Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=США -- освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/С 24
Автор(и) : Волинець Л. Л., Єгоров Г. С., Лавриченко, Наталія Миколаївна, Локшина О. І., Мельниченко Б. Ф., Першукова О. О., Шеверун Н. В.
Назва : Світоглядний потенціал шкільної гуманітарної освіти в країнах Європейського Союзу та США : монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2014
Кільк.характеристики :200 с.: табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України (Київ), Інститут педагогіки (Київ)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
ISBN, Ціна 978-966-644-375-8: 87.40 грн.
ББК : 74.202 + 74.04(4+7)
Предметні рубрики (Галузі знань): Шкільна гуманітарна освіта
Освіта в зарубіжних країнах
Освіта в зарубіжних країнах-- Європейський Союз
Гуманітарна освіта
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Європа-- Освіта
США-- освіта
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.204/Ш 66
Назва : Шкільна освіта у Фінляндії та США: де краще?
Місце публікування : Хімія: науково-методичний журнал. - Х.: Основа, 2014. - N 23/24. - С. 17-20. (Шифр Х195369/2014/23/24)
ББК : 74.204
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в зарубіжних країнах-- окремі країни
Освіта в зарубіжних країнах-- шкільна освіта
Географіч. рубрики: США-- освіта
Фінляндія-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна освіта
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 37/С 65
Автор(и) : Сорока, Валентина
Назва : "Школа” чи "освіта”? : [про шкільну систему США]
Місце публікування : Освіта України: Педагогічна газета. - Київ: МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2017. - N 39 (9 жовтня). - С. 14-15. (Шифр ОУ/2017/39 (9 жовтня))
УДК : 37
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в зарубіжних країнах-- окремі країни
Географіч. рубрики: США-- освіта
Анотація: «Прихована історія американської освіти» розповідає про систему шкільного навчання у США від самих її витоків до сьогодення. Автор Джон Тейлор Ґатто надзвичайно ґрунтовно аналізує різні періоди і філософські течії як безпосередньо в освіті, так і в американській (а почасти і світовій) історії загалом, адже всі процеси, що відбуваються у суспільстві, є тісно пов’язаними між собою. Він викриває проблеми сучасної освіти і показує, як, коли і чому саме вони виникли. Усі твердження пана Ґатто підкріплені численними фактами як з власного досвіду, так і з досвіду його учнів і колег, а також історичними прикладами.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04/Л 83
Автор(и) : Луговий В. І.
Назва : Комунальні коледжі США: досвід для України
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016. - N 2. - С. 37-48. (Шифр ПП1/2016/2)
ББК : 74.04
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта-- зарубіжний досвід
Географіч. рубрики: США-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післясередня освіта--формальна освіта--неформальна освіта--комунальні коледжі--ступеневі освітні програми--сертифікатні освітні програми--кредитні навчальні курси
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.204/Ш 83
Автор(и) : Шпарик, Оксана
Назва : Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 8/9. - С. 41-45. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/8/9). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74.204
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Китай-- освіта
США-- освіта
Анотація: Автор статті висвітлює погляди кітайських науковців на проблему якості освіти. Аналізуються моніторингові дослідження китайських педагогів у галузі стандартизації освіти в США.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :236 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 87.46 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
навчання в початковій школі
Філософія освіти
педагогічна діагностика
Підготовка майбутніх вчителів
Проблемне навчання
Вчитель початкової школи-- культура
Викладання іноземної мови
Підготовка вчителів іноземної мови
Професійна компетентність педагога
Педагогіка України-- історія освіти
Освіта в зарубіжних країнах-- історія освіти
Географіч. рубрики: Польща-- освіта
Японія-- освіта
Німеччина-- освіта
США-- освіта
Азербайджан-- освіта
Вірменія-- освіта
Грузія-- освіта
Китай-- освіта
Сінгапур-- освіта
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі/ І. С. Артемьєва. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов/ Г. Бейгер. Філософія освіти як педагогічна проблема/ А. В. Вихрущ. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект/ В. Л. Дубровський. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя/ Т. Г. Калюжна. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України/ Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах/ Л. В. Кнодель. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти/ О. Л. Кононко. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві/ І. Ю. Регейло. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля/ Т. В. Яцула. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого/ І. Ф. Андрійко. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу/ О. В. Баніт. Формування у молодого покоління здорового способу життя/ А. А. Бобро. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти/ В. В. Борисенко, О. Ковальська. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції/ О. О. Колейчик. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі/ М. І. Кузьма-Качур. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів/ І. О. Пінчук. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів/ Я. М. Рудик. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності”/ І. І. Тукач. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі/ Н. В. Кожем’яко. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи/ О. М. Кочерга. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі/ О. В. Полозенко. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення/ О. М. Таран. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи/ Л. І. Ткаченко. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів/ М. О. Шевчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.)/ О. В. Давиденко. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі/ Н. А. Демешкант. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії/ Н. Б. Зброєва. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини/ Л. П. Євтушик. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття/ Є. І. Коваленко. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти/ А. В. Красуля. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст./ М. Є. Лещенко. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн/ Т. О. Логвиненко. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок/ Н. М. Малько. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів/ О. В. Орел. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії/ І. В. Федорчук. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки/ М. В. Шапаренко. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі/ Н. Г. Шарошкіна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру/ О. П. Шацька. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті)/ Н. О. Ярмак. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова/ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/А 66
Автор(и) : Андрюшина, Олена Владиславівна
Назва : Моніторинг якості загальної освіти в Сполучених Штатах Америки : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки
Вихідні дані : Б.м., 2014
Кільк.характеристики :22 с.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
УДК : 373-047.36(73)(043.3)
ББК : 74
Географіч. рубрики: США-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта в зарубіжних країнах
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/Т 51
Автор(и) : Токменко, Олена Павлівна
Назва : Гендерний підхід у системі освіти США : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки
Вихідні дані : Житомир: ЖДУ ім. І. Франка, 2014
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
УДК : 37.017.7-055.25/053.6(410)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Гендерна освіта
автореферати дисертацій-- педагогіка
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: США-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта у сша
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2013
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 103.79 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Освіта-- моніторинг освіти
Виховання-- превентивне виховання
Майбутні вчителі
акмеологія
Дошкільники-- виховання
Студенти-- готовність-- трудова діяльність
Самостійна робота студентів
Професійна компетентність педагога
Історія педагогіки в зарубіжних країнах
Історія педагогіки --Україна
Освіта в зарубіжних країнах-- історія освіти
Педагогіка України-- історія освіти
Географіч. рубрики: США-- освіта
Німеччина-- освіта
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов/ Г. Бейгер. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців/ В. О. Браун, Ю. В. Коваль. Інновації моніторингу якості вищої освіти/ І. В. Ващенко. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі/ В. І. Кириченко, О. О. Єжова. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери/ Л. Г. Кириченко. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога/ Л. М. Мороз. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності/ Т. В. Потапчук. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність/ О. Ф. Приліпко. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів/ С. І. Самаріна. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді/ О. В. Сватенков. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу/ В. М. Солова. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера/ В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз/ Я. В. Таравська. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах/ В. Л. Уліч. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе/ О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості/ Л. Ю. Якименко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів/ М. Б. Білан. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи/ С. В. Благініна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин/ А. Я. Бондарчук. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури/ Т. І. Бутурлим. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей/ О. В. Ващило. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку/ Т. Грановська. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів/ О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови/ М. П. Долматова. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов/ В. О. Коваленко. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь/ А. Л. Кондратюк. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів/ В. С. Король. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами/ Г. Л. Кушнір. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва/ Е. М. Луговська. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби/ М. М. Пелипенко. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку/ Л. М. Пісоцька. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради/ Л. Л. Примачок. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом/ М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. Особенности проектной деятельности студентов-биологов/ А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів/ С. Н. Якимчук. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти/ А. М. Аніщук. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів/ О. С. Філоненко. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови/ Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время/ П. И. Щербак, В. М. Благинин. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора/ А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології/ Н. П. Дічек. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації/ В. М. Донченко. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.)/ Ю. М. Мачача. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.)/ І. О. Пєтухова. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти/ В. Д. Сутрин. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині/ Н. К. Удовиченко. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.)/ С. М. Шевченко. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст./ О. В. Самойленко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мельник О., Косик В.
Назва : Електронний підручник: досвід упровадження в Україні та за кордоном
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2018. - № 5/8. - С. 3–9: рис. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2018/5/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
УДК : 37.091.64:(075.034.2)](477+73+492+439)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- підручники-- електронні підручники
Освіта в зарубіжних країнах-- підручники-- електронні підручники
Географіч. рубрики: США-- освіта
Нідерланди-- освіта
Угорщина-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний підручник--е-підручник--зарубіжний досвід--електронне видання--електронні освітні ресурси
Анотація: Метою статті є вивчення й аналіз поняття "е-підручник" та передового зарубіжного досвіду використання е-підручників в освітньому процесі.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 27692
Кількість відвідувачів 1646
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя