Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Яковець, Василь Павлович@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-51 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.3(075.3)/Г 36
Автор(и) : Боровик, Василь Наумович, Зайченко, Іван Васильович, Мурач, Михайло Максимович, Яковець, Василь Павлович
Назва : Геометричні перетворення площини : навч. посібник для студ. фізико-математичних фак-тів вищих пед. навч. закладів
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2003
Кільк.характеристики :504 с
Примітки : Бібліогр.: с. 501-503
ISBN (в пер.), Ціна 966-680-085-3: 25.00 грн.
ДРНТІ : 27.21
ББК : 22.151я73
Примірники : всього 145: мат.(5), аб(112), Ч.З.№2(30), ав(1), фб(1)
Вільні : мат.(5), аб(112), Ч.З.№2(30), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.21(075.3)/С17
Автор(и) : Самойленко, Анатолій Михайлович, Шкіль, Микола Іванович, Яковець, Василь Павлович
Назва : Лінійні системи диференціальних рівнянь з виродженнями : Навч. посібник для студ. мат. спец. вищих закладів освіти
Вихідні дані : К.: Вища школа, 2000
Кільк.характеристики :294 с.: іл
Примітки : Бібліогр.: с. 289-294
ISBN (в пер.), Ціна 5-11-004821-5: 31.65, 31.65, грн.
ДРНТІ : 27.25
ББК : 22.161.6я73
Примірники : всього 89: фб(2), мат.(5), Ч.З.№2(24), ав(2), аб(89)
Вільні : фб(2), мат.(5), Ч.З.№2(24), ав(2), аб(89)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.3(075.3)/Я47
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Боровик, Василь Наумович, Ваврикович, Любов Василівна
Назва : Аналітична геометрія : Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2004
Кільк.характеристики :296 с
Примітки : Бібліогр.: с. 294
ISBN (в пер.), Ціна 966-680-139-6: 25.00, 25.00, грн.
ДРНТІ : 27.21.17
ББК : 22.151.54я73-1
Примірники : всього 190: аб(162), мат.(10), Ч.З.№2(15), ав(2), фб(1)
Вільні : аб(162), мат.(10), Ч.З.№2(15), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.3(075.3)/Б 83
Автор(и) : Боровик, Василь Наумович, Яковець, Василь Павлович
Назва : Курс вищої геометрії : навч. посібник для студ. вищих навч. закладів
Вихідні дані : Суми: Університетська книга, 2004
Кільк.характеристики :464 с
Примітки : Список літ.: с. 461-463
ISBN (в пер.), Ціна 966-680-140-Х: 40.00 грн.
ДРНТІ : 27.21
ББК : 22.151я73
Примірники : всього 215: Ч.З.№2(20), аб(187), мат.(10), ав(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(20), аб(187), мат.(10), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 513(075.3)/Г 36
Автор(и) : Боровик, Василь Наумович, Зайченко, Іван Васильович, Мурач, Михайло Максимович, Яковець, Василь Павлович
Назва : Геометричні перетворення площини : навчальний посібник для студентів фіз.-мат. фак-ту. Ч. 2. : Поворот площини навколо точки. Паралельне перенесення
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :241 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 6.00 грн.
ДРНТІ : 27.21.15
ББК : 22.151я73
Примірники : всього 91: ав(4), фб(1), аб(74), мат.(8), Ч.З.№2(10)
Вільні : ав(4), фб(1), аб(74), мат.(8), Ч.З.№2(10)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.5(075.3)/Я 47
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Боровик, Василь Наумович
Назва : Курс проективної геометрії : Навч. посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :255 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 4.40 грн.
ДРНТІ : 27.21
ББК : 22.151.3я73-1
Примірники : всього 195: мат.(4), фб(1), аб(167), Ч.З.№2(25), ав(2)
Вільні : мат.(4), фб(1), аб(167), Ч.З.№2(25), ав(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.3(075.3)/Я 47
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Ваврикович, Любов Василівна
Назва : Аналітична геометрія на площині : Навч. посібник для студ. фіз.-мат. фак-ту . -2-ге вид.
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 3.30 грн.
ДРНТІ : 27.21.17
ББК : 22.151.54я73-1
Примірники : всього 200: фб(1), ав(2), аб(173), мат.(10), Ч.З.№2(20)
Вільні : фб(1), ав(2), аб(173), мат.(10), Ч.З.№2(20)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.3(075.3)/Г 36
Автор(и) : Боровик, Василь Наумович, Зайченко, Іван Васильович, Мурач, Михайло Максимович, Яковець, Василь Павлович
Назва : Геометричні перетворення площини : навч. посібник для студ. фіз.-мат. фак-ту. Ч. 3. : Подібність і гомотетія. Інверсія
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :277 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.60 грн.
ДРНТІ : 27.21
ББК : 22.151.54я73-1
Примірники : всього 42: фб(1), мат.(3), Ч.З.№2(20), аб(22)
Вільні : фб(1), мат.(3), Ч.З.№2(20), аб(22)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 4.70 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Традиції української співацької школи і творчий розвиток студентів/ Ю. Є. Юцевич. Розвиваюче навчання і поліфункціональна підготовка педагога-музиканта засобами джазового виконавства/ В. І. Дряпіка. Педагогічна культура як основа творчого розвитку майбутнього вчителя музики/ А. М. Растригіна. Формування творчої особистості: теорія питання/ Л. С. Руденко. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Теоретичні аспекти розвитку особистості майбутнього вчителя/ С. Г. Іващенко. Формування умінь фактурногго аналізу хорових творів у студентів музичних факультетів (на прикладі дитячої кантати "Здрастуй, день на всій землі!" Л. Дичко)/ Л. Ю. Шумська. До проблеми вдосконалення диригентсько-хормейстерської підготовки студентів/ Л. К. Рачицька. Ди питання вдосконалення процесу підготовки майбутнього вчителя музики/ Л. В. Костенко. Вплив хорових творів К. Стеценка на творчий розвиток студентів/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Сформованість естетичних смаків студентської молоді у сфері музичного мистецтва/ Л. П. Гончаренко. Деякі аспекти вокальної роботи з хором на початковому етапі/ Л. П. Заболотний. Проблема формування індивідуальної техніки майбутніх диригентів хору/ М. Г. Колос. Сучасні підходи в хормейстерській підготовці майбутніх вчителів музики/ І. С. Ковваленко. Проблема формування дослідницьких умінь учителя-хормейстера/ М. І. Фалько. Сутність педагогічнної взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Розвиток емоційно-творчих здібностей студентів на хоровому диригуванні/ Л. А. Бірюкова. Вокальна діагностика як умова успішного вокально-творчого розвитку майбутнього вчителя музики/ О. В. Маруфенко. Творчий розвиток студентів засобами вокально-хорового мистецтва/ А. М. Афанасенко. Психолого-педагогічні питання розвитку особистості майбутнього вчителя музики на матеріалі української народної пісні/ С. М. Козлова. Риси фортепіанного стилю Людвіга ван Бетховена та особливості його музично-виконавської інтерпретації/ О. О. Карпова. Образне і логічне мислення в процесі сприйняття музики/ В. А. Розен. Загальнолюдські цінності та їх роль у вихованні особистості/ А. П. Карпенко. Підготовка студентів музичного факультету до особистісно-зорієнтованого виховання дітей дошкільного віку/ С. І. Матвієнко, С. І. Самаріна. Засоби і методи самостійної роботи студента над хоровим твором/ В. Г. Потороча. До проблеми розвитку творчого мислення студента в процесі індивідуального навчання/ Н. Л. Біла, Л. П. Вишнева.
Примірники : всього : аб(4), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : аб(4), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.30 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Оцінювання музично-освітніх досягнень на уроках музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Акмеологічні перспективи освіти в ХХІ столітті/ Є. І. Коваленко. Освітні наслідки розвитку інформаційних засобів/ Танась Мацей. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников/ Д. А. Закатнов. Розвиток емоційної сфери школярів молодшого віку в процесі підготовки до виховних заходів/ О. Г. Гроздовська. Підготовка осціальних педагогів до роботи з людьми похилого віку: визначення проблеми/ Ю. Р. Мацкевич. Соціально-педагогічна робота з дітьми з функціональними обмеженнями: з досвіду діяльності будинку-інтернату в м. Ніжині/ О. В. Гармаш, Л. О. Зая, А. І. Конончук. Волонтерство в соціально-педагогічній діяльності/ Н. М. Суховєєва. Підліткові клуби: історія, стан, перспектива/ Н. С. Останіна. Методологічні основи формування музичної діяльності особистості/ О. М. Грисюк. Формування музичних здібностей молодших школярів на уроках музики/ О. В. Коваль. Дидактичні основи методики формування рухів у навчанні молоді/ М. О. Носко. Феномен музичного мислення та педагогічні проблеми його формування/ В. В. Ревенчук. До сутності поняття "музично-педагогічна творчість"/ С. Г. Іващенко. Самооцінка як фактор розвитку пізнавальної активності студентів педучилища/ О. М. Кочерга. Комплекс необхідних особистісних характеристик пізнавальної самостійності студентів педучилища/ Г. С. Адамів. Різноманітні підходи в психолого-педагогічній літературі до трактування пізнавальних завдань/ С. О. Коваленко. Діяльнісно-орієнтовані завдання при підготовці вчителя/ О. В. Євсєєва. Формування християнської моралі на уроках української літератури в старших класах загальноосвітньої школи/ О. В. Забарний. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. До проблеми визначення рівня сформованості художньої культури студентів музичних факультетів/ Л. Г. Котлінська. До питання інтеграції загальної та професійно-технічної освіти/ Н. О. Падун. Статут Гімназії вищих наук князя Безбородька/ В. О. Аніщенко, О. В. Аніщенко, М. І. Супруненко. Філософсько-педагогічні аспекти лінгвістичної концепції О.О. Потебні/ Н. І. Зайченко. До питання про методологічні засади дидактики С. Русової/ О. М. Таран. Проблема соцалізації особистості в контексті педагогіки початку ХХ століття/ Р. Г. Новгородський. Вільна школа Олександра Нілла/ О. А. Барило. Грот М. Я. як особистість і професіонал/ М. Д. Бойправ. До проблеми пофесіоналізму вчителя в поглядах М. Є. Скворцова/ І. І. Киричок. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська; Ю.Г. Новгородська. Тенденції розвитку наукових напрямів в українській педагогіці (на підставі огляду дисертацій, захищених у 1998-1999 рр.)/ Г.О. Козлакова, В. Ю. Хаскін. Особливості підручника О. Кониського "Граматка або перша читанка за для початку вчення"/ І. Турчина. Проблема інтонування у клавірній педагогіці ХУІІ-ХУІІІ ст./ Т. Г. Даллада. Роль музично-драматичного інституту імені М. Лисенка у розвитку музичної освіти в Україні/ М. А. Михаськова. Основні етапи розвитку музичної культури в Україні (до 30-х рр. ХХ ст. включно)/ Ж. М. Володченко, О. Ю. Петух. Шопен і сучасні виконавсько-педагогічні традиції/ О.О. Карпова. Проблема дидактичних принципів в українській педагогіці кінця ХІХ - початку ХХ ст./ Т. Гавриленко. Ідеї вільного виховання в україні кінця ХІХ-початку ХХ століття/ В. М. Наконечна. Оцінювання знань учнів у ХХІ ст.: приіоритет не форми, а змісту (з польського досвіду)/ А. В. Василюк. Психологічні ознаки усного спілкування та необхідність їх урахування в процесі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Віра і ментальність українського народу/ Н. О. Видолоб.
Примірники : всього : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Вільні : Ч.З.№2(5), аб(4), фб(1), ав(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 40/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2001
Кільк.характеристики :146 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.60 грн.
ДРНТІ : 16
ББК : 81.00
Зміст : Афористические антропонимы Н. В. Гоголя как объект современной лексикографии/ Л. И. Гетман. Об одной особенности в построении текста повести Н. В. Гоголя ("Старосветские помещики")/ Н. Н. Арват. Из наблюдений над семантикой хрематонимов в повести Н. В. гоголя "Старосветские помещики"/ А. С. Белая. Стилистические функции повторов в повести Н. В. Гоголя "Старосветские помещики"/ Е. И. Нещерет. О концепте "душа" в русском языке/ Н. Н. Арват. Понятие "ангел" и его лексикографическое представление/ И. И. Гетман. Украина и Россия: В поисках модели культурного диалога/ П.В. Михед. Кулжинский как автор "Малороссийской деревни"/ В. И. Мацапура. Модерністські концепціїї дияволіади (за творами С. Пшибишевського і В. Винниченка"/ В. П. Хархун. Про російсько-українські переклади етнологічних досліджень Клода Леві-Стросса/ Ф. Т. Євсєєв. Мовнообразні засоби стоврення міфологічної системи збірки Б. І. Антонича "Три перстені"/ А. І. Бондаренко. Художній часопростір у християнській ліриці Івана Величковського/ Т. О. Сидоренко.
Примірники : всього : фб(3), ав(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(6)
Вільні : фб(3), ав(1), Ч.З.№2(1), Ч.З.№3(6)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 513(075.3)/Я 47
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Боровик, Василь Наумович, Мельник, Віра Леонідівна
Назва : Геометричні місця точок : Навч. посібник для студ. фіз.-мат. фак-ту. Ч. 1 : Геометричні місця точок та їх застосування до розв’язування задач
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :198 с.: іл
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примітки : літ.: с. 198
Ціна : 4.80 грн.
ДРНТІ : 27.21
ББК : 22.151.3я73
Примірники : всього 119: фб(1), ав(4), Ч.З.№2(20), мат.(10), аб(88)
Вільні : фб(1), ав(4), Ч.З.№2(20), мат.(10), аб(88)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 51(073.3)/З-41
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Лісова, Тетяна Володимирівна, Старун, Іван Іванович, Циганок, Лариса Василівна, Ваврикович, Любов Василівна, Курниш, Алла Василівна, Колєзнєв, Сергій Іванович, Назаров, Володимир Юрійович, Опанасенко, Володимир Григорович, Барило, Ніна Андріївна, Варущик Н. П.
Назва : Збірник навчальних програм з математичних дисциплін для студентів фізико-математичного факультету
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. : с. 128-140
Ціна : 6.00 грн.
ДРНТІ : 27
ББК : 22.1р30-211
Предметні рубрики (Галузі знань): Математика-- програми для ВНЗ
Примірники : всього 45: фб(1), ав(4), аб(9), мат.(10), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), ав(4), аб(9), мат.(10), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 517.5(075.3)/Б 83
Автор(и) : Боровик, Василь Наумович, Яковець, Василь Павлович
Назва : Основи геометрії : навч. посібник для студ. фіз.-мат. ф-ту
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :186 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 4.20, 3.50, 4.20, грн.
ДРНТІ : 27.21
ББК : 22.151.1я73
Примірники : всього 184: аб(159), Ч.З.№2(25), ав(2), фб(1), мат.(5)
Вільні : аб(159), Ч.З.№2(25), ав(2), фб(1), мат.(5)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна майстерність
Педагогічна практика
Комютерні технології
Вчитель-- розвиток особистості
Здібності-- педагогічні
Здоровий спосіб життя-- виховання
Самостійна робота-- студенти
Педагогічна творчість
Адаптація студентів до ВНЗ
Зміст : ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ; Психологічний зміст педагогічної майстерності/ Е. О. Помиткін. Психолого-педагогічні межі викорстання комп’ютерів у навчанні/ М. Танась. Театральна педагогіка - шлях до педагогічної майстерності/ Л. І. Зязюн. Професійне становлення і виховання пофесіоналізму педагога/ В. Ф. Орлов. Використання інноваційних технологій у процесі професійної діяльності викладача, майстра професійної школи/ О. А. Грищенко. Педагогічні технології комукативної взаємодії викладача ПТНЗ/ Т. В. Іванова. До проблеми інформаційно-довідкового та методичного аналізу мультимедійних навчальних матеріалів/ О. А. Палій. Нові технології контролю у вищій школі/ О. Б. Кобзар. Особистісна компетентність як складова професіоналізму соціального педагога/ Л. П. Євтушик. Розвиток творчої особистості вчителя в умовах вищої школи/ Д. Г. Іванова. Професійна спрямованість і здібності - основні фактори саморуху до вершин майстерності/ В. М. Вакуленко. Дидактичні засади підготовки студентів до використання декоративно-ужиткового мистецтва на уроках праці/ З. В. Резніченко. Реалізація активних методів навчання як засіб дидактичної адаптації студентів-першокурсників у вищому навчальному закладі/ О. Ф. Александрова. Актуальні проблеми формування сучасного професіоналізму викладачів французької мови/ О. І. Авксентьєва. Сучасний учитель-майстер очима студентів/ О. А. Жукова. Творчість - основа підготовки вчителя/ І. І. Киричок, В. М. Солова. Педагогічні здібності в структурі педагогічної майстерності/ О. В. Ляшко. Навчання студентів методиці викладання історії за допомогою засобів умовно-графічної наочності/ О. В. Желіба. Роль педагога у процесі навчання іноземних мов/ Л. В. Сакун. Сучасна практика викладання музики в школі: уроки першого всеукраїнського конкурсу "Учитель музики - 2001"/ О. Я. Ростовський. Інтеграція мистецтв у системі професійної підготовки педагога-хореографа/ О. Отич. Формування художньо-образного мислення як педагогічна проблема/ Н. О. Батюк. Проблема професіоналізму кадрів вищої диригентсько-хорової освіти/ Т. А. Смирнова. Педагог-митець: мрія чи реальність?/ Н. В. Семергей. Основи формування музично-педагогічної компетентності вчителя початкових класів/ О. М. Грисюк. Підготовка студентів музично-педагогічних факультетів до просвітницької діяльності: історія та сучасність/ О. В. Васильєва. Традиції та новаторство у професійній підготовці майбутніх учителів музики та хореографії/ Ю. О. Ростовська. Виховання у старших підлітків позитивного ставлення до здорового способу життя/ В. Ю. Кузьменко. Сучасні проблеми правового виховання учнівської молоді у профтехучилищах України/ В. В. Кахній. Готовність вчителів загальноосвітніх шкіл до формування правової свідомості учнів/ В. М. Благінін, І. В. Половко. Деякі принципи екологічної освіти у формуванні морального ставлення до природи у студентів педагогічних навчальних закладів США/ Я. М. Бельмаз. Вимоги до вчителя к контексті парадигми вільного виховання/ О. А. Барило. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ; Підготовка майбутніх вчителів трудового навчання до педагогічної практики (з досвіду вищих навчальних закладів Російської Федерації)/ П. Г. Буянов. Педагогічна практика в закладах жіночої освіти: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. З досвіду роботи ЗОШ І-ІІІ ступеня № 7 м. Ніжина з творчого самовиявлення учнів/ Н. В. Білоусова. Впровадження ігрових елементів у процес музично-теоретичної підготовки студентів як засіб оптимизації навчання у мистецькій вищій школі/ К. І. Станіславська. Теоретичні основи розбудови змісту практичної професійно-педагогічної підготовки в педвузах України 1917-1922 рр./ О. А. Лавриненко. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ; Організаційно-методичні аспекти самостійної навчальної роботи студентів/ М. М. Солдатенко. Про співвідношення між поняттями "самоосвіта" та самостійна робота/ Н. Г. Сидорчук. Сасмостійна робота студентів як засіб формування творчої особистості майтутнього вчителя/ О. М. Кочерга. Педагогічні проблеми організації самостійної роботи студентів/ Т. Г. Темерівська. Виховання потягу до самовдосконалення у майбутнього педагога/ А. І. Дзундза, Н. М. Лосєва. Погляди М. Ф. Сумцова на організацію самоосвіти особистості/ Л. Д. Зеленська. ПСИХОЛОГІЯ ; Професійна свідомість як фактор професійного становлення майбутніх фахівців/ Н. Ф. Шевченко. Роль тренінгових занять у розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів/ Т. М. Качан. Врахування індивідуальних особливостей пам’яті в процесі навчання іноземної мови/ І. С. Аветісова. Позиція шкільного психолога в системі педагогічних ситуацій/ І. В. Кошова. Вчитель і естетичний розвиок учнів: точка зору гуманістичної психології/ Г. П. Шилова. Нестандартні форми змагань з ігрових видів спорту у педагогічному вузі/ С. М. Селюнін, П. І. Щербак, В. В. Боровик.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), ав(1), аб(4), фб(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів музики
Хімія-- методика викладання
Проблемне навчання
Педагогіка-- вивчення
Морально-етичне виховання
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Вчитель майбутній -- література
Вчитель майбутній-- моральні якості
педагогіка музична
Студентська молодь-- виховання
Культура-- музично-педагогічна
Практика-- соціально-педагогічна
Самоосвіта-- студент
Культура мислення
Виховання-- національно-культурне виховання
Професійна освіта
Екологічна освіта
Вчитель-- особистість
Педагогічні кадри-- підготовка
Клуб-- виховання
Здоровий спосіб життя-- виховання
Педагогіка --США
Вільне виховання-- історія
Соціальне виховання-- історія
Розвивальне виховання-- історія
Середня освіта --Польша і Україна
Асоціативний експеримент
Саморегуляція-- психофізичний стан
Педагог-- саморегуляція
Вчитель-- підготовка --Чернігівська губернія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійський рух
Зміст : ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА ; Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі/ О. Я. Ростовський. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи/ О. В. Аніщенко. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки/ В. М. Благінін. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі/ Л. Л. Драчук. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури/ В. Г. Кучерявець. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект)/ І. О. Ростовська. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей/ Ю. О. Ростовська. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді/ Н. І. Семикліт. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку/ О. М. Грисюк. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема/ В. В. Мішедченко. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів/ В. М. Онищук. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі/ Т. В. Зінченко. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя/ П. В. Кряжев. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя/ В. Л. Дубровський. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням/ Л. Г. Семенець. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Кудикіна. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя/ О. М. Кочерга. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя/ В. Кузьменко. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Гуманістичні тенденції в педагогіці США/ Є. І. Коваленко. Становлення дидактичних поглядів С. Русової/ О. М. Таран. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття)/ О. А. Барило. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття)/ Р. Г. Новгородський. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова/ Л. О. Дубровська. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху/ О. В. Лісовець. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів/ Н. А. Олійник. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура/ О. А. Жук. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів/ М. І. Бондаренко. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами/ О. І. Нещерет. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту/ Т. І. Крига. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога/ О. Д. Ляшко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78(07)/М 34
Автор(и) : Ярмаченко М. Д., Яковець, Василь Павлович, В’ялий М. Г., Ростовський О. Я., Юцевич Ю. Є., Яковець, Наталія Іванівна, Володченко Ж. М.
Назва : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Професійна підготовка майбутнього вчителя" (31 березня - 3 квітня 2003 року)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :124 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національна Всеукраїнська музична спілка, Асоціація музичної освіти та виховання, Національна академія мистецтв України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Музичний факультет, Кафедра вокально-хорової майстерності, Служба у справах сім’ї та молоді Ніжинського міськвиконкому
Серія: Другий Всеукраїнський юніорський конкурс вокальної та диригентської майстерності. Ніжин - 2003
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 3.90 грн.
ДРНТІ : 18.41.07
ББК : 85.31р30я46 + 74.200.55
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель музики-- майстерність
Зміст : Підготовка майбутнього вчителя до естетичного виховання молодших школярів/ С. І. Тітов. Визначення критеріїв поняття "музичності" живопису як засіб інтерпретації художніх знань майбутніх учителів музики/ Л. Г. Котлінська. Ансамблеве музикування - ефективний засіб творчого розвитку майбуиніх вчителів у класі бандури/ Н. В. Голуб. Професійне становлення майбутніх вчителів музики у процесі вивчення творів Й. С. Баха/ Л. І. Пащенко. Психолого-педагогічні основи професійної підготовки вчителя музики/ Л.Я. Люлюк, О. В. Люлюк. Сценічна підготовка майбутніх вчителів музики/ Н. А. Мірошниченко. Особливості вивчення народнопісенної музичної творчості при підготовці майбутніх вчителів музики/ В. М. Курсон. Психолого-педагогічна та методична підготовка майбутнього вчителя музики/ А. М. Афанасенко. Підготовка майбутнього вчителя в умовах індивідуалізації навчально-виховного процесу/ В. О. Неретін. Особливості вокально-хорової педагогіки Глухівської співацької школи/ Н. А. Галішевська. До питання організації та проведення виробничо-виконавської практики студентів музичного факультету в класі основного інструменту/ Т. Г. Даллада. Структура музично-слухових уявлень студентів-піаністів музичних факультетів/ В. А. Розен. Інтерпретація камерної вокальної лірики С. В. Рахманінова в концертмейстерському класі/ М. Б. Петренко. Удосконалення майстерності виконання камерної музики у вокальному класі музичних факультетів педагогічних вузів/ В. І. Коробка. Формування творчих здібностей студентів у навчально-виховному процесі/ В. О. Касьянова. Духовне спілкування у становленні та розвитку творчого потенціалу студента як особистості (з досвіду роботи клубу "Ліра")/ О. Г. Гроздовська. Специфіка формування навичок гри на додатковому інструменті (студентів-піаністів на баяні)/ Н. Л. Біла, М. О. Шумський. Методика цілісного формування музичних здібностей першокурсників на уроках музики/ О. В. Коваль. До проблеми розвитку самостійності студентів та виховання їх виконавської майстерності в класі постановки голосу на музичному факультеті/ А. Б. Хоменко. До питання удосконалення музичного інструментарію/ Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. Використання пісенно-обрядового фольклору у процесі підготовки вчителя музики як педагогічна проблема/ О. І. Кравченко. Українська народна пісня - основа формування національної свідомості школяра на уроках музики/ М. Г. Колос. Внесок українських композиторів-класиків у становлення та розвиток сучасної музичної педагогіки/ Ю. В. Петлій. Глухівська співацька школа - колиска музичної культури/ В. В. Мішедченко. Наукова та педагогічна спадщина викладача Ніжинської вищої школи професора І. М. Забарного/ С. І. Матвієнко. Пізнавальне та виховне значення хорової музики та роль хорового співу у професійній підготоці майбутнього вчителя музики/ В. Г. Розгон.
Анотація: В книгу ввійшли матеріали конференції ІІ Всеукраїнського юніорського конкурсу вокальної та диригентської майстерності (м. Ніжин, 2003 р.)
Примірники : всього : Ч.З.№2(10), аб(5), ІБв(1), ав(1), фб(2)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(5), ІБв(1), ав(1), фб(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 513(075.3)/Я 47
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Боровик, Василь Наумович, Мельник, Віра Леонідівна
Назва : Геометричні місця точок : навч. посібник для студ. фіз.-мат. фак-ту. Ч. 2 : Геометричні місця точок у просторі та їх застосування до розв’язування задач
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :140 с.: іл
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Примітки : Літ.: с. 140
Ціна : 6.25 грн.
ДРНТІ : 27.21
ББК : 22.151.3я73
Примірники : всього 45: фб(1), ав(4), Ч.З.№2(15), мат.(10), аб(20)
Вільні : фб(1), ав(4), Ч.З.№2(15), мат.(10), аб(20)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :162 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.90 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічне дослідження
Моделювання-- діяльність вчителя
Педагогічна творчість
Менеджмент-- педагогічний
Виховання-- виховання здорового спосібу життя
Виховання-- національне виховання
Педагогічна практика
Виховання-- естетичне виховання
Громадянське виховання
Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;
Дошкільна освіта в Україні-- історія
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинський історико-філологічний інститут
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- дошкільна освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--мовлення--вільне виховання--українські педагоги--жіноча професійна освіта--вільна українська школа, часопис
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження/ В. П. Курок. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів/ О. Р. Копієвська. Педагогіка свободи як оснащення для життя/ А. М. Растригіна. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді/ Ю. В. Локарєва. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя/ М. А. Михаськова. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів/ О. В. Коваль. До суті поняття "педагогічна взаємодія"/ В. В. Ревенчук. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості/ С. Г. Іващенко. До сутності поняття "естетичний досвід особистості"/ М. П. Долматова. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами/ Г. М. Тимошко. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності/ М. М. Солдатенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти/ С. Р. Хлєбік. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі/ О. М. Грисюк. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет/ О. М. Базар. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі/ В. Ю. Кузьменко. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури/ Н. В. Голуб. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури/ В. Ф. Лащенко. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні)/ Т. Г. Зякун. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. Квак. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ/ Т. М. Турчин. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів/ В. М. Семикліт. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів/ В. М. Благінін, С. В. Павлюк. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка/ Є. І. Коваленко. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть/ О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді/ О. А. Кавунник. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм/ Г. Ю. Ніколаї. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди/ І. О. Кулик. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця/ Р. Г. Новгородський. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916)/ О. В. Аніщенко. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа"/ О. А. Барило. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття/ Н. С. Останіна. Уроки історії музичної педагогіки/ О. Я. Ростовський. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології/ Н. В. Коваленко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 2
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :142 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 10.60 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель музики-- підготовка
Вчитель початкової школи-- підготовка
Музичне мистецтво
Фортепіано-- навчання гри
Диригент хору
Вчитель хореографії
Управління школою-- кадри
Репертуар хору
Естетичне виховання-- майбутні вчителі
Музичне сприймання-- підлітки
Здоровий спосіб життя-- формування
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи/ О. Я. Ростовський. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики/ В. І. Дряпіка. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи/ Т. А. Смирнова. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді/ Т. Г. Дашківська. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера)/ А. Ф. Кречківський. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи/ О. П. Хижна. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу/ Л. І. Резан. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва/ О. М. Арделян. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці/ Н. В. Свещинська. Диригент хору: комунікативний аспект/ Л. А. Бірюкова. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі/ О. Д. Бузова. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик/ В. Г. Дорохін. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії/ В. Г. Ростовська. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою/ Г. М. Тимошко. Репертуар як основа діяльності хорового колективу/ І. П. Заболотний. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки/ В. М. Крицький. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів/ Н. В. Абдуліна. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків/ О. В. Єременко. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики/ І. О. Ростовська. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики/ М. І. Фалько. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики/ І. В. Баладинська. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій/ К. І. Станіславська. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона/ Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів/ М. П. Долматова. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики/ З. В. Хоменко. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури/ В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики/ О. В. Маруфенко. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи)/ К. О. Салан, О. П. Петрикова. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки/ Г. Г. Кондратенко. ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Витоки підготовки учителів музики в Україні/ Ю. Є. Юцевич. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века/ Л. А. Дорохина. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа/ В. М. Новікова. Особистість Каменяра у спогадах сучасників/ Н. М. Баленко. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики/ І. А. Малашевська. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917)/ І. І. Киричок. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая/ О. В. Коваль.
Примірники : всього : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : аб(2), Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-51 
 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 3736
Кількість відвідувачів 199
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя