Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВП 2/2014/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19
1.
88
Б 91


    Бурлакова, Наталья Семеновна.
    Патопсихологический эксперимент: методология и перспективы / Н. С. Бурлакова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 3-13. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Патопсихологія--експерименти
   Патопсихологія--дослідження--методологія

Кл.слова (ненормовані):
клінічна психологія -- патопсихологія -- патопсихологічні експерименти -- патопсихологічні дослідження -- психіка -- проективні методи -- вісь проекції -- вісь екстеріоризації
Анотація: Досліджено методологічні ідеї Б. В. Зейгарник щодо патопсихологічного експерименту. Виділено методологічні «осі» для аналізу та розвитку патопсихологічних досліджень. Розкрито перспективність методології патопсихологічного експерименту, розробленого в московській школі патопсихології, для подальшого розвитку клінічної психології.


Дод.точки доступу:
Зейгарник, Блюма Вульфовна (радянський психолог, засновниця вітчизняної експериментальної патопсихології ; 1900-1988) \о ней\

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

2.
88.840
З-17


    Зайцев, Сергей Викторович.
    Выбор как предмет педагогической психологии / С. В. Зайцев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 14-24. - Библиогр.: 31 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--вольові процеси--вибір
   Навчання--навчальний вибір

Кл.слова (ненормовані):
ситуація вибору -- вибір -- індивідуалізація -- навчальний вибір -- навчальна вибірковість -- педагогічна психологія -- навчальна самостійність -- навчальний процес
Анотація: Представлено огляд аспектів вивчення вибору в філософії та психології. Обґрунтовується необхідність активного використання ситуації вибору в навчальному процесі. Досліджено вибір в двох основних напрямках: як навчальну вибірковість учнів і як умова здійснення варіативності в навчальному процесі.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

3.
88.840
С 54


    Собкин, Владимир Самуилович.
    Понимание учителями причин агрессивного поведения школьников / В. С. Собкин, А. С. Фомиченко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 24-36. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Агресивна поведінка--шкільне середовище
Кл.слова (ненормовані):
агресивність -- агресія -- агресивна поведінка -- мотиваційна атрибуція -- гендерні особливості -- гендерні відмінності -- групова самоідентифікація -- підлітковий вік -- факторний аналіз
Анотація: Представлено результати експерименту, спрямованого оцінити причини виникнення агресії у школярів (хлопців та дівчат) різних вікових груп (ІІ, V, VІІ, ІХ, ХІ класів). За допомогою факторного аналізу виявлено мотиви, які характеризують мотиваційні домінанти та визначають розуміння вчителем агресивної поведінки учнів.


Дод.точки доступу:
Фомиченко, Анна Сергеевна

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

4.
88.8
В 29


    Венгер, Александр Леонидович.
    Психологические типы детей дошкольного возраста / А. Л. Венгер // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 37-46. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.8
Рубрики: Дитяча психологія--психологічні типи--дошкільники
Кл.слова (ненормовані):
психологічна типологія -- психологічні типи -- типи особистості -- дошкільний вік -- акцентуація -- активність -- чуттєвість -- рухливість -- стабільність -- спрямованість -- акцентуації характеру -- артистичний тип -- нестримний тип -- дослідницький тип -- домінантний тип -- цілеспрямований тип -- самозаглиблений тип -- романтичний тип -- неспокійний тип -- пунктуальний тип -- споглядальний тип
Анотація: Дано характеристику психологічним типам особистості дітей дошкільного віку, на основі параметрів: динамічному (активність, чутливість, рухливість/стабільність) та змістовному (спрямованість: комунікативна, діяльнісна або пізнавальна).


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

5.
88.840
Б 76


    Божович, Елена Дмитриевна.
    Чувствительность школьников к стилистическим аспектам языкового материала / Е. Д. Божович // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 46-57. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія мови--відчуття стилю--школярі
   Кафедра української мови

   Кафедра російської мови і перекладу

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва компетенція -- стилістична компетенція -- стиль -- почуття стилю -- семантика -- психолінгвістичні критерії -- висловлювання -- стилістичні завдання -- стилістика -- школярі
Анотація: Розкрито зміст понять «стиль», «почуття стилю» з точки зору стилістики мови. Охарактеризовано психолінгвістичні критерії «почуття стилю» у школярів середніх та старших класів (5-11 класів). Представлено результати дослідження, спрямованого на визначення критеріїв діагностики мовленнєвої компетенції в учнів.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

6.


    Смирнова, Елена Олеговна.
    Опыт построения диагностики пространственного образа себя в раннем возрасте / Е. О. Смирнова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 58-68. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Дитяча психологія--діти раннього віку--просторовий образ Я
Кл.слова (ненормовані):
просторовий образ Я (діагностика) -- тілесна межа -- тілесні відчуття -- відчуття дотику -- відчуття рівноваги -- дошкільний вік -- ранній вік -- самосвідомість -- образ Я -- тактильне відчуття -- почуття власного руху -- моторна спритність -- готовність до наслідування -- операціональна спритність
Анотація: Представлено методику, спрямовану на виявлення рівня розвитку та якісну специфіку просторового образу Я у дітей 2-4 років. Охарактеризовано структурні компоненти просторового образу себе, зокрема тілесні відчуття: дотик, відчуття власного руху та відчуття рівноваги. Подано результати апробації даної методики.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

7.
88.840
С 17


    Самбикина, Оксана Семеновна.
    Сравнительный анализ индивидуального стиля учебной деятельности третьеклассников и восьмиклассников / О. С. Самбикина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 68-74. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчання--стиль навчальної діяльності--школярі
Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- стиль навчання -- лонгітюдне дослідження -- лонгітюдний метод -- нейродинамічний рівень -- психодинамічний рівень -- особистісний рівень -- інтегральна індивідуальність
Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення змін у змісті та організації навчальної діяльності школярів при переході з початкового до основного рівня навчання. Здійснено порівняльний аналіз стилів навчання третьокласників і восьмикласників.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

8.
88.840
П 30


    Петрова, Светлана Олеговна.
    Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення
Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

9.
88.840
В 18


    Вартанова, Ирина Ивановна.
    Особенности мотивации, самоотношения и локуса контроля у старшеклассников / И. И. Вартанова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 85-95. - Библиогр.: 33 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--мотивація навчальної діяльності--старшокласники
Кл.слова (ненормовані):
локус контроль -- навчальна діяльність -- самовідношення -- мотиваційний профіль -- статусна мотивація -- мотивація афіліації -- мотивація соціальної відповідальності -- інтернальність -- старшокласники
Анотація: Досліджено взаємозв’язок параметрів мотивації навчальної діяльності старшокласників з локусом контролю і показниками самовідношення на основі методики діагностики типу мотивації. Виділено основні напрямки в індивідуальному емоційному відношенні досліджуваної групи старшокласників у сфері шкільного життя, які відображають специфіку їх навчальної мотивації і визначають відповідні індивідуальні профілі кожного учня.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

10.
88.4
Б 90


    Будякова, Татьяна Петровна.
    Особенности визуальных контактов при захвате заложников / Т. П. Будякова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 96-104. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Кримінальна психологія--заручники--безпечна поведінка
Кл.слова (ненормовані):
візуальні контакти -- заручники -- злочинці -- психологічні експерименти -- злочини
Анотація: Представлено результати психологічного експерименту, спрямованого на вивчення впливу значення візуального контакту жертви із злочинцем на безпеку жертви. Сформовано практичні рекомендації як необхідно поводити себе жертві під час злочину.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

11.


    Рамендик, Дина Михайловна.
    Комплексное исследование свойств индивидуальности, входящих в понятие темперамента / Д. М. Рамендик, Б. В. Чернышев, Е. Г. Чернышева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 105-118. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Психологія особистості--темперамент--властивості
Кл.слова (ненормовані):
темперамент -- індивідуальність -- теорія індивідуальності -- центральна нервова система -- соціальна ергічність -- соціальна емоційність -- пластичність -- темп дій -- емоційна чутливість -- екстраверсія -- інтроверсія -- нейротизм -- стабільність -- домінантність -- емоційна стійкість -- працездатність
Анотація: Представлено результати експериментального дослідження, спрямованого виявити зв’язок властивостей темпераменту між собою, а також з іншими індивідуальними властивостями та особливостями мозку під час довільної уваги. Доведено, що найбільш точно описує індивідуальність опитувальник ОСТ за Русаловим В. М., який грунтується на теорії індивідуальності.


Дод.точки доступу:
Чернышев, Борис Владимирович; Чернышева, Елена Георгиевна; Русалов, Володимир Михайлович (психолог, фахівець в галузі психофізіології, диференційної психології, психодіагностики ; 1939 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.
88.840
Б 24


    Бардышевская, Марина Константиновна.
    Терапевтическая роль наблюдения за детьми с аффективно-поведенческими комплексами / М. К. Бардышевская // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 118-130. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Діти--емоційний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
терапевтичне спостереження -- афективно-поведінковий комплекс -- символічна активність -- афективна нестійкість -- емоційні стани -- емоційний розвиток
Анотація: Розкрито сутність та принципи методики терапевтичного спостереження за розвитком афективно-поведінкових комплексів (АПК) досліджуваних (дітей). Охарактеризовано етапи раннього розвитку АПК у нормі, а також відмінності між двома варіантами відсутності інволюції ранніх форм: затримкою та спотворенням емоційного розвитку. Розкрито роль психолога під час спостереження.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

13.
88.1(2Рос)
Б 73


    Богданчиков, Сергей Александрович.
    Школа Узнадзе в системе советской психологии / С. А. Богданчиков // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 131-141. - Библиогр.: 45 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1(2Рос)
Рубрики: Психологія--психологічні школи
Кл.слова (ненормовані):
теорія установки -- психологія установки -- психологічна наука -- психологічні школи -- установка
Анотація: Розкрито роль та значення психологічної школи установки Д. М. Узнадзе в історії розвитку радянської психології. Велику увагу приділено розгляду матеріалів Третьої Всесоюзної наради з психології (Москва, 1955).


Дод.точки доступу:
Узнадзе, Дмитро Миколайович (радянський грузинський психолог і філософ ; 1887-1950) \о нем\

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

14.
88.4
К 56


    Ковязина, Мария Станиславовна.
    Синдром "расщепленного" мозга при различной патологии мозолистого тела / М. С. Ковязина // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 142-148. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Медична психологія--мозолисте тіло--патологія
Кл.слова (ненормовані):
синдромний підхід -- мозолисте тіло -- праймінг -- синдром розщепленого мозку -- симптоми -- півкулі мозку -- мозок -- нерелевантні прайми -- неконгруентні прайми -- півкулеві симптоми -- аномія
Анотація: Досліджено синдром «розщепленого» мозку з точки зору вітчизняного синдромного підходу. Дано характеристику симптомам даного синдрому, зокрема: аномії, лівосторонньому ігноруванні, порушенню зорово-конструктивної діяльності та ін. Розглянуто один з варіантів нейропсихологічного синдрому - дисоціативний, який спостерігається при патології мозолистого тіла.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

15.


    Белов, Андрей Борисович.
    Роль обратной связи в общении : основные направления исследований в зарубежной социальной психологии / А. Б. Белов // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 149-157. - Библиогр.: 50 назв. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: Соціальна психологія--спілкування--зворотний зв’язок
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- комунікація -- зворотний зв’язок -- соціальна психологія -- міжособистісне сприйняття -- комунікатор -- реципієнт
Анотація: Розглянуто проблему дослідження зворотного зв’язку в зарубіжній соціальній психології. Наведено дані зарубіжних досліджень зворотного зв’язку у навчанні та діловому спілкуванні. Розкрито основні аспекти соціально-психологічного навчання зворотного зв’язку як одного з важливих факторів підвищення ефективності спілкування та взаємодії.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

16.
88
Б 90


    Бугрименко, Е. А.
    Х Эльконинские чтения / Е. А. Бугрименко // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 158-161. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--наукові заходи--конференції--конгреси--симпозіуми
   Психологія--наукові заходи--читання

   психологи зарубіжних країн

   Росія--психологи
Кл.слова (ненормовані):
симпозіуми -- розвиваюче навчання -- російські психологи
Анотація: Міститься інформація про симпозіум, який проходив з 28 лютого по 1 березня 2014 р. в Психологічному інституті РАО (Москва) та був присвячений розгляду проблем психології навчання.


Дод.точки доступу:
Ельконін, Данило Борисович (радянський психолог ; 1904-1984) \о нем\

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

17.
88
М 25


    Марача, В. Г.
    ХХ чтения памяти Г. П. Щедровицкого / В. Г. Марача // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 161-166. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Психологія--наукові заходи--читання
   психологи зарубіжних країн

   Росія--психологи
Кл.слова (ненормовані):
наукові читання -- методологічне мислення -- російські психологи
Анотація: Міститься інформація про ХХ читання на тему: «Ідеї Г. П. Щедровицького і Московського методологічного гуртка в контексті філософської, методологічної та соціально-гуманітарної думки ХХ ст.», які відбулися 23 лютого 2014 р. в Москві.


Дод.точки доступу:
Щедровицький, Георгій Петрович (філософ і методолог, громадський і культурний діяч ; 1929-1994) \о нем\

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

18.
88.840
С 50


    Смирнова, Елена Олеговна.
    Семинар по изучению роли мультфильмов в жизни современных детей / Е. О. Смирнова // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 166-168. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: Психологія--наукові заходи--конференції--конгреси--симпозіуми
   Діти--мультфільми--вплив

Кл.слова (ненормовані):
семінари -- мультфільми -- анімація -- дошкільники
Анотація: Міститься інформація про семінар, присвячений проблемі сприйняття мультфільмів дітьми та їх впливу на становлення їх особистості.


Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

19.
88.1(2Рос)-8
Г 11


   
    Г. М. Андреева // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 169-173. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.1(2Рос)-8
Рубрики: Соціальна психологія--персоналії
   психологи зарубіжних країн

   Росія--психологи
Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- вчені-психологи -- російські психологи
Анотація: Міститься інформація про життя та наукову діяльність видатного вченого, педагога, професора Г. М. Андрєєвої.


Дод.точки доступу:
Андрєєва, Галина Михайлівна (російський вчений, педагог, доктор філософських наук, діяч науки Російської Федерації, професор, засновниця кафедри соціальної психології МДУ ім. М. В. Ломоносова ; 1924-2014) \о ней\

Є примірники у відділах:
(15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 70253
Кількість відвідувачів 1884
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя