Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ОДнв/2018/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Лещій Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку/Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.65–74
2.

Данілавічютє Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі/Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.53–64
3.

Некраш Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях/Л. Некраш // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.88–95
4.

Пахомова Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку/Н. Пахомова, І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.75–87
5.

Кульбіда С. Конфігурація як компонент жесту/С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.15–31
6.

Кобильченко В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.7–14
7.

Омельченко І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб’єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку/І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.40–52
8.

Прохоренко Л. Суб’єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку/Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 4.-С.32–39
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 53883
Кількість відвідувачів 862
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя