Пошуковий запит: <.>II=ОДнв/2018/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Лещій Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку/Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.65–74
|
>2.
| Данілавічютє Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі/Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.53–64
|
>3.
| Некраш Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях/Л. Некраш // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.88–95
|
>4.
| Пахомова Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку/Н. Пахомова, І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.75–87
|
>5.
| Кульбіда С. Конфігурація як компонент жесту/С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.15–31
|
>6.
| Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.7–14
|
>7.
| Омельченко І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку/І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.40–52
|
>8.
| Прохоренко Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку/Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.32–39
|
|