Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>GEO=франція -- освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаповалова Л.
Назва : Україна і Франція в Болонському процесі
Місце публікування : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2008. - N2. - С. 24-29 (Шифр ШО1/2008/2)
Предметні рубрики (Галузі знань): Болонський процес
педагогіка порівняльна
освіта в Україні
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Папіжук В.
Назва : Модернізація змісту шкільної освіти у Франції : компетентнісний підхід
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N5. - С. 75-78. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/5). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богомолова И.
Назва : Система образования во Франции
Місце публікування : Народное образование: Российский общественно-педагогический журнал/ Министерство образования РФ, Российская академия образования, Педагогическое общество России, Редакция "Народное образование". - М.: Народное образование, 2007. - N7. - С. 193-196 (Шифр НО-1/2007/7)
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогіка зарубіжних країн
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Харченко Т.
Назва : Тенденції розвитку педагогічної освіти у Франції в другій половині XX століття
Місце публікування : Шлях освіти: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Асоціація працівників гімназій і ліцеїв України. - К.: Педагогічна преса, 2009. - N1. - С. 15-20 (Шифр ШО1/2009/1)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): історія освіти в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Апкарова Е. Б.
Назва : Реформа образования и политический кризис 1968 г. во Франции
Місце публікування : Педагогика: Научно-теоретический журнал/ Редакция Российкой Академии образования. - М.: Педагогика, 2008. - N8. - С. 93-100. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2008/8). - ISSN 0869-561Х
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Франція-- історія
Франція-- освіта
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Орлова Л. В.
Назва : Управление школьным образованием во Франции
Місце публікування : Педагогика: Научно-теоретический журнал/ Редакция Российкой Академии образования. - М.: Педагогика, 2008. - N7. - С. 105-114. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2008/7). - ISSN 0869-561Х
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волинець Л.
Назва : Мистецька складова освіти в ліцеях Франції
Місце публікування : Мистецтво та освіта: Науково-методичний журнал. - К.: "Педагогічна думка", 2006. - N1. - С. 20-25 (Шифр МО-1/2006/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
освіта мистецька
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шамсутдинова И. Г., Павлова О. И.
Назва : Профессиональная ориентация учащихся во Франции
Місце публікування : Педагогика. - 2007. - N4. - С. 101-111 (Шифр ПДД1/2007/6)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна орієнтація
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаповалова Л.
Назва : Реформування змісту університетської освіти Франції
Місце публікування : Шлях освіти: Науково-методичний журнал. - К.: Педагогічна преса, 2007. - N4. - С. 28-31 (Шифр ШО1/2007/4)
Предметні рубрики (Галузі знань): вища освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 74.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Зміст : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення/ Г. З. Бейгер. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ Іванна Іванівна Парфанович І. І. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методи і прийоми управління творчою уявою/ Л. І. Шрагіна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :234 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 70.58 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання хімії в школі
Екологічне виховання школярів
Самостійна робота студентів
Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання)
підготовка майбутніх вчителів
Освіта-- Зарубіжний досвід
Освіта в зарубіжних країнах
Електронні підручники
Географіч. рубрики: Німеччина-- освіта
Франція-- освіта
США-- освіта
Зміст : Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків/ Н. В. Білоусова. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах/ О. В. Дьоміна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку/ Т. В. Зінченко. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів/ І. О. Зель. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти/ Т. П. Івахненко. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника/ А. В. Кучер. Цінності та норми хліборобського світогляду/ Н. М. Костриця. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади/ Т. І. Малюгіна. Психологічні знання як наукова категорія/ О. В. Полозенко. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала/ О. М. Попенко. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві/ Т. В. Потапчук. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі/ О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. Проблема моральності у вихованні дітей батьками/ Н. М. Стрельнікова. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу/ Р. Р. Абжалов. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі/ Ю. І. Бондаренко. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія"/ В. Ф. Валюк. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів/ Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія/ Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей/ О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів/ Н. О. Падун. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв/ О. В. Поліщук. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії/ Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою/ О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. Сприйняття підлітками художніх образів музики/ В. С. Салій. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів/ М. О. Шевчук. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів/ П. І. Щербак, В. М. Благінін. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі/ А. П. Щербина, В. М. Щербина. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога/ С. В. Благініна. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині/ С. В. Бобраков. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців/ Т. К. Головань. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору/ В. В. Гура. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу/ С. С. Данилюк. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку/ В. М. Дєда. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти/ Н. Л. Клясен. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики/ Н. І. Лукашова. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності/ С. В. Остапенко. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий/ Е. Л. Сидоренко-Николашина. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри/ Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку/ С. В. Харицкая. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова/ Н. І. Бєлкіна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока/ Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.)/ Я. М. Крапивний. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії/ О. А. Осаволюк. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст./ І. О. Білецька. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН/ В. А. Гаманюк. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених/ Н. А. Демешкант. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена/ І. І. Киричок. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона/ А. В. Лякішева. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда/ Н. М. Малько. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова/ К. С. Ямкова. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції/ Ю. П. Радченко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/В 55
Назва : Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис/ Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск: Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології . Т. 2
Вихідні дані : К.: Педагогічна преса, 2011
Кільк.характеристики :532 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти
Серія:
Ціна : 30.00 грн.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вища освіта в Україні
Педагогіка вищої школи
Філософія освіти
Вища освіта-- педагогічна освіта
Підготовка вчителів
Педагогічні технології-- вища освіта
Інноваційні технології навчання
Інтерактивні технології навчання
Інформаційна культура
Інформаційні технології в освіті
Зміст освіти
Гуманітарна освіта
Особистість студента
Викладачі вищих навчальних закладів
Освітня послуга-- якість
моделювання (педагогіка)
Акредитація
Інклюзивна освіта
Проблемне навчання
Аксіологія
Педагогічна майстерність -- вчителі
Педагогічна культура
Вища освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Польща-- освіта
Франція-- освіта
Іран-- освіта
Корея-- освіта
Канада-- освіта
Туреччина-- освіта
США-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіопедагогіка
Зміст : ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) ; Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня/ П. П. Автомонов. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України/ В. І. Бобрицька. Особливості мотиваційної сфери підлітків/ В. В. Драченко. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи/ Л. В. Кільдерова. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект/ О. С. Пюра. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації/ А. О. Ярошенко. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій/ О. І. Шапран. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів/ Ю. П. Шапран. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів/ Г. Р. Шпиталевська. ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ ; Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти/ І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України/ О. М. Коваленко. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України/ Н. Б. Самойленко. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів/ П. О. Тадеєв. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ; Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих/ М. Я. Бердник. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс/ Ю. В. Гейко. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання/ Т. В. Григорчук. Освіта і нові комп’ютерні технології/ Т. М. Калюжна. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта/ В. В. Лапінський. Стратегія інформатизації в університетській освіті/ І. Ю. Мельник. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів/ В. М. Франчук.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03/О-74
Автор(и) : Осмоловська, Олена
Назва : Реформи освітньої системи Франції (80-90 рр. XX ст.)
Місце публікування : Історія в сучасній школі: науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: "Педагогічна преса", 2013. - N 9. - С. 32-37 (Шифр ІВСШ-1/2013/9)
ББК : 74.03
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в зарубіжних країнах-- реформування освіти
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня система франції
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4/8)/Ф 91
Автор(и) : Фроликова Е. Н.
Назва : Профессиональное образование женщин во Франции (XIX в.)
Місце публікування : Педагогика: Научно-теоретический журнал/ Редакция Российкой Академии образования. - М.: Педагогика, 2011. - N 10. - С. 78-81. - ISSN 0869-561Х (Шифр П1/2011/10). - ISSN 0869-561Х
ББК : 74.03(4/8)
Предметні рубрики (Галузі знань): історія освіти в зарубіжних країнах
Професійна освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(3)/П 27
Автор(и) : Першукова О. О.
Назва : Державна політика Франції в галузі мовної освіти школярів
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 1. - С. 24-30 (Шифр ШО1/2012/1)
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
ББК : 74.04(3)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Анотація: Стаття присвячена висвітленню особливостей мовної політики Франції; показано її вплив на процес формування багатомовності французських школярів як підготовку до життя в багатомовному та багатокультурному соціумі цієї європейської країни.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(3)/Х 22
Автор(и) : Харченко Т. Г.
Назва : Нормативно-правове забезпечення індивідуального розвитку вчителя в системі підготовки педагогічних кадрів Франції
Місце публікування : Шлях освіти: наук-.метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 28-33 (Шифр ШО1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.04(3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі-- підготовка
освіта в зарубіжних країнах
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Данилова Л. Н.
Назва : Гражданское воспитание в зарубежной школе
Місце публікування : Народное образование: Российский общественно-педагогический журнал/ Министерство образования РФ, Российская академия образования, Педагогическое общество России, Редакция "Народное образование". - М.: Народное образование, 2011. - N 7. - С. 257-264. (Шифр НО-1/2011/7)
Предметні рубрики (Галузі знань): Громадянське виховання
освіта в зарубіжних країнах
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: США-- освіта та педагогіка
Німеччина-- ОСВІТА
Японія-- освіта
Австрія-- освіта
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): школа зарубіжна
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(3)/Л 22
Автор(и) : Ланько О. С., Пономаренко О. Д., Пошольченко Д. П.
Назва : Шкільне навчання в інших країнах : інформація від учасників процесу
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016. - N 34/36. - С. 21-25. (Шифр ІПУ/2016/34/36)
ББК : 74.04(3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Нідерланди-- освіта
Франція-- освіта
Китай-- освіта
Ізраїль-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільне навчання в зарубіжних країнах
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Школяр, Лілія Володимирівна
Назва : Дитячі асоціації як особливі форми дитячих громадських об’єднань у Франції
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: Науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 1. - С. 280-285 (Шифр 15/Н 34-936403)
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Громадські організації-- зарубіжні країни
Географіч. рубрики: Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асоціація--дитячі громадські організації--дитячі об’єднання--закон про асоціативні договори--національна мережа юніорських асоціацій
Анотація: У статті, на основі аналізу законодавства Франції щодо діяльності громадських об’єднань, розглянуто механізм створення та функціонування дитячих асоціацій як особливих форм дитячих громадських об’єднань країни. Основна увага приділена умовам, специфіці та особливостям існування таких асоціацій, відмінностям у їх діяльності порівняно із діяльністю традиційних громадських об’єднань.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.13:373.3](4)/Б 81
Автор(и) : Бондаренко Г.
Назва : Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 11. - С. 53–56. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/11). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 371.13:373.3](4) + 371.13:373.3](73) + 371.13.02:808.5](4) + 371.13.02:808.5](73)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: США-- освіта
Болгарія-- освіта
Франція-- освіта
Польща-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні вчителі--вчителі початкової школи--підготовка вчителів--мовна підготовка--мовленнєво-риторична діяльність--комунікативна компетентність--мовленнєво-риторична компетентність--комунікативна підготовка
Анотація: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності.
Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
Статистика
за 20.08.2024
Кількість запитів 3578
Кількість відвідувачів 622
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя