Пошуковий запит: <.>II=ДзОП-1/2020/8<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
|
Косаренко, О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України [Текст] / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 2–4.
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--нормативно-правова база Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- правові джерела -- організація навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Бібік, З. А. Осінь пахне дощами [Текст] : урок української мови для дітей 4-го класу з мовленнєвими порушеннями: [мета заняття: удосконалювати навички складати речення, пов’язані за змістом; розвивати писемне мовлення; збагачувати словниковий запас порівняннями] / З. А. Бібік> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 16–17. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки української мови Кл.слова (ненормовані): українська мова -- логопедичне заняття -- діти з мовленнєвими порушеннями -- початкова школа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Косаренко, О. В. Особистісно орієнтована діяльність практичного психолога з дітьми із синдромом Дауна в інклюзивному просторі [Текст] : питання – відповідь: [зокрема розглянуто такі питання: які особливості розвитку дітей із синдромом Дауна; чи всі діти із синдромом Дауна мають затримання інтелектуального розвитку; які особливості формування комунікативної компетентності дітей із синдромом Дауна] / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 5–10.
Рубрики: Діти з особливими потребами--психологи Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти з синдромом Дауна -- практичні психологи
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Волкова, Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання [Текст] : [про основні принципи корекції дислексії, а також подано приклади логопедичних занять для розвитку навичок читання] / Л. С. Волкова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 24–31.
Рубрики: Діти з особливими потребами--корекційно-розвивальна робота Кл.слова (ненормовані): корекція дислексії -- логопедичні заняття -- навички читання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Маркова, Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги" [Текст] : конспект груаового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу: [мета якого: формувати і вдосконалювати слухове сприймання; збагачувати та активізувати словниковий запас; удосконалювати навички спілкування на слухо-зоровій основі; формувати правильну вимову] / Л. Г. Маркова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 11–12.
Рубрики: Діти з особливими потребами--слухове сприймання Кл.слова (ненормовані): групове заняття -- слухо-зорова основа -- слухове сприйняття -- правильна вимова
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] [Текст] / В. В. Арутюнян, Г. В. Коротецька> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 20–23.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки літературного читання Кл.слова (ненормовані): перевірка знань -- літературне читання -- діти з ДЦП -- Коротецька Г. В. -- 4 клас
Дод.точки доступу: Коротецька, Г. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Заруба, Д. В. Учимося спілкуватися [Текст] : виховне заняття для дітей 3–4-х класів із порушенням зору: [мета заняття: закріпляти набутий досвід спілкування; формувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання й навички на спеціально створені життєво важливі ситуації] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 18–19.
Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--виховні заняття Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- діти з порушеннями зору -- виховне заняття -- початкова школа
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Одарченко, М. М. Я люблю своє місто [Текст] : конспект корекційного заняття для дітей третього року навчання з порушеннями зору: [мета заняття: розвивати окорухові функції, зорову пам’ять, уявлення, слухове та дотикове сприймання, аналізуюче спостереження, дрібну моторику рук, співдружність руки та ока] / М. М. Одарченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 13–15.
Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--корекційні заняття Кл.слова (ненормовані): тифлопедагогіка -- діти з порушеннями зору -- корекційне заняття -- початкова школа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|