Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПП/2006/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Моргун, В.
    Багатовимірна психодіагностика досягнень учня як перший крок профільної освіти [Текст] / В. Моргун // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 1 - 5
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: навчання профільне
   досягнення учня

   діагностичні методики

Кл.слова (ненормовані):
ЗДІБНОСТІ -- ДОСЯГНЕННЯ -- нахили -- профільні уроки
Анотація: В статье обосновываются: место профильного обучения на пути от "школы-зубрежки" к "школе-жизни"; замена профильных классов профильными уроками, которые смогут посещать все старшеклассники Украины; предлагаются методики длительного и "срезового" выявления склонностей и одаренностей каждого, кто выбирает профессию


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

2.


    Піроженко, Т.
    Розмовляти - тобто заявити про себе світу [Текст] / Т. Піроженко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 6 - 11
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: мовлення
Кл.слова (ненормовані):
СПІЛКУВАННЯ


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

3.


    Засєкіна, Л.
    Метакогніція: термінологічне нашарування чи важливий інтелектуальний конструкт [Текст] / Л. Засєкіна // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 15 - 18
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: метакогніція
Кл.слова (ненормовані):
метакогніктивне відчуття -- метакогнітивні стратегії -- ментальна репрезентація задачі
Анотація: Розглядається поняття метакогніції як рівень організації індивідуального інтелекту


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

4.


    Третяк, Т.
    Конструктивне мислення в структурі творчого потенціалу особистості [Текст] / Т. Третяк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 18 - 20
ДРНТІ
ББК 88.351.3
Рубрики: мислення конструктивне
   творча особистість

Кл.слова (ненормовані):
рівні новизни


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

5.


    Шрагина, Л.
    Повышение эффективности усвоения научных понятий при изучении психологии [Текст] / Л. Шрагина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 21 - 22
ДРНТІ
ББК 88р
Рубрики: викладання психології
Кл.слова (ненормовані):
АССОЦИАТИВНОЕ МЫШЛЕНИЕ


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

6.


    Саць, Т.
    Студентське графіті як форма безсвідомого [Текст] / Т. Саць // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 22 - 24
ДРНТІ
ББК 88.834
Рубрики: підсвідоме
Кл.слова (ненормовані):
райдери -- засіб спілкування -- настінні розписи


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

7.


    Рибалка, В.
    Особистісно - центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною неконгруентністю [Текст] / В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - 49 - 57 (Далі буде)
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Психологічне консультування
   неконгруентність

Кл.слова (ненормовані):
ТЕМПЕРАМЕНТ
Анотація: Неконгруентність - за К.Роджерсом, невідповідність досвіду людини її уявленням про саму себе. На рівні проявів означає тривогу, вразливість, нецільність особистості.


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

8.


    Калошин, В.
    Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) [Текст] / В. Калошин, О. Безносюк, Ю. Лемешко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N1. - С. 70 - 74
ДРНТІ
ББК 88.352
Рубрики: Емоції
   Навчальний процес

Анотація: Якщо викладачу не вдається збудити активність слухачів, якщо він не може стимулювати їх діяльність, то ніякого виховання та навчання не відбувається. В цьому випадку слухачі лише формально знаходяться на заняттях, їхня "інтелектуальна та емоційна температура" близька до нуля


Дод.точки доступу:
Безносюк, О.; Лемешко, Ю.

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 75400
Кількість відвідувачів 1605
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя