Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ОДнв/2020/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
159.922.76-056.26:612.85
К 55


    Кобильченко, В.
    Нова парадигма спеціальної психології [Текст] / Вадим Кобильченко, Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 7-14. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Психологія--спеціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
постнекласична психологія -- парадигма -- природничо-наукова парадигма -- гуманітарна парадигма -- інтегративна парадигма
Анотація: Встановлено, що перед психологією як наукою з особливою гостротою постають завдання методологічної рефлексії, осмислення власного парадигмального статусу. Констатовано, що останнім часом у психології отримують популярність спроби теоретико-методологічного аналізу психологічного знання, у якій обґрунтовується виділення класичного, некласичного й постнекласичного типів розвитку наукового знання. Доведено, що перехід до постнекласичної психології обумовлений прагненням до інтеграції психологічного знання.


Дод.точки доступу:
Омельченко, І

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
376(091)(438)"1772/1917"
Ш 37


    Шевченко, В.
    Виникнення та розвиток системи спеціальної освіти в Польщі (кінець ХVІІІ століття - 1917р.) [Текст] / Володимир Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 15-25. - Бібліогр.: 15 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти, 18 ст.; 19 ст.; 20 ст.
   Польща--освіта--спеціальна освіта
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- діти з інвалідністю -- діти з особливими потребами -- підготовка кадрів -- спеціальні навчальні заклади
Анотація: Розглянуто питання виникнення та розвитку системи спеціальної освіти в Польщі з кінця ХVІІІ століття до 1917 р. Метою статті є висвітлення зародження ідей від можливостей навчання дітей з інвалідністю до організації перших спеціальних навчальних закладів для них та їх розвитку, питання організації підготовки фахівців відповідного профілю для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
376.015.3:373.2
О-57


    Омельченко, І.
    Психологічний механізм символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку [Текст] / Ірина Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 26-34. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- символізація -- дошкільники -- ситуація невизначеності -- затримка психічного розвитку -- спеціальна освіта -- пізнавальна діяльність
Анотація: У статті розглянуто теоретико-емпирічне обґрунтування психологічного механізму символізації в структурі комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку. Визначено, що символізація виступає як спосіб орієнтування в ситуації невизначеності, що виникає в пізнавальних і комунікативних ситуаціях суб'єкта. Емпірично досліджено психологічну динаміку ціннісно-смислових категорій у структурі комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
376:373.2.015.31
Ш 37


    Шевченко, Ю.
    Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в сучасному освітньому просторі [Текст] / Юлія Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 35-44. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--інтелектуальні порушення
Кл.слова (ненормовані):
діти з інтелектуальними порушеннями -- соціалізація дітей -- корекційна робота -- органічні ураження головного мозку -- психічний розвиток
Анотація: Проаналізовано дослідження іноземних та вітчизняних науковців у галузі психологічного розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями, розкривається поняття "інтелектуальні порушення" у дітей, особливості розвитку мислення, пам'яті, уваги, емоційно-вольової сфери. Висвітлено основні причини та чинники, які призводять до інтелектуальних порушень.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
376-056.263:373.2
Л 64


    Литовченко, С.
    Важливі аспекти реалізації послуги ранього втручання для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Світлана Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 45-52. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- порушення слуху -- супровід -- система раннього втручання
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції в освіті дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, акцентовано на розробленні та впровадженні системи раннього втручання як однієї з умов подальшого успішного розвитку та навчання дітей з порушеннями слуху.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
376(091)(477)"19/..."
Ш 37


    Шевченко, С.
    Н. К. Патканова-Кранковська як організатор навчання дітей із порушеннями слуху в Києві (початок ХХ ст.) [Текст] / Світлана Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 53-63. - Бібліогр.: 21 назва. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху
   Освіта в Україні--історія, 20 ст. 1 половина

Кл.слова (ненормовані):
Київська школа для глухонімих (1900-1902) -- сурдопедагог -- діти з порушеннями слуху -- слухове сприймання -- розвиток усного мовлення
Анотація: Проаналізовано організацію та навчання дітей із порушеннями слуху у спеціальній школі в Києві, показано організацію навчання із дітьми з порушеннями слуху Ніни Костянтинівни Патканової-Кранковської, розглянуто внесок її як сурдопедагога у функціонуванні та розвитку "Київської школи-притулку для глухонімих дітей"; охарактеризовано і виокремлено її спеціальну, методичну і навчально-виховну роботу з дітьми, які мали порушення слуху.


Дод.точки доступу:
Патканова-Кранковська, Ніна Костянтинівна (сурдопедагог) \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
376-056.26:616.28-008.14
К 84


    Круглик, О.
    Домінантність слова в процесі розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху [Текст] / Оксана Круглик // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 64-73. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Сурдопедагогіка--взаємовідносини--мовлення
   Люди з особливими потребами--порушення слуху

Кл.слова (ненормовані):
міжособистісні відносини -- референтна група -- образ людини -- соціальна перцепція -- взаємовідносини -- поняття
Анотація: Розкрито значення формування абстрактних понять для вивчення проблеми діагностики і розвитку міжособистісних відносин у людей з порушеннями слуху, коли суб'єкти розглядають себе такими, які регулюють свою життєдіяльність у соціальній системі. Автор зазначає, що на основі складоритмічного принципу з увагою на моторний і перцептивний компоненти дитина з порушеннями слуху розуміє й усвідомлює образ слова для себе, яким в подальшому буде оперувати, як відомим їй поняттям.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
159.9-056.26
С 89


    Супрун, Д.
    Спеціальна психологія: погляд у майбутнє [Текст] / Дар'я Супрун, Микола Супрун // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 74-75.
Рец. на кн. Кобильченко В. Спеціальна психологія : підручник / В. Кобильченко. - Київ: ВЦ “Академія“, 2020. - 224 с. - (Серія “Альма матер”)
. - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Спеціальна психологія--дефектологія
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна психологія -- підручники з психології -- дефектологія -- науково-методичний доробок
Анотація: Про підручник “Спеціальна психологія” (автори Кобильченко Вадим та Омельченко Ірина), який є результатом узагальнення багаторічної дослідницької праці, що здійснюється в Інституті спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України.


Дод.точки доступу:
Супрун, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
37:001.32](477-25)ІСП
Р 11


    Рібцун, Ю.
    Упровадження результатів наукових досліджень у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів [Текст] / Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 3. - С. 76-78. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Наукові дослідження--спеціальна педагогіка--підвищення кваліфікації
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна педагогіка -- науково-дослідна установа -- прикладні дослідження -- професійна компетентность педагогів -- наукові кадри -- навчально друкована продукція
Анотація: Про упровадження результатів наукових досліджень Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка у практику шляхом підвищення професійної компетентності педагогів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 11920
Кількість відвідувачів 888
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя