Пошуковий запит: <.>II=ПО-3/2007/10<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
|
Марищук, Л. В. О применении системного подхода в изучении дивергентного мышления [Текст] / Л.В. Марищук, Е.В. Пыжьянова> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 20-30
Рубрики: мислення Кл.слова (ненормовані): СИСТЕМНИЙ ПІДХІД -- ДИВЕРГЕНТНОЕ (ТВОРЧЕСКОЕ) МЫ
Дод.точки доступу: Пыжьянова, Е.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Андрущенко, Т. Ю. Направленность и принципы коррекционно-развивающей программы для школьников 6-7 лет [Текст] / Т.Ю. Андрущенко, Н.В. Карабекова> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 31-38
Рубрики: психологія молодшого школяра Кл.слова (ненормовані): корекційно-розвиваючі ігри -- криза 6-7 років
Дод.точки доступу: Карабекова, Н.В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Власова, З. И. Влияние кризиса трех лет на познавательное развитие дошкольника [Текст] / З.И. Власова> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 39-53
Рубрики: психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): пізнавальний розвиток -- АВТОНОМНІСТЬ -- САМОСТІЙНІСТЬ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Черникова, Т. В. Литературно-художественные средства анализа и развития личности старших школьников и студентов [Текст] / Т.В. Черникова> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 54-65
Рубрики: психологія виховання психологія старшокласника психологія студента Кл.слова (ненормовані): КРИЗА ВІКУ -- ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Курникова, Л. П. Условия развития волевой и трудовой активности у детей старшего возраста [Текст] / Л.П. Курникова> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 66-76
Рубрики: психологія дошкільника Кл.слова (ненормовані): феномен активності -- феномен пасивності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Тихомиров, М. Ю. Метод группового интервью в изучении особенностей профессионального самоопределения студентов вузов [Текст] / М.Ю. Тихомиров> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 77-91
Рубрики: психологія студента Кл.слова (ненормовані): групповое интервью -- ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ САМООПРЕДЕЛ -- фокус-группа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Дубинина, М. П. Модель формирования инициативности будущего педагога с позиции " Я-концепции" [Текст] / М.П. Дубинина> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 92-98
Рубрики: Я-концепція майбутній вчитель Кл.слова (ненормовані): ІНІЦІАТИВНІСТЬ -- виховний аспект
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Пантюхина, М. Л. Организация самостоятельной работы студентов с учетом их индивидуальных психологических особенностей [Текст] / М.Л. Пантюхина, Е.Л. Богданова> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 99-106
Рубрики: психологія студента педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): типологічні особливості -- учебная мотивация
Дод.точки доступу: Богданова, Е.Л. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Миняев, А. С. Подготовка школьного сообщества к действиям в экстремальной ситуации: психологический аспект [Текст] / А.С. Миняев> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 117-123
Рубрики: педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): безопасность учащихся -- ЭКСТРЕМАЛЬНАЯ СИТУАЦИЯ -- уровень тревожности -- совместная деятельность
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Цыбенко, В. Л. Роль психолога в обучении родителей и воспитателей общению с детьми, имеющими проявления раннего аутизма [Текст] / В.Л. Цыбенко> // Психология обучения. - 2007. - N10. - С. 107-116
Рубрики: педагогічна психологія Діти з особливими потребами аутизм Кл.слова (ненормовані): холдинг-терапия -- трансситуативное научение
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|