Пошуковий запит: <.>A=Шмаргун, В. М.@<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
1.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2003р.,N 2/3 Цікаві статті : Дусавицкий А.К. Психология личности в социальном измерении/ А.К. Дусавицкий (стр.1-3) Редіна О.В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини/ О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко (стр.4-8) Марінушкіна О.Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку/ О.Є. Марінушкіна (стр.10-12.) Гармаш О.В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості/ О.В. Гармаш (стр.13-18.) Кл.слова: психодіагностика,психологічна служба школи Пашнев Б.К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба/ Б.К. Пашнев (стр.25-27.) Научитель Е.Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект/ Е.Д. Научитель (стр.31-32.) Шмаргун В.М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку/ В.М. Шмаргун (стр.33-37.) Матвійчук В.Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника/ В.Є. Матвійчук (стр.41-57.) Кл.слова: ігри в дошкільних закладах Сарженко И.В. Программа "Психологические основы выбора профессии"/ И.В. Сарженко, О.П. Саржеко (стр.64-65.) Губенко О.В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці/ О.В. Губенко (стр.66-77.) Кл.слова: психокорекція,ігри Калошин В. Как защититься от психологических вампиров?/ В. Калошин (стр.77-78.) Тодорів Л.Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу/ Л.Д. Тодорів (стр.79-86.) Кл.слова: інтелектуальні можливості Пашнев Б.К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений/ Б.К. Пашнев (стр.87-95.) Діденко О.І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах/ О.І. Діденко (стр.96-100.) Халін А.І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін (стр.101-108.) Кл.слова: наркоманія Бутенко А.В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія/ А.В. Бутенко (стр.109-111.) Фадєєв М.Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах/ М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко (стр.112-119.) Сіліна Г.О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна (стр.122-125.) Мельник Ю.Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога/ Ю.Б. Мельник (стр.126-132.) Полуніна О.В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти/ О.В. Полуніна (стр.133-134.) Холодова О.А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии/ О.А. Холодова (стр.137-141.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В.М.
Назва : Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: Компанія "СОЦИС", 2003. - N2/3. - С. 33-37. (Шифр ПП/2003/2/3)
ДРНТІ : 15.31.31 ББК : 88.8 Предметні рубрики (Галузі знань): дитяча психологія психічні розлади у дітей
Знайти схожі
|
3.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2004р.,N 3 Цікаві статті : Винославська О.В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії / О.В. Винославська (стр.1-4) Трухін І.О. Методи організації самовиховання учнів/ І.О. Трухін, О.Т. Шпак (стр.5-15) Бадалова М.В. Структура и содержание тренинга интеллектуальных навыков консультирования/ М.В. Бадалова (стр.16-39) Штепа О.С. трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання/ О.С. Штепа (стр.53-57) Болтівець С.І. Сучасний стан розробленості проблем педагогічної психогігієни/ С.І. Болтівець (стр.58-61) Смольська Л.М. Західні підходи в дослідженнях творчості/ Л.М. Смольська (стр.62-66) Латышева М.А. Исследование биопотенциалов головного мозга у детей 10-12 лет с задержаным психическим развитием/ М.А. Латышева (стр.67-72) Шмаргун В.М. Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання/ В.М. Шмаргун (стр.73-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В.М.
Назва : Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: Компанія "СОЦИС", 2004. - N3. - С. 73-80 (Шифр ПП/2004/3)
ДРНТІ : 15.31 ББК : 88.8 Предметні рубрики (Галузі знань): Затримка психічного розвитку ігри інтелектуальні
Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2006р.,N 10 Цікаві статті : Шмаргун В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту/ В. М. Шмаргун (стр.10-21.) Балл Г. А. Обсуждение проблем школі диалога культур/ Г. А. Балл (стр.22-23.) Чайкіна Н. О. Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї"/ Н. О. Чайкіна (стр.33-38.) Кокун О. М. Фізична культура та спорт як невід’ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун, (стр.38-41.) Періг І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей/ І. М. Періг (стр.45-52.) Климчук В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура/ В. О. Климчук (стр.52-59.) Губенко О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми/ О. В. Губенко (стр.73-78.) Вітаємо ювіляра - Георгія Олексійовича Балла! (стр.78-79) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2006. - N10. - С. 10-21. (Шифр ПП/2006/10)
Предметні рубрики (Галузі знань): психосоматичний розвиток Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні стилі--методики
Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2007р.,N 9 Цікаві статті : Пріснякова Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору/ Л. М. Пріснякова (стр.1-6) Ложкін Г. В. Економічна свіломість особистості як психологічний феномен/ Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська (стр.6-12) Миколайчук М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами/ М. І. Миколайчук (стр.18-23) Вінник Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації/ Т. К. Вінник (стр.24-47) Коць М. О. Мотивації професійного самовизначення першокурсників-майбутніх психологів/ М. О. Коць (стр.57-60) Федотова Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості/ Т. В. Федотова (стр.60-64) Надзельська А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму/ А. С. Надзельська (стр.67-69) Шмаргун В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів/ В. М. Шмаргун (стр.69-75) Бетина А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации/ А. О. Бетина (стр.76-79) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2007. - N9. - С. 69-75 (Шифр ПП/2007/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підлітка сенсорика Ключові слова (''Вільн.індекс.''): физиология движений
Знайти схожі
|
9.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2008р.,N 4 Цікаві статті : Балл Г. О. Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні/ Г. О. Балл, В. Л. Зливков (стр.1-8) Волков Е. Н. Эволюция к свободе, драма ответственности и ловушка культов: основания психологической безопасности, зависимости и автономии личности/ Е. Н. Волков (стр.9-11) Мешко Г. М. Емоційне благополуччя учнів у сучасній школі:бажане і реальне/ Г. М. Мешко, О. І. Мешко (стр.11-16) Шмаргун В. М. Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей/ В. М. Шмаргун (стр.21-28) Тітов І. Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльності/ І. Г. Тітов (стр.28-33) Тіунова О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу/ О. В. Тіунова (стр.34-44) Яцюк М. В. Адаптація опитувальника академічної саморегуляції Р. М. Райана і Д. Р. Коннелла (CAUSAL DIMENSION SCALE II SRQ-A)/ М. В. Яцюк (стр.45-47) Бурлачук Л. Ф. EDI - опитувальник розладів харчової поведінки. Результати попереднього аналізу та адаптації методики/ Л. Ф. Бурлачук, Н. М. Мажак (стр.48-49.) Бондаренко З. П. Соціально-педагогічна робота з дітьми та батьками в громаді/ З. П. Бондаренко, В. І. Лазаренко (стр.50-54) Калошин В. Ф. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів/ В. Ф. Калошин (стр.54-63) Мерзлякова Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания/ Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петухов (стр.63-77) Греса Н. В. Психологічні особливості антиципаційної спроможності неповнолітніх правопорушників з різним ступенем усвідомлення провини/ Н. В. Греса (стр.77-79) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2008. - N4. - С. 21-28 (Шифр ПП/2008/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами Анотація: У процесі лонгітюдного дослідження, починаючи з молодшого шкільного і закінчуючи підлітковим віком, вивчалися показники серійної організації рухів дітей популяції та їх однолітків, які при вступі до школи були віднесені до групи дітей із затримками психічного розвитку (ЗПР).
Знайти схожі
|
11.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2008р.,N 9 Цікаві статті : Вовчик-Блакитна О. О. Дитина в контексті сучасних соціокультурних тенденцій виховання/ О. О. Вовчик-Блакитна (стр.1-5) Дьяченко Э. В. Духовно-нравственное развитие личности и корекция психозависимого поведения/ Э. В. Дьяченко (стр.5-10) Ехалова Л. В. Автономность как предмет научного познания/ Л. В. Ехалова (стр.10-13) Коваленко О. Г. Чинники атракції у міжособистісному спілкуванні/ О. Г. Коваленко (стр.13-17) Шмаргун В. М. Структурна організація інтелекту та її динаміка на етапі молодшого шкільного та підліткового віку/ В. М. Шмаргун (стр.17-21) Носенко Е. Л. Емоційний інтелект як інтегральна особистісна властивість/ Е. Л. Носенко (стр.22-27) Свіденська Г. М. Психологічний тренінг як засіб розвитку самосвідомості та зниження рівня тривожності в період підліткової кризи/ Г. М. Свіденська (стр.34-46) Юдіна Н. О. Особливості структурии мотивації молодших школярів при інтегрованому навчанні/ Н. О. Юдіна (стр.46-51) Поуль В. С. Особливості взаємозв’язку мовленнєвої діяльності та вольової поведінки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку/ В. С. Поуль (стр.51-59) Данилюк І. В. Дослідження етнопсихологічних феноменів західноукраїнськими вченими (В. Гнатюк, М. Грушевський, О. Колесса, І. Мірчук, В. Стефаник, І. Франко, Я. Ярема)/ І. В. Данилюк (стр.65-72) Климчук В. Багатомірне шкалювання у психології: можливості обробки даних без комп’ютера/ В. Климчук (стр.72-75) Сизанов А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы)/ А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавський, В. А. Хриптович (стр.76-80. Продолжение следует) Цікаві статті : Знайти схожі
|
12.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Структурна організація інтелекту та її динаміка на етапі молодшого шкільного та підліткового віку
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2008. - N9. - С. 17-21 (Шифр ПП/2008/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): інтелект Діти з особливими потребами Анотація: У статті описуються емпірічні результати, отримані в процесі лонгітюдного дослідження структурної організації інтелекту та її динаміки в дітей із затримкою психічного розвитку та популяції.
Знайти схожі
|
13.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2011р.,N 12 Цікаві статті : Дьяконов Г. В. Діяльнісно-генетичні передумові і засади розвитку діалогічного підходу в роботах видатних українських психологів Г. С. Костюка і С. Д. Максименка/ Г. В. Дьяконов (стр.1-4.) Радчук Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційної форми навчання студентів(на прикладі курсу "Сімейне виховання")/ Г. К. Радчук (стр.5-17.) Красновский В. Н. Психологическое образование: требование времени и пути освоения/ В. Н. Красновский (стр.18-22.) Лєпіхова Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві/ Л. А. Лєпіхова (стр.22-31.) Тоба М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти/ М. В. Тоба (стр.32-35.) Афонина Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста/ Н. Ю. Афонина (стр.42-47.) Литовченко О. В. Соціальне становлення особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів/ О. В. Литовченко (стр.50-56.) Шмаргун В. М. Просторово-часові репрезентації як структурно-змістовні складові процесу мислення/ В. М. Шмаргун (стр.56-63.) Шилко Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии/ Р. С. Шилко (стр.66-69.) Гридковець Л. М. Психологія як наука про душу в християнській парадигмі: шлях інтеграції теорії в практику/ Л. М. Гридковець (стр.70-72.) БолтІвець С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах/ С. І. БолтІвець (стр.72-77.) Цікаві статті : Знайти схожі
|
14.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.840/Ш 71
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Просторово-часові репрезентації як структурно-змістовні складові процесу мислення
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2011. - N 12. - С. 56-63. (Шифр ПП/2011/12)
ББК : 88.840 Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- мислення Ключові слова (''Вільн.індекс.''): просторово-часові репрезентації
Знайти схожі
|
15.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 8 Цікаві статті : Панок В.Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти/ В. Г. Панок (стр.1-7) Забаровська С.М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога/ С. М. Забаровська (стр.8-12) Гапоненко Л.О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів/ Л. О. Гапоненко (стр.13-17) Климчук В.О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги/ В. О. Климчук (стр.17-21) Соловйова О.П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем/ О. П. Соловйова (стр.21-24) Левченко Ю.В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку/ Ю. В. Левченко (стр.24-30) Шлімакова І.І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"/ І. І. Шлімакова (стр.30-36) Кобикова Ю.В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.36-40) Рибалка В.В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб/ В. В. Рибалка (стр.40-34) Барашева Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума/ Д. Барашева (стр.43-48) Філіппова І.Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя/ І. Ю. Філіппова (стр.48-56) Шмаргун В.М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій/ В. М. Шмаргун (стр.57-62) Калошин В.Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху/ В. Ф. Калошин (стр.63-65) Акимова М.К. Коррекционно-развивающие программы для детей/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова (стр.65-72) Губенко А.В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности/ А. В. Губенко (стр.72-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
16.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : 88.211.1-2/Ш 71
Автор(и) : Шмаргун В.М.
Назва : Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, 2013. - N 8. - С. 57-62 (Шифр ПП/2013/8)
ББК : 88.211.1-2 + 88.41 + 88.621.9 Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- діти-- сенсомоторна увага-- розумові дії Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психіка--затримка психічного розвитку--корекційна психологія--увага Анотація: Мета дослідження полягає у визначенні за показниками інтелекту та зорово-моторного тесту у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) та звичайних дітей, яким притаманний різний рівень інтелекту за шкалою Д. Векслєра.
Знайти схожі
|
17.
|
Форма документа : Видання, що продовжується Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
: [збірник наукових праць]. Вип. 114
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013 Кільк.характеристики :228 с.
; 29 см
Колективи :
Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 40.00 грн.
ДРНТІ : 15 ББК : 88я5 Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць Дитяча психологія Діти з особливими потребами Агресія-- діти Психологія спілкування Психологія особистості Девіантна поведінка Соціальний інтелект Соціалізація молоді Здібності-- психологія Кафедра психології Зміст : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1) Вільні : фб(1) Знайти схожі
|
|