Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Юнг, К. Г.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/Х 98
Автор(и) : Хьелл, Ларри А., Зиглер , Дэниэл Дж.
Назва : Теории личности: Основные положения, исследования и применение : учебное пособие для студентов вузов по специальности психологии . -3-е междунар. изд.
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2005
Кільк.характеристики :608 с.: ил.
Серія: Мастера психологии
Переклад видання: Hjelle Larry A. PERSONALITY THEORIES: Basic assumptions, research, and applications/ Larry A. Hjelle, Daniel J. Ziegler
Примітки : Библиогр., рек. лит. в конце глав
ISBN (в пер.), Ціна 5-88782-412-3: 23.33, 48.50, 40.00, грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- психологія
Психоаналіз
Невроз
Его-психологія
Диспозиціональна теорія (психол.)
Оперантна психологія
Біхевіоризм (психол.)
Когнитивна психологія
Гуманістична психологія
Феноменологічна психологія
Я - теорія (психол.)
Зміст : Исследование и оценка в психологии личности ; Психодинамическое направление в теории личности: Зигмунд Фрейд ; Результаты пересмотра психодинамического направления: Альфред Адлер и Карл Густав Юнг ; Эго-психология и связанные с ней теории личности: Эрик Эриксон, Эрих Фромм и Карен Хорни ; Диспозициональное направление в теории личности: Гордон Олпорт, Рэймонд Кеттел и Ганс Айзенк ; Научающе-бихевиоральное направление в теории личности: Б. Ф. Скиннер ; Социально-когнитивное направление в теории личности: Альберт Бандура и Джулиан Роттер ; Когнитивное направление в теории личности: Джордж Келли ; Гуманистическое направление в теории личности: Абрахам Маслоу ; Феноменологическое направление в теории личности: Карл Роджерс ; Психология личности: Новые направления
Примірники : всього 38: аб(51), НМК ф-т ПСР(2), Ч.З.№2(6), ав(1), фб(1)
Вільні : аб(51), НМК ф-т ПСР(2), Ч.З.№2(6), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/П 86
Назва : Психология индивидуальных различий : Учеб. пособие для студ. вузов . -2-е изд.
Вихідні дані : М.: ЧеРо, 2002
Кільк.характеристики :776 с
Серія: Хрестоматия по психологии
ISBN (в пер.), Ціна 5-88711-178-Х: 39.90 грн.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88.37
Зміст : ОСНОВНЫЕ ПОНЯТИЯ, ЗАДАЧИ, ПРОБЛЕМЫ И МЕТОДЫ ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНОЙ ПСИХОЛОГИИ ; Дифференциальная психология/ С. Л. Рубинштейн; Т. Шибутани; А. Н. Леонтьев; А. Адлер. Способности/ С. Л. Рубинштейн; Т. Шибутани; А. Н. Леонтьев; А. Адлер. Темперамент и характер/ Т. Шибутани; А. Н. Леонтьев; А. Адлер; Л. С. Выготский. Развитие личной неповторимости/ А. Н. Леонтьев; А. Адлер; Л. С. Выготский; В. С. Мерлин. Индивид и личность/ А. Адлер; Л. С. Выготский; В. С. Мерлин; Е. А. Климов. Стиль жизни/ А. Адлер; Л. С. Выготский; В. С. Мерлин; Е. А. Климов; М. Мид. Ошибочный стиль жизни: история болезни/ Л. С. Выготский; В. С. Мерлин; Е. А. Климов; М. Мид; И. С. Кон. К вопросу о динамике детского характера/ В. С. Мерлин; Е. А. Климов; М. Мид; И. С. Кон; И. П. Павлов. Индивидуальный стиль деятельности и его системообразующая функция/ Е. А. Климов; М. Мид; И. С. Кон; И. П. Павлов; Б. М. Теплов. Индивидуальный стиль деятельности/ М. Мид; И. С. Кон; И. П. Павлов; Б. М. Теплов. Чамбули: пол и темперамент/ И. С. Кон; И. П. Павлов; Б. М. Теплов; В. Д. Небылицын. Психология половых различий/ И. П. Павлов; Б. М. Теплов; В. Д. Небылицын; К. М. Гуревич. Общие типы высшей нервной деятельности животных и человека/ Б. М. Теплов; В. Д. Небылицын; К. М. Гуревич; С. Л. Рубинштейн. Современное состояние вопроса о типах высшей нервной деятельности человека и методика их определения/ Б. М. Теплов; В. Д. Небылицын; К. М. Гуревич; С. Л. Рубинштейн; Н. Д. Левитов. Типологические свойства нервной системы и их значение для психологии/ В. Д. Небылицын; К. М. Гуревич; С. Л. Рубинштейн; Н. Д. Левитов; Р. Мейли. Актуальные проблемы дифференциальной психофизиологии/ К. М. Гуревич; С. Л. Рубинштейн; Н. Д. Левитов; Р. Мейли; И. В. Равич-Щербо. Проблема социального и биологического в дифференциальной психофизиологии/ С. Л. Рубинштейн; Н. Д. Левитов; Р. Мейли; И. В. Равич-Щербо; М. К. Акимова. Проблема способностей и вопросы психологической теории/ Н. Д. Левитов; Р. Мейли; И. В. Равич-Щербо; М. К. Акимова; Б. М. Теплов. Проблема характера в современной психологии/ Р. Мейли; И. В. Равич-Щербо; М. К. Акимова; Б. М. Теплов; К. Г. Юнг. Факторный анализ личности/ И. В. Равич-Щербо; М. К. Акимова; Б. М. Теплов; К. Г. Юнг; И. Кант. Исследование природы индивидуальных различий методом близнецов/ М. К. Акимова; Б. М. Теплов; К. Г. Юнг; И. Кант; В. Вундт. Интеллектуальные тесты/ Б. М. Теплов; К. Г. Юнг; И. Кант; В. Вундт; В. Д. Небылицын. СПОСОБНОСТИ, ТЕМПЕРАМЕНТ, ХАРАКТЕР ; Способности и одаренность/ К. Г. Юнг; И. Кант; В. Вундт; В. Д. Небылицын; А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев. Умственные способности/ Н. С. Лейтес; Стендаль; Э. Кречмер; В. С. Мерлин; Б. Г. Ананьев. Феномен одаренности/ И. Кант; В. Вундт; В. Д. Небылицын; А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев; З. Фрейд. Одаренные дети/ Стендаль; Э. Кречмер; В. С. Мерлин; Б. Г. Ананьев; К. Г. Юнг. О темпераменте/ В. Вундт; В. Д. Небылицын; А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев; З. Фрейд; Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов. Классификация человека/ Ф. Стендаль. Темпераменты/ В. Д. Небылицын; А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев; З. Фрейд; Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов; Э. Фромм. Теория темпераментов/ В. С. Мерлин; Б. Г. Ананьев; К. Г. Юнг; У. Шелдон; П. Б. Ганнушкин. Темперамент/ А. Г. Ковалев, В. Н. Мясищев; З. Фрейд; Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов; Э. Фромм; А. Е. Личко. Отличительные признаки темперамента/ Б. Г. Ананьев; К. Г. Юнг; У. Шелдон; П. Б. Ганнушкин; А. Е. Личко. Темперамент и характер/ З. Фрейд; Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов; Э. Фромм; А. Е. Личко. Строение характера/ К. Г. Юнг; У. Шелдон; П. Б. Ганнушкин; А. Е. Личко. ТИПОЛОГИИ И АКЦЕНТУАЛИЗАЦИИ ХАРАКТЕРА ; Психоанализ и учение о характерах/ Ю. Б. Гиппенрейтер, В. Я. Романов; Э. Фромм; А. Е. Личко. Психологические типы/ У. Шелдон; П. Б. Ганнушкин; А. Е. Личко. Строение тела и характер/ А. Ф. Лазурский; К. Леонгард; И. Бриггс-Майерс, М. Х. Мак-Колли, А. Л. Хэммер. Психология конституционных различий у У. Шелдона/ Э. Фромм; А. Е. Личко. Анализ конституционных различий по биографическим данным/ П. Б. Ганнушкин; А. Е. Личко. Классификация личностей/ К. Леонгард; И. Бриггс-Майерс, М. Х. Мак-Колли, А. Л. Хэммер. Характер/ А. Е. Личко. Клиника психопатий: их статика, динамика, систематика. Некоторые общие соображения и данные/ А. Е. Личко. Акцентуированные личности/ И. Бриггс-Майерс, М. Х. Мак-Колли, А. Л. Хэммер. Определение понятий "психопатии" и "акцентуации характера"/ А. Е. Личко. Типы психопатий/ А. Е. Личко. Типология Майерс-Бриггс/ И. Бриггс-Майерс, М. Х. Мак-Колли, А. Л. Хэммер.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/В 64
Назва : Возрастная психология: Детство, отрочество, юность : хрестоматия : учеб. пособие для студ. вузов
Вихідні дані : М.: Академия, 1999
Кільк.характеристики :624 с
Серія: Высшее образование
ISBN (в пер.), Ціна 5-7695-0447-1: 24.76 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Подростковый возраст
Застенчивость
Страх
Сексуальность
Вікова психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Я - теория (психол.)
Детство
Юность-- развитие
Пол-- различие-- сходство
Дети -- школа -- готовность
Дети-бродяги
Игры
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): хрестоматії з психології
Зміст : ВОЗРАСТ В РЕФЛЕКСИИ ЛЮДЕЙ НЕЗАУРЯДНЫХ И ДНЕВНИКАХ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА ; РЕФЛЕКСИИ НА СОБСТВЕННОЕ ДЕТСТВО, ОТРОЧЕСТВО, ЮНОСТЬ ФИЛОСОФОВ, РЕЛИГИОЗНЫХ МЫСЛИТЕЛЕЙ, УЧЕНЫХ, ПИСАТЕЛЕЙ, ХУДОЖНИКОВ (ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ПРОШЛОЕ) ; Исповедь/ Августин Святий. Исповедь/ С. Т. Аксаков; Н. А. Бердяев; Ж. П. Сартр; П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Из моей жизни: поэзия и правда/ Л. Н. Толстой; К. Г. Юнг; С. Дали; О. Каптерева; Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Детские годы Багрова-внука/ Н. А. Бердяев; Ж. П. Сартр; П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Детство. Отрочество. Юность/ К. Г. Юнг; С. Дали; О. Каптерева; Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Самопознание/ Ж. П. Сартр; П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Воспоминания. Сновидения. Размышления/ С. Дали; О. Каптерева; Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Слова/ П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Тайная жизнь Сальвадора Дали, написанная им самим/ О. Каптерева; Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. ДНЕВНИКИ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА: НАБЛЮДЕНИЯ И РЕФЛЕКСИИ РОДИТЕЛЕЙ И ДРУГИХ ЗАИНТЕРЕСОВАННЫХ ВЗРОСЛЫХ ; О наблюдениях над детьми/ В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. День двухлетней девочки/ Н. А. Менчинская; К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Дневник матери. История развития современного ребенка от рождения до семи лет/ В. С. Мухина; М. Мид; Д. Арчер; В. Д. Шадриков; В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк. Мой дневник. Записки о развитии ребенка от рождения до трех лет/ З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Развитие психики ребенка/ К. Хорни; В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Таинство детства/ М. Мид; Д. Арчер; В. Д. Шадриков; В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк. Анализ фобии пятилетнего мальчика/ Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. ВОЗРАСТ В НАУЧНЫХ МИФАХ И ИССЛЕДОВАНИЯХ ; ДЕТСТВО ; Развитие личности и социализация ; Особая роль детства/ В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Мир ребенка/ Д. Арчер; В. Д. Шадриков; В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления/ К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Психологические проблемы этического развития детей/ С. Френе; Н. С. Лейтес; А. И. Захаров; А. Адлер; Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский. Как управлять стремлением к превосходству/ Х. Джинотт; В. С. Юркевич; Д. Бретт; Э. Шпрангер; Б. В. Воронков; В. И. Чупров. Развитие отношения к сверстнику в дошкольном возрасте/ Ш. Левис; Ю. З. Гильбух; Д. Бретт; А. Фрейд; Э. Эриксон; А. С. Пушкин. Игрушка как средство психического развития ребенка/ Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Половые роли в детстве: структура и развитие/ В. Д. Шадриков; В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк. Проблемы воспитания и обучения ; Значение аналитической психологии для воспитания/ О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Новая французская школа/ Н. С. Лейтес; А. И. Захаров; А. Адлер; Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский. Дети и мы/ В. С. Юркевич; Д. Бретт; Э. Шпрангер; Б. В. Воронков; В. И. Чупров. Как справиться с проблемами роста/ Ю. З. Гильбух; Д. Бретт; А. Фрейд; Э. Эриксон; А. С. Пушкин. Психология общения бродяжничающих детей/ В. Штерн; Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Готовность детей к обучению/ В. Штерн; Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк. Школьные проблемы медлительных детей/ А. С. Арсеньев; Э. Шпрангер; Л. Н. Толстой. Индивидуальность школьника и компьютеры/ Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Способности и негативные образования личности ; Способности и одаренность в детские годы/ А. И. Захаров; А. Адлер; Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский. Одаренный ребенок: иллюзии и реальность/ Д. Бретт; Э. Шпрангер; Б. В. Воронков; В. И. Чупров. Односторонняя умственная одаренность/ Д. Бретт; А. Фрейд; Э. Эриксон; А. С. Пушкин. Понятие и задачи испытания умственной одаренности/ Д. Бретт; Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Отдельные тесты и серии тестов/ Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк. Школьный возраст. Побеги из дома/ А. С. Арсеньев; Э. Шпрангер; Л. Н. Толстой; Раннее детство. Время появления страхов/ Э. Эриксон; А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок; Школьный возраст. Страх/ М. Кле; А. Г. Амбрумова, Е. Г. Тройнина; И. С. Кон; А. А. Блок; Происхождение страха/ А. Адлер; Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский. Боязнь темноты/ Э. Шпрангер; Б. В. Воронков; В. И. Чупров. Компульсивные дети и дети перфекционисты/ А. Фрейд; Э. Эриксон; А. С. Пушкин. Застенчивость/ Р. Т. Байярд, Д. Байярд; Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Импульсивные дети/ М. Ю. Кондратьев; В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк. ОТРОЧЕСТВО ; Развитие личности и социализация ; Подросток глазами философа/ Э. Шпрангер; Л. Н. Толстой. Отрочество/ А. Е. Личко; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. Психология подростка/ А. Г. Амбрумова, Е. Г. Тройнина; И. С. Кон; А. А. Блок. Подростковый возраст/ Ю. В. Попов; Э. Эриксон; К. И. Чуковский. Эротика и сексуальность в юношеском возрасте/ Б. В. Воронков; В. И. Чупров. Психология Я и защитные механизмы/ Э. Эриксон; А. С. Пушкин. Ваш беспокойный подросток/ Э. Эриксон; Н. А. Добролюбов. Проблемы возраста в семье, школе и подростковых объединениях ; Типичные девиации психосоциального развития подростков/ В. С. Магун, А. З. Литвинцева; А. Франк. Они уже не дети (к вопросу о психологических особенностях разных подростковых возрастных групп)/ Д. Джиббс, К. Бэсинджер, Д. Фуллер; Н. Рушева. Неформальные подростковые группы/ А. В. Мудрик; Н. Рушева. Подростковый период. Побеги из дома/ Э. Шпрангер; Л. Н. Толстой; Особенности саморазрушающего поведения при различных типах акцентуации характера у подростков/ И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский; А. А. Блок. К вопросу о саморазрушающем поведении подростков/ И. С. Кон; А. А. Блок. Границы и типы саморазрушающего поведения у детей и подростков/ Э. Эриксон; К. И. Чуковский. Острые аффективные реакции и нарушения поведения/ В. И. Чупров. ЮНОСТЬ ; Развитие личности и социализация ; Жизненный цикл: эпигенез идентичности/ А. С. Пушкин. За идентичностью/ Н. А. Добролюбов. "Серьезная игра" в юношеском возрасте/ М. К. Башкирцева. Содержание жизненной перспективы учащихся школ и профессионально-технических училищ: общие закономерности и групповые особенности/ А. Франк. Стадии/ Н. Рушева. Юношеский тип общения/ Н. Рушева. Эротика и сексуальность в юношеском возрасте/ Л. Н. Толстой. Психологические аспекты социализации ; Зарубежные исследования молодежных субкультур/ А. А. Блок. Психология ранней юности/ А. А. Блок. Идентичность: юность и кризис/ К. И. Чуковский. Развитие молодежи: Концептуализация понятий/ В. И. Чупров. Социальный статус юношества/ И. С. Кон. Социализация молодежи/ В. Т. Лисовский, А. В. Лисовский. ВОЗРАСТ В ЮНОШЕСКИХ И ОТРОЧЕСКИХ ДНЕВНИКАХ (ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ПРОШЛОЕ, НАСТОЯЩЕЕ, БУДУЩЕЕ) ; Отроческие дневники, Х1Х в. ; Из лицейских дневников, 1815/ А. С. Пушкин. Дневник 1852 года/ Н. А. Добролюбов. Дневник/ М. К. Башкирцева. Отроческие дневники, ХХ в. ; Дневник/ А. Франк. Дневник/ Н. Рушева. Письма к Алику/ Н. Рушева. Юношеские дневники, записные книжки, Х1Х в. ; Дневники/ Л. Н. Толстой. Дневник второй половины 1848 года и первой половины 1849 года/ Н. Г. Чернышевский. Юношеские дневники, ХХ в. ; Записные книжки 1901-1920 гг./ А. А. Блок. Дневник 1901-1920 гг./ А. А. Блок. Дневник 1901-1929/ К. И. Чуковский.
Примірники : всього : Ч.З.№2(6), ав(1), пед.(2), аб(1)
Вільні : Ч.З.№2(6), ав(1), пед.(2), аб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(075.3)/Б 72
Автор(и) : Бобахо, Виктория Альбертовна, Левикова, Светлана Игоревна
Назва : Культурология : программа базового курса, хрестоматия, словарь терминов
Вихідні дані : М.: ФАИР-ПРЕСС: ГРАНД, 2000
Кільк.характеристики :400 с
ISBN (в пер.), Ціна 5-8183-0067-6: 23.50, 24.00, грн.
ДРНТІ : 13.07
ББК : 71.0я73
Зміст : ХРЕСТОМАТИЯ ; Идеи к философии истории человечества/ У. Д. Стронг; З. Фрейд; К. Г. Юнг; Й. Хейзинга. Антропологическая теория и археологический факт/ З. Фрейд; К. Г. Юнг; Й. Хейзинга; Н. А. Бердяев. Будущее одной иллюзии/ З. Фрейд; К. Г. Юнг; Й. Хейзинга; Н. А. Бердяев. Недовольство культурой/ К. Г. Юнг; Й. Хейзинга; Н. А. Бердяев; К. Ясперс. Архетипы коллективного бессознательного/ Й. Хейзинга; Н. А. Бердяев; К. Ясперс; Н. Я. Данилевський. Homo Ludens. Опыт определения игрового элемента культуры/ Н. А. Бердяев; К. Ясперс; Н. Я. Данилевський; О. Шпенглер. О культуре/ Н. А. Бердяев; К. Ясперс; Н. Я. Данилевський; О. Шпенглер; А. Д. Тойнби. Воля к жизни и воля к культуре/ К. Ясперс; Н. Я. Данилевський; О. Шпенглер; А. Д. Тойнби; А. Л. Кребер. Истоки истории и ее цель/ Н. Я. Данилевський; О. Шпенглер; А. Д. Тойнби; А. Л. Кребер; И. Я. Бахофен. Россия и Европа/ О. Шпенглер; А. Д. Тойнби; А. Л. Кребер; И. Я. Бахофен; Ф. Ницше. Закат Европы/ А. Д. Тойнби; А. Л. Кребер; И. Я. Бахофен; Ф. Ницше; П. А. Сорокин. Постижение истории/ А. Л. Кребер; И. Я. Бахофен; Ф. Ницше; П. А. Сорокин; Д. К. Фейблман. Стиль и цивилизация/ И. Я. Бахофен; Ф. Ницше; П. А. Сорокин; Д. К. Фейблман; Р. Л. Карнейро. Материнское право/ Ф. Ницше; П. А. Сорокин; Д. К. Фейблман; Р. Л. Карнейро; Л. Н. Гумилев. Рождение трагедии из духа музыки/ П. А. Сорокин; Д. К. Фейблман; Р. Л. Карнейро; Л. Н. Гумилев; Ю. Х. Стюард. Кризис нашего времени/ Д. К. Фейблман; Р. Л. Карнейро; Л. Н. Гумилев; Ю. Х. Стюард; Э. Фромм. Теория человеческой культуры/ Р. Л. Карнейро; Л. Н. Гумилев; Ю. Х. Стюард; Э. Фромм; О. Тоффлер. Культурный процесс/ Л. Н. Гумилев; Ю. Х. Стюард; Э. Фромм; О. Тоффлер; К. Манхейм. Этногенез и биосфера Земли/ Ю. Х. Стюард; Э. Фромм; О. Тоффлер; К. Манхейм. Эволюция и процесс/ Э. Фромм; О. Тоффлер; К. Манхейм. Революция надежды/ О. Тоффлер; К. Манхейм. Футурошок/ К. Манхейм. Диагноз нашего времени/ К. Манхейм.
Примірники : всього : фб(2)
Вільні : фб(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/П86
Назва : Психология личности в трудах зарубежных психологов : хрестоматия
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2000
Кільк.характеристики :320 с.: табл.
Серія: Хрестоматия по психологии
ISBN, Ціна 5-272-00143-5: 14.40 грн.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Зміст : Разделение психической личности/ З. Фрейд. По ту сторону принципа удовольствия/ З. Фрейд. Практика и теория индивидуальной психологии/ А. Адлер. Наука жить/ А. Адлер. Становление личности/ К. Г. Юнг. Психоанализ и этика/ Э. Фромм. Теория любви/ Э. Фромм. Идентичность: юность и кризис/ Э. Эриксон. Детство и общество/ Э. Эриксон. Культура и невроз/ К. Хорни. Воспитание и поведение/ Э. Торндайк. Психология как наука о поведении/ Дж. Уотсон. Подростковая агрессия/ А. Бандура, Р. Уолтерс. Мотивация и личность/ А. Маслоу. Психология бытия/ А. Маслоу. Несколько гипотез, касающихся помощи в росте личности/ К. Роджерс. Клиентоцентрированная терапия/ К. Роджерс. Человек в поисках смысла/ В. Франкл. Духовность, свобода, ответственность/ В. Франкл. Личность в психологии/ Г. В. Олпорт. Структура личности/ Г. Ю. Айзенк. Акцентуированные личности/ К. Леонгард.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/О-73
Назва : Особистість в психологічних дослідженнях : Тексти
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 8.00, 14.00, грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- розвиток особистості
Неповноцінність (психол.)
Зверхність (психол.)
Самоактуалізація
Екзистенційна психологія
Переживання (психол.)
Риси особистості (психол.)
Мотиви (психол.)
Сенс життя
Я - теорія
Мотивація досягнення
Тривожність (психол.)
Юність-- психологія
Володіння собою (психол.)
Дитина-- розвиток
Враження-- психологія
Самосвідомість особистості
Когнітивний стиль
Вчинки-- психологія
Герменевтика-- психологія
Психологічні дослідження-- особистість
Зміст : ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ ; Комплекс неповноценности и комплекс превосходства/ К. Левин; Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт. Психологическое поле/ Ф. Лерш; А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс. Розуміння особи у психології/ А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл. Самоактуализация/ А. Г. Маслоу; Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд. Пиковые переживания/ Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд. Становлення екзистенційної психології/ Р. Мейли; Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен. Черты личности. Важность понятия "черта"/ Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни. Личность: Проблема науки или искусства?/ Г. У. Олпорт; К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. Функциональная автономия мотивов/ К. Р. Роджерс; В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон. Личностный рост/ В. Франкл; А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг. Поиск смысла жизни и логотерапия/ А. Фрейд; З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев. Психология "Я" и защитные механизмы/ З. Фрейд; Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова. Разделение психической личности/ Х. Хекхаузен; К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев. Мотивация достижения/ К. Хорни; Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович. Тревожность/ Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский. Детство и общество/ Э. Эриксон; К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский. Идентичность: юность и кризис/ К. Г. Юнг; Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев. Становление личности/ Б. Г. Ананьев; Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн. РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Структура и становление личности/ Л. И. Анцыферова; В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков. Психология формирования и развития личности/ М. М. Бахтин; Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк. Совладание/ В. М. Бехтерев; Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского/ Л. И. Божович; Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко. Психологическое определение личности/ Л. И. Божович; Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка/ Ф. Е. Василюк; Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук. Потребность в новых впечатлениях/ Л. С. Выготский; А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Переживание/ Б. В. Зейгарник; А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець. Социальная ситуация развития/ А. Ф. Лазурский; Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. О патологическом развитии личности/ А. Н. Леонтьев; В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. О составе личности/ Д. А. Леонтьев; С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Деятельность, сознание, личность/ В. Н. Мясищев; С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Я - последняя инстанция в личности/ С. Л. Рубинштейн; В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Отношения личности/ С. Л. Рубинштейн; С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Самосознание личности и ее жизненный путь/ В. И. Слободчиков; Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Теоретические вопросы психологии и проблема личности/ С. Л. Франк; С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Реальность субъективного духа/ Г. С. Костюк; А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Смысл жизни/ С. Д. Максименко; Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ ; Навчання і розвиток особистості/ А. Ф. Бондаренко; С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. Загальне поняття про особистість та її структуру/ Л. Ф. Бурлачук; В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Значення і смисл як психологічні поняття/ Г. В. Куценко; Т. М. Титаренко. Социальная психотерапия личности/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча; Н. В. Чепелева. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці/ В. А. Роменець; Ю. М. Швалб. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості/ Т. М. Титаренко. Особистість починається з любові/ Н. В. Чепелева. Загальна природа вчинку/ Ю. М. Швалб. Життєвий шлях особистості/ Т. М. Титаренко. Теоретические основы психологической герменевтики/ Н. В. Чепелева. Личность: самосознание, самоопределение/ Ю. М. Швалб. Моделі структури особистості
Примірники : всього 83: аб(69), Ч.З.№2(15), фб(1)
Вільні : аб(69), Ч.З.№2(15), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075.3)/С 59
Автор(и) : Соколова, Елена Евгеньевна
Назва : Тринадцать диалогов о психологии : Учебное пособие для студ. вузов . -5-е изд.
Вихідні дані : М.: Смысл, 2005
Кільк.характеристики :685 с
Серія: Психология для студента
Примітки : Библиогр.: с. 665-666; Предм. указ.: с.669-677; Имен. указ.: с.678-685
ISBN, Ціна 5-89357-197-5: 62.70 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- емпірична психологія
психология человека
Психика-- человека
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емпірична психологія
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1Ф(075.3)/Х18
Автор(и) : Хамітов, Назіп Віленович, Гармаш, Лариса Наумівна, Крилова, Світлана Анатоліївна
Назва : Історія філософії. Проблема людини та її меж : Навчальний посібник
Вихідні дані : К.: Наукова думка, 2000
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Національна Академія Наук України, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-00-0178-9: 6.50 грн.
ДРНТІ : 02.91.01
ББК : 87.3(0)я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія філософії-- підручники та посібники для ВНЗ
Історія філософії --Давня Індія
Історія філософії --Давній Китай
Антична філософія
Історія філософії, Середні віки
Історія філософії, Відродження
Історія філософії --Україна
Історія філософії --Росія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): персоналізм--буття--еллінізм--гносеологія--монізм--дуалізм--плюралізм--марксизм--волюнтаризм--філософська антропологія--екзистенціалізм--російська класична філософія--українська класична філософія--німецька класична філософія
Примірники : всього 1: фб(2)
Вільні : фб(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9(075.3)/В64
Назва : Возрастная психология: Детство, отрочество, юность : хрестоматия : учеб. пособие для студ. вузов . -6-е изд., стереотип.
Вихідні дані : М.: Академия, 2007
Кільк.характеристики :624 с
Серія: Высшее образование
ISBN (в пер.), Ціна 978-5-7695-3719-6: 78.50 грн.
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Подростковый возраст
Застенчивость
Страх
Сексуальность
Вікова психологія-- підручники та посібники для ВНЗ
Я - теория (психол.)
Детство
Юность-- развитие
Пол-- различие-- сходство
Дети -- школа -- готовность
Дети-бродяги
Игры
Зміст : ВОЗРАСТ В РЕФЛЕКСИИ ЛЮДЕЙ НЕЗАУРЯДНЫХ И ДНЕВНИКАХ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА ; РЕФЛЕКСИИ НА СОБСТВЕННОЕ ДЕТСТВО, ОТРОЧЕСТВО, ЮНОСТЬ ФИЛОСОФОВ, РЕЛИГИОЗНЫХ МІСЛИТЕЛЕЙ, УЧЕНЫХ, ПИСАТЕЛЕЙ, ХУДОЖНИКОВ (ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ПРОШЛОЕ) ; Исповедь/ Августин Святий. Исповедь/ С. Т. Аксаков; Н. А. Бердяев. Из моей жизни: поэзия и правда/ Л. Н. Толстой; К. Г. Юнг. Детские годы Багрова-внука/ Н. А. Бердяев; Ж. П. Сартр. Детство. Отрочество. Юность/ К. Г. Юнг; С. Дали. Самопознание/ Ж. П. Сартр; П. Ф. Каптерев. Воспоминания. Сновидения. Размышления/ С. Дали; О. Каптерева. Слова/ П. Ф. Каптерев; В. А. Рыбникова-Шилова. Тайная жизнь Сальвадора Дали, написанная им самим/ О. Каптерева; Н. А. Менчинская. ДНЕВНИКИ РАЗВИТИЯ РЕБЕНКА: НАБЛЮДЕНИЯ И РЕФЛЕКСИИ РОДИТЕЛЕЙ И ДРУГИХ ЗАИНТЕРЕСОВАННЫХ ВЗРОСЛЫХ ; О наблюдениях над детьми/ В. А. Рыбникова-Шилова; З. Фрейд. День двухлетней девочки/ Н. А. Менчинская; К. Хорни. Дневник матери. История развития современного ребенка от рождения до семи лет/ В. С. Мухина; М. Мид. Мой дневник. Записки о развитии ребенка от рождения до трех лет/ З. Фрейд; Д. И. Фельдштейн. Развитие психики ребенка/ К. Хорни; В. С. Мухина. Таинство детства/ М. Мид; Д. Арчер. Анализ фобии пятилетнего мальчика/ Д. И. Фельдштейн; К. Г. Юнг. ВОЗРАСТ В НАУЧНЫХ МИФАХ И ИССЛЕДОВАНИЯХ ; ДЕТСТВО ; Развитие личности и социализация ; Особая роль детства/ В. С. Мухина; Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов. Мир ребенка/ Д. Арчер; В. Д. Шадриков. Социализация и индивидуализация - содержание процесса социального взросления/ К. Г. Юнг; О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина. Психологические проблемы этического развития детей/ С. Френе; Н. С. Лейтес. Как управлять стремлением к превосходству/ Х. Джинотт; В. С. Юркевич. Развитие отношения к сверстнику в дошкольном возрасте/ Ш. Левис; Ю. З. Гильбух. Игрушка как средство психического развития ребенка/ Л. А. Грищенко, Б. Н. Алмазов; В. Штерн. Половые роли в детстве: структура и развитие/ В. Д. Шадриков; В. Штерн. Проблемы воспитания и обучения ; Значение аналитической психологии для воспитания/ О. Ю. Ермолаев, Т. М. Марютина; Д. Бретт. Новая французская школа/ Н. С. Лейтес; Д. Бретт. Дети и мы/ В. С. Юркевич; Д. Бретт. Как справиться с проблемами роста/ Ю. З. Гильбух; А. С. Арсеньев. Психология общения бродяжничающих детей/ В. Штерн; Э. Эриксон. Готовность детей к обучению/ В. Штерн; М. Кле. Школьные проблемы медлительных детей/ А. И. Захаров; Р. Т. Байярд, Д. Байярд. Индивидуальность школьника и компьютеры/ Д. Бретт; М. Ю. Кондратьев. Способности и негативные образования личности ; Способности и одаренность в детские годы/ Д. Бретт; В. Ф. Моргун, К. В. Седых. Одаренный ребенок: иллюзии и реальность/ Д. Бретт; А. Е. Личко. Односторонняя умственная одаренность/ А. С. Арсеньев; Б. В. Воронков. Понятие и задачи испытания умственной одаренности/ Э. Эриксон. Отдельные тесты и серии тестов/ М. Кле; Э. Эриксон. Школьный возраст. Побеги из дома ; Раннее детство. Время появления страхов ; Школьный возраст. Страх ; Происхождение страха/ Р. Т. Байярд, Д. Байярд; А. В. Мудрик. Боязнь темноты/ М. Ю. Кондратьев; И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский. Компульсивные дети и дети перфекционисты/ Е. А. Леванова; И. С. Кон. Застенчивость/ В. Ф. Моргун, К. В. Седых; Э. Эриксон. Импульсивные дети/ А. Е. Личко; И. С. Кон. ОТРОЧЕСТВО ; Развитие личности и социализация ; Подросток глазами философа/ Б. В. Воронков; Н. А. Добролюбов. Отрочество/ Э. Эриксон; Н. Рушева. Психология подростка/ Э. Эриксон; Н. Рушева. Подростковый возраст/ Э. Штерн; Л. Н. Толстой. Эротика и сексуальность в юношеском возрасте/ В. С. Магун, А. З. Литвинцева; Н. Г. Чернышевский. Психология Я и защитные механизмы/ Д. Джиббс, К. Бэсинджер, Д. Фуллер; А. А. Блок. Ваш беспокойный подросток/ А. В. Мудрик; А. А. Блок. Проблемы возраста в семье, школе и подростковых объединениях ; Типичные девиации психосоциального развития подростков/ И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский. Они уже не дети (к вопросу о психологических особенностях разных подростковых возрастных групп)/ И. С. Кон. Неформальные подростковые группы/ Э. Эриксон. Подростковый период. Побеги из дома ; Особенности саморазрушающего поведения при различных типах акцентуации характера у подростков/ И. С. Кон. К вопросу о саморазрушающем поведении подростков/ В. Т. Лисовский, А. В. Лисовский. Границы и типы саморазрушающего поведения у детей и подростков/ А. С. Пушкин. Острые аффективные реакции и нарушения поведения/ Н. А. Добролюбов. ЮНОСТЬ ; Развитие личности и социализация ; Жизненный цикл: эпигенез идентичности/ Н. Рушева. За идентичностью/ Н. Рушева. "Серьезная игра" в юношеском возрасте/ Л. Н. Толстой. Содержание жизненной перспективы учащихся школ и профессионально-технических училищ: общие закономерности и групповые особенности/ Н. Г. Чернышевский. Стадии/ А. А. Блок. Юношеский тип общения/ А. А. Блок. Эротика и сексуальность в юношеском возрасте/ К. И. Чуковский. Психологические аспекты социализации ; Зарубежные исследования молодежных субкультур/ И. Ю. Борисов, Л. А. Радзиховский. Психология ранней юности/ И. С. Кон. Идентичность: юность и кризис/ Э. Эриксон. Развитие молодежи: Концептуализация понятий/ В. И. Чупров. Социальный статус юношества/ И. С. Кон. Социализация молодежи/ В. Т. Лисовский, А. В. Лисовский. ВОЗРАСТ В ЮНОШЕСКИХ И ОТРОЧЕСКИХ ДНЕВНИКАХ (ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ПРОШЛОЕ, НАСТОЯЩЕЕ, БУДУЩЕЕ) ; Отроческие дневники, Х1Х в. ; Из лицейских дневников, 1815/ А. С. Пушкин. Дневник 1852 года/ Н. А. Добролюбов. Дневник/ М. К. Башкирцева. Отроческие дневники, ХХ в. ; Дневник/ А. Франк. Дневник/ Н. Рушева. Письма к Алику/ Н. Рушева. Юношеские дневники, записные книжки, Х1Х в. ; Дневники/ Л. Н. Толстой. Дневник второй половины 1848 года и первой половины 1849 года/ Н. Г. Чернышевский. Юношеские дневники, ХХ в. ; Записные книжки 1901-1920 гг./ А. А. Блок. Дневник 1901-1920 гг./ А. А. Блок. Дневник 1901-1929/ К. И. Чуковский.
Примірники : всього : фб(1), ав(2), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(11), аб(6)
Вільні : фб(1), ав(2), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(11), аб(6)
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2005р.,N 10
Цікаві статті :
Максименко С.Д. Наркоманія: підходи до профілактики та подолання / С.Д. Максименко (стр.1-3)
Шаварська Н. Г. Духовність особистості і дотик до прекрасного/ Н. Г. Шаварська (стр.3-5)
Юнг К. Г. Пам’яті Зигмунда Фройда/ К. Г. Юнг (стр.6-9)
Бартон Е. Гуманістичні внески до психотерапії: шанування людського начала й надання свободи терапевтові/ Е. Бартон (стр.9-17)
Гридковець Л. М. Роль релігійного фактора в розвитку психосексуальної ультури сучасної студентської молоді/ Л. М. Гридковець (стр.17-20)
Зуев І. О. Візуали, аудіали, кінестетики: оптимальні стилі засвоєння навчальної інформації / І. О. Зуев (стр.21-25)
Коваленко О. Г. Емоційні аспекти педагогічного спілкування. Програма спецурсу для підготовки студентів педагогічних спеціальностей/ О. Г. Коваленко (стр.25-36)
Губенко О. О. Інтерактивні форми роботи з батьками шестирічних першокласників/ О. О. Губенко, Л. В. Мельничук (стр.36-52)
Бедлінський О. І. Формування стратегії аналогізування (на матеріалі географії). Програма спецкурсу для 6-8 класів/ О. І. Бедлінський (стр.53-57)
Кисляк О. П. Практичні рекомендації психологам стосовно специфіки роботи з особами підліткового та юнацького віку, хворими на ДЦП, які переживають внутрішньоособистісний конфлікт/ О. П. Кисляк (стр.59-64)
Найдьонова Л. М. Емоційні стани учасників масових політичних акцій в контексті дружніх стосунків/ Л. М. Найдьонова (стр.65-67)
Чепелєва Н. В. Здатність до творчого читання як прояв обдарованості особистості/ Н. В. Чепелєва (стр.68-69)
Третяк Т. М. Вплив негативних чинників на реалізацію і розвиток творчого птенціалу особистості/ Т. М. Третяк (стр.69-72)
Скальська Л. О. Феноменологічна сутність поняття "обдарованість"/ Л. О. Скальська, Л. О. Кондртенко (стр.72-73)
Болтівець С. І. Психогігієнічні чинники розвитку обдарованості/ С. І. Болтівець (стр.73-75)
Тищенко С. П. Суб’єктивний підхід до вивчення проблеми розвитку здібностей: драматизм взаємодії внутрішнього і зовнішнього/ С. П. Тищенко (стр.75-76)
Москаленко В. В. Обдарованість і діяльність/ В. В. Москаленко (стр.76-77)
Цап В. Й. Діагностичні методики для роботи з обдарованими дітьми/ В. Й. Цап (стр.77)
Кондратенко Л. О. Сім’я в долі обдарованої особистості (протидія як механізм саморозвитку)/ Л. О. Кондратенко (стр.78-79)
Мар’яненко Л. В. Особливості саморегуляції пізнавальної активності розумово обдарованих підлітків/ Л. В. Мар’яненко ; Л. В. Мар’яненко (стр.79-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-18 
 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 620
Кількість відвідувачів 366
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя