. Європейський вимір освіти як світоглядний потенціал шкільництва в країнах Європейського Союзу / О. І. Локшина. Мультилінгвізм як проблема порівняльно-педагогічних досліджень: європейський контекст/ Ж. Ю. Чернякова. Актуальність проблеми полікультурної освіти у сучасному суспільстві/ Т. А. Радченко. Мережеві технології: розвиток та поширення інновацій як предмет порівняльно-педагогічних досліджень/ І. А. Чистякова. Порівняльні дослідження у галузі освіти дорослих як перспективний напрямок розвитку педагогічної компаративістики/ О. І. Огієнко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації учіння гри на фортепіано в учнів/ І. О. Ростовська. Питання формування потреби фізичної досконалості майбутніх педагогів у сучасних науково-педагогічних дослідженнях/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Виїзні заняття як форма організації навчання з підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів на основі компетентнісного підходу/ І. А. Гриценок. Формування розкладу навчальних занять у ВНЗ як одна з передумов ефективного планування підготовки фахівців/ О. М. Блистів. Модель ідеального вчителя особистісно орієнтованої школи/ М. О. Шевчук. Модульно-рейтингова технологія навчання хімії в історичному аспекті - інноваційна складова змісту фахової методики/ Н. І. Лукашова. Особливості форм інтегрованого навчання у сучасній школі/ Н. О. Падун, Н. Й. Андріїв. Інтерактивні технічні засоби навчання на заняттях нових інформаційних технологій/ О. Ю. Помігуєв. Організація занять з домашнього читання за книгою Л. Алькот "Маленьки жінки"/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Про особливості організації навчання іноземних мов у вищій школі країн Західної Європи/ О. О. Максименко. Використання комп’ютерних технологій - один із способів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі/ Н. О. Падун, Д. Ш. Поприткіна. Особенности тестового контроля знаний студентов по высшей математике в условиях кредитно-модульной системы обучения/ Е. В. Комиссаренко. Спостереження як метод педагогічної діагностики у процесі неперервної педагогічної практики студентів/ О. С. Філоненко. Организация познавательной деятельности обучаемых в системе дистанционного обучения/ О. Н. Гончарова, Д. А. Касаткин. Реалізація міжпредметних зв’язків шляхом використання медіа-засобів навчання у ВНЗ МНС України/ І. Ю. Гуріненко. Деякі аспекти підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до фахового спілкування на міжнародному рівні/ Н. К. Удовиченко. Проблеми порівняльної педагогіки у педагогічній спадщині Софії Русової/ Є. І. Коваленко. Аксіологія родинного виховання XIX-XX ст. у змісті сучасної педагогічної освіти (на матеріалах дворянсько-поміщицьких сімей Волині)/ Т. О. Шахрай. Роль педагогічної спадщини С. І. Миропольского у розробці проблеми індивідуального підходу до учнів у 2 пол. XІX ст./ Л. О. Дубровська. Історична ретроспектива розвитку раннього навчання іноземних мов у вітчизняній педагогіці/ Л. М. Тонконог. Історія виникнення у США системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ В. В. Безлюдна. Передумови становлення полікультурної освіти у Сполученому Королівстві Великої Британії та Північної Ірландії: антропологічний аспект/ Н. В. Шульга. Сільська школа США як культурно-освітницький центр місцевої громади: стан дослідженості проблеми/ І. Ю. Щербань. Початкова школа Великої Британії в європейському освітньому просторі/ І. В. Борисенко. Діалог культур у мовній освіті Фінляндії/ В. О. Бутова. Соціокультурні засади розвитку двомовної освіти в США/ Н. Г. Зайцева. Реформування організаційної структури університетської освіти в Німеччині у контексті Болонського процесу/ В. М. Солощенко. Освіта і наука об’єднаної Німеччини в побудові суспільства знань/ Т. В. Коваль, Г. П. Лук’янюк. Головні напрями соціалізації учнів у демократичних школах Європи та США/ В. Є. Балтремус. Перші альтернативні системи навчання в США (кін. XIX - поч. XX ст.)/ В. О. Коваленко. Витоки становлення освіти дорослих США/ І. М. Литовченко. Порівняльний аналіз професійної підготовки фахівців-юристів в Україні, Німеччині та США/ О. В. Михайленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.04/Ш 37
Автор(и) : Шевчук, Марина Олександрівна, Осаволюк, Олександр Андрійович
Назва : Швидше! Дужче! Вище! : Навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :178 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 15.30, 10.20, грн.
ББК : 74.200.8 + 74.200.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Фізичне виховання школярів
Методика фізичного виховання
Оздоровчий табір-- виховна робота
Сценарії спортивних свят
Примірники : всього : фб(1), аб(1)
Вільні : фб(1), аб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :234 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 70.58 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Електронні підручники
Географіч. рубрики: Німеччина-- освіта
Франція-- освіта
США-- освіта
Зміст : Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах/ О. В. Дьоміна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку/ Т. В. Зінченко. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів/ І. О. Зель. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти/ Т. П. Івахненко. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника/ А. В. Кучер. Цінності та норми хліборобського світогляду/ Н. М. Костриця. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади/ Т. І. Малюгіна. Психологічні знання як наукова категорія/ О. В. Полозенко. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала/ О. М. Попенко. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві/ Т. В. Потапчук. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі/ О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. Проблема моральності у вихованні дітей батьками/ Н. М. Стрельнікова. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу/ Р. Р. Абжалов. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. І. Бондаренко. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія"/ В. Ф. Валюк. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів/ Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія/ Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей/ О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів/ Н. О. Падун. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв/ О. В. Поліщук. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії/ Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою/ О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. Сприйняття підлітками художніх образів музики/ В. С. Салій. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів/ М. О. Шевчук. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі/ А. П. Щербина, В. М. Щербина. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога/ С. В. Благініна. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині/ С. В. Бобраков. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців/ Т. К. Головань. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору/ В. В. Гура. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу/ С. С. Данилюк. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку/ В. М. Дєда. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ Н. Л. Клясен. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності/ С. В. Остапенко. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий/ Е. Л. Сидоренко-Николашина. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри/ Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку/ С. В. Харицкая. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока/ Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.)/ Я. М. Крапивний. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії/ О. А. Осаволюк. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст./ І. О. Білецька. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН/ В. А. Гаманюк. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених/ Н. А. Демешкант. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена/ І. І. Киричок. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона/ А. В. Лякішева. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова/ К. С. Ямкова. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції/ Ю. П. Радченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
Статистика
за 14.06.2024
Кількість запитів 48893
Кількість відвідувачів 1377
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя