Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВОУ1/2016/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
74.58
К 93


    Курбатов, Сергій.
    "ПОБАЧИТИ СЛОНА..." [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 83
Рец. на Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження : аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова. - Київ : Таксон, 2014. - 144 с.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- образование -- моніторинг освіти -- мониторинг образования -- інтеграція вищої освіти -- интеграция высшего образования
Анотація: В статті розглянуто моніторингове дослідження та його значення для місця та ролі української системи вищої освіти в контексті європейського простору вищої освіти. Інтегративний характер моніторингу та опора на європейські теоретико-методологічні підходи дозволяє констатувати, що зроблено важливий крок для усвідомлення реалій української системи університетської освіти.


Дод.точки доступу:
Фінікова, Т. В. \за заг. ред.\; Шарова, О. І. \за заг. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.00
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв
ББК 74.00
Рубрики: Вища освіта--законотворення
Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база в освіті -- законотворення в галузі освіти
Анотація: Створення нормативно-правової бази освіти є одним з ключових напрямів ії модернізації відповідно до викликів епохи, реалізацією європейського вектору розвитку; першочерговим у цьому контексті є визначення того "духу законів" - своєрідної ідеології законотворення, за якою мають конструюватись основні норми та положення; автор визначає два основних джерела, які формують цю ідеологію: 1) національна ідея українського державотворення; 2)європейський характер розвитку освіти. У їх поєднанні (через вираження в загальних нормах) має розгортатися процес законотворення в галузі освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.58(4Укр)
Б 19


    Бакіров, Віль.
    Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів [Текст] / В. Бакіров, Л. Бєлова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 10-16. - Бібліогр. в кінці ст. 2 назв
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти
   Вища освіта в Україні--реформування освіти

Кл.слова (ненормовані):
університетський консорціум -- якість освіти -- розвиток вищих навчальних закладів -- підготовка висококваліфікованих кадрів
Анотація: Розглянуто практику створення і функціонування Харківського університетського консорціуму, показано переваги системної інкорпорації ресурсів вишів окремо взятого регіону в реалізації положень нової редакції Закону України "Про вищу освіту", окреслено перспективні напрями діяльності такого об'єднання в контексті забеспечення якості вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Бєлова, Людмила (доктор соціологічних наук, професор, директор Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, президент Харківського університетського консорціуму)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
74.58(4Укр)
Р 82


    Рубанець, Олександра.
    Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційне управління
Кл.слова (ненормовані):
інноваційна культура -- когнітивні процеси -- візіонерство
Анотація: У статті розглядаються когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі. Інноваційна культура розкривається як спосіб реалізації інноваційної діяльності науковців вищого закладу. Обгрунтовано значення когнітивних засад інноваційної культури для формування сприятливого для нововведень інноваційного клімату. Дослідженні спрямовані на інновації когнітивні процеси. Виявлена когнітивна сутність візіонерства. Обгрунтовано значення спрямовоності когнітивних процесів на дослідження майбутнього. Показано значення цілісності когнітивної активності як складової трансформаційних процесів та модернізації вищої школи. Розкриваються постнекласичні засади реалізації когнітивної складової інноваційної культури вищої школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Терепищий, Сергій.
    Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту [Текст] / С. Терепищий // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 22-29. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--глобалізація
Кл.слова (ненормовані):
глобалізація освіти -- система вищої освіти -- "прагматична креативність" -- комерціалізація освіти -- оцінювання -- освітній ландшафт
Анотація: У статті здійснено аналіз причин та витоків глобалізації освітнього ландшафту. Розглядаючи становлення уніфікаційних трендів на світовій арені педагогічних послуг, автор звертає увагу на історичну закономірність у русі освіти зі сфери культурного надбання до системи економічного виробництва. З огляду на отримані результати, дослідження демонструє потенційно високу можливість України на участь у боротьбі за високі позиції в системі освітньої конкуренції. Умовами реалізації цієї можливості стають первинні реформи в межах змісту освіти та оцінювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.58
К 56


    Коваленко, Вільям.
    Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв
ББК 74.58 + 88
Рубрики: Вища освіта--розумові технології
Кл.слова (ненормовані):
проблеми вищої освіти -- розумові технології -- денотати -- фахова парадигма -- фаховізована сутність
Анотація: У статті розглянута нова стратегія освіти у вигляді розумових технологій та використання їх для вирішення проблем вищої освіти. Теоретико-методологічні основи розумових технологій визначаються науками, які причетні до сутності розуму у їх синергетичному взаємозв'язку: психологія, логіка, термінологія, концептологія, лінгвістика і фахові науки, а методико-технологічні основи пов'язуються з чотирма основними типами знаків та механізмами утворення їх денотатів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.58
Н 56


    Нестерова, Марія.
    Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: європейський досвід [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 4 назв
ББК 74.58
Рубрики: Освітні технології--вища школа
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні технології -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції
Анотація: У статті розглядається європейський досвід упровадження когнітивних технологій підвищення соціальної згуртованості в систему сучасної вищої освіти. Окрім упровадження принципів інклюзії, рівності в освіті, важливим фактором, що сприяє покращенню соціальної згуртованості, стабільності та єдності суспільства, є розвиток за допомогою освітніх когнітивних технологій трансверсальних компетенцій. Саме вони створюють умови для громадянського, публічного діалогу, ненасильницького типу комунікації. Ці "навички ХХІ століття" є надзвичайно актуальними не тільки й не стільки для європейського суспільства, а й для нашої країни.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.580.42
Ц 25


    Цвєткова, Ганна.
    Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін [Текст] / Г. Цвєткова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. 7
ББК 74.580.42
Рубрики: Вища освіта в Україні--викладачі--професійна самореалізація
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний саморозвиток -- самопізнання -- самовдосконалення -- професійна самореалізація викладачів -- викладачі гуманітарних дисциплін
Анотація: Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підгрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого - сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.580.25
О-60


    Опанасюк, Юлия.
    Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 49-53. - Бібліогр. в кінці ст. 8
ББК 74.580.25
Рубрики: Освіта--дистанційна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дистанційне навчання -- інформатизація -- онлайн-освіта
Анотація: Дистанційне навчання в Україні є надзвичайно актуальним з огляду на велику кількість бажаючих не тільки здобути вищу освіту, але й підвищити кваліфікацію, пройти перепідготовку тощо. Сьогодні вищі навчальні заклади країни пропонують різні навчальні курси в режимі реального часу, які грунтуються на різних освітніх платформах. Однак за ступенем використання систем віртуальної освіти їх можна поділити на ті, робота яких будується виключно на інтернет-технологіях, та ті котрі поєднують традиційні форми з технологічними інтернет-нововеденнями. Спостерігається своєрідна спадкоємність дистанційного навчання з традиційною системою освіти, що має не тільки позитивні, але й негативні наслідки для здобуття знань.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
74.58
С 36


    Силадій, Іван.
    Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованного світу [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--демократизація освіти
Кл.слова (ненормовані):
людина -- демократизація освіти -- демократія -- виховання -- гуманізм
Анотація: Сучасний світ стає все більш демократичним, гуманістичним, людиноцентрованим. І хоча в різних регіонах світу, як і в Україні, локальні війни, демократізація світу стає все більш помітною реальністю. Відповідні процеси в Україні обумовлюють потребу новітніх підходів до освіти як основного механізму підготовки людини до життя у майбутньому демократичному суспільстві. Зрозуміло, освіта для демократії потребує переформування: вона сама має стати демократичною.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74
Я 72


    Яременко, Лілія Анатоліївна.
    Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти [Текст] / Л. Яременко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. 11 назв
ББК 74
Рубрики: Освіта--позашкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- позашкільна освіта -- педагоги-позашкільники -- керівники творчого об'єднання
Анотація: Теоретичне навчання студентів у вищих навчальних закладах обов'язково має поєднуватися з їх майбутньою самостійною роботою. Тому вже в стінах ВНЗ студенти повинні навчатися самостійно організувати не тільки навчальний процес, але й позашкільну роботу. У статті узагальнюється досвід Інституту гуманітарно-технічної освіти Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, у якому розпочато підготовку фахівців за спеціальністю "Позашкільна освіта".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
74.04(3)
К 93


    Курбатов, Сергій.
    Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 65-73. - Бібліогр. в кінці ст. 36 назв
ББК 74.04(3)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--рейтинги
Кл.слова (ненормовані):
університетські рейтинги -- інновації -- регіональні університетські рейтинги -- рейтинги "молодих" університетів -- рейтинги репутації університетів -- рейтинги університетських міст
Анотація: У статті розглядаються сучасні британські інновації в галузі розробки університетських рейтингів QS та Таймс-Томсон Рейтерс.В умовах зростання популярності та посилення впливу рейтингів на національну та глобальну освітню політику поглиблюється конкурентна боротьба між розробниками університетських рейтингів, що призводить до пошуку нових підходів та форм подачі рейтингової інформації з метою посилення уваги з боку основних цільових аудиторій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
83.7
Щ 61


    Щербакова, Олена.
    Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки [Текст] / О. Щербакова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 74-82. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв
ББК 83.7
Рубрики: Риторика--мовленнєва комунікація
Кл.слова (ненормовані):
аналітичні огляди -- франкомовні видання -- риторика -- ораторське мистецтво -- культура мовленнєвої комунікації -- бібліографічні джерела -- джерелознавство -- міждисциплінарність -- вища риторична освіта -- зарубіжне риторикознавство
Анотація: У статті подано аналітичний огляд новітніх франкомовних наукових і навчально-методичних видань із риторики, ораторського мистецтва й культури мовленнєвої комунікації як важливого бібліографічного ресурсу джерельної бази з багатогранних - міждисциплінарних - риторикознавчих досліджень у системі вищої освіти і науки початку 2000-х років. До огляду залучено праці шістьох сучасних представників університетської й академічної еліти - викладачів і дослідників риторики з Бельгії, Південної Африки і Франціїї - за своєрідність і змістове наповнення цих видань.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
74.58
А 91


    Астахова, Валентина.
    Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи [Текст] / В. Астахова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 85-86
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--конференції
Кл.слова (ненормовані):
конференції -- кадри -- освтні системи


Дод.точки доступу:
Науково-практична конференція з проблем освіти на базі Народної української академії \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 50234
Кількість відвідувачів 1717
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя