Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВОУ1/2013/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-22 
1.


    Андрущенко, Віктор.
    Доповідь з нагоди презентації Проекту "Проблеми підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи ХХІ століття (Педагогічна Конституція Європи)" / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 5-7
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчитель--новий вчитель--підготовка
   Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект

   Європа
Кл.слова (ненормовані):
європейські цінності -- взаємодія культур -- виховання громадянина Європи -- новий учитель -- підготовка нового вчителя -- педагогічні університети -- об’єднання університетів -- європейський педагогічний простір -- проект підготовки нового вчителя -- Педагогічна Конституція Європи


Дод.точки доступу:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\; Європейський континентальний педагогічний університет (проект) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Кремень, Василь.
    Що робить державу успішною в пору глобалізації? : промова на зібранні представників Дипломатичного корпусу, акредитованого в Україні, 11 берез. 2013 р. / Василь Кремень // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 8-10
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--глобалізація--європейські масштаби
   Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- європейські масштаби глобалізації -- держава -- європейські цінності -- підготовка нового вчителя -- людиноцентризм -- дитиноцентризм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


   
    Обговорюємо проекти Закону України "Про вищу освіту" / Леонід Губерський, Євген Суліма, Лілія Гриневич, Володимир Луговий, Віктор Андрущенко, Ростислав Рижков, Єлизавета Шепетильнікова, Володимир Литвин, Віль Бакіров, Петро Таланчук, Михайло Згуровський // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 11-12
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--законодавство
Кл.слова (ненормовані):
законопроект -- проект закону “Про вищу освіту” -- обговорення проектів закону -- реформування освіти
Анотація: Підготовка Закону України "Про вищу освіту" є завданням актуальним і невідкладним. Запропоновані проекти (№ 1187 (Є. Калетніка, Є. Ківалова, М. Сороки); № 1187-1 (А. Яценюка, Л. Оробець та інших опозиціонерів) та № 1187-2 (В. Балоги, по суті - М. Згуровського) викликали жваві дискусії і в депутатському корпусі, і серед освітян - керівників закладів освіти, викладачів і студентів. Пропонується підбірка характерних оцінок та пропозицій, висловлених учасниками дискусії.


Дод.точки доступу:
Губерський, Леонід; Суліма, Євген; Гриневич, Лілія; Луговий, Володимир; Андрущенко, Віктор; Рижков, Ростислав; Шепетильнікова, Єлизавета; Литвин, Володимир; Бакіров, Віль; Таланчук, Петро; Згуровський, Михайло

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Коцан, Ігор.
    Професійна підготовка сучасного вчителя: проблеми і орієнтири / Ігор Коцан // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 13-19. - Бібліогр.: 4 назви.
ББК 74.204.2 + 74.04(4Укр)
Рубрики: Підготовка вчителів--проблеми
   Педагогічна освіта--європейський педагогічний проект

Кл.слова (ненормовані):
професійна підготовка -- підготовка вчителів -- сучасний вчитель -- мотивованість -- права дитини -- психолого-педагогічна компетентність -- інформаційна компетентність -- ціннісна платформа педагогічної освіти
Анотація: Кожна країна зацікавлена в тому, щоб підготувати когорту таких учителів, які б не лише зебезпечували кількісну реалізацію завдань обов'язкового навчання, а й підносили на значно вищий рівень освіченість і культуру її громадян. Здійснити професійну підготовку такого фахівця надзвичайно складно. На заваді стають об'єктивні і суб'єктивні чинники, породжені суспільними перетвореннями, технічними здобутками, стереотипами і формалізмом наявної системи професійної підготовки, мотивованістю і ціннісними орієнтаціями майбутніх педагогів. Існує необхідність детально розглянути ті проблеми, з якими стикається кожен вищий навчальний заклад, що здійснює підготовку педагогічних працівників, та поміркувати над пошуком орієнтирів оновлення такої підготовки. Здійснювати такі пошуки краще в товаристві однодумців, яким стала Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи. Мета і завдання, яких прагне досягти ця поважна організація, переконують у важливості перспектив розвитку педагогічної освіти, що підтверджує розроблена Асоціацією <Педагогічна Конституція Європи>.


Дод.точки доступу:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Василюк, Алла.
    Наукові підходи до аналізу освітніх реформ / Алла Василюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 20-25 : рис. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--реформування
Кл.слова (ненормовані):
освітня реформа -- модель реформування освіти -- стратегія запровадження реформи -- алгоритм запровадження реформи -- теорія освітніх реформ
Анотація: Наукові підходи до аналізу реформ розглядаються крізь методологічний, теоретичний і технологічний концепти та комплекс визначальних орієнтирів. Представлено концептуальну модель реформування цілісної системи освіти - середньої і вищої.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Семенюк, Наталія.
    Нормативно-правове забезпечення розв’язання суперечностей безперервної освіти / Наталія Семенюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.5
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта--нормативно-правовий базис--проблеми формування
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- безперервна освіта -- суперечність -- нормативно-правове забезпечення -- освіта дорослих -- післядипломна освіта -- підвищення кваліфікації -- освіта впродовж життя
Анотація: Головними проблемами розвитку національної системи безперервної освіти є не тільки невідповідність нормативним ініціативам держави в освітній сфері, а й неготовність державного апарату ці ініціативи реалізовувати. Значною проблемою безперервної освіти є невизначеність і неструктурованість основних системотворчих суб'єктів, здатних ефективно розвивати загальнонаціональну систему освіти впродовж життя. Проблемою української системи освіти також є невідповідність навчальних і наукових програм вимогам сучасного виробництва й економіки. З огляду на ці проблеми важливо визначити основні напрями розвитку правового поля безперервної освіти з метою розв’язання притаманних їй суперечностей і формування концептуально-теоретичного прогнозу її розгортання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Куліненко, Лілія.
    Освіта як чинник формування громадянських якостей особистості / Лілія Куліненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 33-39. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--громадянсько-виховний потенціал
   Освіта--гуманізація освіти

   Виховання--громадянське виховання

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- культура -- громадянське виховання
Анотація: Аналізуються актуальні проблеми освіти як чинника формування громадянських якостей особистості, феномен освіти як виховання; досліджується статус виховання в системі педагогічного процесу, виокремлюються основні функції і напрями виховання в системі освіти. Фундаментальним принципом дослідження є визнання глибинної, смислотворчої єдності освіти і виховання, що забезпечує гуманістичне спрямування розвитку освітньої системи загалом, а також людиноцентричні характеристики навчально-виховного процесу в кожному навчальному закладі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Скиртач, Віолета.
    Проблема суб’єкта вищої освіти в контексті дисциплінарної влади : (роздуми, навіяні М. Фуко) / Віолета Скиртач, Олександр Періг // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 40-47. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти--історія філософії освіти
   Франція--історія філософії освіти
Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт -- суб’єктивація -- влада -- дисципліна
Анотація: На основі аналізу філософської спадщини М. Фуко показано, що становлення суб’єкта освіти зумовлене, насамперед, його соціальною практикою та відповідним смисловим горизонтом. Доведено, що мета освіти в індустріальну епоху полягала у посиленні соціально-економічної корисності й політичної керованості індивіда. Саме тому в західному суспільстві університет, поряд зі школою, в'язницею і казармою, стає найважливішим дисциплінарним механізмом, через який влада-знання здійснює контроль. Описано "мікрофізику влади", що виявляється у системі освіти через закони оптики та механіки, дисциплінарне управління простором і часом. Запропоновано розгляд аудиторно-лекційної системи з відповідними механічними та оптичними ефектами як втілення мікрофізики влади. Виявлено, що, незважаючи на загальну залученість до репресивних механізмів зовнішньої суб’єктивації, суб’єкт освіти може існувати і сподіватися на процес звільнення, завдяки революції або філософії.


Дод.точки доступу:
Періг, Олександр; Фуко, Мішель Поль (французький філософ, теоретик культури та історик ; 1926-1984) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Шугалій, Наталія.
    Ґенеза та сучасні тенденції розвитку LLL / Наталія Шугалій // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 48-53. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Професійна освіта--неперервна освіта
   Освіта дорослих

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Данія--історія освіти
Кл.слова (ненормовані):
безперервна освіта -- навчання впродовж життя -- навчання дорослих -- неформальна освіта -- вищі народні школи -- Lifelong Learning -- система LLL
Анотація: Розглянуто генезис ідеї і практики безперервоної освіти, зокрема в аспектах додаткового і розвивального навчання дорослих. Акцентовано роль данського науковця і теолога Н. Ф. С. Ґрундтвіга у створенні вищих народних шкіл як специфічного засобу такого навчання.


Дод.точки доступу:
Ґрундтвіг, Ніколай Фредерік Северін (данський теолог-реформатор, письменник, історик, громадський і політичний діяч ; 1783-1872) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Морозов, Володимир.
    Упровадження новітніх інформаційних технологій у сучасний педагогічний дискурс / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--інформатизація освіти
   нові педагогічні технології

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний дискурс -- інформаційні технології -- комп’ютерна техніка -- інтерактивні технології -- мультимедійні технології -- інформаційна грамотність -- інформаційна культура
Анотація: Нові інформаційні технології на базі технічних пристроїв і програмного забезпечення важливі для освіти розширенням доступу до інформації та економією часу і матеріалів. Педагогічний дискурс вдосконалюватиметься через використання телекомунікаційних мереж (Інтернету) з інтерактивними та мультимедійними технологіями. Відтак, необхідне підвищення інформаційної грамотності і культури дискурсантів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Олексенко, Роман.
    Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти / Роман Олексенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 59-67. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Економічна освіта--безперервна освіта--вища освіта--Україна
   Вища освіта--економічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
науково-педагогічні кадри -- викладачі економічних дисциплін -- фахівці економічно-підприємницької галузі -- підвищення кваліфікації -- навчання впродовж життя -- неперервна освіта -- професійна компетентність -- інформаційні технології -- виховання культури економічних відносин -- економічна культура -- підприємницька культура -- моральна культура підприємництва
Анотація: Підготовка і перепідготовка кадрів у системі економічної освіти розглядаються в контексті інноваційного оновлення системи освіти; основними інноваціями в цьому процесі мають стати інформаційні технології, поглиблений зв'язок із практикою ринкових трансформацій, нормативна узгодженість зі світовим досвідом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.


    Петько, Людмила.
    Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Людмила Петько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 68-74 : табл. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Майбутні педагоги--виховання--національне виховання
   Іноземна мова як предмет--методика викладання--вища школа--підготовка педагогів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- іншомовна освіта -- навчання іноземної мови -- інтеркультурний діалог -- українська національна ідея -- козацька педагогіка
Анотація: Стаття присвячена проблемам іншомовної освіти у вищій школі. Доведено, що іншомовна освіта в умовах університетської підготовки майбутніх педагогів формує духовну, культурну, освічену особистість, зорієнтовану на розвиток інтеркультурного діалогу. Обґрунтовано необхідність упровадження української національної ідеї в процес навчання студентів іноземної мови. Узагальнено досвід роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.


    Лук’янченко, Ольга.
    Краєзнавство як засіб актуалізації навчальних компетентностей студентів на заняттях з етнографії / Ольга Лук’янченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 75-78. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Етнографія--методика викладання--вища школа
Кл.слова (ненормовані):
краєзнавчий компонент -- навчальні компетентності -- самостійна творча робота -- джерельна база краєзнавства -- культурно-мистецький ВНЗ -- майбутні діячі культури -- досвід викладання
Анотація: У статті висвітлено деякі аспекти використання краєзнавчого матеріалу в навчанні етнографії як ефективного засобу актуалізації навчальних компетентностей майбутніх діячів культури.


Дод.точки доступу:
Луганська державна академія культури і мистецтв \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.


    Кузьмінський, Євген.
    Освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України / Євген Кузьмінський, Катерина Щурська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 79-84 : рис., табл. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка фахівців--екобіотехнологи--вища освіта
   Біоенергетика

Кл.слова (ненормовані):
енергетичні ресурси -- підготовка екобіотехнологів -- біоенергетичний простір
Анотація: На прикладі становлення кафедри екобіотехнології та біоенергетики НТУУ "КПІ", яка готує фахівців зі спеціальності "Екологічна біотехнологія та біоенергетика", розглянуто освітні аспекти формування єдиного біоенергетичного простору України.


Дод.точки доступу:
Щурська, Катерина; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.


    Шаповал, Володимир.
    Підготовка фахівців у науковій та освітній галузях державного управління як чинник державотворення / Володимир Шаповал // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 85-88
УДК
Рубрики: Державне управління--теорія--методологія
   Підготовка фахівців--управлінські кадри--вища освіта

   Підготовка фахівців--державні службовці--вища освіта

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
державне управління -- державно-управлінські кадри -- підготовка -- перепідготовка -- підвищення кваліфікації -- теоретико-методологічне обґрунтування -- цикл науково-педагогічних праць -- Державна премія України в галузі освіти, 2013
Анотація: У статті аналізується розвиток освітньої та наукової галузей "Державне управління", розкривається їхнє значення і для підготовки державно-управлінських кадрів, і для наукового супроводу відповідного виду діяльності. Аналізується суспільна значущість циклу праць "Теоретико-методологічне обґрунтування та практичне впровадження системи підготовки фахівців в освітній і науковій галузях "Державне управління", авторський колектив якого, як вважає автор статті, заслуговує на присудження Державної премії України в галузі освіти 2013 року.


Дод.точки доступу:
Національна академія державного управління при Президентові України (м. Київ) \про неї\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.


    Поляк, Ольга.
    Вища освіта ХХІ століття: між науковим плануванням і маркетингом освітніх послуг / Ольга Поляк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 89-94. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст.
   Вища освіта--реформування освіти

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- планування освіти -- моделі планування -- форсайт -- маркетинг освітніх послуг -- освітні послуги -- інноваційний розвиток
Анотація: Доведено необхідність нового ставлення до освітньо-наукового комплексу як до єдиного засобу інноваційного розвитку сучасних держав. Проаналізовано еволюцію планування у ХХ ст., вказано на труднощі реформування вищої освіти в Україні, що мають не тільки економічний, а й адміністративний характер.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Калашнікова, Світлана.
    Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів: діяльність Європейської платформи модернізації вищої освіти / Світлана Калашнікова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 95-101. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вищі навчальні заклади--керіники ВНЗ
Кл.слова (ненормовані):
модернізація -- реформування -- вищий навчальний заклад -- управління -- керівник ВНЗ -- колегіальне навчання -- лідерство -- професійний розвиток -- професіоналізація управління ВНЗ -- менеджмент -- професійна підготовка -- міжнародний проект -- Європейська платформа модернізації вищої освіти -- проект MODERN
Анотація: У статті на основі аналізу нормативних документів Європейської Комісії, наукових праць європейських експертів та інформаційно-методичних матеріалів Європейської платформи модернізації вищої освіти виявлено особливості й обґрунтовано актуальність реалізації короткотермінових програм професійного розвитку керівників вищих навчальних закладів, а також сформульовано відповідні практичні рекомендації щодо реалізації таких програм в Україні.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.


    Гаращук, Олена.
    Вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти в контексті розбудови інноваційної економіки / Олена Гаращук, Віра Куценко, Ірина Содоль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 102-108 : рис., табл. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--розвиток
   Вища освіта--якість вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна економіка -- вища освіта -- функції вищої освіти -- інновації -- парадигма -- інформатизація -- загальнотехнологічні знання студентів -- освітні послуги -- якість освіти -- бібліотеки ВНЗ -- цінність бібліотеки -- взаємодія ВНЗ з підприємствами -- інтеграція освіти і науки -- фінансування освіти -- управління -- мотивація -- гуманізація освіти -- суспільство знань
Анотація: Розкривається значення вищої освіти у формуванні інноваційної економіки; аналізуються сучасний стан розвитку освіти, її можливості у наданні якісних освітніх послуг; обґрунтовуються напрями вдосконалення парадигми розвитку вищої освіти, підвищення якості підготовки кадрів як важливої передумови розбудови економіки знань.


Дод.точки доступу:
Куценко, Віра; Содоль, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.


    Майборода, Василь.
    Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (2001-2012 рр.) / Василь Майборода, Ганна Лесик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 109-113. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Наукові кадри--підготовка
   Вища освіта--наукові кадри

Кл.слова (ненормовані):
підготовка наукових кадрів -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- галузь педагогічних наук -- педагогічні науки -- наукові ступені -- захист дисертацій
Анотація: У статті подано огляд діяльності Спеціалізованої вченої ради Інституту вищої освіти НАПН України із захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) наук у галузі педагогічних наук. Розкривається внесок фахівців Інституту вищої освіти НАПН України у підготовку науково-педагогічних кадрів найвищої кваліфікації.


Дод.точки доступу:
Лесик, Ганна; Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України \про нього\Національна академія педагогічних наук України \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Кравчук, Віра.
    Використання мистецтвознавчої періодики у навчанні студентів творчих ВНЗ / Віра Кравчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 2. - С. 114-119. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--підготовка кадрів
Кл.слова (ненормовані):
періодичні видання -- мистецтвознавство -- медіаосвіта -- вища школа -- творчий ВНЗ
Анотація: У статті розглянуто медіаосвітній потенціал періодичних видань про образотворче мистецтво, проаналізовано причини необхідності знань про функціонування ЗМІ для випускників творчих ВНЗ і запропоновано впровадити спеціалізовані заняття й курс з медіаосвіти з використанням спеціалізованої преси.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-22 
 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 883
Кількість відвідувачів 455
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя