Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ОДнв/2020/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Компанець, Наталія.
    Особливості довільної поведінки у дітей із розладами гіперактивності з дефіцитом уваги [Текст] / Н. Компанець // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 7-16. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--гіперактивні діти
Кл.слова (ненормовані):
довільна поведінка -- дефіцит уваги -- розлад гіперактивності
Анотація: Розкрито тему формування довільної поведінки у дітей з РГДУ. Обрано методи дослідження - аналіз наукової літератури, опитування педагогів і психологів, . Окреслено напрями сучасних досліджень проблем розвитку дітей з РГДУ залежно від прояву структурних компонентів (гіперактивності, імпульсивності, неуважності). Для визначення особливостей довільної поведінки використано авторську модель довільного повендінкового акту,, згідно з якою здійснено аналіз довільної поведінки дитини з РГДУ, а також окреслено напрями корекційно-розвивальної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


   
    Досвід освітньо-реабілітаційної роботи соціального закладу освіти з кохлеарно-імплантованими учнями [Текст] / Л. Луценко [и др.] // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 17-38. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--спеціальні заклади--освітньо-реабілітаційна робота
Кл.слова (ненормовані):
білінгвальний підхід -- порушення слуху -- мультидисциплінарна команда -- освітньо-реабілітаційний процес -- спеціальний заклад освіти


Дод.точки доступу:
Луценко, Любов; Семко, Алла; Романовська, Оксана; Кучер, Л. ; Корочкова

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Баранець, Інна.
    Методичні основи формуваня комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією [Текст] / І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 39-45. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--комунікативна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- комунікативний розвиток -- корекційно-розвивальна робота -- дошкільники -- діти з моторною алалією


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Піканова, Наталія.
    Інклюзивна група як інститут соціалізації дошкільників із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Н. Піканова // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 46-61. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання
   Діти з особливими потребами--дошкільний вік--соціалізація

   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація дошкільників -- спеціальна педагогіка -- інклюзивна освіта -- діти із недорозвитком мовлення -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Проаналізовано сучасний стан інклюзивної освіти в дошкільних закладах для дітей із загальним недорозвитком мовлення та необхідність освіти дітей з особливими освітніми потребами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Петрикіна, Анна.
    Методичні рекомендації для педагогічних працівників музеїв закладів освіти з питань формування творчої активності учнів 5-6 класів із порушеннями зору [Текст] / А. Петрикіна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 62-71. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Заклади освіти--музеї--учні з особливими освітніми потребами
Кл.слова (ненормовані):
музейна педагогіка -- учні з особливими освітніми потребами -- формування особистісних якостей -- учні із порушеннями зору


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Коніна, Надія.
    Теорія розуму як складова емоційного інтелекту у підлітків з розладами аутистичного спектра [Текст] / Н. Коніна // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2020. - N 4. - С. 72-78. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Психологія--інтелект
   Діти з особливими потребами--аутизм--емоційний розвиток

Кл.слова (ненормовані):
теорія розуму -- емоційний інтелект -- емоційний розвиток -- підлітки з розладами аутичного спектра
Анотація: Метою статті є висвітлення можливого причинно наслідкового зв’язку між розвитком теорії розуму та рівнем емоційного інтелекту, в тому числі, теорії розуму як невід’ємної складової емоційного інтелекту.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 18528
Кількість відвідувачів 1077
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя