Пошуковий запит: <.>II=ВМДЗ/2018/8<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.(05)(477) Л 63
Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 4–5.
Рубрики: Дошкільна освіта--періодичні видання (критика) Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- періодичні видання -- фахові видання -- Вихователь-методист дошкільної освіти, журнал Анотація: Стаття присвячена здобуткам журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу" з нагоди його 10-річного ювілею.
Дод.точки доступу: Савінова, Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5:005.57](477) К 64
Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 6–10. - Зміст: Роль вихователя-методиста в організації наставництва ; Соціально-психологічні аспекти взаємин наставника й початківця.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво Кл.слова (ненормовані): вихователь-методист -- наставництво -- передача кваліфікації -- вихователь-початківець -- наставник Анотація: У статті йдеться про організацію наставницва в закладах дошкільної освіти з метою безболісної адаптації і досягнення початківцями професійної мастерності.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5:005.57](477) К 64
Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 11–17. - Зміст: Які основні методи використовують ; Чим особливий метод коучингу ; Додаток 1 : Портрет наставника-коуча ; Додаток 2 : Портрет учня наставника-коуча.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- наставництво -- тренінг -- консультація -- наставництво -- коучинг -- наставник-коуч -- коуч -- вихователь-початківець Анотація: У статті подано поради щодо методів навчання наставництва в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5:005.57](477) Т 67
Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. [18–19].
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- передача кваліфікації -- методична робота -- педагоги-початківці -- етапи роботи -- пам’ятки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12(477) Ч-92
Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 20–25.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- професійна майстерність -- самоменеджмент -- самоосвіта -- функції -- професійна управлінська компетентність -- індивідуальна управлінська компетенція -- ефективність -- вихователь-методист Анотація: У статті йдеться про роль самоменеджменту в роботі вихователя-методиста, зокрема у виокремленні пріоритетів діяльності, раціональному розподілі часу, пошуках шляхів до самоорганізації, самовдосконалення, самореалізації.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5:005.57](477) О-50
Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 26–31. - Зміст: У чому сутність самоменеджменту ; Навіщо самоменеджмент педагогу-початківцю ; Додаток 1 : Самоменеджмент як важлива складова успішної кар’єри" ; Додаток 2 : Визначаємо ефективність використання робочого часу : тест для педагогів (за Надією Букатар).
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--самоменеджмент Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- самоорганізація -- самоменеджмент -- педагоги-початківці -- вихователь-методист -- тренінги -- тестування -- тести -- робочий час Анотація: У статті йдеться про навчання вихователів закладів дошкільної освіти самоменеджменту. Подано роозробку тренінгу та тест для педагогів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 159.922.6 М 33
Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 32–37. - Зміст: Покоління X: діти з ключем на шиї ; Покоління Y: "все й одразу" ; Покоління Z: "якщо є Google, то я всесильний" ; Як усім порозумітися?
Рубрики: Вікова психологія--покоління X, Y, Z Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): вікова психологія -- покоління X -- покоління Y -- покоління Z -- психологічні особливості -- характеристики -- особливості навчання -- порозуміння -- вихователь-методист Анотація: У статті для вихователя-методиста подано інформацію про психологічні особливості різних поколінь педагогів і батьків для вибору форми організації методичної роботи з педагогами та взаємодії з батьками вихованців.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5:005.57](477) Я 44
Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. [38].
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- обмін досвідом -- методична робота -- педагоги-початківці -- пам’ятки
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5:005.57](477) Ф 79
Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 39–41.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- педагоги-початківці -- самоперевірка -- тести
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) К 11
Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мови й мовлення Дошкільне виховання--формування інтелекту Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.8:394](477) К 93
Курка чи яйце? До дня народження мультика> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 52–53.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- свята -- святкування -- свята жовтня -- анімація -- мультфільм -- малювання -- створення -- Міжнародний день анімації, свято Анотація: У статті йдеться про історію Міжнародного дня анімації (28 жовтня) та організацію його святкування в закладах дошкільної освіти.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.33-027.22:792.09](477) П 14
Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 54–60.
Рубрики: Дошкільна освіта--свята, розваги, сценарії Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- театральні вистави в ЗДО -- інсценування -- дитячі вистави -- Чарівник Смарагдового міста, казкова повість
Дод.точки доступу: Момот, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.2.091.12:005.336.5:005.57](477) Б 40
Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 61–71. - Зміст: Додаток 1 : Теорія особистості : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 2 : Теорія розвитку : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 3 : Теорія лідерства : семінар-тренінг для педагогів-наставників ; Додаток 4 : Матеріали для учасників семінарів-тренінгів.
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--наставництво Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- обмін досвідом -- навчання наставників -- педагоги-наставники Анотація: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 67 "Сонячний" міста Краматорськ Донецької області щодо організації навчання для педагогів-наставників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|