Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ДзОП-1/2019/8<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


   
    Інтернет-марафон за системою "Все включено", або натхнення багато не буває! [Текст] : [оголошення про новий Інтернет-марафон, що відбудеться 20–21 серпня 2019 р.] // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 2–3. : фото.
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафони -- обмін досвідом -- обговорення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Місюра, Л. Я.
    Формування природничої компетентності в дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Л. Я. Місюра // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 4–11 : фото. - Бібліогр.: 16 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--формування природничої компетентності
Кл.слова (ненормовані):
природнича компетентність -- діти з особливими освітніми потребами -- природознавство
Анотація: В статті розглянуто шляхи формування природничої компетентності – усунення прогалин у природничих знаннях, уявленнях, уміннях та навичках дітей, створення умов для їх самоактуалізації та набуття інформаційних і самоосвітніх компетенцій у галузі природничих наук, мотивування відповідального ставлення до довкілля та вироблення стандартів екологічно доцільної поведінки.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Ялова, О. В.
    Здоров’язбережувальні технології як засіб освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / О. В. Ялова, Т. В. Чиркова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 12–16 : фото. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--здоров’язбережувальні технології
Кл.слова (ненормовані):
здоров’язбережувальні технології -- здоров’язбереження -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: В статті презентовано приклади здоров’язбережувальних технологій освіти та розвитку дітей з особливими освітніми потребами для використання у закладах дошкільної освіти, загальної середньої освіти, спеціальних закладів загальної середньої освіти, а також фахівцями з питань інклюзивної освіти.


Дод.точки доступу:
Чиркова, Т. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Дерев’янко, О. О.
    Ознайомлення зі шкільним приладдям [Текст] : урок письма для незрячих учнів 1-го класу за рельєфно-точковою системою Брайля / О. О. Дерев’янко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 17–19. : іл., фото.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення зору--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
шкільне приладдя -- уроки письма
Анотація: Мета уроку: ознайомити з поняттям приладдя; навчити орієнтуватися та користуватися приладами для письма шрифтом Брайля, правильно тримати грифель; сформувати санітарно-гігієнічні вимоги до письма; учити дитримуватися правил техніки безпеки; розвивати уяву, пам’ять, мовлення, увагу, рухово-кінестетичні дії; виховувати спостережливість та точність рухів, виховувати зацівленість у здобутті нових знань]


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Яриш, С. А.
    Розвиток вокальних умінь та навичок з використанням звуків [а], [і], [у], [о], [е], [и] [Текст] : фронтальне (групове) корекційно-розвивальне заняття в 1-му класі для дітей з порушеннями слуху / С. А. Яриш // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 20–21. : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання
Кл.слова (ненормовані):
вокальні уміння -- артикуляція -- корекційно-розвивальні заняття


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Єна, Я. М.
    Велика літера у власних назвах [Текст] : урок української мови для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю / Я. М. Єна // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 22–25. : фотогр.
Рубрики: Діти з особливими потребами--легка розумова відсталість--навчання
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- діти з легкою розумовою відсталістю
Анотація: Мета уроку: поглибити знання учнів про власні назви та правила їхнього написання; розвивати логічне мислення, мовлення, увагу, пам’ять, спостережливість, орфографічні вміння та навички.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Шевченко, А. А.
    Орієнтування у просторі [Текст] : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затримкою психічного розвитку / А. А. Шевченко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - № 8. - С. 26–31. : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку--корекційні заняття
Кл.слова (ненормовані):
просторове орієнтування -- корекційно-розвивальні вправи -- діти із затримкою психічного розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 36279
Кількість відвідувачів 1521
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя