Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВОУ1/2013/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
74.04(3)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 5-8
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта--євроінтеграція
   Вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Педагогічна Конституція Європи -- європейський освітній простір -- підготовка нового вчителя -- педагогічна освіта -- полікультурне суспільство -- європейський учитель -- нормативні основи педагогічної підготовки -- вища педагогічна освіта -- міжнародна педагогічна співпраця -- конституційний процес у педагогіці -- форум ректорів педагогічних університетів
Анотація: Аналізується конституційний процес педагогічного простору Європи, який знаменує прийняття стратегічного документу - Педагогічної конституції Європи. Підкреслюється значення і роль створення духовно-аксіологічної платформи для формування нового вчителя об’єднаної Європи XXI століття.


Дод.точки доступу:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.
74.04(4УКР)
В 11


    Вітренко, Юрій.
    Освіта України в Системі національних рахунків / Юрій Вітренко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 9-22 : табл. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--економіка освіти
   Освіта в Україні--державна політика--економічні аспекти

Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- Система національних рахунків -- основні економічні класифікації -- освітній продукт -- освітня послуга
Анотація: Діяльність освіти розглядається як один із 21 видів економічної діяльності, класифікованих Системою національних рахунків (СНР), стверджується, що в сучасних умовах розробка і впровадження реформ в освіті повинні здійснюватися з обов’язковим урахуванням концептуальних засад СНР.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Молодиченко, Валентин.
    До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 23-29
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети
   Вищі навчальні заклади України--окремі ВНЗ

   Вищі навчальні заклади України--педагогічні університети--підготовка наукових кадрів

   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний ВНЗ -- державний університет -- ювілей університету -- місія університету -- людиновимірність -- освіта впродовж життя -- структура університету -- освітня діяльність -- вища педагогічна освіта -- науково-дослідна діяльність -- підготовка наукових кадрів -- підготовка кадрів вищої кваліфікації -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- наукова школа
Анотація: Стаття присвячена історії створення та сучасним напрямам роботи Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Зокрема наголошується, що пріоритетними напрямами діяльності університету є інтеграція в європейський і світовий простір, європейський рівень якості та доступності освіти, духовна зорієнтованість і демократизація освіти, розвиток суспільства на основі нових знань. Першим у переліку стратегічних напрямів розвитку науково-дослідної роботи університету є вдосконалення системи підготовки фахівців вищої кваліфікації.


Дод.точки доступу:
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Запорізька обл.) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.584(4УКР)
Л 24


    Лапенок, Марія.
    10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 30-34 : рис.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади--гуманітарні університети
Кл.слова (ненормовані):
гуманітарний розвиток -- гуманітарний ВНЗ -- регіональний університет -- ювілей університету -- неперервна освіта -- навчальна діяльність -- наукова діяльність -- перспективи розвитку -- інноваційність -- інтеграція науки і практики -- регіональний освітній центр -- міжнародна співпраця -- науково-методична співпраця
Анотація: У статті окреслено перспективи розвитку навчальної та наукової діяльності Севастопольського міського гуманітарного університету як освітнього центру регіону, його міжнародної науково-методичної співпраці з вищими навчальними закладами гуманітарного напряму.


Дод.точки доступу:
Севастопольський міський гуманітарний університет \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74.58
К 69


    Корсак, Костянтин.
    Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 35-41 : рис. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58 + 87.6
Рубрики: Людство--глобальне майбутнє
   Вища освіта--перспективи розвитку, 21 ст.

   Вища освіта--філософія освіти

   Філософія--соціальна філософія--людство

   Філософія, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- ноофілософія -- глобалізація -- виживання людства -- форсайт -- ноотехнології -- ноосуспільство -- вища освіта 21 століття -- соціальна філософія
Анотація: Розглянуто глобальну сучасність і майбутнє на основі найновіших наукових досягнень з урахуванням того, що може бути відкритим і використаним у перспективі. Цей підхід ми вважаємо результативнішим від усіх інших, оскільки він має ознаки справжнього форсайту і дає підстави запропонувати створення ноофілософії XXI століття як засобу формування для людства можливості стати мудрішим без втрат від глобальних катаклізмів, а також визначити особливості вищої освіти XXI ст.


Дод.точки доступу:
Корсак, Юрій

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
74.04
Н 14


    Набок, Микола.
    Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 42-50. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.04 + 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта--управління--філософські засади
   Освіта--філософія освіти

   Освіта в Україні--державне управління

Кл.слова (ненормовані):
соціальне управління -- державне управління -- управління освітою -- ефективність управління -- якість управління -- філософія освіти
Анотація: Стаття присвячена дослідженню філософських засад ефективності управління освітою як важливої складової теорії соціального управління в його історичному контексті. Узагальнено наукові погляди на взаємодію суб’єкта і об’єкта управління в процесі еволюції. З’ясовано багатокритеріальність та багатоаспектність поняття ефективності. Охарактеризовано вплив нових викликів на державне управління в умовах нестабільності українського суспільства. Обґрунтовано необхідність підвищення ефективності державного управління освітою в глобалізованому світі. Встановлено взаємозв’язок понять ефективність і якість управління та залежність зміни ефективності системи від зміни якості її елементів або її структури.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
74.58.42(4УКР)
Л 83


    Луговий, Володимир.
    Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 51-59 : табл. - Бібліогр.: 24 назви.
ББК 74.58.42(4УКР)
Рубрики: Вищі навчальні заклади України--керівники ВНЗ--професійний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- керівник ВНЗ -- вища освіта -- лідерство -- підвищення кваліфікації керівників ВНЗ -- професіоналізація управління -- ефективність управлінської діяльності -- європейські простори вищої освіти і досліджень
Анотація: У статті на основі аналізу реалізації в Європі та Україні Болонського процесу, заходів Європейської Комісії, зокрема програми "Темпус" і програми "Тюнінг", праць зарубіжних і вітчизняних експертів з реформування вищої освіти, провідної європейської практики та досвіду виконання в квітні-травні 2013 р. Пілотної програми підвищення кваліфікації керівників вищих навчальних закладів України розглянуто проблему професіоналізації управління вищою школою щодо підвищення ефективності управлінської діяльності. Визначено й обґрунтовано шляхи, принципи та перспективи побудови національної моделі професійного розвитку конкурентоспроможних лідерів вищих навчальних закладів у контексті створення європейських просторів вищої освіти і досліджень.


Дод.точки доступу:
Калашнікова, Світлана; Таланова, Жаннета

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
74.58
К 56


    Коваленко, Вільям.
    Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.58 + 88.840
Рубрики: Вища освіта--фахова освіта
   Психологія--розум

Кл.слова (ненормовані):
професіональний розум -- фахове розуміння -- розуміння -- природничо-наукова парадигма -- синергетична парадигма -- концептуалізація -- вища фахова освіта
Анотація: У статті розглянуто дві парадигми щодо інтерпретації сутності розуму. Природничо-наукова мономодальна парадигма визначає сутність розуму лише як психологічної категорії. Синергетична полімодальна парадигма визначає сутність розуму та розуміння, виходячи з міждисциплінарних, поліпарадигмальних позицій тих наук, які причетні до розуму, фаховізуючи його власними парадигмами.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.584(4УКР)
С 51


    Смолінська, Олеся.
    Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.04(4УКР)
Г 19


    Ганаба, Світлана.
    Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 74-81. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.04(4УКР) + 87.7
Рубрики: Освіта в Україні--традиції--інноваційний потенціал
   Етика--традиції (поняття)

Кл.слова (ненормовані):
традиції в освіті -- традиції (поняття)
Анотація: У статті розглядається інноваційна природа традицій. Стверджується, що традиції необхідні для підтримки життєздатності та стабільності соціуму, адже в них акумульовані нові можливості його розвитку. Акцентується увага на амбівалентному характері взаємозв’язку традицій та інновацій. Підкреслюється, що традиції вітчизняної освіти орієнтують її на розвиток інноваційного потенціалу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.59
В 18


    Варецька, Олена.
    Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / Олена Варецька // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 82-88. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.59
Рубрики: Вчителі початкової школи--соціальна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
економічна компетентність -- економічна освіта -- післядипломна педагогічна освіта -- вчителі початкової школи -- розвиток соціальної компетентності
Анотація: У статті обґрунтовується необхідність розвитку економічної компетентності як сегменту соціальної, досліджуються можливості розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти в післядипломному процесі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.


    Сбруєва, Аліна.
    Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / Аліна Сбруєва // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 89-95 : табл. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.584(4)
Рубрики: Вища освіта--інтернаціоналізація вищої освіти--стратегії
   вища освіта в зарубіжних країнах

   Європа--вища освіта--інтернаціоналізація освіти
Кл.слова (ненормовані):
зарубіжний досвід -- інтернаціоналізація освіти -- європейська вища освіта
Анотація: У статті окреслено сутність поняття "інтернаціоналізація вищої освіти", схарактеризовано цільові пріоритети, змістові засади та механізми реалізації комплексної європейської стратегії інтернаціоналізації вищої освіти (European higher education in the world, 2013), визначено пріоритетні завдання розробки національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти України.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74.5
П 64


    Похресник, Анатолій.
    Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / Анатолій Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 96-102 : табл. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.5 + 74.58
Рубрики: Професійна освіта в зарубіжних країнах--новітні зміни
   Професійна освіта в зарубіжних країнах --партнерство з роботодавцями

Кл.слова (ненормовані):
середня професійна освіта -- вища професійна освіта -- напіввища освіта -- післясередні професійні заклади -- дуальна система -- партнерство з роботодавцями -- ринок праці -- суспільство знань -- зарубіжний досвід
Анотація: Досліджено новітню еволюцію систем освіти країн-лідерів. Доведено, що у них відбувається поступова побудова загальної вищої освіти за рахунок створення неуніверситетських закладів з дипломами типу "В" і переважно напіввищої професійної освіти зі створенням спеціальних закладів. Вони мають короткі програми, тісно взаємодіють з роботодавцями і надають професії, що цінуються на сучасному ринку праці.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.58
К 93


    Курбатов, Сергій.
    Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 103-110 : табл. - Бібліогр.: 25 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--університетська освіта--моделі, 21 ст.
   університети--рейтинги

Кл.слова (ненормовані):
модель університету -- міжнародні рейтинги -- університетські рейтинги -- критерії -- індикатори -- оцінка університетської діяльності -- університетська освіта
Анотація: У статті розглядаються можливості побудувати ідеальні моделі університетської освіти XXI сторіччя, спираючись на критерії та індикатори, у відповідності з якими оцінюють ефективність університетської діяльності провідні міжнародні рейтинги. Так, Шанхайський рейтинг легітимує науково-дослідницьку модель, рейтинги Таймс та QS - статусно-маркетингову, а рейтинг Вебометрикс - модель віртуальної присутності університету.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


   
    Педагогічна Конституція Європи : [прийнята членами Асоціації ректорів педагогічних університетів Європи, трав. 2013 р., м. Франкфурт-на-Майні, Німеччина] // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 111-116
ББК 74.584(4)
Рубрики: Педагогічна освіта--Педагогічна Конституція Європи
   Вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст.

   Європа--Педагогічна Конституція Європи
    Європа--вчителі--підготовка нового вчителя, 21 ст.

Кл.слова (ненормовані):
Педагогічна Конституція Європи -- преамбула -- підготовка вчителів -- підготовка педагогів -- європейський учитель -- підготовка нового вчителя


Дод.точки доступу:
Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи \о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 8864
Кількість відвідувачів 1011
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя