Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шмаргун, В. М.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2003р.,N 2/3
Цікаві статті :
Дусавицкий А.К. Психология личности в социальном измерении/ А.К. Дусавицкий (стр.1-3)
Редіна О.В. Історія розвитку психології в освітній галузі Слобожанщини/ О.В. Редіна, І.О. Дзюбенко (стр.4-8)
Марінушкіна О.Є. Проблема шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку/ О.Є. Марінушкіна (стр.10-12.)
Гармаш О.В. Моніторинговий психологічний супровід навчально-виховного процесу як умова забезпечення розвитку особистості/ О.В. Гармаш (стр.13-18.) Кл.слова: психодіагностика,психологічна служба школи
Пашнев Б.К. Планирование деятельности практическим психологами учреждений образования города : Шкільна психологічна служба/ Б.К. Пашнев (стр.25-27.)
Научитель Е.Д. Вопросы трудоустройства выпускника вуза: психологический аспект/ Е.Д. Научитель (стр.31-32.)
Шмаргун В.М. Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку/ В.М. Шмаргун (стр.33-37.)
Матвійчук В.Є. Іскорки доброти: Програма корекційно-розвиваючої роботи по розвитку емоційно-особистісної сфери та попередженню афективних проявів поведінки дошкільника/ В.Є. Матвійчук (стр.41-57.) Кл.слова: ігри в дошкільних закладах
Сарженко И.В. Программа "Психологические основы выбора профессии"/ И.В. Сарженко, О.П. Саржеко (стр.64-65.)
Губенко О.В. Активізація творчого потенціалу як засіб психологічної допомоги дітям, що зазнали експлуатації у найгірших формах дитячої праці/ О.В. Губенко (стр.66-77.) Кл.слова: психокорекція,ігри
Калошин В. Как защититься от психологических вампиров?/ В. Калошин (стр.77-78.)
Тодорів Л.Д. Рефлексивні складові самосвідомості та їх розвиток в умовах занять з елементами тренінгу/ Л.Д. Тодорів (стр.79-86.) Кл.слова: інтелектуальні можливості
Пашнев Б.К. Сравнительный анализ символики кошмарных сновидений/ Б.К. Пашнев (стр.87-95.)
Діденко О.І. Теоретико-прикладні аспекти діяльності практичного психолога у фері розробки психологічного портрету особи, що являє оперативний інтерес: Психологія у силових структурах/ О.І. Діденко (стр.96-100.)
Халін А.І. Профілактика зловживання забороненими речовинами і наркозалежності / А.І. Халін, М.К. Георгі, В.Г. Сінюгін (стр.101-108.) Кл.слова: наркоманія
Бутенко А.В. Исследование особенностей развития личности у детей с глубокими нарушениями зрения: Спеціальна психологія/ А.В. Бутенко (стр.109-111.)
Фадєєв М.Ю. Не хвилюйтесь - у вас екзамени: Психологія підготовки та відповіді на екзаменах/ М.Ю. Фадєєв, О.О. Голушко (стр.112-119.)
Сіліна Г.О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности / Г.О. Сіліна (стр.122-125.)
Мельник Ю.Б. Формування культури здоров’я учнів, як важлива складова роботи практичного психолога/ Ю.Б. Мельник (стр.126-132.)
Полуніна О.В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти/ О.В. Полуніна (стр.133-134.)
Холодова О.А. Классический психоанализ в интегративной парадигме современной научной психотерапии/ О.А. Холодова (стр.137-141.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В.М.
Назва : Руховий тренінг для дітей з затримками психічного розвитку
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: Компанія "СОЦИС", 2003. - N2/3. - С. 33-37. (Шифр ПП/2003/2/3)
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): дитяча психологія
психічні розлади у дітей
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2004р.,N 3
Цікаві статті :
Винославська О.В. Зміст моделі психолого-управлінського консультування працівників навчальних закладів з проблеми ефективної міжособистісної взаємодії / О.В. Винославська (стр.1-4)
Трухін І.О. Методи організації самовиховання учнів/ І.О. Трухін, О.Т. Шпак (стр.5-15)
Бадалова М.В. Структура и содержание тренинга интеллектуальных навыков консультирования/ М.В. Бадалова (стр.16-39)
Штепа О.С. трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання/ О.С. Штепа (стр.53-57)
Болтівець С.І. Сучасний стан розробленості проблем педагогічної психогігієни/ С.І. Болтівець (стр.58-61)
Смольська Л.М. Західні підходи в дослідженнях творчості/ Л.М. Смольська (стр.62-66)
Латышева М.А. Исследование биопотенциалов головного мозга у детей 10-12 лет с задержаным психическим развитием/ М.А. Латышева (стр.67-72)
Шмаргун В.М. Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання/ В.М. Шмаргун (стр.73-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В.М.
Назва : Розвиток функцій когнітивної диференціації та інтелекту дітей з затримками психічного розвитку в процесі корекційного навчання
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: Компанія "СОЦИС", 2004. - N3. - С. 73-80 (Шифр ПП/2004/3)
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Затримка психічного розвитку
ігри інтелектуальні
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2006р.,N 10
Цікаві статті :
Шмаргун В. М. Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту/ В. М. Шмаргун (стр.10-21.)
Балл Г. А. Обсуждение проблем школі диалога культур/ Г. А. Балл (стр.22-23.)
Чайкіна Н. О. Психологічні особливості організації проведення ігор в курсі "психологія сім’ї"/ Н. О. Чайкіна (стр.33-38.)
Кокун О. М. Фізична культура та спорт як невід’ємна складова здорового способу життя підлітків та юнаків / О. М. Кокун, (стр.38-41.)
Періг І. М. Тренінгова методика розвитку творчості студентів природничо-наукових спеціальностей/ І. М. Періг (стр.45-52.)
Климчук В. О. Тренінг внутрішньої мотивації: результати апробації та структура/ В. О. Климчук (стр.52-59.)
Губенко О. В. Мультикультурні синтези як механізм соціально-історичної творчості в умовах України. Соціально-психологічні аспекти проблеми/ О. В. Губенко (стр.73-78.)
Вітаємо ювіляра - Георгія Олексійовича Балла! (стр.78-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Когнітивно-стильові особливості дітей як прояви своєрідності індивідуального інтелекту
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2006. - N10. - С. 10-21. (Шифр ПП/2006/10)
Предметні рубрики (Галузі знань): психосоматичний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивні стилі--методики
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2007р.,N 9
Цікаві статті :
Пріснякова Л. М. Інноваційна поведінка учасників освітнього простору/ Л. М. Пріснякова (стр.1-6)
Ложкін Г. В. Економічна свіломість особистості як психологічний феномен/ Г. В. Ложкін, В. Л. Комаровська (стр.6-12)
Миколайчук М. І. Основи психокорекційної допомоги братам та сестрам дітей з психофізичними вадами/ М. І. Миколайчук (стр.18-23)
Вінник Т. К. Консиліум у системі психолого-педагогічного супроводу школярів: Методичні рекомендації/ Т. К. Вінник (стр.24-47)
Коць М. О. Мотивації професійного самовизначення першокурсників-майбутніх психологів/ М. О. Коць (стр.57-60)
Федотова Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості/ Т. В. Федотова (стр.60-64)
Надзельська А. С. Інфантильно-психологічні витоки феномену тероризму/ А. С. Надзельська (стр.67-69)
Шмаргун В. М. Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів/ В. М. Шмаргун (стр.69-75)
Бетина А. О. Исследование структуры представлений о конфликтах у старших подростков, прошедших программу обучения равноправной медиации/ А. О. Бетина (стр.76-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Сенсомоторна дія як індикатор і предиктор рівня функціональної рухливості та сили нервових процесів
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2007. - N9. - С. 69-75 (Шифр ПП/2007/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підлітка
сенсорика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): физиология движений
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Балл Г. О. Соціально-психологічні засади обгрунтування мовної політики в Україні/ Г. О. Балл, В. Л. Зливков (стр.1-8)
Волков Е. Н. Эволюция к свободе, драма ответственности и ловушка культов: основания психологической безопасности, зависимости и автономии личности/ Е. Н. Волков (стр.9-11)
Мешко Г. М. Емоційне благополуччя учнів у сучасній школі:бажане і реальне/ Г. М. Мешко, О. І. Мешко (стр.11-16)
Шмаргун В. М. Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей/ В. М. Шмаргун (стр.21-28)
Тітов І. Г. Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльності/ І. Г. Тітов (стр.28-33)
Тіунова О. В. Розвиток психологічної готовності до материнства у старшокласниць засобами просвітницького тренінгу/ О. В. Тіунова (стр.34-44)
Яцюк М. В. Адаптація опитувальника академічної саморегуляції Р. М. Райана і Д. Р. Коннелла (CAUSAL DIMENSION SCALE II SRQ-A)/ М. В. Яцюк (стр.45-47)
Бурлачук Л. Ф. EDI - опитувальник розладів харчової поведінки. Результати попереднього аналізу та адаптації методики/ Л. Ф. Бурлачук, Н. М. Мажак (стр.48-49.)
Бондаренко З. П. Соціально-педагогічна робота з дітьми та батьками в громаді/ З. П. Бондаренко, В. І. Лазаренко (стр.50-54)
Калошин В. Ф. Емоційний інтелект - головний показник ефективності використання людських ресурсів/ В. Ф. Калошин (стр.54-63)
Мерзлякова Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания/ Е. Л. Мерзлякова, В. Э. Петухов (стр.63-77)
Греса Н. В. Психологічні особливості антиципаційної спроможності неповнолітніх правопорушників з різним ступенем усвідомлення провини/ Н. В. Греса (стр.77-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Нейропсихологічний аналіз сформованості серійної організації рухів у дітей
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2008. - N4. - С. 21-28 (Шифр ПП/2008/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами
Анотація: У процесі лонгітюдного дослідження, починаючи з молодшого шкільного і закінчуючи підлітковим віком, вивчалися показники серійної організації рухів дітей популяції та їх однолітків, які при вступі до школи були віднесені до групи дітей із затримками психічного розвитку (ЗПР).
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2008р.,N 9
Цікаві статті :
Вовчик-Блакитна О. О. Дитина в контексті сучасних соціокультурних тенденцій виховання/ О. О. Вовчик-Блакитна (стр.1-5)
Дьяченко Э. В. Духовно-нравственное развитие личности и корекция психозависимого поведения/ Э. В. Дьяченко (стр.5-10)
Ехалова Л. В. Автономность как предмет научного познания/ Л. В. Ехалова (стр.10-13)
Коваленко О. Г. Чинники атракції у міжособистісному спілкуванні/ О. Г. Коваленко (стр.13-17)
Шмаргун В. М. Структурна організація інтелекту та її динаміка на етапі молодшого шкільного та підліткового віку/ В. М. Шмаргун (стр.17-21)
Носенко Е. Л. Емоційний інтелект як інтегральна особистісна властивість/ Е. Л. Носенко (стр.22-27)
Свіденська Г. М. Психологічний тренінг як засіб розвитку самосвідомості та зниження рівня тривожності в період підліткової кризи/ Г. М. Свіденська (стр.34-46)
Юдіна Н. О. Особливості структурии мотивації молодших школярів при інтегрованому навчанні/ Н. О. Юдіна (стр.46-51)
Поуль В. С. Особливості взаємозв’язку мовленнєвої діяльності та вольової поведінки дітей дошкільного та молодшого шкільного віку/ В. С. Поуль (стр.51-59)
Данилюк І. В. Дослідження етнопсихологічних феноменів західноукраїнськими вченими (В. Гнатюк, М. Грушевський, О. Колесса, І. Мірчук, В. Стефаник, І. Франко, Я. Ярема)/ І. В. Данилюк (стр.65-72)
Климчук В. Багатомірне шкалювання у психології: можливості обробки даних без комп’ютера/ В. Климчук (стр.72-75)
Сизанов А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы)/ А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавський, В. А. Хриптович (стр.76-80. Продолжение следует)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Структурна організація інтелекту та її динаміка на етапі молодшого шкільного та підліткового віку
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2008. - N9. - С. 17-21 (Шифр ПП/2008/9)
Предметні рубрики (Галузі знань): інтелект
Діти з особливими потребами
Анотація: У статті описуються емпірічні результати, отримані в процесі лонгітюдного дослідження структурної організації інтелекту та її динаміки в дітей із затримкою психічного розвитку та популяції.
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2011р.,N 12
Цікаві статті :
Дьяконов Г. В. Діяльнісно-генетичні передумові і засади розвитку діалогічного підходу в роботах видатних українських психологів Г. С. Костюка і С. Д. Максименка/ Г. В. Дьяконов (стр.1-4.)
Радчук Г. К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу як інноваційної форми навчання студентів(на прикладі курсу "Сімейне виховання")/ Г. К. Радчук (стр.5-17.)
Красновский В. Н. Психологическое образование: требование времени и пути освоения/ В. Н. Красновский (стр.18-22.)
Лєпіхова Л. А. До питання впливу адаптаційних установок на планування життєвих завдань старшокласників у трансформаційному суспільстві/ Л. А. Лєпіхова (стр.22-31.)
Тоба М. В. Когнітивне спілкування в педагогічній діяльності: прикладний та теоретичний аспекти/ М. В. Тоба (стр.32-35.)
Афонина Н. Ю. Исследование направленности локуса контроля у детей старшего дошкольного возраста/ Н. Ю. Афонина (стр.42-47.)
Литовченко О. В. Соціальне становлення особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів/ О. В. Литовченко (стр.50-56.)
Шмаргун В. М. Просторово-часові репрезентації як структурно-змістовні складові процесу мислення/ В. М. Шмаргун (стр.56-63.)
Шилко Р. С. Типы виртуальной реальности и возможности ее применения в психологии/ Р. С. Шилко (стр.66-69.)
Гридковець Л. М. Психологія як наука про душу в християнській парадигмі: шлях інтеграції теорії в практику/ Л. М. Гридковець (стр.70-72.)
БолтІвець С. І. Концептуальні засади та психофізіологічний апаратурний інструментарій ефективного застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах/ С. І. БолтІвець (стр.72-77.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.840/Ш 71
Автор(и) : Шмаргун В. М.
Назва : Просторово-часові репрезентації як структурно-змістовні складові процесу мислення
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2011. - N 12. - С. 56-63. (Шифр ПП/2011/12)
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- мислення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): просторово-часові репрезентації
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2013р.,N 8
Цікаві статті :
Панок В.Г. Стан і стратегічні напрями розвитку психологічної служби системи освіти/ В. Г. Панок (стр.1-7)
Забаровська С.М. Емоційна компетентність як умова підтримання психологічного благополуччя практичного психолога/ С. М. Забаровська (стр.8-12)
Гапоненко Л.О. Підготовка до рефлексивного спілкування у професійній взаємодії майбутніх практичних психологів/ Л. О. Гапоненко (стр.13-17)
Климчук В.О. Мотиваційні конфлікти особистості: модель психологічної допомоги/ В. О. Климчук (стр.17-21)
Соловйова О.П. Творчість як стиль життя: креативний підхід до вирішення проблем/ О. П. Соловйова (стр.21-24)
Левченко Ю.В. Формування лідерських якостей у дітей старшого дошкільного віку/ Ю. В. Левченко (стр.24-30)
Шлімакова І.І. Програма еколого-психологічного тренінгу для старшокласників "Вісім кроків до природи"/ І. І. Шлімакова (стр.30-36)
Кобикова Ю.В. Тренінгова програма з профілактики проституції неповнолітніх/ Ю. В. Кобикова (стр.36-40)
Рибалка В.В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб/ В. В. Рибалка (стр.40-34)
Барашева Д. Гендерная и этническая идентификация в условиях гетерогенного социума/ Д. Барашева (стр.43-48)
Філіппова І.Ю. Індивідуальне соціальне здоров’я як важливий соціокультурний компонент щастя та життєвого благополуччя/ І. Ю. Філіппова (стр.48-56)
Шмаргун В.М. Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій/ В. М. Шмаргун (стр.57-62)
Калошин В.Ф. Позитивное мышление - важный инструмент человека на пути к счастью, радости, успеху/ В. Ф. Калошин (стр.63-65)
Акимова М.К. Коррекционно-развивающие программы для детей/ М. К. Акимова, В. Т. Козлова (стр.65-72)
Губенко А.В. Перформативные и констативные изменения творческой деятельности/ А. В. Губенко (стр.72-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.211.1-2/Ш 71
Автор(и) : Шмаргун В.М.
Назва : Зв’язок сенсомоторної уваги зі швидкістю розумових дій
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - Київ, 2013. - N 8. - С. 57-62 (Шифр ПП/2013/8)
ББК : 88.211.1-2 + 88.41 + 88.621.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія-- діти-- сенсомоторна увага-- розумові дії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психіка--затримка психічного розвитку--корекційна психологія--увага
Анотація: Мета дослідження полягає у визначенні за показниками інтелекту та зорово-моторного тесту у дітей із затримкою психічного розвитку (ЗПР) та звичайних дітей, яким притаманний різний рівень інтелекту за шкалою Д. Векслєра.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 114
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :228 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 40.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Дитяча психологія
Діти з особливими потребами
Агресія-- діти
Психологія спілкування
Психологія особистості
Девіантна поведінка
Соціальний інтелект
Соціалізація молоді
Здібності-- психологія
Кафедра психології
Зміст : Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії/ Н. М. Білоусова. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах/ О. І. Бондарчук. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами/ О. О. Буковська. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях/ А. В. Вдовиченко. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї/ Н. П. Веселова. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації/ І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри/ С. А. Ворожбит. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії/ В. Ю. Гавриленко. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології/ О. Л. Гірченко. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен/ А. А. Губко. Здатність до інтимності як особистісна властивість/ В. А. Гупаловська, І. Гапон. Феномен гендерної ідентичності в психології/ Т. В. Данильченко. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями/ С. П. Дерев’янко. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців/ О. Ю. Дроздов. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів/ М. А. Дроздова. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування/ В. М. Духневич. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження/ О. І. Жорнова. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів/ О. І. Жорнова. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності/ Т. І. Корж. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб/ П. В. Коротков. Соціальні уявлення як психологічний феномен/ О. В. Кравчук. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу/ А. О. Куліш. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні/ А. О. Лісневська. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності/ В. Г. Лашук. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень/ Р. С. Лимар. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура/ Л. О. Ляховець. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості/ М. М. Махній. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів/ Д. Д. Отич. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології/ В. Г. Панок. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається/ Т. С. Панченко. Розвиток креативних здібностей особистості/ Т. М. Позняк. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї/ Ю. В. Примак. Особливості оцінки студентами особистості викладача/ Н. О. Прядко. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування/ З. Ф. Сіверс. Особливості комунікативної толерантності студентів/ А. Г. Скок. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного/ С. В. Солдатова. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень/ П. Д. Фролов. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми/ К. Ф. Халепа. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді/ Г. Л. Чепурна. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників/ І. Г. Чистенко. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості/ В. М. Шмаргун. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів/ О. І. Шушунова. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін/ І. М. Ющенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 108966
Кількість відвідувачів 1213
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя