Пошуковий запит: <.>II=МП-1/2013/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| 87 С 14
Сайко, Э. В. Будущее как энергетический ресурс в развитии Человека и общества / Э. В. Сайко> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 3-15. - Библиогр.: 25 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 87 Рубрики: Майбутнє--людина--суспільство Кл.слова (ненормовані): майбутнє -- людина -- суспільство Анотація: У статті розкрито поняття "майбутнє" як психологічно значущий фактор людської долі та суспільства.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 87.2 Д 69
Дорфман, Л. Я. Будущее, возможности и причины / Л. Я. Дорфман> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 16-29. - Библиогр.: 20 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 87.2 Рубрики: Майбутнє--можливості --час Кл.слова (ненормовані): майбутнє -- можливість -- дійсність -- час Анотація: Запропоновано нову категорію причин - ймовірні причини у майбутньому. Рух до цього поняття проходив через аналіз понять можливості та дійсності під кутом зору часу, з однієї сторони, необхідності й випадковості - з іншої. Здійснено диференціацію понять можливість та дійсність.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 87.2 В 67
Волкова, Е. В. Триединый аспект функциональной организации концепта: прошлое, настоящее и будущее / Е. В. Волкова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 29-41. - Библиогр.: 33 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 87.2 Рубрики: Майбутнє--минуле--теперішнє Кл.слова (ненормовані): ментальні структури -- інтелект -- креативність -- спеціальні здібності -- майбутнє Анотація: Стаття присвячена аналізу питань, що представляють собою концептуальні структури, їх стан, властивості та функції; обговорюються емпіричні факти, які свідчать, що концептуальні структури як результат минулого та теперішнього досвіду обумовлюють можливості теперішнього та майбутнього досвіду.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 87 А 67
Анисимов, О. С. Будущее в субъективной рефлексии и факторы роста его объективности / О. С. Анисимов> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 41-48. - Библиогр.: 21 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 87 Рубрики: Майбутнє--суб’єктивність--об’єктивність Кл.слова (ненормовані): майбутнє -- рефлексія -- суб’єктивність -- об’єктивність Анотація: За наявності установки на об'єктивність породжуваних образів майбутнього необхідним стає запозичення позиції стратега, шо реалізує метасистемний підхід в аналізі макросистем. У рамках вказаних форм стратегічного прогнозування, планування, проектування навіть помилки, які були передбачені, достатньо швидко ліквідуються.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 87 Р 64
Розин, В. М. Полагание, сознавание, переживание будущего в контексте самоопределения / В. М. Розин> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 48-59. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 87 Рубрики: Майбутнє--час--реальність Кл.слова (ненормовані): час -- майбутнє -- реальність -- проектна реальність -- особистість -- еволюція Анотація: У статті розглядається криза поняття "майбутнє" у сучасних умовах переходу від однієї реальності до іншої. Попередньо аналізується еволюція цього поняття в історії філософії. Зокрема, показано, що майбутнє представляється у рамках проектної діяльності, яка складається починаючи з середніх віків.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 87 С 60
Соловьёв, О. В. О функциональной связи феномена субъективности и процесса восприятия в рамках представления о психике как сфере моделирования будущего / О. В. Соловьёв> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 60-70. - Библиогр.: 13 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 87 Рубрики: Майбутнє--суб’єктивність Кл.слова (ненормовані): сприйняття -- суб’єктивність -- мозок -- майбутнє -- моделювання майбутнього -- інформація Анотація: У даній статті феномен суб'єктивності трактується як фактор якісної оцінки інформації, яка фіксується у мозку, тобто розглядається в якості оператора, який здійснює переробку інформації не тільки в процесі сприйняття, а і в будь-якому іншому психічному процесі.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 88.37 С 77
Старовойтенко, Е. Б. Достижение себя в отношении к Другому / Е. Б. Старовойтенко> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 71-85. - Библиогр.: 10 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.37 Рубрики: Особистість--свідомість Кл.слова (ненормовані): особистість -- свідомість -- рефлексія -- персонологічна герменевтика Анотація: "Досягнення себе" не є предметом систематичного вивчення у вітчизняній психології особистості. Мета даної статті - обгрунтувати значення цього дослідження в актуальному соціокультурному та науково-гуманітарному контексті. "Досягнення себе" розуміється в даній роботі як цілісна, рефлексивно опосередкована реалізація можливостей Я у основних життєвих відношеннях особистості як подолання себе майбутнього.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 88.37 И 85
Исаева, А. Н. Знаемое и незнаемое "Я" в значимой жизненной ситуации / А. Н. Исаева> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 85-96. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.37 Рубрики: Особистість--рефлексія Кл.слова (ненормовані): особистість -- ідентичність -- рефлексія Анотація: Робота присвячена проблемі рефлексії особистості в аспекті розрізнення відомого "Я" та невідомого "Я". Розглядаються їх протиріччя, способи вилучення та розкриття цих протиріч, розроблені на основі ідей П. Рікера, Ж.-П. Сартра, С. Л. Рубінштейна, Є. Б. Старовойтенко.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 88.37 Т 54
Толстых, Н. Н. Время думать о будущем / Н. Н. Толстых> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 96-107. - Библиогр.: 32 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.37 Рубрики: Особистість--майбутнє--мотивація Кл.слова (ненормовані): майбутнє -- тимчасова перспектива майбутнього -- мотивація -- особистість -- юність Анотація: Представлено результати багаторічних досліджень тимчасової перспективи майбутнього, під яким мають на увазі репрезентацію "простору мотивації" у підлітків та юнаків. Емпіричне дослідження із застосуванням методу мотиваційної індукції Ж. Нюттена дозволило охарактеризувати як змістовий, так і часовий (темпоральний) аспект часової перспективи.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 88.837 А 16
Абраменкова, В. В. Картина мира современных российских детей на рубеже тысячелетий: наше будущее глазами ребёнка / В. В. Абраменкова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 108-120. - Библиогр.: 30 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.837 Рубрики: Діти--майбутнє--картина світу Кл.слова (ненормовані): соціальна психологія дитинства -- дитяча психологія -- дитяча картина світу -- графічний контент-аналіз -- вербальний контент-аналіз Анотація: В контексті соціальної психології дитинства викладено багаторічні дослідження картини світу сучасної дитини як уявлень про свою країну, світ, самого себе. Контент-аналіз малюнків та творів дітей різних регіонів Росії виявляє деформацію картини світу у дітей та прослідковує динаміку наростання в них негативних уявлень про майбутнє.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
| 60.5 Ц 76
Цой, Л. Н. "Будущее" как социологическое понятие / Л. Н. Цой> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 120-134. - Библиогр.: 22 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 60.5 Рубрики: Майбутнє--картина світу--соціологія Кл.слова (ненормовані): майбутнє -- футурологія -- картина світу -- соціологія пізнання -- культурний контекст -- конфлікт Анотація: В науково-методичній статті представлено логіку обгрунтування бачення "майбутнього" в соціологічному контексті; розкрито змістовий зв'язок між науковими та культурологічними "картинами світу" і відношенням до майбутнього; описано методологію дослідження "майбутнього" в соціології пізнання на різних етапах розвитку наук; виявлено різницю між науковою позицією та політичною опозицією при погляді на майбутнє.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 88.837 Ц 94
Цымбаленко, С. Б. Портрет российских подростков в интерьере будущего / С. Б. Цымбаленко> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 134-145. - Библиогр.: 20 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.837 Рубрики: Підлітки--інтернет--майбутнє Кл.слова (ненормовані): спілкування -- комунікація -- інформаційно-писхологічний простір -- колективний інтелект -- підлітки -- Інтернет -- інформаційні технології Анотація: У Росії сформувалось перше інтернет-покоління. Це змінило весь спосіб життя підлітків. Вони не просто користуються Інтернетом, а живуть за допомогою Інтернету. Це - нове середовище життя, спосіб життя за допомогою інформаційних технологій, механізм проектування майбутнього.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
| 88.37 М 64
Мирошник, И. М. Координационная парадигма развития и система психологической координации: пути эволюции способностей человека будущего / И. М. Мирошник> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 145-161. - Библиогр.: 36 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.37 Рубрики: Особистість--здібності--майбутнє Кл.слова (ненормовані): трансгуманізм -- здібності людини -- особистість -- майбутнє -- психологічна координація Анотація: Розглядається можлива альтернатива трансгуманізму, яка визначить нові тенденції та шляхи еволюції здібностей людини майбутнього. Розкрито основні теоретичні принципи і закони Координаційної парадигми розвитку, яка відрізняється від діалектичних законів розвитку. Представлено інноваційну систему психологічної координації, яка відповідає викликам часу і дозволяє створити оптимальні умови для розкриття резервних можливостей мозку, еволюції здібностей людини при збереженні його видової ідентичності та високої адаптивної пластичності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 74.04(2Рос)п2 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Совершенствование аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 162-177.
. - ISSN 2073-8528ББК 74.04(2Рос)п2 Рубрики: Наукові кадри--атестація Кл.слова (ненормовані): наукові кадри -- атестація наукових кадрів -- педагоги -- психологи -- вища атестаційна комісія Анотація: Доповідь на нараді ВАК 20.11.2012 (Росія).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
| 74.66 К 89
Кузнецов, С. А. Социально-психологическая подготовка специалистов сферы социального туризма к работе с инвалидами / С. А. Кузнецов> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 177-182. - Библиогр.: 4 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 74.66 + 75.81 Рубрики: Туризм--соціальний туризм Туризм--кадри Кл.слова (ненормовані): функції туризму -- соціальний туризм -- туризм інвалідів -- туристичні компанії -- інтеграція інвалідів Анотація: Подано визначення соціального туризму, виокремлено його пріоритетні види: дитячо-юнацький - самодіяльний (спортивно-оздоровчий); лікувально-оздоровчий; екологічний і культурно-пізнавальний; сімейні подорожі; туризм для молоді та ветеранів; туризм для інвалідів та ін. Визначено компоненти тримірної структури соціально-психологічної підготовки спеціалістів сфери соціального туризму до роботи з інвалідами: когнітивний, діяльнісний, особистісний.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
| 88р30 Л 33
Лебедева, О. В. Проблема профессиональной и личностной готовности психолога к практической деятельности в условиях модернизации отечественной системы образования / О. В. Лебедева> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 182-189. - Библиогр.: 19 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88р30 Рубрики: Психологи--підготовка--професійна підготовка Кл.слова (ненормовані): професійна компетентність -- професійна культура -- психологи -- підготовка психологів -- компетентнісний підхід Анотація: Стаття присвячена проблемі професійної підготовки майбутнього психолога в умовах компетентнісного підходу. Представлено різні підходи до визначення поняття "професійна компетенція", а також обгрунтовано необхідність побудови на вузівському етапі навчання інноваційної системи професійної підготовки майбутнього психолога до практичної діяльності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
| 88.840.302 М 80
Моросанова, В. И. Дифференциально-психологические основы саморегуляции в обучении и воспитании подрастающего поколения / В. И. Моросанова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 189-199. - Библиогр.: 21 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.840.302 Рубрики: Педагогічна психологія--саморегуляція Кл.слова (ненормовані): саморегуляція -- психологія -- темперамент -- виховання -- розвиток -- психологія навчання Анотація: У статті розкривається сучасний стан теорії і практики досліджень усвідомленої саморегуляції у науковій школі психології саморегуляції щодо проблем освіти і виховання на основі узагальнення результатів робіт, виконаних автором і під його керівництвом в Лабораторії психології саморегуляції Психологічного інституту РАО.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>18.
| 88.37 З-49
Зелинская, Т. Н. Психологические особенности развития личностной амбивалентности в юношеском возрасте / Т. Н. Зелинская> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 200-211. - Библиогр.: 18 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.37 Рубрики: Особистість--особистісна амбивалентність Кл.слова (ненормовані): особистісна амбівалентність -- особистість -- вікова психологія -- юнацький вік Анотація: Розкрито теоретико-методологічні основи вивчення особистісної амбівалентності. Досліджено вікову динаміку, виявлено закономірності розвитку особистісної амбівалентності у старшому юнацькому віці.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19.
| 88.53 Г 89
Грошев, И. В. Коммуникативные "партитуры" и "тактики" гендера: явление перебивания в процессе общения / И. В. Грошев> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 211-228. - Библиогр.: 48 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.53 Рубрики: Гендер--спілкування Кл.слова (ненормовані): спілкування -- мовна поведінка -- чоловіки -- жінки -- гендер -- стать Анотація: Розглядається проблема спілкування через призму статевовікових та гендерних особливостей. Представлено результати багатьох досліджень, які підтверджують наявність факту перебивання у процесі спілкування, у тому числі детермінованого статевою приналежністю учасників спілкування. Відмічається вплив віку, а також ступінь фемінінності і маскулінності на частоту перебивання. Зроблено висновок про перспективність досліджень даного напряму процесу спілкування.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>20.
| 88.37 М 14
Майгурова, А. С. Асимметрия гендерной идентичности / А. С. Майгурова, Е. В. Улыбина> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 229-239. - Библиогр.: 36 назв.
. - ISSN 2073-8528ББК 88.37 Рубрики: Гендер--жінки--чоловіки Кл.слова (ненормовані): гендер -- стать -- жінки -- чоловіки -- конформність -- гендерні стереотипи -- особистісна ідентичність Анотація: У роботі аналізується характер зв'язку жінок з жіночою гендерною групою. Показано більш низький ніж у чоловіків, рівень конформності по відношенню до своєї гендерної групи, розмиття стереотипів жіночої поведінки та домінування у жінок особистісної ідентичності над соціальною (груповою). Зниження гендерної ідентичності у жінок розглядається як ситуація, яка стимулює розвиток суб'єктності у жінок.
Дод.точки доступу: Улыбина, Е. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|