Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ОІУ/2013/16/1/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-23 
1.
74.04(4УКР)
П 18


    Паращенко, Людмила.
    Інфраструктура загальної середньої освіти як конструктор для освітніх реформ [Текст] / Л. Паращенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 7-15. - Бібліогр.: с. 15-16
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Управління освітою--Україна
Кл.слова (ненормовані):
державне управління освітою -- загальна середня освіта -- навчальне середовище -- освітнє середовище
Анотація: Здійснено аналіз поняття "інфраструктура системи загальної середньої освіти (ЗСО) " в контексті обмеженості ресурсного забезпечення реформ. Визначено перспективні напрямки розвитку навчального середовища. Подано пропозиції щодо заходів, спрямованих на ефективну реалізацію механізмів розвитку навчального середовища, зокрема забезпечення здоров'я школярів, полімовності і використання потенціалу відкритої й електронної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.204.21
К 89


    Кузьменко, Людмила.
    Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід) [Текст] / Л. Кузьменко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 17-22. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.204.21
Рубрики: Вчитель--акмеологічний підхід
Кл.слова (ненормовані):
суспільство знань -- педагогічна культура -- вчитель-акмеолог -- педагог-акмеолог
Анотація: У статті розкрито питання яким має бути сучасний педагог творчого рівня в контексті акмеології. З'ясовано, які вимоги перед освітою ставить сучасне суспільство. Подані результати проведеного дослідження щодо бачення і розуміння ролі вчителя сьогоднішніми студентами, майбутніми педагогами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.484.7
Р 69


    Романовська, Олександра.
    Підприємницькі ВНЗ у сучасному суспільстві [Текст] / О. Романовська, О. Романовський, Ю. Романовська // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 23-43. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.484.7
Рубрики: Вищі навчальні заклади--приватні
   Вищі навчальні заклади зарубіжних країн

   США--вища освіта--університети
Кл.слова (ненормовані):
університетське підприємництво -- теорія підприємницьких ВНЗ -- ендаумент
Анотація: У статті вивчено та узагальнено існуючі теоретичні та практичні дослідження у сфері університетського (академічного) підприємництва провідних країн світу (на досвіді США) . Проаналізовано базові поняття із теорії підприємницьких ВНЗ, досліджено різноманітні форми фінансової підтримки дослідницьких підприємницьких університетів і коледжів.


Дод.точки доступу:
Романовський, Олександр; Романовська, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
88.4
П 32


    Пилипенко, Владислав.
    Проблема мотивації студентів до використання ІКТ у навчальному середовищі вищої школи [Текст] / В. Пилипенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 46-51. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 88.4
Рубрики: Педагогічна психологія--мотивація навчання
Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- інформаційно-комунікативні технології -- пізнавальний інтерес -- вища школа -- навчальна мотивація
Анотація: Стаття присвячена проблемі мотивації студентів до використання ІКТ (інформаційно-комунікативні технології) в навчанні у вищій школі. Розкрито поняття мотивації, основні форми та методи навчальної роботи як засобу мотивації студентів до використання ІКТ. Визначено умови, які сприяють підвищенню інтересу студентів до використання ІКТ. Проаналізовано шляхи активізації навчально-пізнавального інтересу студентів на основі використання практичних завдань із застосуванням ІКТ в навчальному процесі у вищій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.24к2(4Укр)
Х 32


    Хворостяний, Ігор.
    Освітня стратегія сучасної школи, або Якою бути школі майбутнього? [Текст] / І. Хворостяний // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 53-61. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.24к2(4Укр)
Рубрики: Управління освітою--загальноосвітня школа
Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітня школа -- школа майбутнього -- економіка й освіта -- освіта і психологія -- проектна педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.202.6
Ш 49


    Шеремет, Микола.
    Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників [Текст] / М. Шеремет // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 62-67. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.202.6
Рубрики: Навчання--інформаційна компетентність учнів
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна компетентність -- критичне мислення -- модель формування критичного мислення
Анотація: У статті розглядається процес формування інформаційної компетентності старшокласників засобами критичного мислення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
81.2Укр
Ч-42


    Чемеркін, Сергій.
    Причини низького рівня досліджуваності української мови в Інтернеті [Текст] / С. Чемеркін // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 69-72. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 81.2Укр
Рубрики: Українська мова--мова Інтернет-простору, електронних засобів
Кл.слова (ненормовані):
інтернет-комунікація -- норма -- кодифікація
Анотація: У статті порушено проблему низького рівня досліджуваності української мови в мережі Інтернет. Зазначено, що нині зростає кількість користувачів, які спілкуються українською мовою У Всесвітній мережі, збільшується україномовний контент, відтак актуалізуються питання, які не сприяють виникненню зацікавленості з боку науковцівщодо цього об'єкта дослідження, автор визначає відсутність ефективної мовної політики, характер вікових особливостей науковців, а також те, що українська мова в Інтернеті - надзвичайно динамічна система, яка має тісний зв'язок з іншими семіотичними ситемами і яка є репрезентантом нової філософії мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
87р30
Б 17


    Базалук, Олег.
    Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти [Текст] / О. Базалук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 73-77. - Бібліогр.: с. 78
ББК 87р30 + 74в
Рубрики: Філософія освіти--викладання--спецкурс
Кл.слова (ненормовані):
спецкурс -- примус -- планетарно-космічний тип особистості -- образ людини майбутнього
Анотація: "Філософія освіти" як обов'язковий для вивчення студентами спецкурс забезпечує оволодіння знаннями і технологіями сучасної освітньої діяльності в умовах трансформації суспільства. Також у сферу її функціонування входить обгрунтування аксіологічних та педагогічних передумов формування особистості, яка визначить своє місце в новому динамічному сучасному соціумі з метою самореалізації. Стратегічна ціль філософії освіти - формування планетарно-космічного типу особистості, образу людини майбутнього.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.489.4(4Укр)
Л 38


    Левчишена, Оксана.
    Регуляторна політика держави в галузі вищої освіти [Текст] / О. Левчишена // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 80-87. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.489.4(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--організація
Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання -- регуляторна політика -- ринкова екноміка -- регулювання освітньої дцяльності
Анотація: У статті досліджено необхідність і функції регулювання вищої освіти в Україні, розкрито цілі та принципи регулювання освітньої діяльності, проаналізовано засоби державного регулювання освітньої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
81.2Укр-3
К 26


    Карпенко, Галина.
    Формування нової української терміносистеми логістики [Текст] / Г. Карпенко // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 88-92. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 81.2Укр-3
Рубрики: Українська мова--термінологія
Кл.слова (ненормовані):
термін -- логістична термінологія -- терміносистеми
Анотація: У статті досліджено організацію українських термінів логістичної наукової терміносистеми, зокрема, запозичених з інших галузей знань. Автор розглянула способи термінологічної номінації української мови логістичної сфери діяльності та визначила найпоширеніші з них - внутрішньомовні (термінологізація, транстермінологізація) і міжмовні переноси (калькування) . Проаналізовано найпродуктивніші моделі творення термінів логістичної терміносистеми і встановлено, що у сучасній науковій думці, зокрема вітчизняній, логістика позначає проблеми й методи управління різноманітними потоками, передусім матеріальними й людськими, а також інформаційними, фінансовими тощо. Оскільки терміносистема логістики знаходиться на етапі свого становлення і значна частина термінів запозичена із суміжних галузей знань, зроблено спробу простежити процес формування нової термінології. Обгрунтовано необхідність побудови онтології предметної галузі логістики, що пов'язано з інтенсивним її розвитком.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
74.04(4УКР)
К 56


    Ковальська, Наталія.
    Стратегічні інтереси держави щодо підготовки фахівців сфери соціально-побутових послуг [Текст] / Н. Ковальська // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 94-98. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Підготовка фахівців--соціально-побутові послуги--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
сфера послуг -- сфера соціально-побутових послуг -- державна кадрова політика
Анотація: У статті розглянуто основні умови формування постіндустріального (сервісного) суспільства. Вивчено позитивні і негативні чинники, які впливають на розвиток сфери послуг України. Охарактеризовано напрямки державних інтересів розвитку сфери соціально-побутових послуг та необхідність підготовки відповідних фахівців у контексті реалізації державної кадрової політики та проблеми зайнятості населення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
74.04(4УКР)
Ф 11


    Філіпчук, Георгій.
    Національно-культурний контекст освітньої політики [Текст] / Г. Філіпчук // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 100-109. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта--культурологія освіти
Кл.слова (ненормовані):
культурологія освіти -- освітня політика -- національно-культурний контекст -- українознавчі цінності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
74.489
М 22


    Мамчур, Наталія.
    Роль естетичного виховання у підготовці майбутніх вчителів [Текст] / Н. Мамчур // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 110-115. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.489
Рубрики: Вища освіта в Україні--естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- позааудиторна робота -- декоративно-прикладне мистецтво
Анотація: У статті розглянуто роль естетичного виховання майбутніх учителів засобами декоративно-прикладного мистецтва, зокрема народного лялькарства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
81.2укр
Ч-96


    Чучвара, Андріана.
    Когнітивні чинники формування неофіційного найменування сільського школяра (на матеріала опитування учнів загальноосвітніх шкіл Львівської області) [Текст] / А. Чучвара // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 116-120. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 81.2укр
Рубрики: Українська мова--ономастика
Кл.слова (ненормовані):
прізвисько -- мовна особистість -- мовна компетенція
Анотація: У статті розкрито мовну компетенцію школяра, його знання про світ та людину за допомогою теорії мовної особистості. Для аналізу використано результати письмового опитування учнів 227 загальноосвітніх навчальних закладів десяти районів Львіської області (за 2007 - 2012 рр. ) , зокрема репрезентивну вибірку. Джерельною базою дослідження стали призвіська (1528 одиниць) , зафіксовані у питальниках респондентів, які навчаються в сільських школах регіону. Встановлено зв'язок прізвиськ з літературною мовою, просторіччям, жаргонною, діалектною лексикою та вульгаризмами. Розглянуто вплив російської і англійської мов на формування нелфіційних найменувань. Розкрито семантику твірних основ індивідуальних призвиськ, виділено мотиваційні групи назв.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
74.268.1
Г 94


    Гулай, Альона.
    Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово" [Текст] / А. Гулай // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 123-127. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.268.1
Рубрики: викладання української мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
історичний контент -- Дивослово (журнал) -- українознавство -- рубрика -- мовна особистість
Анотація: У статті розглянуто інформаційне наповнення науково-методичного журналу "Дивослово" . Зроблено спробу проаналізувати історичний контент на прикладі навчально-методичних матеріалів з української мови. Досліджено статті рубрики "Методика викладання української мови й літератури" . Опрацьований матеріал поділено на групи: розробки уроків, методичні рекомендації для вчителів-словесників, позакласні заходи. Застосовано статистичний аналіз у вивченні історичного контенту навчально-методичних комплектів з української мови у журналі "Дивослово" . Обгрунтовується висновок про важливість використання навчальних метаріалів історичного контенту на уроках української мови для всебічного розвитку особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
87.7
К 64


    Кондрак, Еліас Аріф.
    Мораль і етика у взаємодії з наукою, освітою і релігією [Текст] / Е. А. Кондрак // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 129-132. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 87.7
Рубрики: Суспільство--духовність
Кл.слова (ненормовані):
мораль -- етика -- наука -- освіта -- релігія -- морально-етичне виховання
Анотація: Розглянуто проблеми щодо моралі та етики у взаємодії з наукою, освітою і релігією. Досліджено взаємозв'язки релігії і науки. Аналізуються завдання освіти з морально-етичного виховання молоді.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
63.1
К 17


    Калакура, Ярослав.
    Українська духовність: історіографічний вимір [Текст] / Я. Калакура // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 134-141. - Бібліогр.: с. 141-142
ББК 63.1 + 87.7
Рубрики: Історіографія України--українська духовність
Кл.слова (ненормовані):
історіографія -- духовність -- українська духовність -- духовна культура -- формування духовності -- духовні традиції -- криза духовності
Анотація: Розглядаються сучасний стан і динаміка нарощування знань про витоки, основні етапи формування, сутність і структуру української духовності як інтегрального вияву духовної культури українського народу, його ціннісних орієнтацій. Показано, що українська духовна культура виступає як міждициплінарна наукова і прикладна проблема, яка може бути найбільш грунтовно, системно та всебічно досліджена в контексті українознавства як інтегрованої системи знань про Україну та українство.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.
74.04
Ф 11


    Філіпова, Вікторія.
    Зарубіжний досвід державно-громадського управління освітою [Текст] / В. Філіпова // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 144-149. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.04
Рубрики: Управління освітою--зарубіжні країни
Кл.слова (ненормовані):
державно-громадське управління освітою -- зарубіжний досвід
Анотація: У статті подається стислий опис досвіду державно-громадського управління освітою в окремих зарубіжних країнах та механізму його практичної реалізації. Виявлено загальні тенденції і різноманітність шляхів, якими ці держави йдуть до сучасної громадянської школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
74.03(4Укр)6-2
З-62


    Зимомря, Микола.
    Учений зі своїм поступом: Микола Євтух [Текст] / М. Зимомря, І. Добрянський // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 151-154
ББК 74.03(4Укр)6-2
Рубрики: педагоги України


Дод.точки доступу:
Добрянський, Ігор; Євтух, Микола Борисович (вчений у галузі педагогіки і психології ; 1938) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
22.1г
Я 49


    Якубов, Максим.
    Микола Маркович Роженко [Текст] / М. Якубов, Н. Костюк // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 155-165
ББК 22.1г
Рубрики: Математика--персоналії математиків
   Математика--математична логіка

   Філософи України

Кл.слова (ненормовані):
математична логіка -- квантова логіка
Анотація: Спеціалізувався в галузі квантової логіки — розділу сучасної некласичної математичної логіки.


Дод.точки доступу:
Костюк, Нінель; Роженко, Микола Маркович (український філософ ; 1936-2012)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-23 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 30428
Кількість відвідувачів 1230
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя