Пошуковий запит: <.>II=ОІУ/2013/16/1/2<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Паращенко Л. Інфраструктура загальної середньої освіти як конструктор для освітніх реформ/Л. Паращенко // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.7-15
|
>2.
| Кузьменко Л. Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід)/Л. Кузьменко // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.17-22
|
>3.
| Романовська О. Підприємницькі ВНЗ у сучасному суспільстві/О. Романовська, О. Романовський, Ю. Романовська // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.23-43
|
>4.
| Пилипенко В. Проблема мотивації студентів до використання ІКТ у навчальному середовищі вищої школи/В. Пилипенко // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.46-51
|
>5.
| Хворостяний І. Освітня стратегія сучасної школи, або Якою бути школі майбутнього?/І. Хворостяний // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.53-61
|
>6.
| Шеремет М. Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників/М. Шеремет // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.62-67
|
>7.
| Чемеркін С. Причини низького рівня досліджуваності української мови в Інтернеті/С. Чемеркін // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.69-72
|
>8.
| Базалук О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти/О. Базалук // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.73-77
|
>9.
| Левчишена О. Регуляторна політика держави в галузі вищої освіти/О. Левчишена // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.80-87
|
>10.
| Карпенко Г. Формування нової української терміносистеми логістики/Г. Карпенко // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.88-92
|
>11.
| Ковальська Н. Стратегічні інтереси держави щодо підготовки фахівців сфери соціально-побутових послуг/Н. Ковальська // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.94-98
|
>12.
| Філіпчук Г. Національно-культурний контекст освітньої політики/Г. Філіпчук // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.100-109
|
>13.
| Мамчур Н. Роль естетичного виховання у підготовці майбутніх вчителів/Н. Мамчур // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.110-115
|
>14.
| Чучвара А. Когнітивні чинники формування неофіційного найменування сільського школяра (на матеріала опитування учнів загальноосвітніх шкіл Львівської області)/А. Чучвара // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.116-120
|
>15.
| Гулай А. Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово"/А. Гулай // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.123-127
|
>16.
| Кондрак Е. А. Мораль і етика у взаємодії з наукою, освітою і релігією/Е. А. Кондрак // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.129-132
|
>17.
| Калакура Я. Українська духовність: історіографічний вимір/Я. Калакура // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.134-141
|
>18.
| Філіпова В. Зарубіжний досвід державно-громадського управління освітою/В. Філіпова // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.144-149
|
>19.
| Зимомря М. Учений зі своїм поступом: Микола Євтух/М. Зимомря, І. Добрянський // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.151-154
|
>20.
| Якубов М. Микола Маркович Роженко/М. Якубов, Н. Костюк // Освіта і управління. -Київ, 2013. т.Том 16,N N 1/2.-С.155-165
|
|
|