Пошуковий запит: <.>II=КШС-2/2016/7<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13 |
>1.
| 22.183.4р К 70
Корчевський, Дмитро Олександрович. Методологічні засади інтеграції змісту підготовки фахівців з інформаційних технологій і шляхи їх реалізації на практиці [Текст] / Д. О. Корчевський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 3-7. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 22.183.4р + 74.58.2 Рубрики: Підготовка майбутніх ІТ-фахівців--інтеграція змісту навчання Інформаційні технології--професійна підготовка ІТ-фахівців Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- професійна підготовка -- підготовка ІТ-фахівців -- методологія -- інтеграція змісту навчання Анотація: У статті виявлено особливості змісту навчання майбутніх фахівців інформаційних технологій. Обґрунтовано філософські і соціально-педагогічні передумови інтеграції змісту їх професійної підготовки, розроблено відповідні методологічні і концептуальні засади, а також визначено шляхи їх реалізації на практиці.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.202 С 85
Стрижак, Олександр Євгенійович. Онтологічний підручник - парадигма формування інтерактивної системи знань у навчальному процесі [Текст] / О. Є. Стрижак> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 7-16. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.202 Рубрики: Навчання учнів--підручники друковані--онтологічна система підручника Кл.слова (ненормовані): контекст -- множинність -- онтологія -- тераурус -- мережецентризм -- друковані підручники Анотація: Описуються підходи й інструменти перетворення текстових підручників в інтерактивну систему знань. Основу такої системи становлять комп’ютерні онтології, які визначають зміст підручника як певну аксіоматичну предметну теорію. Визначаються такі інструменти як <термінополе підручника>, <таксономія>, <редуктор> множинних відношень між поняттями теорії, яка викладається у підручнику. Наводяться узагальнена схема формування онтологічної системи підручника.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 28.0р10 К 63
Комарова, Олена Володимирівна. Моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях засобами комп’ютерних технологій [Текст] / О. В. Комарова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 17-20.
ББК 28.0р10 Рубрики: Викладання біології в школі--комп’ютерні технології навчання Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): уроки біології -- навчальні уміння -- комп’ютерні технології навчання -- закон Харді-Вайнберга -- статистичні методи -- веб-сторінка -- фактори еволюції -- природний добір -- генетична структура популяції -- мікроеволюція -- діаграми -- графіки Анотація: У попередніх публікаціях автора було описано методику використання веб-сторінок для онлайн обробки результатів моделювання генетичної структури ідеальної популяції. Метою даної статті є опис методики комп’ютерного моделювання генетичних та еволюційних процесів у популяціях, на які діє такий фактор, як природний добір. Процес моделювання у даному випадку ґрунтується на здійсненні кількісної та якісної онлайн обробки результатів модельного експерименту.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 81.43.21-90 С 59
Сокол, Ірина Миколаївна. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови [Текст] / І. М. Сокол, О. М. Сопіна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 21-24. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 81.43.21-90 Рубрики: Викладання англійської мови в школі--комп’ютерні технології навчання Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): уроки англійської мови -- комп’ютерні технології навчання -- мобільний телефон -- сервіси Веб 2.0 Анотація: Метою статті є наведення прикладів застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у викладанні англійської мови для учнів навчальних закладів. Наводятся приклади використання сервісів Веб 2.0, можливостей мобільного телефона (фото, відео, диктофон). Попри це, автор пропонує перелік сучасних Інтернет-ресурсів для вчителів іноземної мови.
Дод.точки доступу: Сопіна, Олена Миколаївна Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 24р10 П 11
Підгорна, Тетяна Володимирівна. Формування практичних умінь учнів щодо пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет [Текст] / Т. В. Підгорна> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 25-27.
ББК 24р10 Рубрики: Викладання хімії в школі--інформаційно-комп’ютерні технології--використання мережі Інтернет Кафедра хімії Кл.слова (ненормовані): уроки хімії -- комп’ютерні технології навчання -- практичні завдання -- тренувальні вправи -- вправи для самостійного виконання -- пошукові системи -- спеціалізовані хімічні каталоги -- лінійні форми подання хімічних відомостей Анотація: У статті розглянуто приклади тренувальних вправ та вправ для самостійного виконання щодо формування практичних вмінь і навичок для добору і застосування інструментарію пошуку хімічних відомостей в мережі Інтернет.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 22.183.4р10 С 54
Собакар, Олена Олександрівна. Використання сервісів Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики [Текст] / О. О. Собакар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 28-31. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--комп’ютерні технології--мережеві технології Веб 2.0 Кафедра прикладної математики, інформатики та освітніх вимірювань Кл.слова (ненормовані): уроки інформатики -- Веб-технології 2.0 -- інформаційна культура -- інформаційне середовище -- інтерактивні вправи -- хмарні технології -- освітнє середовище -- мережеві технології Веб 2.0 Анотація: У статті розглянуто сучасні веб-технології, які дають змогу педагогам вирішувати найрізноманітніші освітні завдання, сприяти розвитку педагогічної творчості, професійної майстерності, підвищувати якість навчання і виховання учнів, ефективно застосовувати сучасні форми і методи навчання щодо впровадження інформаційних технологій під час навчального процесу засобами Веб 2.0 та хмарних технологій на уроках інформатики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 22.183.4р10 В 19
Васенко, Олександр Васильович. Реалізація можливостей інтегрованого середовища розробки Lazarus у вивченні інформатики в школі [Текст] / О. В. Васенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 32-35. - 6 назв.
ББК 22.183.4р10 Рубрики: Викладання інформатики в школі--комп’ютерні технології--інтегроване середовище програмування Кафедра прикладної математики, інформатики та освітніх вимірювань Кл.слова (ненормовані): уроки інформатики -- об’єктно-орієнтоване програмування -- кросплатформна система -- інтерфейс Анотація: Метою статті є узагальнення відомостей та аналіз характерних можливостей середовища програмування Lazarus як перспективної платформи для застосування у вивченні курсу інформатики в сучасній загальноосвітній школі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.202.242 С 20
Саражинська, Наталія Анатоліївна. Оновлена програма з інформатики в початкових класах та її реалізація [Текст] / Н. А. Саражинська, Н. І. Рибак> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 36-40.
ББК 74.202.242 Рубрики: Початкова школа--уроки інформатики--програми Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- уроки інформатики -- нові програми -- практичні рекомендації Анотація: Стаття містить методичні рекомендації щодо реалізації у навчально-виховному процесі оновленої програми з інформатики в початковій школі. Обгрунтовано причини змін у програмі та найголоніші оновлення. Містяться приклади пояснень теорії для нових частин програм і приклади інструкцій до практичних робіт.
Дод.точки доступу: Рибак, Ніна Іванівна Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.202.245 С 45
Скрипка, Ганна Володимирівна. Забезпечення диференціації в інклюзивних класах з використанням мобільних пристроїв [Текст] / Г. В. Скрипка> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 41-44. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 74.202.245 Рубрики: Інклюзивна освіта--диференціація--мобільні засоби навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивний клас -- мобільний додаток -- мобільне навчання -- сфери диференціації Анотація: У статті проаналізовано поняття диференційованого підходу у навчанні, етапи його впровадження в інклюзивних класах, а також наведено рекомендації щодо використання мобільних пристроїв на базі операційної системи Android для учнів з різними порушеннями психофізичного розвитку і забезпечення диференціації в інклюзивних класах.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 74.59 З-38
Захар, Ольга Германівна. Шляхи формування інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики Миколаївської області [Текст] / О. Г. Захар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 45-51. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.59 Рубрики: Вчителі інформатики--інформаційно-комунікаційна компетентність Миколаївська область--вчителі--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): вчителі інформатики -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- цифрова компетентність -- професійний розвиток -- підвищення кваліфікації вчителів -- післядипломна педагогічна освіта Анотація: У статті запропоновано структуру інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів інформатики на основі структури ІКТ-компетентності та рекомендацій ЮНЕСКО інструменти для відстеження сформованості ІК-компетентності вчителів інформатики, аналізуються результати проведених моніторингових досліджень серед учителів інформатики Миколаївської області, висвітлено шляхи формування ІК-компетентності вчителів інформатики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>11.
| 74.202.245 О-53
Олексюк, Василь Петрович. Досвід розгортання хмарних платформ Google Appa та Microsoft Office 365 у загальноосвітніх навчальних закладах [Текст] / В. П. Олексюк> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - С. 52-56. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.202.245 Рубрики: Навчання учнів--комп’ютерні технології --хмарні технології Тернопільска область--освіта в ЗНЗ--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): хмарні технології в освіті -- загальнодоступні хмари Анотація: У статті описано досвід проектування, розгортання, конфігурування та супроводу хмарних сервісів та у школах Тернопольської області. Запропоновано проект “Хмарні сервіси - кожній школі”, як метод одержання практичних результатів і форму співпраці науковців, викладачів, студентів, педагогів. Обгрунтовано можливість розгортання зазначених сервісів практично у будь-якому загальноосвітньому закладі.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Інституту педагогіки Національної Академії педагогічних наук України - 90 років [Текст] : [фото-звіт]> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - 2-га обкладинки. : фот. цв.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Круглий стіл "Інтернет в освіті: стан, проблеми, перспективи” [Текст] : [фото-звіт]> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7. - 3-я обкладинки. : фот. цв.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
|