Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ОДнв/2019/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


    Адамюк, Наталія.
    Освітній перекладач жестової мови [Текст] : кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних збодувачів освіти / Н. Адамюк // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 7-14. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта--освітній перекладач жестової мови
   Інклюзивна освіта--жестомовні здобувачі освіти

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- спеціальна освіта -- жестова мова -- перекладачі жестової мови -- Саламанська декларація
Анотація: Висвітлено значення понять “жестомовні здобувачі освіти” та “освітній перекладач жестової мови”. Акцентовано увагу на хибності застосування застарілих термінів “перекладачдактилолог” і “сурдоперекладач”. Розкрито зміст ст. 21 Саламанської декларації стосовно важливості жестової мови як засобу спілкування та доступу осіб із порушеннями слуху до освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Литовченко, Світлана.
    Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими потребами: актуальні питання [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 30-36. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивно-ресурсні центри (ІРЦ)
Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивно-ресурсні центри -- діти з особливими освітніми потребами -- комплексна оцінка розвитку
Анотація: Розглянуто сучасні підходи до надання послуг дітям з особливими освітніми потребами, представлено основні напрями роботи фахівців у межах діяльності Інклюзивно-ресурсних центрів, з огляду на їх інноваційність для України. З практичного досвіду запропоновано апробовані рекомендації узагальнення результатів оцінювання та підготовки висновку, що сприятиме ефективній організації роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Ярмола, Наталія.
    Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу [Текст] / Н. Ярмола // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 37-45. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--соціальна адаптація
Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням інтелектуального розвитку -- соціальна компетентність -- соціальна адаптація -- соціально-побутова адаптація -- соціально-побутове орієнтування -- компетентнісний підхід
Анотація: У контексті компетентнісного підходу до соціальної адаптації, розглядається поняття “соціальна компетентність”. На основі аналізу ключових смислових одиниць аналізуються сучасні науково-педагогічні підходи до питання соціальної адаптації та соціальної компетентності дітей із порушеннями інтелектуального розвитку. Окреслено основні напрями роботи з формування соціальної компетентності та соціальної адаптації в умовах навчального закладу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Кобильченко, Вадим.
    Зорове сприйняття та його порушення в дитячому віці [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 46-59. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
зір -- зорові функції -- зоровий аналізатор -- зорове сприймання -- порушення зору
Анотація: Встановлено, що в процесі пізнання навколишнього світу найважливіша роль належить зору, а саме – зоровому сприйманню. Зір також є засобом спілкування між дитиною й батьками, іншими дорослими і дітьми, спілкування з навколишнім світом. З’ясовано, що відсутність зовнішніх впливів або ж їх істотне обмеження (сенсорна депривація), змінює нормальне співвідношення біологічних, психологічних і соціальних чинників у психічному розвитку дітей. Доведено, що порушення зору в дитини можуть викликати значні утруднення в процесі її розвитку, навчання й виховання. Обґрунтовано, що проблема пошуку оптимальних методів і засобів навчання та виховання дітей з аномаліями зору тісно пов’язана з розумінням психофізіологічних механізмів, що лежать в основі відповідного дефекту. Встановлено, що порушення зорового аналізатора і його провідних шляхів негативно позначається на формуванні у дитини психіки й складних психічних процесів, а згодом – і на розвитку особистості загалом.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Костенко, Тетяна.
    Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація [Текст] / Т. Костенко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 60-67. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- діти з порушеннями зору
Анотація: Висвітлено проблему діагностики дітей із порушеннями зору, що пов’язана зі специфікою підготовки діагностичного матеріалу індивідуально для кожної дитини залежно від зорового діагнозу. Визначено важливе значення адаптації (модифікації) діагностичного матеріалу в контексті якісного та ефективного навчання дітей із порушеннями зору як у спеціальних закладах так і загальноосвітніх з інклюзивною формою навчання. Проаналізовано стан діючих, стан розроблення та адаптації (модифікації) діагностичних методик в закладах освіти на сьогодні. Піднято питання розроблення єдиного переліку діагностичних методик обстеження дітей з різною патологією зору з відповідними вимогами та рекомендаціями. Запропоновано вимоги до стимульного матеріалу методик, до організації і проведення обстеження дітей із порушеннями зору, представлено пам’ятку особливостей зорового приймання при порушеннях зору, яку можна використовувати не лише при проведенні діагностики, а й під час написання висновків та рекомендацій.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Чеботарьова, Олена.
    Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ [Текст] / О. Чеботарьова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 68-76. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- типова освітня програма -- нова українська школа -- зміст навчання -- учні з порушеннями інтелектуального розвитку -- ключові компетентності -- загальнонавчальні уміння -- життєва компетентність
Анотація: Висвітлено основні науково-методичні підходи щодо розроблення та реалізації змісту Типової освітньої програми початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку для 1, 2 класів згідно з Концепцією Нової української школи. Обґрунтовано та представлено основну мету початкової освіти дітей із порушеннями інтелектуального розвитку, методичні підходи та принципи побудови програми, ключові компетентності та загальнонавчальні вміння, які закладено у її зміст програми. У програмі визначено відповідний зміст кожного навчального предмета чи інтегрованого курсу, вказано вимоги до конкретних очікуваних результатів навчання (предметно орієнтовані компетентності).


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Шевцов, Андрій.
    Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності [Текст] / А. Шевцов, І. Чухрій // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 4. - С. 15-29. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Особи з особливими потребами--молодь
Кл.слова (ненормовані):
молодь із обмеженнями життєдіяльності -- порушення функцій опорно-рухового апарату -- психологічні механізми соціальної адаптації -- Я-концепція особистості -- модель емпіричного дослідження -- факторний аналіз


Дод.точки доступу:
Чухрій, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 135609
Кількість відвідувачів 1153
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя