Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шляхова, В.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Назва журналу :Освіта і управління -2008р. т.11,N 4
Цікаві статті :
Проект закону "Про внесення змін до закону України "Про вищу освіту": Нова редакція (стр.6-46.)
Романовський О. Зовнішнє оцінювання якості освіти в контексті досвіду США/ О. Романовський (стр.47-57.)
Стріха М. Слово про батька (пам’яті президента АН вищої школи України В. І. Стріхи)/ М. Стріха (стр.58-62.)
Дробноход М. Про проблему "національного" в українському державотворенні/ М. Дробноход (стр.63-69.)
Чікарькова М. Ціннісні орієнтації сучасного інформаційного суспільства та проблема контркультури/ М. Чікарькова (стр.70-80.)
Бердишев Г. Біологічна інженерія - новий етап розвитку біології/ Г. Бердишев, Н. Топчій, К. Брєжнєва (стр.81-83.)
Саух П. Постнекласична наука і парадигмальні зсуви освіти XXI століття/ П. Саух (стр.84-89.)
Білокінь С. Голодомор, різні типи й способи терору/ С. Білокінь (стр.90-96.)
Наливайко С. Сковорода: таємниця славетного імені/ С. Наливайко (стр.97-107.)
Горпинюк В. Молодіжний спротив ідеологічному насильству соціальної страти: українська перспектива/ В. Горпинюк (стр.108-114.)
Блох Р. Система оцінки українських фахових видань/ Р. Блох (стр.115-122.)
Вдовченко В. "Кулінарія". Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10-12 класах/ В. Вдовченко, М. Бердар, В. Тименко (стр.123-158.)
Шляхова В. Українознавче наповнення нового покоління підручників рідної мови/ В. Шляхова (стр.159-163.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шляхова В.
Назва : Українознавче наповнення нового покоління підручників рідної мови
Місце публікування : Освіта і управління: Науково-практичний журнал. - Київ: ЗАТ "ВІПОЛ", 2008. - Том11, N4. - С. 159-163. (Шифр ОІУ/2008/11/4)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Українознавство -2010р.,N 1(34)
Цікаві статті :
Кононенко П. Українська освіта: проблема реформи/ П. Кононенко (стр.8-20.)
Степаненко М. Дмитро Павличко - "могутній дух, гордість наша"/ М. Степаненко (стр.24-27.)
Зеленчук І. Подвижник на ниві української народної казки (відзначення 85-річного ювілею Миколи Антоновича Зінчука)/ І. Зеленчук (стр.28-29.)
Безкоровайний Б. Пам’яті Василя Безкоровайного (до 130-річчя від дня народження)/ Б. Безкоровайний (стр.29-33.)
Осадчук П. Неповторний в своєму роді (до 75-річчя з дня народження)/ П. Осадчук (стр.33-37.)
Калакура Я. Українознавчий вимір історичних, джерелознавчих та археографічних студій Володимира Сергійчука ( до 60-річчя від дня народження)/ Я. Калакура (стр.37-40.)
Слапчук В. "Я "некликаний" письменник. І мене це не бентежить"/ В. Слапчук (стр.41-43.)
Пономаренко А. Українська наукова мова: Програма спецкурсу для аспірантів/ А. Пономаренко, С. Чемеркін, О. Кравченко (стр.50-52.)
Коваль О. Українознавство в системі роботи вчителя географії/ О. Коваль (стр.52-60.)
Горенко Л. Українознавство в системі вищої мистецької освіти XXI століття: історичні та методологічні імперативи/ Л. Горенко, С. Новосад (стр.61-65.)
Лєбєдєва О. Проблема етногенезу українців в українознавчих дослідженнях кінця XIX - початку XXI століття/ О. Лєбєдєва (стр.68-72.)
Бондарчук Л. Історія Воркутинського повстання/ Л. Бондарчук (стр.72-76.)
Нікітіна З. Методи наукового відкриття в українознавстві/ З. Нікітіна (стр.77-82.)
Міняйло С. Фіскальна політика радянського уряду і становище українського селянства у 30-х роках XX століття/ С. Міняйло (стр.82-84.)
Якобчук Н. Листування Івана Каманіна з Іваном Біілозерським у 1903-1909 роках як історичне джерело/ Н. Якобчук (стр.85-90.)
Газізова О. Тенденції та перспективи розвитку національної освіти в Криму: українознавчий вимір/ О. Газізова (стр.98-103.)
Фігурний Ю. Міжнародні конгреси "Українська освіта у світовому часопросторі" як один із важливих етапів впровадження українознавства у вітчизняний освітянський парадигмальний простір, комплексного реформування освіти і виховання в Україні та його поступального розвитку а контексті етнонаціонального державотворчого процепсу/ Ю. Фігурний (стр.103-111.)
Шкрібляк П. Проблеми взаємозв’язку навчання і виховання, їх співмірності у навчально-виховному процесі в ЗНЗ України: історія, сучасний стан, проблеми та шляхи їх розв’язання/ П. Шкрібляк (стр.111-118.)
Єрмоленко С. Формування української мовної особистості/ С. Єрмоленко (стр.120-123.)
Шляхова В. Мовоцентризм публіцистики Василя Захарченка (за матеріалами книги "На камені рідного слова)/ В. Шляхова (стр.123-127.)
Волошина Г. Культура мови: філософські параметри поняття/ Г. Волошина (стр.127-130.)
Деревінський В. Участь В’ячеслава Чорновола у створенні Народного руху України/ В. Деревінський (стр.142-146.)
Горенко Л. Національна культура в системі українознавства: актуальність, проблематика дослідження та перспективи/ Л. Горенко (стр.148-153.)
Гавадзин В. Традиційна календарна обрядовість гуцулів сьогодні/ В. Гавадзин (стр.154-157.)
Квасюк Л. Полеміка про квасний хліб та опрісноки у догматичній частині "Треносу" (1610) Мелетія Смотрицького/ Л. Квасюк (стр.157-159.)
Зарецький О. Алли Горської в Ленінграді: 1930-1940-і роки/ О. Зарецький (стр.163-167.)
Фігурний Ю. Український етнос у світовому часопросторі/ Ю. Фігурний (стр.172-175.)
Наливайко С. Опішня: гончарна столиця України на індоарійському тлі/ С. Наливайко (стр.175-183.)
Кононенко М. Науково-технічний рівень часів Київської Русі та українського козацтва. Постаті/ М. Кононенко (стр.191-196.)
Україна і світ (стр.197-216.)
Експедиційне українознавство (стр.217-226.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1/Ш 70
Автор(и) : Шляхова В.
Назва : Мовоцентризм публіцистики Василя Захарченка (за матеріалами книги "На камені рідного слова)
Місце публікування : Українознавство: Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - К.: Науково-дослідний інститут українознавства, 2010. - N 1(34). - С. 123-127. (Шифр Ук/2010/1(34))
ББК : 81.411.1 + 83.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): українська мова
Українська література, 20 ст. кінець; 21 ст. початок
Кафедра української мови
Кафедра української літератури
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Українознавство -2011р.,N 1(38)
Цікаві статті :
Кононенко П. "Не ридать, а здобувать!." "Обніміться ж, брати мої!" / П. Кононенко, Т. Кононенко (стр.8-27)
Фігурний Ю. Внесок Леоніда Залізняка в розвиток української етнології в кінці XX - на початку XXI століття/ Ю. Фігурний (стр.54-59)
Бевз Т. Ідеї соціалізму і громадянського суспільства як ключові елементи теорії "праці" С. Подолинського/ Т. Бевз (стр.60-63)
Цимбалюк В. Поет-шістдесятник Володимир Підпалий та його "тиха лірика" / В. Цимбалюк (стр.64-71)
Майданюк І. Свобода і щастя - основи рецепта ідеального суспільства/ І. Майданюк (стр.72-77)
Калакура Я. Українознавство в обороні історичної пам’яті від фольсифікацій і спотворень/ Я. Калакура (стр.78-84)
Гомотюк О. Здобутки українознавства: історичні уроки/ О. Гомотюк (стр.85-90)
Лєбєдєва Ю. Державницький сегмент наукових досліджень в Радянській Україні: від згортання до заборони/ Ю. Лєбєдєва (стр.94-98)
Шаравара Т. Дорадянська історіографія університетських реформ другої половини XIX - початку XX століття у Російській імперії/ Т. Шаравара (стр.99-103)
Хоменко О. Студії над українською художньою словесністю як чинник самопізнання та духовної консолідації українства у 20-40-х роках XIX століття/ О. Хоменко (стр.104-116)
Крисаченко В. Розвиток філософії науки в Україні у другій половині XX століття/ В. Крисаченко (стр.117-120)
Кучер В. Постать Ю. Тютюнника у висвітленні діячів революційної доби (1917-1921 років) та сучасних українських дослідників/ В. Кучер (стр.121-127)
Сафонкіна О. Категорії Волинського селянства другої половини XVI - першої половини XVII століття/ О. Сафонкіна (стр.128-135)
Шляхова В. Українознавчий підхід до формування мовної особистості школяра / В. Шляхова (стр.138-142)
Волошина Г. Значення періодичних видань у мовно-культурній ідентифікації суспільства/ Г. Волошина (стр.143-146)
Безсмертна Н. Світоглядні орієнтири особистості та їх реалізація в інтернеті/ Н. Безсмертна (стр.147-151)
Дубиківська-Кальненко Л. Іван Гончар: "А в моїй хаті своя свята правда..."/ Л. Дубиківська-Кальненко (стр.158-162)
Мицик С. Народний осінньо-зимовий календар у святковій культурі Миколаївщини кінця XIX - початку XX ст./ С. Мицик (стр.163-166)
Тарасенко І. Філософія символічного світу культури/ І. Тарасенко (стр.167-170)
Фігурний Ю. Українські етнічні , державотворчі й націєтворчі процеси в другій половині XVI ст. в українознавчому вимірі/ Ю. Фігурний (стр.178-183)
Якиминська Л. До проблеми співвідношення соціального та етнічного в наукових студіях ментальності українців: історіографічний аналіз/ Л. Якиминська (стр.184-186)
Горенко Л. Генеалогія українського шляхетства в системі культурологічних досліджень/ Л. Горенко (стр.196-201)
Чирков О. Історія України та етнічна будова її людності: взаємна зумовленість розвитку в XX столітті/ О. Чирков (стр.202-207)
Кухар В. Журнал "Українознавство" - важливий фактор українського етнонаціонального державотворення/ В. Кухар (стр.208-211)
Дякова О. Роль українських освітньо-наукових закладів Австралії у збереженні ідентичності української діаспори/ О. Дякова (стр.224-229)
Вишневський О. На ниві відродження української педагогіки (наукові прагнення і здобутки автора на тлі прожитих літ)/ О. Вишневський (стр.236-245)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4Укр)/Ш 70
Автор(и) : Шляхова В.
Назва : Українознавчий підхід до формування мовної особистості школяра
Місце публікування : Українознавство: Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - К.: Науково-дослідний інститут українознавства, 2011. - N 1(38). - С. 138-142 (Шифр Ук/2011/1(38))
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): навчально-виховний процес
Мовленнєва діяльність учнів
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісний підхід до навчання--особистість школяра--мовна особистість--мовленнєва компетентність--соціокультурна компетентність
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Українознавство -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Петру Кононенку - 80 років (стр.6-81)
Кононенко П. . Україна і український етнос у безмежжі світового часопростору. Українці у світовій цивілізації та культурі/ П. Кононенко, Т. Кононенко (стр.82-89)
Кононенко Т. Історіографія парадигм українознавства як передумова українознавчо-філософського дослідження спадщини Г. Сковороди/ Т. Кононенко (стр.102-111)
Лєбєдєва Ю. Стан дослідження зародження та становлення державницького напряму української історіографії/ Ю. Лєбєдєва (стр.115-121)
Кучер В. Постать Тютюнника Ю. у висвітленні діячів революційної доби (1917-1921 рр.) та сучасних українських дослідників/ В. Кучер (стр.122-128)
Горенко Л. Соціокультурна парадигма українознавчої науки XXI століття: історія та перспективи розвитку/ Л. Горенко (стр.129-132)
Короб А. Реалії української видавничої справи на початку минулого століття та сучасному етапі/ А. Короб (стр.133-137)
Шляхова В. Інтегративний підхід до формування українознавчого світогляду на уроках рідної мови у 5 класі/ В. Шляхова, М. Біт-Давід (стр.166-172)
Бублейник Л. Лексична ідіоматичність у перекладознавчому вимірі/ Л. Бублейник (стр.173-177)
Фігурний Ю. Українські етнічні, державотворчі і націєтворчі процеси в другій половині XVI ст. в українознавчому вимірі / Ю. Фігурний (стр.178-182)
Салтан О. До питання про першу писемну згадку про місто Мена Чернігівської області/ О. Салтан (стр.187-191)
Шакурова О. Модерні концепції етногенезу українців/ О. Шакурова (стр.192-194)
Кононенко М. Науково-технічний рівень часів Київської Русі та українського козацтва. Постаті/ М. Кононенко (стр.195-199)
Крисаченко В. Витоки і розвиток української політичної нації/ В. Крисаченко (стр.200-208)
Дякова О. Соціально-економічний поступ українців на території США і Канади та вплив на нього законодавства цих країн/ О. Дякова (стр.216-221)
Зеленчук І. Концепція експедиційного українознавства/ І. Зеленчук, Я. Зеленчук (стр.228-235)
Присяжна Т. Освітньо-виховний аспект природничого концентра українознавства/ Т. Присяжна (стр.246-250)
Петрук В. Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища/ В. Петрук (стр.251-256)
Турпак Н. Діалог як соціокультурна цінність у цивілізаційному просторі сучасного суспільства/ Н. Турпак (стр.272-275)
Кухар В. Молодіжні неформальні рухи в Україні (кінець XX - початок XXI століття)/ В. Кухар (стр.276-279)
Дідик О. Парадигмальні трансформації та сучасні тенденції розвитку політології в Україні/ О. Дідик (стр.280-287)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Ш 70
Автор(и) : Шляхова В., Біт-Давід М.
Назва : Інтегративний підхід до формування українознавчого світогляду на уроках рідної мови у 5 класі
Місце публікування : Українознавство: Науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - К.: Науково-дослідний інститут українознавства, 2011. - N 2. - С. 166-172 (Шифр Ук/2011/2)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): уроки інтегровані
освіта мовна
Українознавство
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегративний підхід--українознавчий світогляд--мовна особистість
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2013р.,N 6
Цікаві статті :
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році/ Таранік -Ткачук К. В., Шелехова Г. Т. (стр.2-12)
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013-2014 навчальному році/ Таранік-Ткачук К. В. (стр.12-19)
Кучерук О. Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики/ О. Кучерук; Оксана Кучерук (стр.20-24)
Шляхова В. Розповідь учителя як метод навчання української мови/ В. Шляхова; Валентина Шляхова (стр.24-29)
Савченко І. Способи реалізації функціонально-стилістичного принципу української пунктуації/ І. Савченко; Ірина Савченко (стр.30-32)
Голуб Н. Формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів на уроках української мови (результати аналітико-конструктивного етапу експериментальної роботи)/ Н. Голуб; Ніна Голуб (стр.33-36)
Галаєвська Л. Функції діалогічного мовлення учнів 5-7 класів на уроках і в позаурочний час/ Л. Галаєвська; Людмила Галаєвська (стр.36-39)
Канарейцева А. Знову в школі. Лелечий шлях :/ А. Канарейцева; Ада Канарейцева (стр. )
Яценко Т. Етапний характер становлення методичної думки/ Т. Яценко; Таміла Яценко (стр.40-44)
Биконь Т. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови в системі компетентнісної мовної освіти/ Т. Биконь; Тетяна Биконь (стр.45-49)
Білокінь Н. Вивчення розділу "Морфологія" на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти/ Н. Білокінь; Наталія Білокінь (стр.50-52)
Стрілько В. Світлиця рідного слова: нова й ефективна форма українського національного виховання/ В. Стрілько; Валентина Стрілько (стр.53-56)
Потапенко О. Лінгвокультурологічна, ноосферна парадигма навчання мови у внз/ О. Потапенко; Олександр Потапенко (стр.57-60)
Задорожний В. Мовознавчі мініатюри/ В. Задорожний; Василь Задорожний (стр.61-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.411.1-90/Ш 70
Автор(и) : Шляхова В.
Назва : Розповідь учителя як метод навчання української мови
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2013. - № 6. - С. 24-29 (Шифр Умлш/2013/6)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв.
ББК : 81.411.1-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української мови в школі-- методи та форми навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод навчання--прийом навчання--лінгвістична теорія--мовознавче поняття--мовознавчий термін--мовна одиниця
Анотація: Стаття висвітлює ретроспективу становлення наукового поняття про метод розповіді вчителя на уроках української мови. Аналізуючи цей метод крізь призму сучасної освітньої мети, завдань української мови як навчальної дисципліни, особливостей змістової структури шкільного курсу української мови та специфіки пізнавальної діяльності школярів, автор конкретизує критерії його вибору та розробляє систему прийомів його реалізації.
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 7922
Кількість відвідувачів 1052
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя