Пошуковий запит: <.>II=ВМДЗ/2018/11<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16 |
>1.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 4–7. - Зміст: Хто та як визначає сильні сторони та потреби дитини.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- розвиток дитини з особливими потребами -- комплексна оцінка -- інклюзивно-ресурсні центри -- результати обстеження
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Г 67
Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) К 63
Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 37.043.2-056.2/.3(477) Т 35
Термінологічний путівник інклюзивною освітою> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 21.
Рубрики: Інклюзивна освіта--глосарій Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- термінологічний путівник -- глосарій Анотація: У статті вміщено глосарій з інклюзивної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 159.922.76 Я 50
Якщо дитина народилася особливою : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [21].
Рубрики: Дитяча психологія--діти з патологічними відхиленнями Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія -- діти з патологічними відхиленнями -- особливі діти -- психологічні поради -- поради батькам
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 373.2.043.2-056.2/.3](477) Д 49
Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [23].
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивні групи в дитсадках -- дитина з особливими потребами -- педагогічний колектив Анотація: У статті вміщено поради для педагогів та батьків щодо організації інклюзивних груп у закладі дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 373.2.015.3:159.937.53](477) Ч-46
Черешнюк, О. Як навчити дітей відчувати час, або Тайм-менеджмент для дошкільників / Олена Черешнюк> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 24–29. - Зміст: Як формувати уявлення про час у дітей різного віку ; Якими методами та прийомами скористатися.
Рубрики: Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї Діти дошкільного віку--часове сприйняття Кл.слова (ненормовані): часове сприйняття дітьми -- тайм-менеджмент -- вікові особливості дошкільника
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 373.2.035:33](477) С 88
Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Ганна Степанченко, Марина Летенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 30–38. - Зміст: У чому суть ; Як створити економічно-освітній осередок ; Чим наповнити осередок сюжетно-рольових ігор ; Для чого потрібні економічні подорожі містом ; Як працювати з педагогами ; Як залучати батьків : Додаток : Економічне поняття "Гроші".
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання Кл.слова (ненормовані): економічне виховання дошкільників -- економічний ігроленд -- ігорові технології -- економічна грамотність дошкільників -- економічні подорожі -- сюжетно-рольові ігри -- робота з батьками -- робота з педагогами Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 91 "Лісова казка" міста Краматорська Донецької області щодо використання ігрової освітньої технології "Економічний ігроленд" під час економічного виховання дошкільнів. Вміщено технологічну карту до теми "Економічне поняття "Гроші!"".
Дод.точки доступу: Степанченко, Г.; Летенко, М. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 373.2.035:33](477) С 88
Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 39–48. - Зміст: Як ускладнювати тематику проектів ; Що слід враховувати під час реалізації проектів ; Як активізувати творчу роботу вихователів ; Додаток 1 : Проект "Професії поруч мене" ; Додаток 2 : Проект "Мультиплікатор" ; Додаток 3 : Щоденник спостережень рівня розвитку сюжетно-рольової гри.
Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільне виховання -- економічне виховання дошкільників -- професії -- метод проектів -- сюжетно-рольові ігри -- щоденник спостережень Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо використання методу проектів під час ознайомлення дошкільників з професіями.
Дод.точки доступу: Корнєєва, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
| 373.2.015.31:502/504](477) П 16
Панфілова, М. Як навчити дітей сортувати сміття весело й корисно / Марія Панфілова, Наталія Подкур> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 49–55. - Зміст: Проект "Про що розповість упаковка?" ; Додаток 1 : Перспективний план реалізації проекту "Про що розповість упаковка?" ; Додаток 2 : Дидактичні ігри до проекту "Про що розповість упаковка?".
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання дошкільників -- сортування сміття -- дидактичні ігри -- екологічна культура дошкільників -- метод проектів -- перспективне планування Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 194 "Кобзарик" міста Запоріжжя щодо формування екологічної культури дошкільників.
Дод.точки доступу: Подкур, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 373.2.035:331](477) Б 11
Бєлєнька, Г. Чому діти не хочуть виконувати трудові доручення / Ганна Бєлєнька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 57–61. - Зміст: Форми організації трудової діяльності дітей різного віку ; Аби праця дитини не стала тягарем ; Додаток : Чек-ліст вивчення стану роботи з трудового виховання.
Рубрики: Дошкільне виховання--трудове виховання Кл.слова (ненормовані): трудове виховання дошкільників -- трудові доручення для дітей -- трудова діяльність Анотація: У статті йдеться про організацію трудової діяльності дітей дошкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 373.2.07:005.954](477) М 19
Малишева, О. Право вихователя-методиста на підтвердження кваліфікаційної категорії при переході з посади на посаду : [роз’яснення] / Ольга Малишева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 62–63.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--кадрові питання Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователь-методист дошкільного закладу -- кваліфікаціні категорії в дошкільних закладах -- посада в дошкільному закладі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>14.
| 373.2.091.12:005.951:005.585](477) М 19
Малишева, О. Атестація вихователя, який навчається в закладі вищої освіти : [роз’яснення] / Ольга Малишева> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 63.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--атестація Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ЗДО
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15.
| 373.2.091.8:394](477) В 85
Всесвітній день снігу – насолода пізнавального процесу> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 65–66. - Зміст: Розповідаємо про сніг ; Сніжні пейзажі ; Зимова прогулянка ; Зимово-сніжні загадки.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- свята -- святкування свят -- Всесвітній день снігу -- свята січня Анотація: У статті йдеться про організацію відзначення Всесвітнього дня снігу в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>16.
| 373.2.091.33-027.22:78/79](477) Д 40
Джемула, Г. Хай живе сніг! : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку / Галина Джемула> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 67–71.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- розваги дошкільників -- сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|