Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ярощук, Н.@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва газети: Школьный психолог -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Резапкина Г. Главное измерение личности/ Г. Резапкина (стр.4-7 (окон.след.))
Беличева С. Как сберечь здоровье/ С. Беличева (стр.8-10.)
Копытин А. Техники портретной фотографии/ А. Копытин (стр.11-13 (окон.след.).)
Пятаков Е. Подросток и смысл жизни. Еще одна попытка ответа/ Е. Пятаков (стр.17-32.)
Хухлаева О. Психолог на перемене/ О. Хухлаева (стр.36-37.)
Пешкова Н. Маленький веревочный курс/ Н. Пешкова (стр.38-39.)
Ярощук Н. Семафор/ Н. Ярощук (стр.40-43.)
Цікаві статті :
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 88/Я 77
Автор(и) : Ярощук Н.
Назва : Семафор : методические материалы к диагностической процедуре
Місце публікування : Школьный психолог. - Москва: Издательский дом "Первое сентября", 2010. - N 4. - С. 40-43. (Шифр ШП-1/2010/4)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Психодіагностика-- методи
Анотація: Игра "Семафор" - это не только отличный способ диагностики состояния группы и личности. Ее можно использовать для тренировки навыков саморегуляции и релаксации. Она прекрасно работает, когда важно заинтересовать собравшихся, привлечь к общественной деятельности.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 1Ф7.231/Я 77
Автор(и) : Ярощук Н. З.
Назва : Почему национализм обречен
Вихідні дані : М.: Мысль, 1985
Кільк.характеристики :141 с
Ціна : 0.55 руб.
ББК : 87.3(0)6-6
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012
Кільк.характеристики :221 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Психологічні науки
Примітки : Фахове видання з психологічних наук
Ціна : 35.00 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- збірники наукових праць
Конфліктологія
Психологія студента
психологія молодшого школяра
"Я-концепція"
Аутизм дитячий
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ризиконебезпечні професії--насильство--лідерство--чуйність--копінг-поведінка--психічне здоров’я
Зміст : Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій/ С. М. Миронець. Типологія політичних конфліктів/ О. О. Мисюра. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій/ А. С. Москальова. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу/ І. А. Мунасипова-Мотяш. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей/ М. І. Мушкевич. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій/ О. О. Нагірна. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес/ О. О. Нежинська. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових/ Н. О. Никончук. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці/ В. П. Олефір. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості/ В. В. Омельяненко. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ Д. Д. Отич. Тілесність як цілісна характеристика людини/ Ю. Г. Павлік. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця/ О. М. Паламарчук. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності/ О. К. Папакиця. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення/ Г. О. Печерська. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри)/ А. Подорван. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю/ С. В. Поклад. Особистість політичного лідера/ В. М. Половець. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності/ Ю. В. Примак. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості/ І. В. Прокопчук. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження/ В. М. Радчук. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі/ Х. Г. Рахубовська. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи/ Г. В. Руда. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці/ О. М. Савиченко. Вчинкова сутність людської чуйності/ Г. М. Свідерська. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом/ Г. А. Семешко. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки/ А. А. Сімак. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання/ А. Г. Скок. Принятие решений в управленческой деятельности/ Н. А. Скок. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки/ М. М. Скорик. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я/ В. О. Скребець. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості/ О. В. Сторож. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність"/ І. М. Тичина. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції/ Н. М. Фалько. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості/ Н. В. Федорченко. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища/ П. Д. Фролов. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками/ К. Ф. Халепа. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації/ Н. В. Цумарєва. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках/ К. О. Черемних. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці/ Н. М. Чижиченко. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації/ А. О. Чхаідзе. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості/ Т. В. Шелег. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами/ К. І. Шкарлатюк. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі/ О. А. Шолох. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя/ О. С. Штепа. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення/ І. М. Щербакова. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства/ З. В. Юрченко. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін/ І. М. Ющенко. Психологічні особливості сприйняття часу людиною/ Л. Б. Яковенко. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках/ Н. П. Ярощук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 45918
Кількість відвідувачів 1715
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя