Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=МП-1/2012/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-25 
1.
88.37
Р 17


   
    Развитие в выполнении социальной эволюции и саморазвитие в развитии человека // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 3-14. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Соціальна еволюція--розвиток
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- саморозвиток -- соціальна еволюція -- цілісність -- соціум


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

2.
88.37
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Культурно-історична психологія
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність
Анотація: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика.
Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

3.
88.37
Ч-92


    Чуприкова, Н. И.
    Дифференционно-интеграционная теория развития как основа междисципдинарных исследований : (по материалам коллектив. труда: Дифференционно-интеграционная теория развития) / Н. И. Чуприкова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 33-39. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Психологія розвитку--проблемні ситуації
   Психічні явища--диференціація

   Психічні явища--інтеграція

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
диференціація -- інтеграція -- розвиток -- теорія
Анотація: Рассматриваются некоторые проблемные ситуации психологии развития. Раскрываются огромные возможности теории развития, в основании которой лежат принципы дифференциации и интеграции психических явлений. Приводятся примеры широкого поля объяснительных возможностей теории и раскрываются перспективы ее применения.
Розглядаються деякі проблемні ситуації психології розвитку. Розкриваються величезні можливості теорії розвитку, в основі якої лежать принципи диференціації та інтеграції психічних явищ. Наводяться приклади широкого поля пояснювальних можливостей теорії та розкриваються перспективи її застосування.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

4.
88
А 90


    Асеев, В. Г.
    Механизмы детерминации психического развития / В. Г. Асеев // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 40-46. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Психічний розвиток--механізми детермінації
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток -- детермінація -- механізми розвитку -- мікророзвиток -- макророзвиток
Анотація: Представлены аргументы в рамках идеи о диалектически двойственном характере механизмов детерминации процесса психического развития, в том числе о соотношении микро- и макроразвития, а также о роли системнообразующих факторов типа мотивационной стимуляции и включения в деятельностное взаимодействие с предметным и социальным миром.
Представлені аргументи в рамках ідеї про діалектично двоїстий характер механізмів детермінації процесу психічного розвитку, в тому числі про співвідношення мікро-та макророзвитку, а також про роль системностворюючих факторів типу мотиваційної стимуляції і включення в діяльнісну взаємодію з предметним і соціальним світом.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

5.
88.37
Д 81


    Дудко, В. А.
    Психологические основы процесса развития и преобразования личности / В. А. Дудко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 46-54. - Библиогр.: 33 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Розвиток особистості--психологічні основи
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
генетична програма -- соціалізація -- індивідуалізація -- ініціація -- розвиток -- особистість -- перетворення
Анотація: В данной статье автор раскрывает сущность, смысл, средства, условия и механизмы индивидуального развития личности. С этой целью интегрирует законы причинности, целостности, изменения заданного генотипа и перерождения субъекта.
В даній статті автор розкриває сутність, зміст, засоби, умови і механізми індивідуального розвитку особистості. З цією метою інтегрує закони причинності, цілісності, зміни заданого генотипу і переродження суб'єкта.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

6.
88
А 67


    Анисимов, О. С.
    Эволюционные процессы и самоопределение в критические момонты цивилизационной динамики / О. С. Анисимов // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 54-63. - Библиогр.: 22 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Еволюційні процеси--цивілізаційна динаміка
   Самовизначення--цивілізаційна динаміка

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
цивілізація -- еволюція -- динаміка -- зміни -- стан -- криза -- самовизначення -- культура мислення -- самоорганізація
Анотація: При анализе цивилизационных процессов, их общей динамики, при выявлении решающих факторов смещения в диалектике бытия человечества типология цивилизации, опора на сущность цивилизации, онтологическая основа самой сущности цивилизации с ее неизбежностью предполагают применение культуры мышления, ее высшие формы и оперирование идеальными объектами в соотнесении с историческими, эмпирическими материалами. Это становится обязательным в стратегическом мышлении при выработке судьбоносных решений в критические периоды жизни страны и человечеств в целом.
При аналізі цивілізаційних процесів, їх загальної динаміки, при виявленні вирішальних факторів зміщення в діалектиці буття людства типологія цивілізації, опора на сутність цивілізації, онтологічна основа самої сутності цивілізації з її неминучістю припускають застосування культури мислення, її вищі форми і оперування ідеальними об'єктами в співвідношенні з історичними , емпіричними матеріалами. Це стає обов'язковим у стратегічному мисленні при виробленні доленосних рішень в критичні періоди життя країни і людства в цілому.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

7.
88.4
М 60


    Мильруд, Р. П.
    Развитие языка в онтогенезе как игра хаоса / Р. П. Мильруд // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 63-76. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.4 + 80
Рубрики: Мовознавство--психолінгвістика
   Психолінгвістика

   Онтогенез--розвиток мови

   Кафедра української мови

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
онтогенез -- розвиток мови -- самоогранізація мови -- фрактал -- відгалуження -- поява мови
Анотація: Развитие родного языка у ребенка традиционно рассматривалось как условие лексических средств и грамматических норм. Позже внимание ученых привлекла теория, объясняющая появление языка как синкретизм социального и индивидуального факторов в стадийном развитии языкового механизма. Некоторые исследования последних лет посвящены теории самоорганизации языка как сложной хаотической системы. В статье особое внимание уделяется языку в онтогенезе как игре хаоса. Получены результаты позволяют понять глубинные механизмы возникновения языка, моделировать эти процессы и управлять ими.
Розвиток рідної мови у дитини традиційно розглядалося як умова лексичних засобів і граматичних норм. Пізніше увагу вчених привернула теорія, що пояснює появу мови як синкретизм соціального та індивідуального факторів в стадійному розвитку мовного механізму. Деякі дослідження останніх років присвячені теорії самоорганізації мови як складної хаотичної системи. У статті особлива увага приділяється мові в онтогенезі як грі хаосу. Отримані результати дозволяють зрозуміти глибинні механізми виникнення мови, моделювати ці процеси і керувати ними.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

8.
88.37
М 92


    Мухина, В. С.
    Развитие сознания и самосознания в контексте пересечения реалий условий бытия в исторической динамике / В. С. Мухина // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 77-91. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Свідомість--розвиток
   Самосвідомість--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток людини -- існування людини -- реалії природи -- реалії простору -- особистісні якості
Анотація: Исследуется влияние родовых традиций на основы самосознания современных поколений; раскрываются сущностные особенности внешних реалий, создаваемых в истории человечества. Реалии выступают как позитивные условия, побуждающие человека к вхождению в особый мир и развитию позитивных качеств, одобряемых обществом. В то же время эти реалии могут представлять собой негативные условия, которые могут побуждать в человеке развитие у него негативных качеств.
Досліджується вплив родових традицій на основи самосвідомості сучасних поколінь; розкриваються сутнісні особливості зовнішніх реалій, що створюються в історії людства. Реалії виступають як позитивні умови, які спонукають людину до входження в особливий світ та розвитку позитивних якостей, схвалюваних суспільством. У той же час ці реалії можуть являти собою негативні умови, які можуть спонукати в людині розвиток у неї негативних якостей.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

9.
88.37
С 77


    Старовойтенко, Е. Б.
    Развитие мысли как проблема культурной психологии личности / Е. Б. Старовойтенко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 91-105. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія особистості--розвиток думки

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- думка -- розвиток думок
Анотація: Дается обоснование перспектив исследований генеза мысли на пересечении психологии мышления и культурной психологии личности. Представлена модель "характеристик зрелой мысли", основанная на синтезе общепсихологических идей о мышлении и культурных данных о мыслительной жизни личности.
Дається обгрунтування перспектив досліджень генезу думки на перетині психології мислення і культурної психології особистості. Представлена ​​модель "характеристик зрілої думки", заснована на синтезі загальнопсихологічних ідей про мислення і культурних даних про мисленнєве  життя особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

10.
88.37
К 93


    Кургинян, С. С.
    Процессуальные характеристики развития адекватного отношения личности к себе / С. С. Кургинян // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 105-119. - Библиогр.: 21 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--самоідентифікація
   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- самість -- адекватність -- відношення до себе
Анотація: Отражен опыт качественного изучения единичного случая адекватного отношения личности к себе и концептуализации его основных эмпирических следствий
Відображено досвід якісного вивчення одиничного випадку адекватного ставлення особистості до себе і концептуалізації його основних емпіричних наслідків.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

11.
88.37
Е 74


    Ермолаева, М. В.
    К проблеме периодизации развития личности на протяжении жизненого пути / М. В. Ермолаева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 119-128. - Библиогр.: 25 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--періодизація

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- періодизація -- багатомірність -- життєвий шлях -- внутрішня позиція
Анотація: Проанализированы методологические проблемы, возникающие при создании единой периодизации развития личности на протяжении жизненного пути. Утверждение о многоформности процесса развития личности позволяет константировать, что существующие концепции периодизации охватывают разные формы и линии развития, которые, хотя и взаимосвязаны, но в то же время автономны, в связи с чем жизненный путь подчинен закону гетерохронности. Обосновано значение разработки понятия внутренней позиции как одного из оснований периодизации развития личности на протяжении жизненного пути.
Проаналізовано методологічні проблеми, що виникають при створенні єдиної періодизації розвитку особистості протягом життєвого шляху. Твердження про багатоформність процесу розвитку особистості дозволяє константувати, що існуючі концепції періодизації охоплюють різні форми і лінії розвитку, які, хоч і взаємопов'язані, але в той же час автономні, у зв'язку з чим життєвий шлях підпорядкований закону гетерохронності. Обгрунтовано значення розробки поняття внутрішньої позиції як однієї з підстав періодизації розвитку особистості протягом життєвого шляху.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

12.
88.37
Л 82


    Лубовский, Д. В.
    Понятие внутренней позиции и непрерывность развития на протяжении жизненного пути / Д. В. Лубовский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 128-138. - Библиогр.: 23 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--неперервність

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- внутрішня позиція -- регуляція життя -- саморозвиток особистості -- мотивація -- афективно-смислової регуляція
Анотація: Обсуждаются возможности применинея понятия внутреней позиции (ВП) личности для анализа саморазвития человека на протяжении жизни.
Обговорюються можливості застосування поняття внутрішньої позиції (ВП) особистості для аналізу саморозвитку людини протягом життя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

13.
88.37
Р 64


    Розин, В. М.
    Противоречия в процессе развития личности в исканиях Павла Флоренского / В. М. Розин // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 138-152. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Розвиток особистості--протиріччя

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- протиріччя -- становлення -- ситуація розвитку
Анотація: Поднимаются некоторые общие вопросы понимания развития личности. Выделяются две важные характеристики ее как целостности - становление и ставшее развитие. Развитие человека рассматривается как результирующий процесс, включающий становление. Раскрывается сложный путь исканий и преодолений противоречий личностью в процессе развития на примере становления и развития личности Павла Флоренского.
Піднімаються деякі загальні питання розуміння розвитку особистості. Виділяються дві важливі характеристики її як цілісності - становлення і розвитку. Розвиток людини розглядається як результуючий процес, що включає становлення . Розкривається складний шлях пошуків і подолань протиріч особистістю в процесі розвитку на прикладі становлення та розвитку особистості Павла Флоренського.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

14.
88.37
З-17


    Заиченко, Н. У.
    Конфликт в контексте развития субъекта / Н. У. Заиченко // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 152-163. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Конфліктні ситуації--вирішення
   Конфлікт суб’єкта

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
конфлікти -- суб’єкти -- особистість -- конфліктний стан -- інтеграція -- свідомість -- моральність
Анотація: Представлено обобщение научно-практических знаний о проблеме конфликтных явлений в контексте развития субъекта жизнедеятельности. Приводиться характеристика основных направлений и подходов, а также обоснование интегративного подхода к изучению конфликтных явлений.
Представлене узагальнення науково-практичних знань про проблему конфліктних явищ в контексті розвитку суб'єкта життєдіяльності. Приводитися характеристика основних напрямків і підходів, а також обгрунтування інтегративного підходу до вивчення конфліктних явищ.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

15.
88.4
Р 81


    Рощина, И. Ф.
    Клиническая психология развития и проблемы дизонтогенеза / И. Ф. Рощина, Н. В. Зверева // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 163-170. - Библиогр.: 43 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.4
Рубрики: Психологія--клінічна
   Клінічна психологія--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
онтогенез -- дизонтогенез -- вікова періодизація -- кризи розвитку
Анотація: Предлагается новое понимание терминов "онтогенез - дизонтогенез" в клинической психологии развития. Дизонтогенез рассматривается как нарушение психического развития, возникающее в любом возрасте и продолжается в течении жизни человека. Анализируются проблемы типологии дизонтогенеза, возникновения дизонтегений под влиянием новой социальной ситуации развития, содержания кризисов развития на фоне болезни и вопросы диагностики.
Пропонується нове розуміння термінів "онтогенез - дизонтогенез" в клінічній психології розвитку. Дизонтогенез розглядається як порушення психічного розвитку, що виникає в будь-якому віці і продовжується в перебігу життя людини. Аналізуються проблеми типології дизонтогенеза, виникнення дизонтегеній під впливом нової соціальної ситуації розвитку, змісту криз розвитку на тлі хвороби і питання діагностики.


Дод.точки доступу:
Зверева, Н. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

16.
87.6
К 52


    Клягин, Н. В.
    Природа развития / Н. В. Клягин // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 171-185. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 87.6
Рубрики: Природа розвитку людини
   розвиток людини

Кл.слова (ненормовані):
біогенез -- виликий вибух -- глайд -- квантова теорія відносності -- космологічна сингулярність -- остент -- причинно-наслідковий закон -- спатий -- суперструна
Анотація: Причинно-следственный закон препятствует любым видам развития, однако с вероятностью в 2,25 % возможны отступления от действия причинно-следственного закона. С такой же вероятностью возможны факты развития в природе и обществе. Поскольку вероятность в 2,25 % ниже вероятности статистической ошибки (4 %), факты развития редки и кажутся чудом.
Причинно-наслідковий закон перешкоджає будь-яким видам розвитку, проте з вірогідністю в 2,25% можливі відступи від дії причинно-наслідкового закону. З такою ж ймовірністю можливі факти розвитку в природі і суспільстві. Оскільки ймовірність в 2,25% нижче ймовірності статистичної помилки (4%), факти розвитку рідкісні і здаються дивом.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

17.
88.37
М 13


    Мазлумян, В. С.
    Пластичность как возможный фактор эволюции живых организмов на Земле / В. С. Мазлумян // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 185-193. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Живі організми--еволюція
   Еволюція живих організмів--пластичність

Кл.слова (ненормовані):
еволюція людини -- пластичність -- неотонічний розвиток -- психіка шимпанзе -- психіка людини
Анотація: Анализируется жизнь приспособительного механизма живых организмов в поцессе эволюции. В этом контексте так называемое неотоническое развитие человека трактуется как поворотный в ароморфозе гоминид, пришедший к кардинальному развитию психики, мышления и сознания Homo sapiens, к развитию человеческой културы, науки и всей интеллектуальной деятельности в целом как краеугольным камням Ноотропии.
Аналізується життя пристосувального механізму живих організмів в поцессе еволюції. У цьому контексті так зване неотонічного розвиток людини трактується як поворотний в ароморфозі гомініді, що прийшов до кардинального розвитку психіки, мислення і свідомості Homo sapiens, до розвитку людської култури, науки і всієї інтелектуальної діяльності в цілому як наріжним каменям Ноотропії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

18.
88.37
Д 79


    Дубровина, И. В.
    Возрастной подход к воспитанию психологической культуры школьников / И. В. Дубровина // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 194-209. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: психологічна освіта
   Психологічна культура--виховання--школярі

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самовизначення -- психологічна культура -- психологічна направленість -- особистість
Анотація: Статья посвящена проблеме психологического образования учащихся в средней общеобразовательной школе. В ней обосновывается актуальность изучения основ научной психологии в современной школе, обсуждается возрастной подход к решению проблем воспитания школьников на основе приобщения их к психологической культуре личности как неотъемлемой части общей культуры.
Стаття присвячена проблемі психологічної освіти учнів у середній загальноосвітній школі. У ній обгрунтовується актуальність вивчення основ наукової психології в сучасній школі, обговорюється віковий підхід до вирішення проблем виховання школярів на основі долучення їх до психологічної культури особистості як невід'ємної частини загальної культури.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

19.
88.37
Д 53


    Дмитриев, С. В.
    Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий / С. В. Дмитриев, С. Д. Неверкович, Е. В. Быстрицкая // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 209-222. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Освітні технології--вища школа
   Самосвідомість

   Мислення

   Діяльність людини

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
самість -- саморегуляція -- розвиток особистості -- особистість -- самоорганізація -- інтегральна індивідуальність
Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры.
На основі міждисциплінарного підходу проаналізовані сучасні підходи до дослідження освітніх технологій, на новій теоретичній і методичній основі виділені і описані базові компоненти структури освітнього простору і методи дидактичного моделювання професійної діяльності в предметній сфері фізичної культури.


Дод.точки доступу:
Неверкович, С. Д.; Быстрицкая, Е. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

20.
74.58
Ф 45


    Фетисов, А. С.
    Становление физической культуры будущих специалистов как условие их личностного и профессионального развития / А. С. Фетисов // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 222-231. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів фізичної культури
Кл.слова (ненормовані):
фізична культура -- ігрові технології -- мотивація -- особистість
Анотація: Рассматривается значимость освоения физической культуры будущими специалистами в их общем личностном развитии. Обсуждаются игровые технологии освоения физической культуры как оптимально обеспечивающие в процессе их освоения развитие многих значимых личностных качеств, определяющих проффесиональный и общий личностный потенциал человека.
Розглядається значимість освоєння фізичної культури майбутніми фахівцями в їх загальному особистісному розвитку. Обговорюються ігрові технології освоєння фізичної культури як оптимально забезпечують в процесі їх освоєння розвиток багатьох значущих особистісних якостей, що визначають професійний і загальний особистісний потенціал людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1

Знайти схожі

 1-20    21-25 
 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 27464
Кількість відвідувачів 685
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя