Пошуковий запит: <.>II=ОДнв/2019/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11 |
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! [Текст] : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В. Засенко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 7–8.
. - ISSN 2312-2781 Кл.слова (ненормовані): особи з особливими потребами -- журнальні рубрики -- корекційна робота
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти [Текст]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 9–15 : фото.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--наукові форуми Кл.слова (ненормовані): конференції -- інклюзивна освіта -- інклюзія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти [Текст] : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 15–17. : фото.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--наукові форуми Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- реформування освіти -- освітні конгреси
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів [Текст] : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / А. Колупаєва, О. Таранченко> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 18–27 : табл. - Бібліогр.: 43 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--підготовка кадрів Кл.слова (ненормовані): освітньо-ресурсні програми -- інклюзивна освіта -- інклюзивно-ресурсні центри
Дод.точки доступу: Таранченко, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії [Текст] : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / C. Crocker> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта в зарубіжних країнах--підготовка педагогічних кадрів Канада--освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інкюзія -- інклюзивна освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху [Текст] : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Н. Адамюк [и др.]> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 35–41 : фото. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Сурдопедагогіка--жестова мова Кл.слова (ненормовані): білінгвальний підхід -- бімодальний білінгвізм -- жестове мовлення -- порушення слуху -- сурдопедагогіка
Дод.точки доступу: Адамюк, Н.; Дробот, О.; Замша, А.; Федоренко, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти [Текст] : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Н. Воронська> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--особливості спілкування в ЗНЗ Кл.слова (ненормовані): спілкування -- нозології -- взаємодія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями [Текст] : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / О. Боряк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність Кл.слова (ненормовані): мовлення -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальні порушення -- молодші школярі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи [Текст] : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / О. Плужник> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта--STEM-освіта Кл.слова (ненормовані): steam-освіта -- мейкерство -- оригамі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку [Текст] : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / О. Бабяк> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 67–75 : мал. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Діти з особливими потребами--комунікативна діяльність--діагностика Кл.слова (ненормовані): комунікативна діяльність -- комунікативні здібності -- спілкування -- діти із затримкою психічного розвитку
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії [Текст] : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Н. Коніна> // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
. - ISSN 2312-2781 Рубрики: Інклюзивна освіта в зарубіжних країнах Бразилія--освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзія
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|