Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Щотка, Оксана Петрівна@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(073.3)/П 78
Автор(и) : Коваленко, Євгенія Іванівна, Благінін, Валерій Михайлович, Бєлкіна, Надія Іванівна, Бойправ, Марія Дмитрівна, Дубровська, Лариса Олександрівна, Новгородська, Юлія Григорівна, Падун, Ніна Олексіївна, Стрельнікова, Ніна Михайлівна, Щотка, Оксана Петрівна
Назва : Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з теорії та практики навчання і виховання : рекомендовано Вченою радою НДУ імені Миколи Гоголя
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :24 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 4.33 грн.
ББК : 74р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Примірники : всього 75: фб(1), аб(19), Ч.З.№2(7), Каф. пед.(48)
Вільні : фб(1), аб(19), Ч.З.№2(7), Каф. пед.(48)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.35)/П24
Автор(и) : Щотка, Оксана Петрівна, Бойправ, Марія Дмитрівна, Пісоцький, Вадим Петрович, Пісоцький, Олександр Петрович
Назва : Педагогічна психологія : Практикум для студентів педагогічних спеціальностей: навчальний посібник для вищих навчальних закладів . -2-е вид., доп. і перероб.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :251 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-611-527-004-0: 33.33, 35.00, 40.00, 33.33, 50.00, грн.
ББК : 88.840я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Психологія виховання
Психологія самовиховання
Психологія навчання
Психологія вчителя
Кафедра загальної та практичної психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія научіння--психологія учіння
Примірники : всього 10012557: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(13), аб(10012553)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(13), аб(10012553)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 9
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :230 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 67.33 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Підготовка майбутніх вчителів музики
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів
Переклад
Гімназія
Освіта-- Зарубіжний досвід
вчитель початкових класів
Зміст : К проблеме обучения общению в аспекте взаимосвязи языка и культуры/ Л. И. Богатикова. Модель навчання французького професійно спрямованого монологу-аргументації студентів технічних спеціальностей з урахуванням їх навчальних стилів/ Л. В. Бондар. Формування досвіду ціннісного ставлення до музичного мистецтва у майбутніх учителів початкових класів і музики як педагогічна проблема/ В. С. Вергунова. Виртуальное взаимодействие в практике преподавания иностранных языков/ С. П. Грушко. Акценти загальноєвропейської освітньої політики щодо підготовки вчителя іноземної мови/ С. П. Деркач. Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу)/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Кризові суспільні явища і можливості ноосферної освіти/ О. В. Євсєєва. К вопросу о преподавании второго языка/ З. Ж. Кашкинбаева, Д. Абельдинова. Переносное значение как манифестант эмоционального состояния говорящего/ А. А. Кирюшкина. Новый подход к обучению иностранным языкам в неязыковых вузах/ М. А. Кутелия, М. Г. Напирели. Дитяча обдарованість як комплексна соціально-педагогічна проблема/ О. В. Михайленко. Професійне портфоліо як засіб стандартизації підготовки вчителя мови/ О. Є. Місечко. Теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування мотивації педагогічної діяльності у майбутніх учителів музики/ О. О. Морозова. Процессуальный аспект содержания обучения коммуникативной самопрезентации в иноязычном образовании в рамках межкультурного взаимодействия/ Н. Г. Новицкая. Лінгвістичні особливості творчого мовлення/ М. В. Паустовська. Дидактичні основи моделювання сучасного змісту навчання іноземної мови як другої спеціальності у педагогічних університетах/ Л. В. Туркіна. Как маленькие дети изучают быстрое чтение/ М. Асланишвили. Автоматизації формування завдань до комп’ютерного тексту з ділової англійської мови/ О. П. Биконя. Система вправ для навчання інформативного читання англомовної літератури у фінансовій галузі/ І. А. Біжко. Розвиток творчих здібностей школярів із допомогою жанрових пам’яток-схем для написання літературних текстів/ Ю. І. Бондаренко. Методичні основи формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції з використанням інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Соціолінгвістичні передумови використання патентних текстів як матеріалу навчання перекладачів/ Я. В. Бялківська. Тестовий контроль як спосіб перевірки сформованостф вмінь в аудіюванні англомовних теленовин/ Р. І. Вікович. Проблема створення професійно орієнтованої комунікативної ситуації в читанні англійською мовою майбутніми інженерами/ О. А. Гришина. Особливості відбору та реалізації навчального матеріалу у комунікативному вступному корективному курсі (ВКК)/ В. М. Гутник. Цілі та методичні завдання використання країнознавчого матеріалу в процесі викладання іноземної мови/ Є. О. Дегтярьова. Особливості вправ для навчання письма німецькою мовою після англійської/ І. В. Дубко. Психологія казки, її педагогічне значення і призначення/ С. М. Жуков. Формування монолінгвальної аудитивної компетенції як складової компетенції в усному перекладі/ О. Г. Квасова. Профорієнтація учнів у процесі розв’язування фізичних задач прикладного змісту/ Ю. С. Мельник. Етапи навчання емоційно-модальної інтонації з використанням відеофонограми/ Н. В. Мосьпан. Подготовка педагогических кадров на ступени "бакалавриат" в вузах США в контексте диверсификации образования/ М. Ю. Раевская. Организация процесса профессионально-ориентированного обучения иностранному языку в сфере туризма/ Е. В. Сажина, М. С. Захарова. Формування індивідуального стилю діяльності викладача іноземних мов у вищій технічній школі/ Н. С. Саєнко. Формування теоретико-літературних знань як засіб розвитку інтересу до літературної творчості старшокласників/ В. М. Тименко. Про підвищення ефективності вивчення іноземних мов/ Л. А. Антонюк, Т. В. Коваль. Значення філологічної підготовки викладача іноземної мови при формуванні культури професійного спілкування студентів економічного профілю/ А. В. Бичок. Самостійна робота студентів як засіб вдосконалення професійної підготовки вчителя/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Забезпечення професійно-педагогічної спрямованості курсу "Історія хімії" у фаховій підготовці майбутніх учителів/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Мовний і мовленнєвий матеріал як складова змісту навчання майбутніх учителів аудіювання англійського мовлення з національними та регіональними типами літературної вимови/ О. А. Мацнєва. Формування інформаційної компетентності майбутніх вчителів у процесі професійної підготовки/ О. М. Попенко. Методичні рекомендації з організації процесу формування у майбутніх фахівців з інженерної механіки читацької англомовної компетенції з використанням навчального веб-сайту/ Ю. В. Романюк. Особливості навчання професійно орієнтованої дискусії студентів інженерних спеціальностей/ І. О. Сімкова. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи через активізацію пізнавальної діяльності студентів/ Л. І. Ткаченко. Аналіз діяльності вищих педагогічних навчальних закладів України з підготовки студентів до виховної роботи в літніх дитячих оздоровчих таборах у сучасних умовах/ О. С. Філоненко. С. Русова про впровадження ідей експериметальної педагогіки в систему освіти України/ Н. І. Бєлкіна. Гімназія як основний тип середньої загальноосвітньої школи XIX ст./ С. І. Дітківська. Вимоги до навчальної літератури в поглядах словесників Лівобережжя другої половини XIX - початку XX ст./ Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. Організаційно-педагогічна діяльність І. Ф. Тимковського та його вплив на розвиток гімназійної освіти на Чернігівщині XIX ст./ О. В. Самойленко. Проблема формування громадянських якостей особистості в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. Современная подготовка учителя американской школы в дистанционной среде , М. Буибас, П. Сердюков; Высшее образование в Германии на втором этапе Болонского процесса/ В. М. Поляков. Значення і функція вчителя у педагогічній концепції Х. Зальцмана/ С. А. Ревуцька. Законодавча база в системі підготовки майбутніх перекладачів-референтів в університетах Великої Британії/ О. В. Сергєєва. Реалізація іншомовної освіти в школах Польщі/ Н. В. Шеверун.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :176 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 50.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Болонський процес
професійна підготовка студентів
Викладання німецької мови в ВНЗ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта у світі
Зміст : Принципы моделирования профессиональной подготовки будущих инженеров-программистов с использованием ООП/ Л. О. Манжос. Автономія університету і забезпечення якості освіти: пошук оптимальної моделі/ Л. М. Мицик. Професійна підготовка виробничого персоналу в країнах Європейського Союзу як проблема порівняльної професійної підготовки/ М. І. Пальчук. Професійно-практична підготовка майбутніх фахівців туристичного профілю як проблема порівняльної підготовки/ А. Ю. Волкова. Наукові підходи до розгляду соціальної компетентності як об’єкта управління суб’єктів навчально-виховного процесу ліцею/ І. Рябуха. Особливості інноваційного розвитку закладів освіти у контексті європейських освітніх цінностей/ В. Г. Базелюк. Соціально-педагогічний аналіз факторів дезадаптації курсантів молодших курсів (перший місяць служби) вищих військових навчальних закладів/ Т. М. Сергієнко. До проблеми аналізу структури підручника у процесі теоретико-методичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи/ Н. М. Юрченко, Н. В. Грона. Дидактичні основи створення навчально-методичних комплексів з комп’ютерною підтримкою у навчанні англійської мови/ О. П. Биконя. Ставлення студентів до нововведень в освіті у контексті Болонського процесу/ С. М. Іванченко, О. П. Щотка. Пізнавальна самостійність у системі чинників активізації навчальгного процесу/ В. М. Благінін. Європейський досвід навчання іноземних мов як засіб формування світогляду школярів/ О. О. Першукова. Особливості діяльності західноукраїнських громад та молодіжних об’єднань/ Л. М. Потапюк. До проблеми шкільного аналізу сюжету літературного твору/ Ю. І. Бондаренко. Методи рефлексотерапії в комплексному лікуванні спортивної травми/ О. В. Качалка, М. М. Красновид, П. І. Кузьменко. Формування основних компонентів духовності майбутніх фахівців-аграріїв/ Н. М. Костриця. Дидактичний потенціал художніх текстів як передумова навчання читання/ М. П. Долматова. Розвиток навчальної компетентності студентів з німецької мови як другого фаху/ Н. К. Удовиченко. Структура навчання лексики німецької мови студентів педагогічного коледжу/ Л. П. Помігуєва. Застосування облікової термінології у формуванні професійної компетентності студентів-економістів/ Г. Є. Чепорова. Зміст і організація професійної підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до стратегічного менеджменту в системі післядипломної педагогічної освіти/ Л. Д. Грицяк. Інтерактичне навчання іншомовного спілкування майбутніх фахівців як складова профемійної підготовки/ О. Л. Канюк. Теоретичні аспекти формування професійних якостей майбутнього фахівця-юриста/ О. В. Михайленко. Деякі аспекти підготовки майбутніх учителів іноземних мов до викладання другої іноземної мови в умовах багатомовної освіти/ М. Г. Шемуда. Підготовка майбутніх інженерів до міжкультурної комунікації другою іноземною мовою/ Н. С. Саєнко. До проблеми підготовки філолога з другої іноземної мови/ Н. П. Нікітіна. Питання організації самостійної науково-дослідної роботи студентів у працях виданих учених другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ О. В. Карасьова. Софія Русова про особистість та професійні якості вчителя/ Н. М. Демченко. Соціально-інформаційна освіта в контексті інноваційного розвитку суспільства: європейський досвід/ О. В. Листопад. Особливості шкільної білінгвальної освіти у Великій Британії/ Н. В. Нікольська. Організаційна діяльність Ервіна Епстейна у міжнародних асоціаціях компаравістів-освітян/ А. Ю. Теодорович. Ключові етапи навчання як основа організації педагогічного процесу у британських школах/ І. С. Постоленко. Основні напрямки реформи управління англійською системою середньої освіти наприкінці ХХ ст./ Д. О. Медведовська. Розвиток шкільного лідерства в американській теорії освітнього менеджменту/ Т. І. Шалімова. Історико-культурні передумови становлення світськості у Франції/ І. С. Лаухіна. Можливості та виклики Болонського процесу для канадських університетів/ В. І. Павлюк. Тенденції реформування професійної освіти у ФРН/ І. Б. Бойчевська. Особливості шкільного навчання у Сполучених Штатах Америки/ Г. П. Іванчук. Сучасні реформи у педагогічній освіті вчителів іноземної мови Швеції/ Л. Г. Мовчан. Еволюція уявлень про японську родину в історико-культурному процесі/ Н. Б. Катруца.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.35)/П24
Автор(и) : Щотка, Оксана Петрівна, Бойправ, Марія Дмитрівна, Пісоцький, Вадим Петрович, Пісоцький, Олександр Петрович
Назва : Педагогічна психологія : Практикум: Керівництво до практичних і лабораторних занять для студентів педагогічних спеціальностей
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :225 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
Ціна : 34.60, 34.60, грн.
ББК : 88.840я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Психологія виховання
Психологія самовиховання
Психологія навчання
Психологія вчителя
Примірники : всього 93: аб(80), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10)
Вільні : аб(80), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(070.3)/З-13
Автор(и) : Щотка, Оксана Петрівна, Авер’янова, Алла Володимирівна, Нос, Наталія Григорівна
Назва : Завдання з психології до педагогічної практики студентів ІІ курсу : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :58 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.80 грн.
ДРНТІ : 15.01.33
ББК : 88р30
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічне дослідження школярів
Психологічний аналіз уроку
пізнавальна діяльність учнів
Примірники : всього 55: фб(1), Ч.З.№2(10), аб(43)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(10), аб(43)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156(075.3)/Щ 71
Автор(и) : Щотка, Оксана Петрівна
Назва : Вікова психологія дорослої людини : Навч. видання
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :193 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 4.10 грн.
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.37я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія людини
Примірники : всього 112: аб(96), пед.(20)
Вільні : аб(96), пед.(20)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(070.3)/Н 34
Автор(и) : Щотка, Оксана Петрівна, Бойправ, Марія Дмитрівна, Нещерет, Олена Іванівна, Олексієнко, Анатолій Іванович, Пісоцький, Олександр Петрович, Гришко, Віталій Віталійович
Назва : Наукова робота студентів із психології: від курсової до дипломної : Навчальний посібник для студентів педагогічних спеціальностей
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :104 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.90, 7.90, грн.
ДРНТІ : 15.01.33
ББК : 88р30-254.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Курсові роботи-- психологія
Дипломні роботи-- психологія
Кафедра психології
Примірники : всього 2: фб(1), Ч.З.№2(3), аб(27)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(27)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151(075.3)/З-14
Автор(и) : Бойправ, Марія Дмитрівна, Горянська, Анжела Михайлівна, Гришко, Віталій Віталійович, Король, Володимир Степанович, Нещерет, Олена Іванівна, Пісоцький, Вадим Петрович, Пісоцький, Олександр Петрович, Щотка, Оксана Петрівна, Ярослав, Людмила Олександрівна
Назва : Загальна психологія : навчальний посібник. Т. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :298 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-527-045-5: 59.50, 59.50, 100.00, грн.
ББК : 88.3я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра психології
Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- загальна психологія
Психологія-- історія психології
Психологія особистості
Діяльність
Міжособистісне спілкування-- психологія
Характер
Здібності
Індивідуальність-- психологія особистості
Тести психологічні
Примірники : всього 26: фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(22)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(10), аб(22)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Іванченко, Світлана Миколаївна, Щотка, Оксана Петрівна
Назва : Формування образу освітніх інновацій у студентів (на прикладі Болонського процесу)
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - № 9. - С. 24-28 (Шифр 15/Н 34-491034)
ББК : 88я5 + 74я5
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 28.07.2024
Кількість запитів 49628
Кількість відвідувачів 728
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя