Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВОУ1/2014/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
74.03(4УКР)
А 66


    Андрущенко, Віктор.
    Герменевтика освіти : (спроба теоретичного аналізу) / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
закон про вищу освіту -- розвиток освіти -- сучасний філософсько-педагогічний дискурс -- виклики сучасного світу -- інформаційна революція -- освітня політика -- підготовка педагогічних кадрів -- Педагогічна Конституція Європи -- модернізація освіти
Анотація: Аналізуються проблеми та перспективи розвитку освіти в контексті нового Закону України "Про вищу освіту"; обґрунтовується, що основним питанням сьогодення для освіти є питання про зміну філософії й загальної архітектоніки освіти в системі викликів сучасного світу; автором розглядаються глобальні і локальні чинники, які формують виклики, аналізуються відповіді на них зміною філософської парадигми модернізації освіти. Глобалізація та інформаційна революція, війна і внутрішні негаразди, суперечності, труднощі змінюють світ так швидко, що педагоги не встигають осмислити ці зміни, осягнути їх філософію, перевести її на мову освітньої політики, а далі - на мову конкретних навчальних технологій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.03(4УКР)
К 69


    Корсак, Костянтин.
    Основи нової національної ідеї у контексті розвитку вищої освіти України / Костянтин Корсак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
українська ідея -- генетика -- історія -- перша хвиля -- походження українців -- винайдення землеробства -- праукраїнські культури -- переселення народів -- походження росіян -- сонячна енергетика -- реплікатори -- вища освіта 21 століття -- майбутнє вищої школи
Анотація: Вітчизна потребує креативної Української ідеї - ХХІ. Вказано, що вона має спиратися на поєднання наукових досягнень з культурним спадком і скеровуватися в майбутнє, а не в минуле. Висвітлено новітні досягнення генетиків та інших науковців у відновленні історії появи землеробства і скотарства. Доведено, що українці є прямими нащадками тих, хто створив пшеницю та металургію бронзи, винайшов колесо і млин, одомашнив коня. Їх історія удесятеро довша від історії росіян. Запропоновано будувати футурологічну складову української ідеї на розвитку вищої освіти та наукових відкриттях останніх років і близького майбутнього - плівкових сонячних фотоелементах, реплікаторах, спінтроніці та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.03(4УКР)
Р 98


    Рябченко, Володимир.
    Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект / Володимир Рябченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 16-22. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- номінальна вища освіта -- реальна вища освіта -- соціальний паразитизм -- фальсифікація -- якість вищої освіти
Анотація: Схарактеризовано легальну фальсифікацію вітчизняної вищої освіти як підміну реальної вищої освіти номінальною, що не лише гальмує цивілізований розвиток України, а й несе в собі загрози її національній безпеці. З позицій світоглядно-компетентнісного підходу висвітлено чинники, які знижують якість вищої освіти, та окреслено шляхи розв'язання актуалізованої проблеми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74
П 64


    Похресник, Анатолій.
    Вища освіта і Римський клуб: минуле і майбутнє / Анатолій Похресник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 23-28. - Бібліогр.: 13 назв.
УДК
Рубрики: Вища освіта--недержавні організації--міжнародні організації
   Вища освіта в Україні--Болонський процес

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- Болонська декларація -- філософія освіти -- неурядова організація -- організація науковців -- екологічні проблеми -- глобальне мислення -- прогнозування майбутнього
Анотація: Розглянуто причини організації Римського клубу як незалежного зібрання кращих науковців і політиків світу. Указано на помилковість оцінки Римського клубу з радянських позицій. Клуб не можна однобоко вважати рупором атлантизму. Досліджено кращі доповіді Римського клубу та вказано шляхи їх використання для підвищення якості вищої освіти України і виконання вимог Болонської декларації.


Дод.точки доступу:
Римський клуб (міжнародна неурядова організація вчених, громадських діячів і ділових людей) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.03(4УКР)
Н 56


    Нестерова, Марія.
    Трансдисциплінарність сучасної науки як виклик для вищої освіти / Марія Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 29-34. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток
   Наукові кадри--підготовка--трансдисциплінарний підхід

   Україна--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні стратегії -- міждисциплінарність -- трансдисциплінарність -- трансдисциплінарні проекти -- підготовка дослідників
Анотація: У статті розглянуто феномен трансдисциплінарності сучасної науки і водночас окреслено завдання для системи вищої освіти. Сучасна наука і конвергентні технології вимагають від майбутніх дослідників здатності працювати в складних трансдисциплінарних проектах. Відповідно завданням вищої освіти є створити необхідний простір досвіду і надати необхідні когнітивні стратегії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74
К 61


    Колос, Катерина.
    Типологія компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / Катерина Колос // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 35-43. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74
Рубрики: освіта післядипломна
Кл.слова (ненормовані):
комп’ютерно орієнтоване навчальне середовище -- заклад післядипломної педагогічної освіти -- підвищення кваліфікації -- педагогічні кадри -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У дослідженні обґрунтовано необхідність проведення типологічного аналізу компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти; визначено поняття "типологія компетентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти"; виокремлено і схарактеризовано основні типи компонентного складу комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74
Б 48


    Береза, Вадим.
    Стан, суперечності та перспективи розвитку політичної освіти в сучасному українському суспільстві / Вадим Береза // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 44-49. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта політична
   Підготовка фахівців--політологи--вища освіта

   Політологічні науки--методика викладання--вища школа

Кл.слова (ненормовані):
демократичне суспільство -- громадянське суспільство -- політична освіта -- політологічна освіта -- політичне просвітництво
Анотація: Політична освіта - важлива галузь життєдіяльності суспільства, від ефективного функціонування якої залежить стабільність політичної системи, доцільність рішень, що ухвалюються, якість життя кожної людини. Завдяки програмам політичної освіти виховується громадянин демократичного зразка, який усвідомлює власне місце і роль у суспільстві, дотримується загальнолюдських цінностей, обізнаний з політичною реальністю держави та має необхідні вміння і навички для участі в прийнятті політичних рішень; для забезпечення максимального ефекту й користі від проведення просвітницьких заходів у масштабах країни необхідно реалізовувати освітні програми серед усіх верств населення; процес політичного навчання має здійснюватися не тільки закладами освіти, але й неформальними освітніми структурами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.03(4УКР)
К 59


    Козлов, Дмитро.
    Формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи: зарубіжний досвід / Дмитро Козлов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 50-58 : табл. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
управлінська компетентність -- майбутній викладач -- зарубіжний досвід
Анотація: У статті висвітлено зарубіжний досвід формування управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи, що передбачає, передусім, розвиток лідерських якостей, необхідних для виконання формальних та неформальних лідерських ролей. Проаналізовано складові управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74
Ф 33


    Федоров, Олександр.
    Медіаосвіта та медіакритика в контексті підготовки майбутніх педагогів / Олександр Федоров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 59-70 : мал. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74
Рубрики: Підготовка вчителів--підготовка до медіаосвіти школярів--Росія
Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- медіакритика -- медіакомпетентність -- аналітичне мислення
Анотація: У теоретичній моделі, що синтезує завдання медіаосвіти і медіакритики для ефективного розвитку медіакомпетентності та аналітичного мислення майбутніх педагогів, їх цілеспрямованої підготовки до медіаосвіти школярів, представлені такі компоненти: 1) початковий констатувальний компонент: констатація та аналіз рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) відносно медіа та медіатекстів у певній аудиторії на початковому етапі навчання; 2) формувальний компонент: теоретична складова (блоки теоретичної підготовки аудиторії в галузі медіаосвіти і медіакритики), тобто вивчення аудиторією методів і форм медіаосвіти; і практична складова (блок аналітичної та креативної діяльності аудиторії відносно медіа; блок технології підготовки аудиторії до медіаосвіти школярів); 3) підсумковий констатувальний компонент (блок проведення тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; блок аналізу результатів тестування аудиторії з метою виявлення підсумкових рівнів медіакомпетентності (включаючи розвиток аналітичного мислення) аудиторії; 4) результативний компонент: підвищення рівнів медіакомпетентності аудиторії, зокрема і на матеріалі аналізу взаємовідносин медіа та соціуму й аналізу медіатекстів різних видів і жанрів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.03(4/8)
Ш 45


    Шелюк, Людмила.
    Світовий досвід демократизації освітньої політики / Людмила Шелюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 71-76. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах--якість вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
демократизація освіти -- державна політика -- освітня політика -- освітні послуги -- неперервний доступ до освіти -- доступ до освіти протягом життя -- ринок праці -- партнерство з комерційними структурами -- освіта як сектор економіки -- інтернет-університет -- дистанційна освіта -- корпоративні університети
Анотація: У сучасному глобалізованому світі актуальною проблемою є поєднання вітчизняного і зарубіжного досвіду у сфері освіти. Це насамперед стосується демократизації освітньої політики держави щодо навчання і виховання сучасної молоді. Завдання такої демократизації - зробити освіту головною ланкою поступального розвитку суспільства. В умовах глобального реструктурування світової системи реалізація цього завдання можлива на засадах партнерства з комерційними структурами. Як наслідок, між навчальними закладами пануватиме конкуренція, яка сприятиме підвищенню якості освітніх послуг.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74.03(4/8)
Б 19


    Бак, Мирослав.
    Вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти / Мирослав Бак // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 77-84. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
Кл.слова (ненормовані):
ринкова економіка -- глобалізація -- освітні послуги -- експорт освітніх послуг
Анотація: Сьогодні навіть провідні університети світу дедалі більше потрапляють під вплив жорсткої конкуренції в умовах ринку. Тому їх інституційне життя визначається радше швидкістю змін, аніж дотриманням звичаїв і традицій. Про це свідчить насамперед той загальний поспіх, з яким останніми роками університетами запроваджуються закордонні програми та організовуються філії. Але навіть об'єднання найстаріших університетів північного сходу США, зокрема, Гарварду, Єлю, Прінстону, Колумбії, Корнелу тощо, не дає підстав стверджувати, що воно здобуло статус глобального на зразок глобальних корпорацій. Водночас такі об'єднання вносять істотні зміни у вартість ресурсів для забезпечення університетської освіти в умовах розвитку глобальної економіки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
74.03(4УКР)
О-58


    Онкович, Ганна.
    Наукова конференція як інтерактивна медіаосвітня технологія / Ганна Онкович // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 85-93. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Вища освіта в Україні--інтерактивні технології навчання
   Медіаосвіта--міжнародна співпраця--світ

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні методи навчання -- медіаосвітні технології -- медіаосвітня інтерактивна технологія -- наукова конференція -- конференція як жанр -- конференція як медіапродукт -- інформаційна грамотність -- медіаінформаційна грамотність
Анотація: Основна характеристика "інтерактиву" - це спеціальна форма пізнавальної діяльності, коли процес пізнання організовано у такий спосіб, що практично всі присутні заохочені до нього, можуть брати участь, розуміти й рефлектувати з приводу того, що вони знають і думають. Це - спосіб багатосторонньої комунікації в освітньому процесі, під час якої відбувається колективне занурення в обговорювану проблему. Розвиток інноваційних підходів організації навчання, інтерактивність навчального процесу нині відбувається з використанням засобів масової комунікації - медіа. Медіаосвітні технології передбачають включення в систему освіти різних медіапродуктів, розробляння нових методичних і технологічних форм навчання. У статті розглядаються різні жанри наукових конференцій. Об'єднує їх парасольковий термін "інтерактивна медіаосвітня технологія". Здійснено огляд міжнародних форумів, у центрі яких перебували проблеми медіа- та інформаційної грамотності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
74.03(4/8)
К 59


    Козієвська, Олена.
    Державне регулювання процесів академічної мобільності у країнах Скандинавії (на прикладі Ісландії, Данії, Норвегії, Фінляндії, Швеції) / Олена Козієвська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 94-100 : табл. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.03(4/8)
Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах
   Скандинавські країни--вища освіта--Данія--Ісландія -- Норвегія; Фінляндія; Швеція
Кл.слова (ненормовані):
академічна мобільність -- інтернаціоналізація вищої освіти -- вхідна академічна мобільність -- вихідна академічна мобільність -- горизонтальна академічна мобільність -- вертикальна академічна мобільність -- кредитна академічна мобільність -- ступенева академічна мобільність -- викладання англійською мовою
Анотація: У статті аналізуєтья досвід країн Скандинавії щодо регулювання процесів академічної мобільності на державному рівні, зокрема її законодавчо-нормативне забезпечення на національному рівні та механізми державної фінансової підтримки. Робиться висновок про необхідність для України розроблення цілісної концепції академічної мобільності, яка відповідала б сучасним реаліям міжнародних відносин; удосконалення міграційного, трудового законодавства, активного запровадження в навчальний процес англійської мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
74
К 60


    Колесниченко, Наталія.
    Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини / Наталія Колесниченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 101-108. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід
Кл.слова (ненормовані):
бакалаврат -- бакалаври романо-германської філології -- освітньо-професійна програма -- кредитно-модульна технологія
Анотація: Стаття присвячена висвітленню змісту й особливостей організації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі сучасної університетської освіти Німеччини під дією чинників євроінтеграції. Особливу увагу приділено аналізу змісту й способів організації навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності бакалаврів романо-германської філології в Університеті імені Отто Фрідріха (м. Бамберг) та Берлінському університеті імені Вільгельма Гумбольдта. На конкретних прикладах продемонстровано вимоги освітньо-професійних програм до навчання бакалаврів за спеціальностями "Германістика" та "Німецька мова як іноземна" / "Німецька як друга мова" у контексті впровадження кредитно-модульної освітньої технології.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
74
Л 22


    Ланських, Оксана.
    Мовні стратегії в системі державної освітньої політики / Оксана Ланських // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 4. - С. 109-113. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74
Рубрики: Освіта в Україні--державна політика--мовні стратегії
Кл.слова (ненормовані):
освітня політика
Анотація: Аналізується місце та роль мовних стратегій у системі державної освітньої політики, яка вдосконалюється завдяки реалізації демократичних принципів та підходів. Мова акумулює досвід поколінь, є засобом соціалізації та інструментом урегулювання суспільних, міжетнічних і міжнаціональних відносин, невід'ємним складником розвитку держави. Мовні стратегії утверджуються не тільки як засіб розвитку особистості, а й як механізм єдності суспільства. За певних обставин мова може постати як чинник суспільного протистояння чи конфлікту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 03.07.2024
Кількість запитів 8618
Кількість відвідувачів 504
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя