Пошуковий запит: <.>A=Шлімакова, І. І.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
1.
|
Форма документа : Видання, що продовжується Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
: [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012 Кільк.характеристики :228 с.
; 29 см
Колективи :
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15 ББК : 88я5 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія молоді Психологія підлітка Психологія сім’ї Психологія студента Інтелект Кафедра психології Зміст : Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації/ С. Ю. Мейтарчан. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку/ О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості/ Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. Психолого-політичний вибір українців - 2012/ О. О. Мисюра. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення/ М. В. Москальов. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя/ О. Л. Нагула. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога/ О. А. Низовець. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях/ О. С. Ніколенко. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу/ С. О. Оліфіра. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал"/ В. О. Олефір. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі/ Л. В. Опрошанська. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці/ О. В. Павлова. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості/ Т. С. Панченко. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку/ Н. О. Пасічник. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій/ Н. І. Пінчук. Синергетическая модель организации вербальной информации/ А. Н. Плющ. Сім’я у розвитку обдарованої дитини/ Т. М. Позняк. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях/ Г. О. Полієнко. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики/ Л. Я. Прокопів. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки/ Н. М. Проскурка. Музика як чинник соціалізації підлітків/ Б. І. Рапацький. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я/ В. М. Рековець. Способи переживання професійних криз у безробітних/ О. В. Рудюк. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій/ Л. О. Саєнко. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі/ Х. Я. Сайко, К. О. Островська. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії/ О. В. Селезньова. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми/ Л. Р. Синецька. Проблеми методики викладання психології/ А. Г. Скок. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения/ Н. А. Скок. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики/ В. О. Скребець. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності/ Л. М. Співак. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання/ Т. М. Титаренко. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді/ О. Г. Угрин. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії/ Р. П. Федоренко. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку/ С. В. Фера. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки/ В. В. Фурман. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці/ О. В. Царькова. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості самоактуалізації творчої молоді/ О. В. Черняк. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості/ І. Г. Чистенко. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці/ О. М. Шевцова. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості/ О. В. Шибрук. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я/ І. І. Шлімакова. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту/ М. М. Шпак. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх/ Т. В. Юдєєва. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ/ О. В. Юрченко. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів/ І. М. Ющенко. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці/ В. Г. Ярова. Батьківство в умовах трансформації сім’ї/ О. Ф. Яцина.
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.946/Ш 68
Автор(и) : Шлімакова І.І., Могилевець О.П.
Назва : Динаміка змін професійно-значимих ціннісних орієнтацій практичних психологів
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, 2013. - N 9. - С. 9-13 (Шифр ПП/2013/9)
ББК : 88.946 Предметні рубрики (Галузі знань): Практичні психологи-- ціннісні орієнтації-- професійні Шкільний психолог-- ціннісні орієнтації-- професійні Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації--професійно-значимі цінності--термінальні цінності--інструментальні цінності Анотація: У статті розглянуто проблему ціннісних орієнтацій у контексті професійної діяльності психологів. Представлено результати дослідження професійно-значимих ціннісних орієнтацій майбутніх психологів та психологів освітніх закладів, якімають різний досвід роботи.
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шлімакова І.І.
Назва : Культура інтерактивної взаємодії педагогічного спілкування в екопсихологічному контексті
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2007. - N8. - С. 18-24 (Шифр ПП/2007/8)
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія спілкування
Знайти схожі
|
4.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 8 Цікаві статті : Панок В.Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти/ В. Г. Панок (стр.1-7) Забаровська С.М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога/ С. М. Забаровська (стр.8-12) Гапоненко Л.О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів/ Л. О. Гапоненко (стр.13-17) Климчук В.О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги/ В. О. Климчук (стр.17-21) Соловйова О.П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем/ О. П. Соловйова (стр.21-24) Левченко Ю.В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку/ Ю. В. Левченко (стр.24-30) Шлімакова І.І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"/ І. І. Шлімакова (стр.30-36) Кобикова Ю.В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.36-40) Рибалка В.В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб/ В. В. Рибалка (стр.40-34) Барашева Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума/ Д. Барашева (стр.43-48) Філіппова І.Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя/ І. Ю. Філіппова (стр.48-56) Шмаргун В.М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій/ В. М. Шмаргун (стр.57-62) Калошин В.Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху/ В. Ф. Калошин (стр.63-65) Акимова М.К. Коррекционно-развивающие программы для детей/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова (стр.65-72) Губенко А.В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности/ А. В. Губенко (стр.72-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2007р.,N 8 Цікаві статті : Хомік В.С. Агресія у різних юнацьких і дитячих когортах: дослідження в українській психології / В.С. Хомік (стр.4-13) Подкоритова Л.О. Індивідуально-типологічні особливості антиципації життєвих виборів випускників вищих навчальних закладів/ Л.О. Подкоритова (стр.15-18) Шлімакова І.І. Культура інтерактивної взаємодії педагогічного спілкування в екопсихологічному контексті/ І.І. Шлімакова (стр.18-24) Розов В.І. Психотехнології адаптивної саморегуляції стресу/ В.І. Розов (стр.24-28) Кікінеджі О.М. Формування гендерної культури молоді: науково-методичні матеріали до тренінгової програми/ О.М. Кікінеджі, О.Б. Кізь (стр.64-69) Олексюк В. Психомалюнок як засіб дослідження світоглядних уявлень дітей молодшого шкільного віку/ В. Олексюк (стр.69-74) Гусев А.И. Толерантность к неопределенности: проблематика исследований/ А.И. Гусев (стр.75-79) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 7 Цікаві статті : Ліщинська О. А. Інформаційно-динамічна модель особистості/ О. А. Ліщинська (стр.6-11.) Рибалка В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб/ В. В. Рибалка (стр.11-16.) Коваленко О. Г. Стандартизація методики КОС-2 В. В. Синявського і Б. О. Федоришина для долсідження осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко (стр.17-21.) Шлімакова І.І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"/ І. І. Шлімакова (стр.21-28.) Кобикова Ю.В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.29-33.) Давиденко А. А. Поняття обдарованості дитини/ А. А. Давиденко (стр.34-37.) Демида К. Особистісні риси, що впливають на ефективність процесу адаптації/ К. Демида (стр.43-49.) Клещерова І. М. Основні напрямки роботи психолога з матерями дітей з органічними ураженням ЦНС в умовах дитячих реабілітаційних закладів/ І. М. Клещерова (стр.53-55.) Калошин В. Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху/ В. Ф. Калошин (стр.61-62.) Губенко А.В. Переструктуирование как важный механизм творческого обучения/ А. В. Губенко (стр.62-71.) Верещак Є. П. Керівник і команда/ Є. П. Верещак (стр.72-75.) Тищенко С.П. Моя лада. Пам’яті Рими Миколаївни Губенко/ С. П. Тищенко (стр.76-77.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 9 Цікаві статті : Кокун О.М. Життєве та професійне самоздійснення як предмет дослідження сучасної психології/ О. М. Кокун (стр.1-5) Егорченко С.П. Взаимосвязь самооценки и эмоциональной зависимости с развитием аддиктивных заболеваний/ С. П. Егорченко (стр.5-9) Шлімакова І.І. Динаміка змін професійно-значимих ціннісних орієнтацій практичних психологів/ І. І. Шлімакова, О. П. Могилевець (стр.9-13) Гаврилькевич В.К. Структура психологічних захистів у дорослих із ішемічною хворобою серця/ В. К. Гаврилькевич (стр.13-18) Колісник О.П. Українська духовна революція як перемога українського духу над українським матеріалізмом/ О. П. Колісник (стр.19-22) Ляльчук Г. Соціальні уявлення про трансформації сучасної української сім’ї/ Г. Ляльчук (стр.22-25) Корнілова В.В. Застосування проективних методів у дитячій психодіагностиці/ В. В. Корнілова (стр.25-34) Щорс В.В. Волонтерська діяльність - провідна форма гуманістичного виховання старшокласників/ В. В. Щорс (стр.34-47) Забаровська С.М. Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів/ С. М. Забаровська (стр.47-59) Шопіна М.О. Розвиток мислення дітей 5-9-ти років та підлітків/ М. О. Шопіна (стр.60-72) Губенко О.В. Проблема політико-психологічних циклів розвитку суспільства. Три хвилі державної управлінської еліти/ О. В. Губенко (стр.73-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 74.200.5/Ш 68
Автор(и) : Шлімакова І.І.
Назва : Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2013. - N 7. - С. 21-28. (Шифр ПП/2013/7)
ББК : 74.200.5 + 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): Виховання-- екологічне виховання Кафедра біології Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психолого-екологічне навчання--еколого-психологічний тренінг--екологічна свідомість учнів--психологічні тренінги (екологія)--екологічні виховання--внутрішня гармонізація Анотація: Метою статті є обгрунтування концептуальних засад еколого-психологічного тренінгу формування екологічної свідомості старшокласників та презентація програми екопсихологічного тренінгу "Вісім кроків до природи". Мета тренінгової програми - формування екологічної свідомості старшокласників, як передумови розвитку внутрішньої гармонізації та узгодженності взаємовпливів з природним, штучним та соціальним оточенням.
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.621/Ш 68
Автор(и) : Шлімакова І.І.
Назва : Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, 2013. - N 8. - С. 30-36 (Шифр ПП/2013/8) Примітки : Библиогр. в конце ст.
ББК : 88.621 Предметні рубрики (Галузі знань): тренінги психологічні-- шкільні Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еколого-психологічний тренінг--тренінг "вісім кроків до природи"--ставлення до природи--екологічне мислення--екологічна свідомість Анотація: Запропонований екопсихологічний тренінг сприяє формуванню неупередженої стереотипами екологічної свідомості старшокласників.
Знайти схожі
|
|