Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Яценко, Таміла@<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.5.016:821.1/Я92-768219
Автор(и) : Яценко, Таміла Олексіївна
Назва : Родинне виховання учнів 5-8 класів у процесі вивчення української літератури : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання (українська література)
Вихідні дані : К.: ІП АПН України, 2003
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Інститут педагогіки АПН України (Київ)
ДРНТІ : 17.01.45
УДК : 373.5.016:821.161.2:37.018.1(=161.2)
ББК : 74.268.3 4Укр
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- виховання учнів
автореферати дисертацій-- українська література
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): родинне виховання --родинні виховні традиції--текстовий фрагмент--коментування художнього тексту--аналіз художнього тексту
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2010р.,N 11
Цікаві статті :
Захарчук В. Казка про калинову сопілку: трансформація архетипу братовбивства в українській літературі/ В. Захарчук (стр.2-6.)
Мхитарян О. Методична модель розвитку навчальних досягнень в учнів з низьким рівнем літературних знань і вмінь/ О. Мхитарян (стр.7-13.)
Петровська Т. Організація роботи з розвитку образного мовлення учнів на уроках читання казок/ Т. Петровська (стр.14-16.)
Головченко Н. Постмодернізм як універсальна матриця сучасної літератури/ Н. Головченко (стр.17-21.)
Жила С. "Леся Українка була великим Будівничим нашого національного духу"/ С. Жила (стр.22-27.)
Черниш А. Художня візія українського генія у романі Слабошпицького М. "Марія Башкирцева (Життя за гороскпом)"/ А. Черниш (стр.32-35.)
Логвіненко Н. Від фольклорної фантастики до сучасного українського фентезі/ Н. Логвіненко (стр.36-40.)
Яценко Т. Символізм у світовій художній літературі/ Т. Яценко (стр.41-45.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(0)р10/Я 92
Автор(и) : Яценко, Таміла
Назва : Символізм у світовій художній літературі : методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література у контексті світової літератури"
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2010. - N 11. - С. 41-45. (Шифр УЛЗО/2010/11)
ББК : 83.3(0)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання зарубіжної літератури в школі
викладання художньої культури в школі
Викладання української літератури в школі
Мистецтво-- напрями-- стилі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературні спецкурси
Анотація: У статті презентовано методику вивчення творчості українського поета Миколи Вороного у контексті естетики символізму як мистецького явища кінця 19-початку 20 століття.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Донченко Т. Мета навчання української мови як системне утворення та шляхи її реалізації/ Т. Донченко (стр.2-6.)
Дубовик С. Мовчати - уміння, слухати - мистецтво/ С. Дубовик (стр.6-9.)
Яремчук Н. Говоріння як наукове поняття/ Н. Яремчук (стр.10-15.)
Нищета В. Принципи вивчення риторики в загальноосвітній школі/ В. Нищета (стр.16-20.)
Лісовський А. Література в системі сучасної шкільної освіти/ А. Лісовський (стр.21-23.)
Яценко Т. Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. Яценко (стр.24-27.)
Шевченко З. Художній світ Шевченка Т./ З. Шевченко (стр.28-30.)
Сміліченко Я. Розвиток аудіативних умінь учнів у школах з російською мовою навчання/ Я. Сміліченко (стр.37-40.)
Хорошковська О. Про підходи до визначення змісту мовної освіти у проекті нової редакції державного стандарту/ О. Хорошковська (стр.41-44.)
Романишина Н. Осмислення християнських легенд Костянтини Малицької в аспеті жанрової поетики/ Н. Романишина (стр.45-49.)
Левків К. "Самійло з Немирова, прекрасний розбишака" : іронія як стильова домінанта письма Юрія Андруховича/ К. Левків (стр.50-53.)
Міхно О. Освітня діяльність і педагогічні погляди Лесі Українки/ О. Міхно (стр.54-57.)
Піскорська Л. І. Технологічний аспект орієнтовного планування програми навчальної практики з української мови і літератури для загальноосвітніх середніх навчальних закладів 5-8, 10 класи/ уклад. Л. І. Піскорська, Л. В. Гуріна, Т. М. Любчич (стр.58-62.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Голуб Н. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя)/ Н. Голуб (стр.2-7. Далі буде.)
Мамчур Л. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених/ Л. Мамчур (стр.8-12.)
Подлевська Н. Культура спілкування в мережі Інтернет/ Н. Подлевська (стр.13-17.)
Бондаренко Ю. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholigue"/ Ю. Бондаренко (стр.22-25.)
Тригуб І. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором/ І. Тригуб (стр.26-29.)
Яценко Т. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"/ Т. Яценко (стр.29-33.)
Василенко М. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови/ М. Василенко (стр.42-46.)
Копусь О. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції/ О. Копусь (стр.46-51.)
Конструювання і змістове наповнення електронних підручників (стр.52-54.)
Мацько Л. Видатна особистість української лінгводидактики : на честь Марії Іванівни Пентилюк/ Л. Мацько (стр.61-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко, Таміла
Назва : Імпресіонізм як стильова течія модернізму оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 1. - С. 24-27. (Шифр Умлш-1/2011/1)
ББК : 83.3(0)р
Предметні рубрики (Галузі знань): зарубіжна література-- напрямки, течії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізм--стильова тенденція
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(0)р/Я 92
Автор(и) : Яценко, Таміла
Назва : Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Місце публікування : Українська мова і література в школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Інститут педагогіки АПН України, 2011. - N 2. - С. 29-33. (Шифр Умлш-1/2011/2)
ББК : 83.3(0)р
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання образотворчого мистецтва
викладання художньої культури в школі
Імпресіонізм
Анотація: Презентовано методику проведення заняття, що передбачає розкриття стильових особливостей імпресіонізму в контексті різних видів мистецтва.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Шелехова Г. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови/ Г. Шелехова (стр.2-5.)
Бондаренко Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників/ Н. Бондаренко (стр.6-9.)
Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови/ І. Кучеренко (стр.10-14.)
Ярмолюк А. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань/ А. Ярмолюк (стр.14-20.)
Цінько С. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас/ С. Цінько, О. Ковальова (стр.21-26.)
Яценко Т. Імпресіонізм у світовій художній літературі/ Т. Яценко (стр.26-30.)
Назаренко Л. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся)/ Л. Назаренко (стр.30-33.)
Лісовський А. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи/ А. Лісовський (стр.34-38.)
Бацюсь Р. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі)/ Р. Бацюсь (стр.39-41.)
Кухарчук І. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення")/ І. Кухарчук (стр.42-46.)
Василенко М. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації"/ М. Василенко (стр.46-50.)
Домалега І. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні"/ І. Домалега (стр.51-54.)
Марчук Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..."/ Т. Марчук (стр.55-61.)
Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой) (стр.61-62.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2011р.,N 7/8
Цікаві статті :
Логвіненко Н. Пам’яті Людини, Ученого-методиста, Колеги, Наставника [Волошиної Ніли Йосипівни]/ Н. Логвіненко (стр.2-6.)
Яценко Т. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти/ Т. Яценко (стр.15-17.)
Шуляр В. Сучасний урок і проблеми викладання актуальної літератури в старшій школі/ В. Шуляр (стр.17-25.)
Уліщенко В. Інтерсуб’єктність художнього тексту/ В. Уліщенко (стр.26-29.)
Глеб О. Роль пейзажів у історичному романі у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" та інтерпретація їх учнями під час роботи над текстом/ О. Глеб (стр.30-32.)
Логвіненко Н. Повоєнний період (1945-1960 рр.) розвитку української фантастичної прози/ Н. Логвіненко (стр.39-43.)
Лук’яненко О. Повернення фенікса: родоцентрична педагогіка/ О. Лук’яненко (стр.44-46.)
Кислашко О. Шевченко Тарас про виховання в дусі християнських ідеалів/ О. Кислашко (стр.49-50.)
Горболіс Л. Портрети і профілі поетів української діаспори в художньо-літературному колажуванні Михайла Слабошпицького (за книгою М. Слабошпицького "25 поетів української діаспори")/ Л. Горболіс (стр.51-56.)
Слоньовська О. Міфема і художній текст: особливості, роль, функції найменшого уламку міфу/ О. Слоньовська (стр.57-62.)
Новиков А. Лінгвопростір Олександра Олеся: концепти і концептуалізація/ А. Новиков (стр.63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Українська література в загальноосвітній школі -2011р.,N 9
Цікаві статті :
Ситченко А. Естетичне виховання у контексті технологізованого навчання літератури/ А. Ситченко (стр.2-4)
Мартиненко В. Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір/ В. Мартиненко (стр.5-8)
Романишина Н. Жанр літературного фейлетону в творчості Олега Чорногуза (за "Книгою веселих порад")/ Н. Романишина (стр.8-12)
Малецька А. Молитва в поезії Василя Стуса/ А. Малецька (стр.13-17)
Гриневич В. "Я народився і жив для добра і любові"/ В. Гриневич (стр.17-22)
Сидоренко Т. М. Жанр листа в епістолярній спадщині Олександра Довженка/ Т. М. Сидоренко, В. І. Хомич (стр.22-24)
Корнух Г. "Отакі на світі письменники, отакі українці!"/ Г. Корнух (стр.25-27)
Рябовол Н. Перлини давньоруської культури/ Н. Рябовол (стр.28-30)
Набок М. Лицарство і національна своєрідність вишуканості та благородства духовного світу в українських народних думах/ М. Набок (стр.30-35)
Овдійчук Л. Леся українка як науковець/ Л. Овдійчук (стр.36-38)
Яценко Т. Неоромантизм як стильова течія модернізму/ Т. Яценко (стр.39-42)
Логвіненко Н. Факультативи як форма організації диференціації та індивідуалізації навчання старшокласників/ Н. Логвіненко (стр.43-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 46138
Кількість відвідувачів 1628
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя