Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВОУ1/2017/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
37.014:37.017(477)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    "Школа майбутнього" для України і європейського простору [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 5-16. - Бібліогр. в кінці ст. 16 (6 назв) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--якість освіти
   Освіта в Україні--Нова українська школа--концепція

Кл.слова (ненормовані):
людина -- культура -- сучасна освіта -- виклики до розвитку освіти -- Нова українська школа (концепція) -- виховання -- модернізація -- знання -- компетенції -- цінності -- інтелект нації
Анотація: Аналізуються виклики глобалізованого світу до системи підготовки людини до життя, відповіді на них засобами освіти та виховання в Україні та країнах європейського простору. Неувага до освіти обертається втратами, які "розмивають" культуру, витісняють народ зі шляхів цивілізаційного поступу. Особлива увага приділяється розгляду напрямів реалізації концепції "Нова українська школа".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
371.27+378.14(477)
А 66


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Освітні вимірювання: наука і практична діяльність [Текст] / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 17-24. - Бібліогр. в кінці ст. 24 (9 назв) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--якість освіти--моніторинг якості
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість вищої освіти -- оцінювання -- тести -- рейтинги -- управління -- спеціальність "освітні вимірювання"
Анотація: Доведено, що педагогічні вимірювання можна розглядати як окремий випадок освітніх вимірювань. Вимірювання якості підготовки студентів і компетентності викладачів надає організаторам навчального процесу інформацію для прийняття рішень і досягнення поставлених цілей. Викладено досвід підготовки фахівців з освітнього вимірювання з визначення рейтингу викладачів і кафедр у Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова.


Дод.точки доступу:
Сергієнко, Володимир (доктор педагогічних наук; професор; декан факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації НПУ імені М. П. Драгоманова); Войтович, Ігор (доктор педагогічних наук; професор; завідувач кафедри компьютерної інженерії та освітніх вимірювань НПУ імені М. П. Драгоманова)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
37:001
В 64


    Вознюк, Олександр.
    Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" [Текст] / О. Вознюк, Г. Козлакова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст. 29 (8 назв) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--персоналії
   Вища освіта в Україні--підготовка педагогічних кадрів

Кл.слова (ненормовані):
наукова школа -- педагогічні дослідження -- навчально-методичні видання -- професійно-педагогічна підготовка вчителів -- вчені-педагоги
Анотація: Представлено науково-педагогічні здобутки, навчально-методичні видання і науково-педагогічну школу професора О. А. Дубасенюк у зв'язку з обранням ії Почесним академіком НАПН України у жовтні 2016 р.


Дод.точки доступу:
Козлакова, Галина Олексіївна (доктор педагогічних наук; професор; академік; АМСКП); Дубасенюк, Олександра Антонівна (педагог, д-р пед. наук, проф. Почесний академік НАПН України ; 1945 р. н.) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
140.8+37.01
К 11


    Кірик, Тамара.
    Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 36 (13 назв). - рис. . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--ноолексикон (нова термінологія)
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- ноосфера -- ноолексикон -- ноотехнології -- ноогуманізм -- ноорозвиток -- філософія освіти
Анотація: Досліджена сучасна тенденція появи нових наукових термінів, які пов'язані з поняттям "ноосфера". Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні. Нові терміни формують ноолексикон. Особливо важливі п'ять понять: ноотехнології, ноонет, ноорозвиток, ноосуспільство, ноогуманізм.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
004.82:316.324.8(20):37
О-60


    Опанасюк, Юлия.
    Філософія інформаційної освіти [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 37-41. - Бібліогр. в кінці ст. 41 (2 назви) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта--ІТ-освіта
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- інформаційна освіта -- глобалізація
Анотація: Із зміною сукупної діяльності принципово змінилися й комунікаційні технології. Нині треба вміти швидко орієнтуватися в просторі знань, навчитися без жалю відмовлятися від застарілих стереотипів і форм поведінки та мислення. Водночас сучасний етап розвитку людства характеризується посиленням процесу глобалізації та поглибленням проблем у системі відносин "людина суспільство".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
378(1-87)
Л 83


    Луговий, Володимир.
    Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі [Текст] / В. Луговий, Ж. Таланова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 42-50. - Бібліогр. в кінці ст. 49 (8 назв). - табл. . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта--інновації
   Вища освіта в зарубіжних країнах--університети--дослідження і розробки

   Вища освіта в Україні--університети

   Вища освіта в зарубіжних країнах--університетська освіта--фінансування

   США--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
світовий дослідницький простір -- дослідження і розробки -- університетський сектор -- університетська наука -- фінансування університетів -- дослідники -- ОЕСР -- Організація економічного співробітництва та розвитку -- ЄС
Анотація: З'ясовано особливості сучасного світового дослідницького простору, його основних структурних складових різної модальності. Доведено, що університетський сектор є важливим, однак далеко не домінуючим суб'єктом досліджень і розробок. Його частка в освоєних коштах, зазвичай, не перевищує чверті і найбільша для західно-європейських, найменьша для східноазійських університетів.


Дод.точки доступу:
Таланова, Жаннета (доктор педагогічних наук; доцент; старший науковий співробітник; завідувач відділу політики та врядування у вищій освіті Інституту вищої освіти НАПН України)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
130.121:52+[130.125+37.016]-029:1
Щ 36


    Щедрін, Анатолій.
    Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри [Текст] / А. Щедрін // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 51-58. - Бібліогр. в кінці ст. 57 (3 назви) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
позаземний розум -- культурний універсум -- концептуальний кластер -- філософія освіти -- логіка -- методологія пізнання
Анотація: Розглянуто еволюцію концепцій позаземного розуму та їх експлікації в універсумі культури, їх дисциплінарні виміри, філософсько-освітній потенціал, місце в контексті філософії освіти. Соціокультурна методологія дослідження розкриває місце уявлень про позаземний розум у культурному та освітньому універсумі епохи постмодерну, їх роль в усвідомленні суб'єктності людства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
17.023.36:316.422:37(477)
С 36


    Силадій, Іван.
    Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 59-64. - Бібліогр. в кінці ст. 63 (5 назв) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--реформування освіти
   Вища освіта в Україні--інноваційний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- модернізація гуманітаризація освіти -- демократизація освіти -- інформатизація освіти
Анотація: Модернізація вітчизняної освіти спричинює нові виклики в системі підготовки людини до життя. Одночасно ці виклики зумовлені й процесами українського державотворення - утвердженням ринкових і демократичних відносин, становленням громадянського суспільства. Не меншою мірою виклики в системі освіти породжені кризовими явищами в економіці - збільшенням безробіття, падінням життєвого рівня людей, зростанням злочинності. Вирішення пов'язаних з цим проблем потребує розгортання глибоких і розгалужених науково-педагогічних досліджень модернізаційних освітніх викликів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
004:316.74:37.013.42
Ш 78


    Шовш, Катерина.
    Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації [Текст] / К. Шовш // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 65-71. - Бібліогр. в кінці ст. 70-71 (15 назв) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх соціальних педагогів--інформаційна культура
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
підготовка педагогічних кадрів -- соціальні педагоги -- інформаційна культура
Анотація: Аналізуються особливості формування інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів, учителів та соціальних працівників, насамперед, важливість доступу до інформаційно стиснутого соціального досвіду поколінь. Традиції, звичаї народу, особливості його ментальності, що виявляються насамперед у побуті, є тією первинною базою й одночасно джерелом, із якого соціальний педагог черпає моделі, підходи, способи роботи з людьми різного вікового, майнового, релігійного статусу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
37.015.3:37.064.2
П 19


    Пасько, Катерина.
    Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога [Текст] / К. Пасько // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 72-76. - Бібліогр. в кінці ст. 76 (6 назв) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вчителі--професійна діяльність--спілкування
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- продуктивне спілкування -- ефективне спілкування -- професійне спілкування -- педагогічне спілкування -- психологічні аспекти
Анотація: Розглядається феномен ефективного спілкування та особливості його впровадження активного використання в межах професійної діяльності сучасного педагога. Висвітлено фактори, що протидіють ефективному спілкуванню вчителя. Розглядаються рівні активного слухання та можливості використання типів слухання в процесі спілкування педагога зі школярем.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
004.81:316.454.4:37
N45


    Nesterova, Maria.
    European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension [Текст] / M Nesterova // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 77-85. - Бібліогр. в кінці ст. 83 (5 назв) . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--європейська інтеграція
   Європа--суспільство--соціальна згуртованість
Кл.слова (ненормовані):
когнітивні практики -- освітній простір -- соціальна згуртованість -- трансверсальні компетенції
Анотація: У статті розглянуто європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості та перспективи їх імплементації в освітній простір України. Показано зв'язок соціальної згуртованості та трансверсальних компетенцій. Окреслено основні практичні завдання щодо інплементації європейських когнітивних практик в український освітній простір.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
378:001.891
Щ 93


    Щудло, Світлана.
    Як виміряти освіту? [Текст] / С. Щудло, С. Курбатов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2017. - N 1. - С. 84-85 . - ISSN 2078-1016
УДК
Рубрики: Вища освіта в Україні--реформування освіти
   Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари

Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- наукові дослідження -- наукові конференції -- освітні реформи -- реформування освіти -- Емпіричні дослідження для реформування освіти -- освітні дослідження -- УАДО -- Українська асоціація дослідників освіти
Анотація: У Києві відбулась І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) "Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні". Мета конференції - актуалізація ролі освітніх досліджень, насамперед прикладних, для адекватного розуміння сучасного стану та оптимальних механізмів трансформації вітчизняної системи освіти, наукового обгрунтування освітніх реформ в Україні та забеспечення належного рівня якості освітньої діяльності.


Дод.точки доступу:
Курбатов, Сергій

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 78228
Кількість відвідувачів 1061
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя