Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ПП/2013/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
88.8
П 49


    Поліщук, В. М.
    Симптомокомплекси переживань вікових криз у підлітковому віці [Текст] / В. М. Поліщук // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 1-5
ББК 88.8
Рубрики: Психологія підлітка
Кл.слова (ненормовані):
підліткова криза -- нормативні кризи -- ненормативні кризи -- віртуальне світосприймання -- брутальні словесні штампи -- злісні навмисні вчинки -- максимальний зиск -- інфантилізм -- соціальний "дебілізм"


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
88.5
Л 11


    Ліщинська, О. А.
    Психологічна концепція соціокультурного імунітету [Текст] / О. А. Ліщинська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 6-9
ББК 88.5
Рубрики: Психологія груп--особистість--соціокультурний імунітет
   Психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурний імунітет -- природна спільнота -- похідна спільнота -- культурна традиція -- культурна заборона
Анотація: Мета статті - охарактеризувати динаміку стосунків особистості з групою, організацією, соціокультурним простором, показати механізми цілісності взаємовпливу соціокультурного поля та особистості.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88.6
К 28


    Касицина, Н. В.
    Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика [Текст] / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9-12
ББК 88.6 + 74
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
   Педагогіка підтримки

Кл.слова (ненормовані):
ефективна взаємодія -- шкільний шлагбаум -- тактика допомоги -- прийоми сприяння


Дод.точки доступу:
Михайлова, Н.Н.; Юсфин, С. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
88.6
В 75


    Воронюк, І. В.
    Психологічні і методичні аспекти підготовки учнів до творчої життєдіяльності та активної взаємодії з вчителем [Текст] / І. В. Воронюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 12-20. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.6
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
   Психологія навчання--учні--творча життєдіяльність

Кл.слова (ненормовані):
творча взаємодія учнів з вчителем -- методики підготовки учнів до творчої життєдіяльності -- система летантних конструкторів учнів -- активізація суб’єктності учнів
Анотація: На основі теоретичного аналізу й емпіричного дослідження проблеми креативності взаємодії вчителя та учнів у статті представлено психологічні та окремі методичні аспекти підготовки учнів до творчої взаємодії з вчителем шляхом ініціювання педагогом поступового нарощування активності учнів та прискорення їх особистісного розвитку у ріхних інструментальних аспектах майбутньої індивідуальної і соціальної самореалізації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.202.21
Д 84


    Дусавицкий, А. К.
    Группа-лидер как ядро учебного коллектива в развивающем обучении [Текст] / А. К. Дусавицкий // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 21-24
ББК 74.202.21 + 88.6 + 74.200.3
Рубрики: навчання розвивальне
   Психологія навчання--учні--міжособистісні стосунки

   Міжособистісні стосунки

Кл.слова (ненормовані):
розвиваюче навчання -- навчальний колектив -- міжособистісні відносини -- навчальна діяльність -- група-лідер
Анотація: Описані особливості міжособистісних відносин у школярів 3-4-х класів, що навчаються в руслі як традиційного, так і розвиваючого навчання, особливу увагу приділено групі-лідеру як ядру в структурі таких відносин. Відображено, що група-лідер частіше виникає в розвиваючому навчанні, описані її види і особливості включених в неї школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
88.56
Х 12


    Хабайлюк, В. В.
    Психологічні особливості прояву надмірної залежності в сімейних стосунках [Текст] / В. В. Хабайлюк // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 24-27
ББК 88.56
Рубрики: Психологія сім’ї
Кл.слова (ненормовані):
сімейні стосунки -- емоційна депривація
Анотація: Співзалежність та взаємозалежність в сімейних стосунках є досить поширеним явищем в нашому суспільстві й ототожнюється з уявленням про "ідеальну сім'ю". Зовні благополучна і дружна, взаємозалежна родина за маскою "хорошої сім'ї" приховує взаємне невдоволення, родинні секрети, почуття провини, страх перед майбутнім, бажання добре виглядати перед оточенням і "бути як люди", особистісну нереалізованість, невпевненість, занижену самооцінку, емоційну холодність і духовну незрілість. Надмірна прив'язаність до об'єкта залежної любові (батьків, дитини, подружнього партнерства, коханої людини) є ознакою емоційного неблагополуччя, стає компенсацією внутрішньої порожнечі та способом втечі від самоусвідомлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
88.8
С 60


    Соловйова, О. П.
    Причини виникнення адиктивної поведінки у підлітковому віці та основні напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками [Текст] / О. П. Соловйова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 28-32. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.8 + 88.6
Рубрики: Шкільний психолог
   Психокорекція--підлітки--адиктивна поведінка

   Психологія підлітка

   поведінка адиктивна

Кл.слова (ненормовані):
адикція -- мотиви -- співзалежність -- синдром відміни -- об’єкт залежності -- наркотики -- підлітки
Анотація: Розкрито основні концептуальні моделі уявлень про природу та причини виникнення різного роду залежностей; розглянуто мотивацію та характерні риси адиктивної особистості; проаналізовано ключові напрямки психокорекційної роботи із залежними підлітками.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
88.8
З-17


    Заика, Е. В.
    Тренинг мышления: поиск оснований для разделения объектов на группы [Текст] / Е. В. Заика // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 32-37
ББК 88.8
Рубрики: тренінги психологічні
   мислення логічне

Кл.слова (ненормовані):
логічне мислення -- ігровий тренінг пізнавальних процесів -- поділ об’єктів на групи
Анотація: В руслі розробленого автором ігрового тренінгу пізнавальних процесів запропонований комплекс вправ для розвитку логічного мислення. Вправи базуються на пошуку підстав (причин, ознак), за якими деяка сукупність об'єктів вже розділена на дві або більше груп. Використовується матеріал як словесний, так і образний. РОзраховано на школярів 12-19 років.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
88.8
Ф 73


    Флярковська, О. В.
    Програма "Школа самовдосконалення "Повір у себе" [Текст] / О. В. Флярковська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 38-60. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.8 + 88.6
Рубрики: Психологія підлітка
   Шкільний психолог--робота--учні

Кл.слова (ненормовані):
школа самовдосконалення -- самовдосконалення підлітків -- ставлення до життя -- самопізнання -- відповідальність
Анотація: Мета: сформувати у дітей підліткового віку відповідальне ставлення до власного життя, яке обумовлене необхідністю входження дитини в сучасне суспільство, що вимагає умов, в яких відбувається становлення особистості, яка володіє достатньою усвідомленістю поведінки, проектувальними вміннями, соціальною компетентістю і конкурентоспроможністю.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
88.6
Л 11


    Лісовецька, І. М.
    Програма тренінгу "Шлях до себе" (формування позитивної "Я-концепції" підлітків інтернатних закладів) [Текст] / І. М. Лісовецька // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 60-73
ББК 88.6
Рубрики: Психолог--школа-інтернат--робота--вихованці
   "Я-концепція"

   тренінги психологічні

Кл.слова (ненормовані):
самооцінка вихованців -- інтернатну заклади
Анотація: Мета тренінгу: підвищення самооцінки підлітків як центрального компоненту "Я-концепції", через аксіологічні тренінгові вправи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.
88.3
Б 48


    Березина, Т. Н.
    Развитие внимания [Текст] / Т. Н. Березина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 74-76
ББК 88.3
Рубрики: Увага
Кл.слова (ненормовані):
розвиток уваги -- концентрація уваги -- динамічна концентрація уваги


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
88.1(4Рос)
С 30


    Семенов, И. Н.
    Развитие Московского психологического института и изучение в нем рефлексии [Текст] / И. Н. Семенов // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 76-80. - Библиогр. в конце ст.
ББК 88.1(4Рос)
Рубрики: Психологія зарубіжних країн--історія, 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- психологічні інститути -- вивчення рефлексії -- українські психологи


Дод.точки доступу:
Челпанов, Георгій Іванович (психолог ; 1862-1936) \о нем\; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 15196
Кількість відвідувачів 1256
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя