Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВОУ1/2012/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Академічна співпраця / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 5-7
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Університети--співпраця--академічні установи
   Вища освіта в Україні--академічна співпраця

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- університети -- академічні інститути -- академічні установи -- наукова співпраця -- наукове співробітництво -- академічна співпраця -- академічне співробітництво -- дослідницькі університети -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- інтелектуальний потенціал -- суспільство знань
Анотація: Нещодавно у Києві відбулись загальні збори Національної академії наук України, де обговорювалися питання про посилення ролі науки в процесі державотворення та розвиток її основних напрямів. У контексті обговорення головної доповіді Президента НАНУ Бориса Євгеновича Патона було представлено виступ В. Андрущенка про співпрацю НАН України з провідними університетами держави, який публікується зі скороченнями.


Дод.точки доступу:
Національна академія наук України \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Пілов, Петро Іванович.
    Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 8-15
ББК 74.583(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--технічні університети
Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- технічний ВНЗ -- технічний університет -- гірничий університет -- дослідницький університет -- інженерна освіта -- підготовка інженерів -- наукові школи -- освітня діяльність -- дослідницька інфраструктура -- інноваційна діяльність університету -- бізнес-інкубатор
Анотація: Національний гірничий університет (НГУ) - один із провідних державних вищих технічних навчальних закладів - заснований 1899 р. Його динамічний розвиток сприяв становленню в Україні інженерної освіти та створенню в системі НАН України наукових шкіл світового рівня. На всіх етапах свого існування НГУ невпивнно розвивається, масштаби й обсяги наукових здобутків розширюються. Останні 30 років у житті гірничого університету виявилися надзвичайно активними й динамічними. Нині НГУ - це сучасний науково-освітній центр, самоврядний (автономний) дослідницький університет, для якого характерні фундаментальність та системність, комплексне поєднання освіти, науки й інновацій, багатогранність міжнародних зв'язків.


Дод.точки доступу:
Бешта, Олександр Степанович; Швидько, Ганна Кирилівна; Національний гірничий університет України (м. Дніпропетровськ) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Косова, Беата (Словацька Республіка).
    Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 16-23. - Далі буде.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
   Вища освіта--криза освіти

   Словаччина--освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- філософія освіти
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.
--------------------
В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Зеленков, Анатолій Ізотович (Білорусь).
    Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 24-37. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Філософія--соціокультурні функції--соціальні функції
   Філософські дисципліни--методика викладання--вища школа

   Викладання філософії у ВНЗ

   Кафедра філософії та соціології

   Білорусь--освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- освіта -- університет -- гуманітарна освіта -- культура -- цінності -- філософія -- соціально-гуманітарна освіта -- образи філософії -- філософська освіта -- вища школа -- викладання філософії -- соціокультурні функції філософії -- філософські дисципліни -- методика викладання -- соціальні функції філософії -- ціннісна революція
Анотація: Автор статті розуміє філософію як одну з найнеобхідніших форм духовного досвіду, підкреслює смислотворчу роль філософії в системі сучасної соціально-гуманітарної освіти. Пропонується програма реформування філософської освіти студентів. Обґрунтовується комплексна трирівнева модель викладання курсу філософії для студентів, магістрантів і аспірантів, яка спирається на досвід викладання філософії у Білоруському державному університеті.
--------------------
Автор статьи понимает философию как одну из наиболее востребованных форм духовного опыта, подчеркивает смыслообразующую роль философии в системе современного социально-гуманитарного образования. Предлагается программа реформирования философского образования студентов. Обосновывается комплексная трехуровневая модель преподавания курса философии для студентов, магистрантов и аспирантов, которая опирается на опыт преподавания философии в Белорусском государственном университете.


Дод.точки доступу:
Білоруський державний університет (м. Мінськ, Білорусь) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Уваркіна, Олена Василівна.
    Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 38-44. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.583(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--реформування освіти
   Болонський процес--Україна

Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- європейський освітній простір -- трансформація освіти -- модернізація освіти -- Болонський процес -- вища освіта
Анотація: Трансформація української освіти розглядається у контексті таких європейських домовленостей, як "Європейська конвенція про еквівалентність дипломів", "Європейська конвенція про еквівалентність періодів університетської освіти", " Європейська конвенція про академічне визнання університетських кваліфікацій", "Конвенція про визнання навчальних курсів, дипломів про вищу освіту і вчених ступенів у державах Європейського регіону", "Європейська конвенція про загальну рівнозначність термінів університетської освіти" і "Конвенція про визнання кваліфікацій, яка стосується вищої освіти в Європейському регіоні". Автор підкреслює, що Болонський процес став своєрідним змістовим підсумком домовленостей у галузі освіти, які виявляли прагнення європейської освітянської та дослідницької спільноти до єдності у різноманітті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Касьянов, Дмитро Володимирович.
    Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 45-50. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 72(4Укр)
Рубрики: Суспільство--інноваційний розвиток--нанотехнології
Кл.слова (ненормовані):
виробництво -- цівілізація -- нанотехнології -- прогрес -- українське суспільство
Анотація: Аналізується природа та сутність нанотехнологічного розвитку людства; впровадження нанотехнологій розглядається як необхідний чинник розвитку цивілізації. Наголошується на необхідності розвитку нанотехнологій в Україні на підставі комплексної програми дій, яка має спиратися на передові наукові й технологічні досягнення, ґрунтуватися на необхідному рівні інвестування та передбачати наслідки такого упровадження.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Перглер, Тетяна Іванівна.
    Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 51-58. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 67.9(4Укр) + 74.04(4Укр)
Рубрики: Держава--державотворення--духовні пріоритети--Україна
   Виховання--національне виховання

   Державотворення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
українське державотворення -- державна політика -- українське суспільство -- держава -- інноваційний розвиток -- науково-технологічна сфера -- національна культура -- соціокультурна ідентифікація -- національно-культурне середовище -- антропологічна криза -- національна система освіти і виховання -- формування особистості -- національна ідея -- національне виховання -- культурна сфера
Анотація: Розвиток науки, освіти і культури розглядається як основа українського державотворення; підкреслено, що розвиток національно-культурного середовища є одним із пріоритетних завдань української держави, яке зумовлює необхідність приділяти надзвичайну увагу і надавати необхідні ресурси для подолання антропокультурної кризи, що склалася під впливом масово-інформаційної культури, а також негативних тенденцій, що ведуть до витіснення національних цінностей та світоглядних орієнтирів зі структури суспільної свідомості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вчитель--новий вчитель
   Педагогічна технологія--поняття--структура

   Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя

   Педагогічна освіта--освітні технології

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ
Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Кофанова, Олена Вікторівна.
    Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 66-74 : рис. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка фахівців--інженери-екологи--хімічна підготовка
   Викладання хімії в вищих навчальних закладах

   Кафедра хімії

Кл.слова (ненормовані):
хімічна підготовка -- підготовка інженерів-екологів -- технічна освіта -- екологічна освіта -- методична система -- компетентнісний підхід -- синергетичний підхід -- особистісно орієнтоване навчання -- хімічні дисципліни
Анотація: У статті розглянуто розроблену модель методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів, яка базується на комплексному застосуванні системно-синергетичного, компетентнісного, блочно-модульного та особистісно орієнтованого підходів; досліджено її основні складники; визначено напрями її розвитку й удосконалення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Козлакова, Галина Олексіївна.
    Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 75-82. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка фахівців--ІКТ-фахівці
   Викладання іноземної мови у ВНЗ--технічні університети

   Викладання іноземної мови у ВНЗ

   Викладання іноземної мови у ВНЗ--комп’ютерне навчання

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
навчання іноземної мови -- іншомовна підготовка -- підготовка ІКТ-фахівців -- комп’ютерне навчання -- інформаційно-комунікаційні технології -- якість освіти -- компетентність іншомовна -- навчання діалогічного мовлення -- професійна спрямованість
Анотація: У статті розглянуто системний, компетентнісний, якісний та діалогічний підходи до формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців з ІКТ у технічному університеті. Схарактеризовано методичні особливості кожного підходу та перспективи подальших досліджень в означених напрямах.


Дод.точки доступу:
Сура, Наталія Анатоліївна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Дідков, Олександр Михайлович.
    Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 83-88 : табл. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--освіта для сталого розвитку
   здоров’я населення--Україна

Кл.слова (ненормовані):
здоров’я людини -- культура -- екологія -- сталий розвиток -- екологічна освіта -- освіта для сталого розвитку
Анотація: Обґрунтовується думка про те, що основною метою освіти для сталого розвитку в контексті системних завдань реформування вітчизняної освітньої системи доцільно визначити сприяння становленню всебічно освіченої, соціально активної особистості, яка розуміє нові явища та процеси суспільного життя, має систему поглядів, ідейно-моральні принципи, норми поведінки, що забезпечують готовність до соціально відповідальної діяльності та неперервної освіти у мінливому світі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Кірейчева, Євгенія Володимирівна.
    Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 96-100 : рис. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--"Я-концепція" учителя
   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
майбутній вчитель -- вчитель початкових класів -- Я-концепція майбутнього вчителя -- Я-концепція -- формування Я-концепції -- соціально-психологічний тренінг
Анотація: У статті теоретично обгрунтовано ефективність соціально-психологічного тренінгу як методу розвитку Я-концепції майбутніх учителів. Розглянуто поняття "тренінг", "соціально-психологічний тренінг", "Я-концепція", "Я-концепція майбутнього вчителя". Проаналізовано критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Слюсаренко, Олена Миколаївна.
    Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / Олена Слюсарено // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 101-108 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Університети--вікові характеристики--порівняльний аналіз
   університети--рейтинги

Кл.слова (ненормовані):
вищі навчальні заклади -- університети -- міжнародні рейтинги -- топ-університети -- вікові характеристики -- віковий розподіл -- конкуренція -- досвідчені університети -- молоді університети -- профілізація -- порівняльний аналіз -- "Шанхайський" рейтинг -- "Таймс" рейтинг -- міжнародні рейтинги
Анотація: Досліджено вікові характеристики топ-закладів за рейтингами "Шанхайський" і "Таймс" країн із передовим університетським потенціалом (США, Велика Британія, Німеччина, Японія, Канада, Австралія, Швейцарія, Франція, Швеція, Нідерланди) та країн, що інтенсивно розвивають такий потенціал (Австрія, Китай). Підтверджено існування двох тенденцій, що конкурують і взаємодоповнюються, щодо провідної ролі досвідчених топ-закладів (домінувальна тенденція) та складання їм суттєвої конкуренції з боку молодих закладів світового класу (субдомінувальна тенденція). Також виявлено посилення тенденції профілювання передових закладів поряд із подальшим активним створенням класичних топ-університетів. Визначений раніше віковий розподіл закладів світового класу за регіонами підтверджено на розглянутих прикладах згаданих країн.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Корсак, Юрій Костянтинович.
    Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 109-115 : табл. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.584(2Рос)
Рубрики: Викладання "Концепції сучасного природознавства" у ВНЗ
   Кафедра біології

   Вища освіта в зарубіжних країнах

   Росія--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
сталий розвиток -- Концепції сучасного природознавства, дисципліна -- філософські дисципліни -- новий світогляд -- нанонауки -- піконауки -- фемтонауки -- нанотехнології -- ноотехнології -- досвід викладання -- екобезпечний розвиток
Анотація: З урахуванням зарубіжного і національного досвіду можна стверджувати, що прогрес в економіці і сподівання на перехід людства до сталого розвитку можливі тільки на основі залучення людських і фінансових ресурсів до природобезпечних технологій, нано-, піко- і фемтонаук з одночасним формуванням нового світогляду молоді. Серед засобів успішного формування такого світогляду студентів - нова філософська дисципліна "Концепції сучасного природознавства", яка широко використовується у Росії і має перспективи в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 9570
Кількість відвідувачів 1015
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя